KPN Mobiel reviews

2.3

Hjalmar
19-03-2022

Al heel de week geen wifi en uiteindelijk een nieuw modem gekregen. Omdat mobiel de mb's er hard doorheen gingen kreeg ik 1 gig aan mb's ter compensatie. Helaas kan ik er geen gebruik van maken omdat ik ineens geen mb's meer kan delen op mijn vijf abonnementen. Vandaag twee keer contact hierover gehad met de helpdesk. Na bijna 3 kwartier wachten kreeg ik uiteindelijk iemand te pakken die zeer ondeskundig was net zoals zijn eerdere collega. Alle abonnementen zouden opnieuw gekippeld zijn en zou moeten werken. Helaas was dit niet zo. Heb je viaplay aangeschaft maar kun je nog niet kijken doordat ik niet bij de mb's kan. Probeer je de helpdesk weer te bellen, zijn ze in het weekend niet te bereiken en word ik naar maandag doorverwezen. Daar zit je dan na ruim 30 jaar als KPN klant.

Dit is GEEN service, echt teleurstellend. 😫

Christiaan
19-03-2022

Na 3 x meer dan een half uur in de wacht te hebben gestaan en nog geen fatsoenlijk antwoord (luister de bandjes maar af kpn) heb ik na vele jaren besloten om op te stappen bij Kpn. Kpn is echt verandert in een arrogant bedrijf dat zich niet echt druk maakt om zijn trouwe klanten. Je wordt er voor geen meter geholpen ze zij veel te duur en als je verhaal wil halen zijn ze niet bereikbaar. Voor mij nooit geen kpn meer. Prive ben ik op gestapt en maandag gaan alle zakelijke abonnementen er ook uit.

Fatma
08-03-2022

Een abonnement die niet achter zijn klanten staan wanneer er een klacht ingediend word en een vreselijke verzekering waar te toestellen slecht aan toe zijn, dan de huidige toestel was.

Wil
23-02-2022

Nooit nemen en ik zal dat ook nooit meer doen.

Mijn zoon had een abonnement van €18,75 en ging ruim een jaar goed, tot dat ik opeens een rekening kreeg van €185. Hoe kan dat nu weer? Het waren kosten die buiten het abonnement ging en daar werd niet over gemaild dat er hogere kosten zouden komen.

Die maand daarop kwam er precies weer zo een rekening.

Ik heb daarna direct kpn opgezegd en de rekening van totaal voor 3 maanden €575,04 kreeg ik daarna in de bus.

Wat een Kan******. en zal deze dus nooit aanraden.

Maryse
15-02-2022

Al geruime tijd ben ik bezig met het loskoppelen van abonnementen binnen mijn gezin. We hebben 3 abonnementen onder 1 klantnummer. Het is onmogelijk om dit los te koppelen of dit van 3 aparte rekeningnummers af te schrijven. Na uren bellen en regelen en verschillende mensen gesproken te hebben, heb ik mijn abonnement opgezegd. Er wordt heel makkelijk gezegd dat ze niet weten hoe het geregeld moet worden of verkeerde aanwijzingen gegeven en dat ik maar even moet chatten met KPN. Zeer onprofessioneel personeel bij KPN. Voor mij nooit meer kon. Dit is het zoveelste issue daar. Groot bedrijf, daardoor zeer klantonvriendelijk.

Oscar
01-02-2022

Ik ben al een tijdje klant bij kpn en ben helaas over mijn belminuten heen gegaan van 5 uur.

Ik werd gebeld door een medewerker van uw bedrijf dat ik €172 euro aan kosten heb gemaakt omdat ik door mijn belminuten heen was.

Ik heb dit per direct rechtgezet door contact op te nemen en mijn abonnement over te zetten naar onbeperkt bellen.

Tot mijn verbazing blijkt dat ik voor maar €1,00 extra per maand onbeperkt kan bellen.

Ik ben hiervoor nooit benaderd om dit om te zetten en vind dit toch eigenlijk wel heel erg extreem dat ik nu financieel zo in de problemen kom door deze zeer hoge kosten terwijl ik voor 1 euro extra in de maand dit nooit zou hebben gehad. En ook dan had veranderd.

Helaas kan kpn niks hieraan doen

Stefan
21-01-2022

Zeer slechte service een samsung z fold gekocht en toen helaas aan de buiten een beschadiging opgelopen van het stoten aan een tafel ofzo binnenkan van de telefoon zit een groot vouwbaar scherm en die is op de naad op gaan bollen of verbrandt van binnen uit maar omdat de telefoon van buiten een beschadiging heeft vervalt dan maar je garantie dus dat kost je dan even €1900 en dat binnen een halfjaar dus ruim in de garantie tijdt dus kpn raadt ik je niet aan zeer slechte service

Vegas
03-01-2022

Oplichters! Dwingen voor extra abonnement betaling terwijl ik wacht voor contract overstap van andere provider.

