KPN reviews

3.5
Positief26%
Neutraal0%
Negatief74%
PeriodeLaatste 12 maanden2021
Geen lid
Mike
05-08-2022

Onbeschoft aan de telefoon ,niet goed geholpen en door geschakelt naar roamler ,na 21 min maar opgehangen ,roamler is net zo slecht als kpn ,soort zoekt soort

Cees
04-08-2022

Slechte communicatie. Er komt een digitenne die nooit besteld is. Wordt na veel gedoe geannuleerd. Maar helaas niets lukt. Telefoonabonnement prijs afgesproken voor 24 maanden maar wordt 2.50 te veel afgeschreven. Na 6 maal bellen nog steeds niet opgelost. Jammer maar waas.

Willem
02-08-2022

Onfatsoenlijke klantenservice. Weinig geduld en onvriendelijk.

Pim
31-07-2022

Zeer slechte service. Glasvezelkabel werkt niet meer, moet vervangen. Wordt als goed is 15 augustus gerepareerd (4 weken na ontstaan probleem). Na tientallen euro’s aan belkosten met storings/reparatie afdeling dongel gekregen als noodoplossing voor internet. Als MB s op, zouden deze bijgevuld worden. Maar mooi niet dus, kastje naar de muur, servicedesk moet nu een formulier naar een andere afdeling sturen hiervoor. 😡 dit is echt de zoveelste paarse krokodil

Indira
29-07-2022

1 is nog teveel. Wat een smerig bedrijf.

Niemand me me verder helpen. Sinds 3 maanden ontvangen we ineens facturen (betreft een oude aansluiting op een oud adres) Die werkelijk nergens op slaan.

NIEMAND kan dit stil zetten of afsluiten.

Al 40 x gebeld maar het lost niks op. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd en zo nog 5 x terug. bah bah

Peter
14-07-2022

Grootste oplichters ooit.

Mijn moeder is al jaren klant en wist niks af van het compleet pakket.

Ikzelf ben ook al jaren klant en heb dit altijd gehad.

Nu wil ik dit activeren en is dit niet mogelijk online, klantenservice hierover gesproken en na meerdere malen te zijn doorverbonden zeggen ze het geregeld te hebben maar hebben ze de helft van de compleet pakket maar geactiveerd en een krijg je te horen dat dit het complete pakket is.

Ikzelf heb dit vorige maand nog opnieuw afgesloten ivm verhuizing.

Dus ze liegen gewoon glas hard in je gezicht.

Bij deze zijn ze mij na 22 jaar, mijn zusje na 10 jaar en mijn moeder na 8 jaar kwijt met het abonnement.

Vieze oplichters!

Michel
06-06-2022

Waardeloos bundel op en gebeld om meer. Nooit gehad blijft zeer langzaam. Nog even dan kan ik weer terug naar de andere provider die wel luisteren en doen wat ze zeggen grote teleurstelling kpn

Charissa
06-05-2022

Zeer slecht! De glasvezel moet aangesloten worden. Was eerst week 17 nu weer week 19 kunnen ze overigens ook niet garanderen.

Inmiddels al 2 maanden verder nog steeds niets.

Ben van plan om over te stappen dan zijn ze een goed betalende zakelijk klant kwijt!

Magda
25-04-2022

De verbinding via mobiel met klantenservice werd 5× verbroken, medewerker beweert vervolgens dat ik slechts 1× heb gebeld. Afspraken voor bezoek van de monteur die telefonisch gemaakt zijn worden zonder overleg gewijzigd en op een later tijdstip gezet. Waarover dan een mail komt.

Judith
23-04-2022

Al jaren heel tevreden, deze week had ik een aantal vragen o.a. mbt mijn bundel en Videoland en dat is weer prima opgelost. Zeer klantvriendelijk, geduldig en meedenken met de klant. Ik kwam toch nog ergens niet uit dus weer gebeld. óók weer prima meegedacht door de medewerker en bleek dat ik iets niet goed begrepen had. Kortom: mijn complimenten voor de geduldige en deskundige medewerkers.

