KPN Mobiel reviews

2.3

27-09-2022

Walgelijk dat je in het buitenland pas een melding ontvangt als je voor 500 euro data hebt verbruikt.

Dat is dan ook meteen volledige opzegging van onze abbos bij kpn.

06-09-2022

Dramatisch KPN nieuwe telefoon met verleng abonnement gekocht…

Nieuw telefoon met verleng abonnement gekocht voor 1 jaar. Vervolgens een bericht dat er een 2 jarig abonnement wordt gemaakt, niet goed, dus gebeld, gechat, chat bot allemaal zeer moeizaam en vaag. Maandag zou er geleverd worden ook niet gebeurd. Vervolgens een mail dat de levering is verdwenen bij Post NL. Kan dus het 2 jarig abonnement niet digitaal annuleren want dan moet je de zending weigeren en die komt nooit. Vervolgens 2 keer gebeld door KPN maar die laten slechts 2 keer overgaan en voor je op kan nemen stoppen ze. 2 keer terug gebeld krijg je een bandje waarop te horen is bedankt voor het terug bellen en dat er een sms een mail of een voicemail een nummer gemeld is dat je dan terug moet bellen Ook dat is niet gelukt bij KPN. Het is om knettergek van te worden niemand die je te woord wil staan.

Rach
12-08-2022

Normaal heel tevreden over kpn. Maar de service en contact krijgen met kpn is echt super slecht geworden!

Kan niet mijn adres wijzigen, ze zijn niet te bereiken op het service nummer. De service chat slaat helemaal nergens op!

Nu moet ik naar een winkel (als je daar al mee geholpen kan worden?!?!) om m’n adres te laten wijzigen. Echt super slecht dit!

Pauline
05-08-2022

Geen service. Niet te bereiken. Een simpel iets als bankrekening nr wijzigen werkt niet via mijn KPN en niemand die je wel kan helpen. Bij telefonische service word je afgeserveerd en opgehangen.

Leonie
01-08-2022

Pas op! KPN maakt gebruik van lokkertjes. Ik heb een bestellingsbevestiging gekregen waar op stond dat ik korting zou krijgen op mijn sim-only abonnement, omdat mijn broertje al KPN onbeperkt internet&data had. In de mail stond dat ik €26 per maand ging betalen en eenmalig €25 aansluitingskosten. Nu zie ik in mijn contract en in de MijnKPN app staan dat het maandelijkse bedrag nog steeds €33,50 is (jaarlijks is dit €90 meer). Na een belletje met de klantenservice bleek dit een fout van KPN zelf te zijn en had deze mail nooit verstuurd mogen worden. De korting zou alleen gelden als ik ook wifi of tv van KPN had. Ondanks dat de fout bij KPN lag, kon hier niks aan gedaan worden. Uiteindelijk is het dus gewoon een lokkertje geweest en ben ik nu €90 extra kwijt. voor niks. Als ik dit had geweten, dan had ik voor Tele2 gekozen (€28 per maand en €0 aansluitingskosten).

Janny
18-07-2022

De enige manier om contact te krijgen is telefonisch. Als dan blijkt dat er keer op keer fouten gemaakt worden door de klantenservice, kan je ook niet terug reageren op die onpersoonlijke "noreply" mailtjes.

Gewoon een mailtje sturen kan ook niet, want er wordt geen mail adres bekent gemaakt. Chatten met een robot slaat al helemaal nergens op en geeft ook de domste antwoorden. Gegeven moment heb ik hem maar "koeienkop" genoemd uit frustratie.

Dat een bedrijf in communicatie technieken zoals KPN, zo slecht communiceert is de grootste lacher ooit!

Ine
13-06-2022

De ergste en meest onduidelijke site die ik ooit heb gezien. Hartkloppingen! Dat een bedrijf als KPN niet in staat is een werkende duidelijke site te maken vind ik heel verontrustend.

Louis Sleenhof
12-06-2022

Ik ga weg bij kpn. Schandalige behandelen mijn moeder (82 jaar oud).

Was toch al niet tevreden.

Emre
10-06-2022

Bij een nieuwe abonnement met toestel een leeg doos ontvangen en ze laten je tot een maand wachten tot het onderzoek is afgerond in plaats van een nieuwe toestel te sturen en het intern op te lossen. Dit komt doordat ik getekend heb voor ontvangst. Maar met de bezorger naast mij heb ik het pakket geopend en direct de klantenservice gebeld. Ze hebben hier een notitie van gemaakt en weten 100 % dat ik het toestel niet heb. de bezorger gaf me de optie om na het teken dat ik pakket kon weigeren maar de kpn medewerker gaf aan dat ik beter kon accepteren zoals het is omdat anders het onderzoek nog langer kon duren omdat ze een leeg pakket terug krijgen. In tegendeel nu kan het tot een maand duren.

