KPN Thuis reviews

Jo
08-01-2024

Opgelicht door kpn, 300 euro armer en mijn eigen korting betaald. Ik zou er nog eens goed over nadenken voor je met kpn in zee gaat, want je verdrinkt….

Rik
07-01-2024

Als alles zou werken is het prima maar als er een storing is dan geven e niet thuis. Iedere dag met KPN gebeld en elke keer kreeg ik te horen dat het dezelfde dag op een bepaald tijdstip was opgelost. Uiteindelijk heeft het ruim 2 weken geduurd maar we de kosten van internet en tv afschrijven. Via een klachtenformulier kan je compensatie terug vragen maar ook deze heeft al dagen een soort van storing en moet je het een ander moment proberen.

Oftewel.begin niet aan KPN internet en tv!

Inge
25-12-2023

Geluid en beeld hangt om te haverklap vast, grijze strepen door het beeld, wegvallende internet.

Storingen komen in vlage , soms een maand niks aan de hand, dan op 1 avond tot 5x je nodem moeten resetten om een film af te kunnen kijken.

Waardeloos.

Lydia
09-12-2023

Waardeloos bedrijf. Zit al 1.5 week zonder internet en dus ook geen t.v . Je krijg geen informatie wat er aan de hand is en hoe lang het gaat duren. Meerdere malen gebeld je word iedere keer afgescheept. Na een boos telefoo tje uiteindelijk nou ik kreeg een noodpakket toegestuurd. Nou zit er nog op te wachten na 5 dagen. Weer gebeld werd weer afgescheept .over een noodpakket was geen spraken meer van. Ik moet gewoon maar afwachten. Nou bedankt kpn voor de vriendelijke behandeling. In een woord waardeloos

Siebolt
09-12-2023

Ze blazen hoog van de toren.

Hun product zou goed(moeten) zijn.

Als je een probleem hebt, lijkt KPN op Fort Knox. Kan niet binnen komen met probleem.

Lukt het toch, dan krijg je iemand die geen antwoord kan geven, probleem staan niet in zijn spoorboekje

Nu geen draadloze TV met kabel door de kamer en nog steeds de storing

En de vertrouwde KPN nog steeds Fort Knox

Nanniek
13-11-2023

Via KPN abonnement aangesloten incl. gratis TV. Inmiddels 1,5 maand na aansluiting, nog steeds geen TV ontvangen. Eerst waren ze 3 weken vergeten op te sturen. Vervolgens defecte TV ontvangen. Retour gestuurd. Zaterdag opnieuw defecte TV ontvangen (in doorweekte verpakking geleverd door PostNL). KPN wil niks doen om mij te helpen de TV retour te sturen, verpakking is immers kapot. Daarbij tot tweemaal toe thuis gebleven voor levering, en retour moeten sturen etc. We zijn 1,5 maand verder, veel tijd en moeite in gestopt en nog steeds geen werkende TV!

Gabriela
02-11-2023

Worst experience ever

I am still waiting from april for them to connect my house to internet. When we moved here they said it's a new adress and the connection will take a couple of days. Now it's been months and nobody wants to do anything about it. They said that there is an issue but they are not able to tell me what the issue is. It's really frustrating.

Everyone around us is connected to internet, it's the centrum of the city so I really don't understand what is their problem.

We have tried all the phone numbers, went to fysical shops, no one wants to do anything.

Worst experience ever.

Laura
25-10-2023

Slechte ervaring, heb 3 maanden moeten wachten op werkend internet omdat ze van mij niet wilden aannemen dat er geen glasvezel aanwezig was in mijn appartement. Eindeloos heen en weer met de klantenservice. Installateurs waren niet goed, er zit nog een gat in mijn muur waar ze voor de kabel hebben moeten boren. Of ik het zelf wilde opvullen anders moesten ze weer op en neer voor materialen. Hebben ook gemeten waar het gat moest komen met: mijn dweil, een touwtje en jawel, de oplaadkabel van een Iphone. Hadden eerst ook de verkeerde hoogwerker, duurde het allemaal nog langer. Wat een zooitje. Er was compensatie beloofd maar hier is natuurlijk geen woord meer over gesproken.

