KPN reviews

Melissa
24-11-2022

Slecht zaak. Al bijna 10 jaar vaste klant en met de black friday kan er nog geen korting vanaf. Dit is alleen voor nieuw klanten.

Fred
21-11-2022

Slecht en nog eens slecht. Glasvezel monteurs maken een rotzooi bij de aanleg van glasvezel. Vervolgens staat kpn aan de Deur om een abonnement te verkopen, akkoord gegaan enkel als er een monteur het na 1600 kan installeren. Allemaal geen probleem. Vervolgens moet je bellen met kpn, en na een kwartier in de wacht te staan krijg je te horen dat dit niet kan na 1600 uur. Ga ik niet akkoord met een ander tijdstip en vrij neem moet ik zelf de moeite weer nemen om het pakket terug te sturen.

Fa
18-11-2022

Vandaag ontzettend slecht behandeld door KPN. Heel de dag aan het bellen geweest om een probleem opgelost te krijgen, blijven het afschuiven, alleen omdat ze niet willen toegeven. Voor het einde van de dag zou het opgelost worden, maar einde van de rit hebben ze niks gedaan en kan ik nu 5 dagen zonder internet en tv zitten. Ze misbruiken het woord "klantenservice", want ze zijn er niet voor de klant en leveren al helemaal geen service!. Ben blij dat ik ga overstappen, waarschijnlijk is dat de reden dat ik zo ben behandeld. Wat een stelletje amateurs.

Erwin
12-11-2022

In Barendrecht wordt glasvezel aangelegd. Schandalig hoe dit door KPN wordt gedaan. We zouden worden geïnformeerd zodra het graafwerk zou beginnen. Nou niet dus. Plotselinge geul voor de deur waar je je nek over breekt. Onverwachte rook in onze voortuin. Moet ook zo goedkoop mogelijk lijkt het. De complete werkploeg spreekt nauwelijks tot geen Nederlands dus op mijn vraag wat er aan de hand was kon ik nog net opmaken dat er iets "vast" zat. Kwartier later staan ze spontaan in je voortuin te graven. Vaarwel beplanting. Terugleggen van de tegels gebeurt schots en scheef. Overal in de wijk zie je dat terug. Ook op ons pad voor de deur. Ik heb hier geen goed woord voor over. Schaam je KPN.

Mariska
11-11-2022

Ondanks meerdere verzoeken, blijf ik mails krijgen dat ik een monteur kan krijgen. Toen ik daar niet op reageerde kreeg ik gewoon een afspraak opgedrongen. Bellen met de klantenservice, dame dacht dat ik in de wacht stond, dus kon ik horen dat ik belachelijk werd gemaakt en uitgescholden werd door deze dame en haar supervisor. Meerdere klachten ingediend. Krijg je beloftes dat ze exact op een moment terug bellen, maar ook dat gebeurt niet De mails worden bijna dreigend over het moeten nemen van een monteur, om ern stekkertje in het stopcontact te steken. Zeer respectlois en onbeschoft. Een advies voor heel Nederland, qordt geen klant van KPN.

Carina
10-11-2022

Wil graag een abonnement alleen voor televisie. Medewerker aan de telefoon was bizar! Niet thuis en geen abonnement!

Joasvdv
10-11-2022

Sinds een paar dagen ontzettend slechte wifi en soms zelfs uren lang helemaal geen wifi. Nu al meerdere keren KPN aan de lijn gehad, maar nog steeds niet opgelost. Inmiddels ben ik al tientallen euros over mn telefoonrekening heen doordat ik gedwongen ben om roaming te gebruiken. Hier voelen ze zich niet aansprakelijk voor. Ronduit schandalig service!

Arie
08-11-2022

Heb zojuist een tel gesprek gehad met afdeling klantbehoud. Dit om eventueel mijn abonnement voor zowel vast als mobiel te verlengen. Dan zou je denken dat s=ze iets doen voor klantbehoud. Tenslotte als nog binnen moet komen bij KPN bieden ze een soundbar of een tv of 6 maanden sterk verlaagde prijs. Niet als je klant bent dus. Dan mag je kiezen tussen 6 maanden een korting van 5 euro of 3 maanden een korting van 10 euro. Ik ga dus weg bij KPN om reden dat ze niets doen voor vaste klanten.