Jesse Rienstra
11-12-2021

Al een hele poos bij kpn mobiel zonder te vragen krijg ik per post mn factuur steeds binnen terwijl ik met automatische incasso betaal. alles word zonder er naar om te kijken steeds netjes afgeschreven brengen ze voor 2 ruk a4tjes per maand even 1,95 in rekening jaren lang heb dit zelf nooit aangezet en de kosten nu vergoeden hooooo maaaar! schandalig kpn net overgestapt ook met de tv en internet nu al spijt van lekker makkelijk de kosten ongevraagd bij mensen neer leggen!.

mensen pas hier mee op kijk goed of je het uit of aan hebt staan en naar wens hebt staan bij mij is het zonder te vragen aangezet!

Anja
09-12-2021

Tot 5 keer toe hier telefoon af proberen te leveren dan is de naam (meisjes en getrouwde naam)niet goed of ID nummer niet goed een keer wel de papieren verkeerde pakketje telkens contact met kpn weer opnieuw besteld werkelijk waar tot 5 keer toe 4e keer zelfs naar kpn winkel gereden alles opnieuw gedaan doorgenomen en nog kreeg ik hem weer niet niet te geloven moest hem weer opnieuw bestellen nou echt niet meer daaag kpn jullie zullen zo wel klanten houden niet dus.

Mariola
25-11-2021

Al jaren klant kpn! Aanschaf nieuwe mobiel, advies gevraagd winkel M.b.t juiste abonnement en kosten aanschaf. Zo niet klantvriendelijk geholpen, alle werden weggewimpeld, Uiteindelijk mobiel besteld aanbetalen 380,00 met een abonnement van 30 euro echt te duur. Dag erna bericht dat deze niet leverbaar was. Oude mobiel gecrasht dus dringend nodig! Einde week mobiel geannuleerd! Op naar de mediamarkt, dacht koop ik daar de s21. Aangeschaft, nog wat tips gevraagd, heeeeel klantvriendelijk geholpen! Vraagt de man of ik een abonnement heb bij de kpn, ja die heb ik. Nou als je deze verlengd krijg je 200 euro korting op je mobiel. Dus uiteindelijk een mobiel van 570 nieuw en abonnement van 15e welke blijft staan! Hoezo klantverlies bij de kpn. Gaat t hier om het af te sluiten abbonnement? Echt belachelijk!

Pieter J.
07-10-2021

Ik had een klacht ingediend over de behandeling in de KPN winkel in Hilversum.

Hierop werd keurig door de KPN telefonisch gereageerd en er werd geluisterd en was een goed gesprek.

Op 07-10-2021 werd er aan de deur gebeld en werd er een prachtige bos bloemen afgeleverd (als klein gebaar)

Hartelijk dank mevrouw Debbie de Koning.

Fam.Jansen Hilversum

Kbb
28-09-2017

Garantie telefoon is waardeloos

Ik heb mijn toestel los aangeschaft bij kpn , in de 2 jaar dat ik heb hem heb ik de toestel 8x toegestuurd. Soms maken ze het niet, en beloven ze na de derde keer opsturen een nieuwe telefoon. Ik heb niet eens een nieuw toestel gehad nadat mijn waterdichtetoestel in de wzter is gevallen en daarna kapot ging een nieuwe gehad. Scherm kapot, gerepareerd maar geen neiuwe gehad, daarna volop "softwareproblemen" gehad. Accu snel leeg, valt ineens uit, loopt vast, camera kan niet meer scherp stellen. Bijna alles dus gehad, ondanks dat ik hem nooit heb laten vallen.

Vind het echt een slechte service. En dan ook nog elke keer 1 a 3 weken wachten totdat de telefoon klaar is.

Jeanette
05-09-2017

SIM only bestellen / service Voor 23.59 besteld volgende dag in huis

Vrijdag 1 september voor 23 uur bestelling geplaatst. Per Ideal 1 cent betaalt. Mailtje ontvangen van KPN met de bevestiging van betaling + beschrijving abonnement. Wel vreemd er stond een blauwe button op met datum voor bezorging door OPD kiezen en daaronder een tekst met "Je hoeft niet thuis te blijven, sim-kaart wordt door post.nl door de brievenbus gedaan."

