KPN reviews

2.5
Tebbe
26-02-2024

Veel negativiteit over Kpn maar ik ben al 10 jaar klant en en enkel goede ervaring. Altijd bereikbaar en ze helpen vlot. Dan de Kpn winkel om de hoek als ik mensen persoonlijk wil spreken. Ze zijn niet de goedkoopste maar je hebt er wel wat voor.

Louise
23-02-2024

Wat een drama. 3 dagen aan het bellen, 3u verder. Telkens wanneer je verhaal is gedaan wordt je doorgestuurd naar een ander. Voordat er met een oplossing wordt gekomen wordt er al 3! Keer simpelweg opgehangen. Terugbelverzoeken worden niet nageleefd. Gevolg is dat er nu, na 3 dagen, nog steeds niets is gebeurd. Wel een abonnement blijven afschrijven wat al een jaar niet meer in gebruik is. Hier gaat dus heel snel de stekker uit. Zonde want ik zit al mijn hele leven bij deze provider. Dat er op deze manier met hun klanten om wordt gegaan valt diep te betreuren.

Roy
14-02-2024

Super slecht bedrijf, komt afspraken niet na en stuur je alleen maar van het kastje naar de muur

03-02-2024

Warrig beleid, Ambtelijke organisatie, moeilijk bereikbaar, niet klantgericht, slechte of geen interne afstemming, wachttijden, verkoop zonder praktische vlotte/deskundige uitvoering, Ga ZO door.

26-01-2024

Zeer slechte ervaring, slechte verbinding, koppelen van apparatuur met wifi is een grote pijn hoop Zeer slecht.

Ben zeer ontevreden over kpn als ik dit voor die tijd had geweten was ik nooit bij kpn gegaan.

Gr Marcel Nol

02-01-2024

Sluit geen overeenkomst met kpn voor tv/internet ingeval van een nieuwbouwwoning.

Het duurt maanden voor je een definitieve aansluiting krijgt, je krijgt een slecht werkende tijdelijke oplossing en de informatieverstrekking vanuit kpn is nihil!

Niet doen dus, ga voor ziggo!

R.p.m. Sneeboer

Cvetelina
24-12-2023

In tegenstelling tot alle klachten bij de vorige ervaringen, wil ik KPN een 10 cijfer geven. Al lang klant van KPN met tv, internet mobiel. 1 week geleden gebeld (binnen 3 minuten medewerker aan de lijn) en gevraagd of mijn paket gewijzigd kan worden met voordeel, pakket gewijzigd waarbij ik ruim 60€ pm minder ga betalen, nieuwe tv kastje binnen 24uur ontvangen, snel afgesloten, kastje is voorzien van Google Play Store waarbij ik meerdere apps kon instaleren. Wegens fout code met tv vandaag, 24 december, Kerst (zondag) gebeld. Ik kreeg snel (binnen 6 nin) een vriendelijke medewerker aan de lijn. Probleem opgelost. Nooit probleem ervaren met internet of mobiele telefoons, ik blijf voorlopig voor volgende 10 jaar bij KPN.

Jason
04-12-2023

###Oplichterij dieven###

Kpn gaat onterecht elke maand geld afrekenen van mijn rekening zonder melding wanneer je klantenservice belt om te vragen waarom ze worden boos gaan ze klant onbeschoft te worden en ze gaan smoes bedenken om onderuit te gaan vanaf nu ga ik elke maand mijn rekening in de gaten houden en daar na mag kpn van mij opdonderen.

Waardeloze bedrijf.

Django
27-10-2023

Glavezel naar koper kabel gedoe in den bosch voor dorp haaren bewindvoeder en ik mag bepalen zij hei bewindvoedeer boos en mentor ook dus die gezeur van kpn was dit allanger bekend kap is ermee

Ed
23-10-2023

We hebben meer dan een maand geen internet in onze winkel dus we kunnen geen cent verdinen zo vaak klantenservice gebeld van het kasje naar de muur verstuurd.

Helaas de providers gaan niet leren hoe met de klanten om gaan er is geen wet om dit bedrijven een harde straf geven daarom doen ze wat ze willen en de klant is duppe van.

Fuc. de kpn en providers!

Gijs
27-09-2023

Meer dan 30 jaar abonnee geweest, peperdure vaste telefoon.