Ik kreeg de optie van een medewerker om de bestelling te annuleren nadat ik later weer gebeld het en na 5 dagen een nieuwe abonnement kon afnemen. Ik gaf aan dat ik erover na wou denken en belde terug en toen kon dat opeens niet meer en moet ik het onderzoek afwachten. Heel slecht dit!

03-06-2022

Wat een prutsers bij de KPN

Ik heb al een half jaar problemen met teveel betalen ; als je ze belt dan beloven ze vanalles maar het enige wat ze kunnen is geld incasseren en je voor de gek houden

Asociaal hoe ze met je omgaan ; ze leggen het probleem gewoon bij mij neer

Boycotten die KPN!

Martijn
19-05-2022

Hier een 2 jarig abonnement afgesloten met een Samsung a53 vanaf dag 1 geen netwerk omdat ik geen tijd had en pas na 14 dagen terug kwam konden ze niks meer voor me doen dan alleen me a53 opsturen ter reparatie, om vervolgens de a53 weer terug te sturen naar mij omdat er geen defect is volgens kpn, maar ik heb nog steeds geen internet, en de kpn winkel bevestigd dat het niet werkt en toch blijven ze volhouden dat het werkt en dat het probleem volledig bij mij ligt en kpn er niks mee te maken heeft of er wat aan kan doen, toestel van een maand oud, ze moeten zich kapot schamen bij Kpn. Sluit hier nooit wat af!

19-05-2022

Nieuwe Samsung A53 gekocht. Dit toestel maakte alleen Edge verbinding terwijl 4G+ hier normaal is. Klanteservice geeft aan de simkaart in een ander toestel te proberen. Daar doet de kaart het gewoon goed. Andere sim in de A53 gedaan en ook deze kaart werkt niet in dit toestel. Kaartje in de sim2 opening gedaan. toestel werkt nog steeds niet. Ik wil de kaart er weer uithalen. Lukt dat niet meer. Kaart zit muurvast. Klantenservice geeft nu aan naar een kpn winkel te gaan. Daar krijgen we te horen dat ze het toestel niet mogen omruilen omdat er een simkaart in vast zit en dat dat hoogstwaarschijnlijk de oorzaak is. Reparatie kosten mogen we zelf betalen.

Nu net weer met de klantenservice contact gehad. ach, wat zit daar een a-technisch meisje aan de telefoon. Na een stevige woorden wisseling en dreiging met een klacht over haar wordt nu de komende rekening voor de reparatie kwijtgescholden. Maar hé dit is KPN hè. Je weet tegenwoordig bij de KPN maar nooit.

Sandra
12-05-2022

Nieuwe Samsung telefoon vanaf aankoop probleem met netwerk. Kpn klantenservice houdt je 14 dagen bezig met advies en installeren zogenaamde oplossingen. Daarna sturen ze de klant terug naar de winkel. Bij de winkel is ruilen of terug nemen van de telefoon opeens niet mogelijk. de 14 dagen bedenk tijd zijn immers net om. het advies in de winkel reparatie. daarvoor zelf c even bellen met klantenservice. die verwijst vervolgens terug naar winkel.

De winkel kan vervolgens weer niets en verwijst naar aanmelding ter reparatie online. Na ruim 14 dagen komt telefoon met zelfde mankement retour. alleen software update uitgevoerd. Netwerk probleem is bekend bij Kpn en Samsung maar oplossen is problematisch. Opnieuw dus niet werkende telefoon. Probeer aankoop en contract vervolgens te ontbinden bij KPN. opnieuw van het kastje naar de muur.

Slechte en onmogelijke klantenservice. niemand zijn probleem. Kpn is dus dikke no go! Geen aanrader.

Jandoei
11-05-2022

Onbeperkt internet is niet onbeperkt buiten dat je tig keer per dag om data moet vragen. in de app is dit zo verrot dat je er nooit meer wilt kijken. Dan maar een sms sturen. zit je een serie te kijken kan je opeens niet meer data krijgen "Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor Gratis 2GB NL extra nu niet verwerken. Probeer het later nog eens. Groet, KPN". ik heb hier al is over geklaagd maar toen zou er zogenaamd een storing zijn. dat is niet waar! Na een bepaald aantal keren om data vragen blokken ze je gewoon en daarnaast gaat de snelheid ook vaak naar beneden na je gewone bundel. Verder is het internet meestal goed 5g is veel slechter dan 4g maar dat ligt aan je telefoon zeggen ze dan in de winkel 😂😂😂 op goede dagen pak ik ongeveer 100mbps dus daar kan ik niet over klagen. Bedenk aub wat op dit flut opwaarderen want het is zo echt zo frustrerend.