Ulrich
05-11-2022

SUPERSLECHT. Klein zakelijk abonnement; bij verhuizing op tijd aangegeven dat ik ging verhuizen en internet op het nieuwe adres wilde. Was mogelijk om vooraf te regelen. Nee, toch niet, moest na de verhuizing, maar dan was het binnen 3 dagen rond. Nee toch niet, op zijn snelst 10 dagen. Na activatie zou het meteen werken. Nee, toch niet, modem doet het niet. Twee sessies bellen met de klantenservice, geen resultaat. Er kon een monteur komen, maar pas over anderhalve week. Eigen zaak, met een maand zonder internet! kan toch niet. Heb het maar anders opgelost.

Suzanne
04-11-2022

Kpn heeft me heel goed geholpen met uitleg en het deblokkeren van mijn sim kaart. Harrelijk dank hiervoor

03-11-2022

Wat een klote bedrijf! In April 2022 glasvezel aansluiting aangevraagd voor nieuwbouwhuis bij KPN netwerken. Glasvezel ligt al in de straat. Na 7 maanden, 40 telefoontjes en vele afspraken staan ze eindelijk begin november op de stoep.

Wat denk je, krijgen het vandaag niet af. Moet een nieuwe afspraak worden gemaakt en kan een aantal weken duren.

Hoor je weer weken niets, moet je zelf bellen, 30 minuten in de wacht, van kastje naar de muur gestuurd. Ellendig bedrijf!

Yvonne
01-11-2022

Lang verhaal zeer kort, al ruim 3 weken zonder internet en tv. De gehele dag aan t bellen, in de wacht, frustratie, niet gehoord worden, enz… en niemand die het weet of een monteur in kan plannen. Zo slecht. Er is daar zeker geen personeelstekort, ze sturen al 4x een monteur die niet komt opdagen, wij dagen thuis blijven. Gene goed woord voor over, nooit klant bij worden…

Luus
28-10-2022

27 september een nieuw glasvezel, tv en internet bij KPN afgesloten, en 18 oktober zou alles werken volgens die aardige mevrouw van de kpn. Helaas werd de datum weer verschillende keren verschoven. En gisteren 27 oktober zou er een monteur komen om alles aan te sluiten zodat wij eindelijk tv konden kijken. Helaas is er geen monteur komen opdagen, zodat ikzelf maar aan de slag ben gegaan en alles heb aangesloten, en het werkte 🤗. Helaas was mijn blijdschap van korte duur, vandaag 28 oktober belde de monteur dat hij uitliep maar zeker nog zou komen, ik heb aan deze meneer uitgelegd dat het me zelf was gelukt en hij dan voor niets zou komen zonde van zijn tijd en van mijn tijd. Heeft deze meneer heel mijn orde geannuleerd zodat ik nu weer niets meer heb. Krijg je als antwoord van de klantenservice tja foutje we bellen je 3 nov voor een oplossing. Wat is dat voor onzin

Rudi
22-10-2022

Ben al bezig zo 7 maanden om glasvezel aan te sluiten 3 maanden geleden een afspraak gemaakt monteur komt niet opdagen vervolgens gebeld 1 uur voordat ok iemand aan de lijn had en die vertelde dat de afspraak geannuleerd is heb een nieuwe afspraak gemaakt monteur gekomem die verteld dat de kabel niet voor de deur ligt een ander team moet dit oplossen maar weer een maand wachten. Het wordt tijd dat dit bedrijf een een flinke boete krijgt voor het misleiden

Als je een ander alternatief heb dan kpn

Beter een ander bedrijf nemen dan dit bedrijf duo list en bedrog.

Weg met kpn

16-10-2022

De arrogantie druipt er weer vanaf.

We waren enthousiast na de voorlichting over glasvezel van KPN.

Na het contract getekend te hebben en bewust in overleg met de KPN medewerker op de achterkant bij de optie akkoord te gaan met de €25,- aansluitkosten GEEN kruisje gezet.

Blijkt de volgende ochtend dit wel in rekening te worden gebracht.

Na te hebben gebeld is dit niet mogelijk om terug te draaien, en uit principe het contract laten annuleren.

Ze denken marktleider te kunnen worden en mensen geld uit de zakken te kloppen, door zaken ik rekening te brengen waarvoor je NIET hebt getekend en ook de medewerker van KPN heeft daarvoor getekend.