Kees
18-04-2022

Was altijd bij Xs4all. Prima service. Na overname door KPN zo n langzame wifi en internet dat ik niet eens kan streamen

Ella
14-04-2022

Gisteren was ik bij KPN Westwaarts Zoetermeer i.v.m. wijziging abonnement, simkaart overzetten, etc. Ik geef hierbij de complimenten voor de bijzonder fijne service gedaan door medewerkster Noëlly! Dát is nog eens service én zo klantvriendelijk! Ze heeft aandacht en alle tijd voor de klant. Daar voel je je nog eens echt "de klant is koning!". Een tip voor KPN; beloon haar tot medewerkster van de maand!

Tilly
12-04-2022

Ben al maanden bezig, over een rekening die ik steeds ontvang. De rekening is bestemd voor iemand anders. Ze hebben vermoedelijk bij kpn op het verkeerde knopje gedrukt. Hierdoor lukt het kpn niet dit op te lossen. Waardeloos bedrijf.

Mark
01-04-2022

Al jaren klant van KPN Zakelijk, voor internet, vast en mobiel. En ik ben al jaren zeer tevreden over de dienstverlening. (Bijna) nooit storingen, bij vragen en of problemen van welke aard dan ook staat de servicedesk altijd voor je klaar, met zeer vriendelijk personeel wat meedenkt met de klant.

Ok KPN is niet de goedkoopste vandaar mijn 9, maar in mijn ogen wel de beste!

Rob
29-03-2022

Was ooit Telfort klant die is overgenomen door KPN.

Zowel bij Telfort als bij KPN nooit problemen gehad.

Een defect glasvezel modem (kan gebeuren) werd door KPN dezelfdedag nog vervangen.

Dus voor mij een prima provider.

Henk
24-01-2022

Ja hoor het is weer zover haast geen Wifi meer. Vaker problemen met de Wifi van KPN nu toch maar eens de Wifi Manager van KPN proberen dan. Nou lekker na alle stappen was er 1 ding wat ik moest doen en dat was hun Wifi versterker kopen uhu .natuurlijk voor een oppervlakte van 75 vierkante meter, geeft al aan hoe slecht de verbinding van KPN is. Mijn verbinding is nu gehalveerd na 11 Mbps.joepie! Mijn modem is niet neer te bereiken en mijn mobiel kan geen website meer openen op mobiel GEWELDIG KPN. Goed Werk! Tijd voor een andere provider Henk

Bart
18-01-2022

Niet Geholpen

Vrijdag viel internet uit, moesten wachten tot maandag de monteur zou komen. Jammer en lastig zonder internet in het weekend maar opzich kon ik dit nog begrijpen. Maandag 4 uur thuis gezeten bellen ze op het laatste moment af dat het toch dinsdag gaat worden. Dinsdag kwamen ze dan eindelijk wel langs maar konden ze het probleem niet oplossen en zijn gegaan. En ik moet nu maar wachten tot ik terug gebeld wordt en weer een nieuwe afspraak kan inplannen. De eerst volgende monteur die hier langskomt zet ik zijn auto klem en die gaat pas weg als het probleem is opgelost. Wel lekker makkelijk zolang het niet hun probleem is rijden ze gewoon weg zeggen ze sorry en gaan ze weer verder! Ben KPN klant voor mobiel internet en Tv maar wil alles elders gaan onderbrengen.

Harrie
14-01-2022

Hierbij wil ik mevr. Debbie van KPN Klantreacties hartelijk

dank zeggen. Zij nam de tijd en hoorde ons verhaal met alle aandacht aan.

De attentie die wij daarna mochten ontvangen, was een warme verrassing!

Mevr. Debbie van KPN Klantreacties, nogmaals hartelijk dank!

Jan
02-12-2021

Internet abonnement van 40 euro. Toch wordt er maandelijks 47 of 49 euro afgeschreven. Ik ben bedlegerig en gebruik alleen maar internet wifi. Huistelefoon is voice over IP, dus data. Daarnaast moet je ook niet bellen bovenop je mobiele abonnement, kosten zijn snel 30 euro extra voor informatie arts of apotheek. Ben blij dat ik geen vrienden heb, dan was ik failliet gegaan. (Abonnement overgegaan van XMS, was 35 euro all-in. Jarenlang). Modem was stuk. Na 3 weken kon er al een monteur worden ingepland.