Saar
29-04-2022

Blijkbaar kan een ander persoon een contract verlengen bij KPN die niet eens op hun naam staat. Mijn contract eindigd op 21-12-21. Wanneer ik bel om het abbonement op te zeggen, krijg ik te horen dat die doorloopt tot 2023. Hoe kan dat? "Dat heeft u verlengd in december." Nee, dat heb ik niet. Kan er nagekeken worden hoe dat heeft kunnen gebeuren, want ik heb hier geen contact over opgenomen. Blijkt dat gedaan te zijn door een huisgenoot, die helemaal niets te maken heeft met mijn mobiele abbonement. Hoe kan dat? Kunnen jullie de opnames doornemen?! Welke document nummer hebben jullie doorgekregen? "Dat kunnen we niet doorgeven ivm privacy." Hallo, er wordt een abbonement van mij verlengd zonder dat ik daar toestemming voor gegeven heb! Ik moet aangifte doen tegen mijn huisgenoot volgens jullie. Nee aangifte tegen jullie! Jullie mogen niet zonder mijn akkoord MIJN contract verlengen door een FOUT van mijn huisgenoot. Wat voor BAAT heeft die eraan om MIJN contract te verlengen. Criminel

Ward
26-04-2022

Leuk. Je hebt VRIJWILLIG budgetbeheer. In feite neem je een boekhouder in dienst waar je gewoon een flink deel van je salaris aan geeft om de zaken goed te regelen (en dat doen ze ook, elke cent waard). Alleen denkt kpn mensen die van deze dienst gebruik maken direct per definititie te behandelen als fraudeur. Stuur je een rekening door naar je boekhouder en die betaalt de rekening keurig ovm klantnummer ed. Krijg je e-mails en sms’jes over dat de rekening niet betaald is . Als je belt met de mededeling dat je boekhouder de rekening betaalt heeft: sorry meneer dat mogen wij niet accepteren! Het geld is terug gestort omdat de betaling fraude gevoelig is! . Op mijn rekening en mijn rekening van de boekhouder is het bedrag na 3 weken niet terug gestort. Vul je in ‘’mijn kpn-ap’’ het rekeningnummer van mij, bij mijn boekhouder in (dus niet de rekening waar het in eerste instantie niet geïncasseerd kon worden ) en je belt dan terug, dan zijn alle rekeningen ineens wel betaald!

Tamara
22-04-2022

Dit bedrijf verdient zelfs deze ene ster niet! Na een internet abonnement afgesloten is er nooit een monteur geweest op afgesproken datum. In plaats daarvan kreeg ik bericht niet thuis te zijn geweest. Nieuwe afspraak pas 2 weken later mogelijk. Wederom geen monteur verschenen! Klantenservice (die overigens bijna niet te bereiken is) gaf aan niets meer te kunnen doen dan een 3de afspraak in te plannen 1 week later!

1 maand verder zonder internet, alles geannuleerd en gekozen voor een betrouwbare provider. Klantvriendelijkheid kent KPN niet. Servicemedewerker KPN was het hier mee eens. Zegt denk ik voldoende over het bedrijf

Ann
06-04-2022

Abonnement niet stopgezet, na meerdere keren bellen, eindelijk bedrag terug gestort. Maar te weinig. Weer veel gebeld, antwoord “zo werken wij bij KPN. Nav negatieve enquête teruggebeld door KPN. Begreep mijn probleem, zou het allemaal in orde maken. En me na 2 weken terug bellen om te checken of het geregeld was. Geen geld terug en geen contact. Weer uur bellen met klantenservice, zou door de persoon die middag nog worden teruggebeld…. Wederom geen contact. Product (mobiel) is prima, maar klantenservice is vreselijk!

Collin
01-04-2022

Een paar maanden nadat ik een gloed nieuwe Samsung Galaxy S20 FE kocht bij de KPN trok het toestel krom. Natuurlijk ben ik met het toestel naar de KPN winkel gegaan bij mij in de buurt. Het toestel is terecht gekomen bij reparatie bedrijf "Reconext". Volgens KPN de officiele reparatie partner van Samsung (Blijkt na contact met Samsung niet zo te zijn.)

Reconext heeft mij een prijsopgave gestuurd waarin zij kosten in rekening brengen voor het vervangen van het display. Het display is piekfijn en heeft geen vervanging nodig. Ik heb dit bij Reconext en KPN aangegeven en gezegd dat ik gebruik wil maken van de wettelijke fabrieksgarantie. Hier ben ik door KPN naar Reconext gestuurd v.v. Na een paar maanden heb ik het opgegeven. Er wordt niet naar de klant geluisterd en geen oplossingen aangeboden. Er wordt direct gezegd dat de fout in het toestel komt door val schade. Dit is erg raar omdat het toestel vrijwel nieuw is en geen enkele schade laat zien.

Ito
27-03-2022

Heb mijn abonnement correct en op tijd opgezegd. Is ook zo in hun systeem geregistreerd en staat dus niet ter discussie. Maar het blijft maar doorlopen en de rekeningen blijven maar komen. Als je hierover netjes belt wordt je twee van de drie keer in de wacht gezet en vervolgens wordt de verbinding verbroken. Klachten en opzeggen is alleen maar lastig en levert geen geld op. Dat soort mensen zit. En mensen van inhuur bedrijven die niet een registreren waar je voor belt.