Voor mij nooit geen arrogante KPN meer. Jaren geleden al met 4 mobiele abonnementen vertrokken na overgang van Telfort naar KPN om vergelijkbare reden.

Wat ik niet begrijp is dat de mogelijkheid aanwezig is om het niet aan te kruisen!

Emile
14-10-2022

Ik heb deze week mijn moeder verhuisd van verdieping 3 naar 1 in een verzorgingshuis.

Hierdoor contact opgenomen met KPN met het verzoek om de telefoonlijn te verhuizen van de ene naar de andere verdieping, dit bleek volgens de juffrouw aan de telefoon onmogelijk omda ist er alleen nog digitale lijnen aangeboden worden.

De juffrouw bood een tweetal oplossingen aan of een internet abbonement nemen of het contract opzeggen de opmerking een vrouw van 92 heeft niks aan Internet was geen argument om twee twee draden om te pluggen.

Ik heb als oplossing samen met de technische man van het verzorgingshuis maar de stoute schoenen aangetrokken en de zegels van het aansluitkastje van KPN verbroken en de draden zelf omgezet.

Twee minuten werk waar KPN zich de moeite niet meer voor neemt.

Kpn is van een uitermate goede dienstverlener in middels gezonken naar een zeer bedenkelijk niveau.

Barend
14-10-2022

Zeer onbetrouwbaar bedrijf. Ze maken afspraken, zelfs contracten die ze niet nakomen.

Ze blijven geld afschrijven terwijl je abonnement al is opgezegd of als je bent overgestapt.

Klantenservice drukt je weg of je staat tientallen minuten in de wacht. Buiten dat ontving ik ook nog een hele grote mond van een medewerkster. Echt een heel slechte ervaring met de KPN!

Helga
12-10-2022

Komen afspraken niet na en zeer klantonvriendelijk.

Vandaag zou er een monteur langskomen om mijn glasvezel abonnement aan te sluiten. De verkoper had mij verzekerd dat een monteur dit zou doen. Dit was voor mij een duidelijke voorwaarde om over te stappen naar KPN. Nadat ik belde werd er een afspraak bevestigd. Vandaag uren thuis gebleven en gewacht op de monteur. Deze kwam niet. Toen ik KPN weer belde zeiden ze dat ik zelf moest doen. En als ik wilde konden ze over een week een monteur sturen. Dat betekent dat ik een week zonder internet zit met 3 studerende kinderen. De mevrouw aan de telefoon zei dat dit de enige oplossing was. ze was ook bereid me door te verbinden met de afdeling om het contract weer op te zeggen. Verkoper aan de deur had dus praatjes en ook de klantenservice is totaal niet professioneel. Vreselijk hoe KPN met klanten om gaat.

10-10-2022

Nog slechter dan Ziggo. Al 3x een monteur langsgeweest. Twee maanden later nog steeds niet aangesloten. Telkens de belofte vandaag komt er iemand anders nog langs die u eerst belt. Vervolgens vrije dagen opgenomen en kind naar de opvang zonder dat er ook maar iets gebeurt.

Uiteindelijk kan ik telkens zelf de klantenservice bellen waar je een half uur in de wacht staat om het verhaal continu te moeten herhalen.

Onno
05-10-2022

Ik vind het onbegrijpelijk dat dit bedrijf nog bestaat en klanten heeft!

Ik probeer vanaf 6 juli (!) jl een afspraak te maken voor het aanbrengen van de glasfiber aansluiting. Dit naar aanleiding van de brief met kop; "Laatste kans".

Op het vermelde mail-adres totaal géén reactie. Ik heb nu zo'n 6 keer gebeld met het vermelde 088-nummer. Gemiddeld in de wacht voor tussen 45 en 80 minuten! Onbestaanbaar! Vervolgens geeft een medewerker steeds aan: 'Sorry, er is geen capaciteit meneer; we bellen u terug voor een afspraak". Maar er wordt NOOIT terug gebeld! Toen ik er de laatste keer op stond een afspraak te maken omdat terugbellen niet werkt bij KPN werd de hoorn erop gegooid. Kansloos en onbeschoft. Wat een vreselijk bedrijf! Gewoon bij Ziggo blijven! Als daar wat is gaat de telefoon nog geen 4 keer over en wordt je geholpen door een keurige, beschaafde en getrainde medewerker. Ik hoef geen KPN meer.