Eduard
21-10-2023

Nu al weer is er in het weekend geen tv van KPN, dit is al de vierde keer dit jaar, dat ik storing heb. NU ligt de tv er uit, dan de telefoon dan internet en dan weer ligt alles er uit. Maar steeds ben je een week of twee verder. Dan mag je een film uitzoeken, waar mij overgrootouders nog niet naar wil kijken, wat een troep! Maar de bereikbaarheid van KPN in het weekend in deze 24 uurseconomie, ligt op het niveau van de jaren '70. Waardeloos bedrijf!

Leonie
20-10-2023

Overstap

We hebben een nieuw contract aangesloten bij kpn. Zij zouden het oude contract met de overstap service helemaal regelen geen omkijken naar. tot dat vandaag de oude provider het maand bedrag heeft afgeschreven . Even bellen maar . door een interne medewerkers fout niet gelukt en geregistreerd . geen vergoeding in de onkosten. Alles geannuleerd . dan maar geen kpn. Belachelijk En zeer klant onvriendelijk

Melvin
16-10-2023

Glasvezel regelen met kpn is een ramp! slechte communicatie en lange wachttijden. Uiteindelijk alles aangesloten en aanwezig in de woning, brand het rode alarm lampje non-stop. bel je kpn om aan tegeven dat je internet aansluiting het niet doet wat het op de 13-10 zou moeten doen na afspraak, zeggen ze tegen je: meneer de 27ste kunnen we pas langskomen. Waarom maken we afspraken als je ze niet nakomt en waarom kan een storing niet eerder opgelost worden? jullie brengen mij in de problemen omdat jullie je afspraken niet nakomen en belachelijke tijden hanteren om een storing op te lossen.

Anna
16-10-2023

KPN klantenservice is zo ontzettend moeilijk te bereiken……. Heb je ze dan eindelijk aan de telefoon dan zijn de mensen niet deskundig om een opzegging van een digitenne abonnement te regelen. Komen ze er niet uit wordt de verbinding verbroken. Het is nu schriftelijk gedaan maar een ontvangstbevestiging is nog niet ontvangen. Als er niet gereageerd wordt wordt de verbinding verbroken. Droevig dat de KPN niet investeert in mensen die klanten te woord moeten staan. Klantenservice is het visitekaartje van je bedrijf!

15-10-2023

Ik heb afgelopen JULI een bestelling geplaatst bij KPN voor een glasvezelinternet + tv abonnement.

Sindsdien ben ik nog geen stap verder gekomen dan dat. Ik heb nog geen modempakket ontvangen van ze en ik heb ook nog steeds geen afspraak kunnen maken met KPN bouwteam om mijn glasvezelkastje te installeren. Om de zoveel weken sturen ze een mailtje dat KPN mij gaat bellen omrend mijn glasvezelabonnement, maar dat belletje wacht ik nog steeds op. Ik voel me heel ongehoord en telkens als ik KPN Netwerk én KPN provider aan de lijn heb wijzen ze naar elkaar. Ik weet dat het druk op het moment is in glasvezelland, maar als ik in juli iets heb besteld en het is nog niet werkend in oktober, dan mag KPN zich diep schamen dat ze hun klant(en) zo in de steek laten. Ik hoop dat iemand mij zou kunnen verlossen uit deze horrorfilm.

Maartje
06-10-2023

Sinds 2 weken geen internet of televisie. Duurde lang voordat eindelijk iemand langs zou komen. Zo zou gistere. Iemand komen tussen 8 en 12. Vrije uren opgenomen zodat middag thuis kan werken. Om 12;30 maar eens gebeld van waar ze blijven. Gaven ze aan dat erg druk is dat rond 15;30 zullen zijn. Na dan heledag maar vrij nemen en wachten. Om 17 uur nog niemand gebeld naar kpn. Zouden gelijk terug bellen. Je raad het al nooit terug gebeld. Volgende dag 8 uur een half uur in de wacht. Andere numner gebeld ook 30 min in wacht kreeg toen optie terug bel verzoek wat ook een uur duurde. Gaven ze aan vandaag niks te kunne. Doen geen monteur. Dus zaken van eerder zijn niet belangrijk. Nu weer weekend zonder.