Toen ik dit wilde opzeggen i.v.m. goedkoper mobieltje ging dit niet:ik moest me eerst laten uitschrijven bij kamer van koophandel, terwijl ik hier nooit ingeschreven heb gestaan.Ondertussen nog dik een jaar vast gezeten aan dit superdure abonnement. Mede dankzij meneer A.Scheepsbouwer, die bij aantreden aandelen terwaarde van 5 miljoen euro kreeg. Wat er ook gebeurt: nooit of te nimmer ook maar iets met KPN te maken willen hebben!

Andreas
08-09-2023

Blijven me bellen en lastig vallen.

Gaf aan dat ik al heel lang in het bel-me-niet register sta.

Ik kreeg een bijdehante: “het bel me niet register bestaat helemaal niet meer.

Ben zo klaar met deze idiote praktijken.

Stefan
24-08-2023

Had een verkoper aan de deur en zei dat ik geen tijd had maar hij bleef doordrammen deur dicht gegooit stond ie een uur later weer aan de deur hij kloppen op de deur en riepen hoezo brutaal en onbeschoft

Reinald
21-08-2023

Wat een stelletje varkens werken daar vanmorgen iets over 7 uur aan bellen en een zeer slecht nederlands sprekende man auto weg nu commanderen. echt geen goed woord over voor dit soort acties

Kpn behandelt mensen nog slechter dan een slager de beesten behandeld die worden geslacht worden met dieren mishandelingen

Walter
15-06-2023

Stap het vliegtuig in Turkije, zet onze toestellen aan en zonder te waarschuwen 2x €60,50 op het factuur.

Eigen schuld dikke bult, klantenservice zei jammer.

Wij zeggen zeg op mijn abonnementen bij KPN op totaal 3.

Geen zinnig woord mee te voeren, willen zeker nog verder krimpen, gelukkig genoeg alternatieven.

Hendrina
05-06-2023

Al minimaal 10 jaar 4 abonnementen bij Kpn.

Kpn thuis en 3 mobiele abonnementen. Nu is 1 abonnement verlengbaar, maar op het moment dat we dat proberen krijgen we een foutmelding. Bellen met de klantenservice zegt op dag 1 dat de doorlooptijd op zondag iets langer op zich laat wachten, best bijzonder dat computersystemen zich ook houden aan de zondagrust, maar oké, geen nood dan wachten we tot maandag. Op maandag wederom een foutmelding dus wederom contact met de klantenservice. Nu kan het niet omdat er maar 1 wijziging per maand doorgevoerd kan worden en er in deze maand, is overigens niet waar want dat was in mei, maar ook de maanden lopen anders bij KPN, een bundelverhoging heeft plaatsgevonden.

Als ik meld dat ik dit bureaucratische vind is de meneer aan de telefoon het niet met mij eens. ik weet op recht niet hoe het dan heet.

Dag KPN deze service betekend dat we overstappen naar een andere partij en u krijgt maar een kleine 200 euro per maand van ons.

Rain
14-05-2023

Was al een paar jaar gekeden weg gegaan bij KPN vanwege waardeloze internet, gebeld en gebeld maar kreeg alleen incompetente jochies, werd nooit beter. Nu word ik (en blijkbaar vele anderen) lastig gevallen door hun callcenter die wat waardeloze onzin proberen te verkopen. Schandalig.

Charles
07-04-2023

Die bestuurder met kenteken vkr 12 n moet eerst een normaal leren auto rijden echt ongelooflijk wat een super lul als hij net zo werk als auto rij kom er niets van terecht

Rosie
22-03-2023

Zo ontzettend slecht behandeld. Slechte communicatie en datalek. Want twee 'jongens van KPN' belde mij dat ze voor de deur stonden om het modem te installeren, vervolgens bleken het oplichters te zijn.

Jerry-HIA
06-03-2023

Ik lees veel negatieve reviews, maar ik moet zo eerlijk zeggen, af en toe krijg je wel wat problemen, maar die worden zsm opgelost door KPN. We zijn altijd klant van Telfort geweest, maar helaas die was overgenomen door KPN, een paar kleine problemen, maar die zijn opgelost. het Grootste probleem dat we ervaren nu is dat Internet is soms heel traag soms heel snel, regelmatig. Ik hoop dat het wordt zsm opgelost. Maar al met al vandaag wel tevreden. Gelukkig. groeten. JN

Meer KPN Telecom reviews