Hele slechte communicatie. Zeg maar geen communucatie. Lang wachten. Raad kpn niet aan als bedrijf. Kan zo niet met mensen omgaan.

Ed
04-10-2023

Kreeg van KPN sms dat er goed nieuws was en ik gebruik kon maken van de glasvezel. Echter Geen signaal over glasvezel. Van de telefoniste kreeg ik te horen dat ik maar de dag moest afwachten en bij geen signaal ik weer kon bellen. Op mijn vraag wat er dan anders zou gaan dan ons gesprek. Kon zij niet antwoorden. Of zij niet de verantwoordelijke afdeling diende te informeren dat ik als klant kennelijk ben vergeten, dat kon zij ook niet regelen. Gevolg geen telefoon, tv en internet en maar hopen dat het een keer gaat lukken.

Mandy
29-09-2023

Ik raad KPN absoluut niet aan. Wanneer je wilt overstappen omdat ze belachelijk duur zijn bieden ze je korting aan. Ze vertellen je er niet bij dat die korting maar een paar maand is en je daarna alsnog mega veel gaat betalen. Zonder overleg sluiten ze je weer af voor een jaar. Geen aanrader dus! Die telefoon miepjes vertellen de kleine lettertjes niet waardoor je na een paar maand je ‘korting’ de verplichte rest van het jaar 3 dubbel wel terugbetaald. Zodra je dan belt ‘kunnen ze niks voor je doen en moet je het maar uitzitten’. Een korting of iets aanbieden nadat je bent opgelicht door zo’n miepje neehoor. Geen aanrader!

Tirza
17-09-2023

Problemen met internet dat steeds paar seconden uitviel. Goed geholpen aan de telefoon, snel monteur aanwezig en hij heeft alles wat mogelijk het probleem kon zijn aangepakt. Nieuwe modem, wifi punt, glasvezelkastje. En kregen zelf nog nieuwe afstandbediening want onze werkte stroef.

Echt top geholpen!

Rudy
15-09-2023

Als je bij kpn werkt ( aan de telefoon zit ) mag je IQ niet hoger zijn dan 40, OMG ,afspraak maken voor een monteur die uiteindelijk niet komt opdagen en toen ik belde ( bijna 50 min in de wacht)om te zeggen dat ie niet geweest is vonden ze er niets van in het systeem en dan werd ik door hun doorverbonden naar een verkeerd bedrijf.

ik zou zeggen zorg dat je de zaken op orde brengt en stuur je personeel op cursus

Remco
12-09-2023

Sinds donderdag geen internet en televisie. Inmiddels is het dinsdag. 7 gesprekken met de klantenservice verder. 7 keer de belofte gehad dat alles binnen 24 uur weer zou werken maar het werkt nog steeds niet. Ze zouden terugbellen, je word niet teruggebeld. Wat een schandalige service. Denk maar 3 keer na voordat je wat bij de afsluit.

03-09-2023

Heb enige tijd geleden KPN internet genomen. Werkte goed tot een week geleden. Plotseling geen internet meer. Op de site gecheckt of er wat aan de hand was. Staat alleen vermeld, dat er een storing is met een verwachte oplostijd. Deze oplostijd schuift voortdurend op, zodat er geen einde aan lijkt te komen. Geloof dat ze er dan ook totaal niet mee bezig zijn. Er wordt ook geen reden voor deze "storing" gegeven. Geeft geen prettig gevoel. Denk dat ik nu na tientallen jaren m'n abbonement maar n's op ga zeggen, want bij Ziggo zijn ze tegenwoordig een stuk sneller met het oplossen van problemen.