ECHTER zaterdag 2 september nieuw mailtje dat de datum bevestigd moest worden, dus niet bezorgd op zaterdag per post! Van ellende maar bezorging op maandag 4 september ingevuld, kreeg een mailtje terug dat maandag tussen 12 en 15 uur de koerier de sim zou bezorgen, zou wel weer OPNIEUW 1 cent moeten pinnen en alle contactgegevens moeten opgeven en moeten legitimeren.

LATER nieuw mailtje met exactere leveringstijd, maandag 4 september tussen 12 en 13 uur. GEWACHT van 11 uur tot 14 uur op maandag 4 september, geen koerier van OPD en op maandag natuurlijk ook geen post.

Dinsdag 5 september, GEEN koerier en ook geen post.

TOEN maar gebeld, eerst naar KPN, ik kreeg het telefoonnr van OPD, daar kreeg ik een 'mijnheer' aan de lijn die aangaf dat het ADRES NIET GEVONDEN kon worden door de koerier op maandag 2 september. Echter in de tijdlijn van het bezorgmoment staat gewoon niets. De 'mijnheer' gaf aan dat de sim teruggestuurd was naar de KPN.

Weer gebeld naar de KPN, daar werd aangegeven dat ze moesten wachten totdat de sim terug was.

WITHEET later naar de klantenservice gebeld en aangegeven dat ik van de binnen 14dagen annuleren tijd gebruik wilde maken, werd doorverbonden met een mevrouw die weer alle gegevens opnam en aangaf dat ik inderdaad telefonisch het abonnement daar kon annuleren en dat ze me een mailtje zou sturen met de bevestiging daarvan. Nu 4 uur later nog steeds geen mailtje ontvangen.

OOK nog APART, terwijl ze mijn gegevens opnam kreeg ze een melding dat mijn bestelling met de OPD eraan kwam, zo vertelde ze me.

Ik had de sim-kaart nodig voor een reis naar het buitenland, NOOIT MEER KPN. Jammer bij XS4all altijd zulke goede ervaringen, al jaren klant. Dat je afhankelijk bent voor een buitenland abonnement mobiel bij KPN is zeer jammer.

Lucienne
06-07-2017

Ongelovelijk slecht

Ik had m,n mobiele abonnenment voor tablet opgezegd aangezien KPN geen onbeperkt internet aanbood en elders wel. Maar mijn partner haalde me over om KPN compleet te nemen zodat hij dan ook van wifi kon genieten op z,n I Phone. In de KPN winkel was het geen probleem om de annulering te annuleren.Ze hadden een mooie deal waardoor ik slechts vijf euro per maand hoefde te betalen voor 500 mb mobiel internet , als ik onderweg ben is dat handig of in geval van storing. Ontving daarna keurig een bevestigingsmailtje , zo ook voor de KPN compleet. Hele dag thuisgebleven om het installatiepakket in ontvangst te nemen. De datum dat ik van internet en tv kon gaan genieten lag wel een week verderop, erg vreemd. Ik kreeg vanavond een mailt dat ze het jammer vonden dat ik KPN compleet had geannuleerd en ik zou instructies toegestuurd krijgen om het retour te sturen. Bellen met de klántenservice, een wat warrige buitenlandse mijnheer excuseerde zich voor zijn versprekingen had zo,n lange dag achter de rug. Mijn probleem uitgelegd maar moest " effe kijken". Klinkt ook al zo professioneel. Hij kwam er blijkbaar niet uit en verbrak prompt de verbinding. Weer teruggebeld, een jonge vrouw aan de lijn die bereid was om mee te kijken., wel met lange tijden steeds in de wacht te staan met stomme muziek. Ja de aanvraag was geannuleerd en het kon niet meer veranderd worden. Op de dag dat ik in de KPN winkel was dacht ik alles voor elkaär te hebben , zeker na de bevestigingsmailtjes en het op de hoogte houden van de voortgang. Ze heeft me nog eens innde wacht gezet, ik heb wel vier nummers aangehoord, maar na ruim tien minuten is ze niet meer teruggekomen bij me.

Ik heb vandaag dus de halve dag thuis gewacht, en twee maal lang aan de telefoon gezeten en ik heb vandaag geen **ck bereikt. Kreeg net nog een mailtje dat mijn aanvraag niet gelukt was. Daar zit ik dan met m,n installatiepakket, mijn broek zakt ervan af. Ik ben klaar met ze. Ovestappen durf ik ook niet meer naar T- mobile voor onbeperkt internet gezien de reviews die ik heb gelezen. Ik heb geen zin meer in dit gedoe, bah

Huub
29-06-2017

Prutsers

Pre paid sim kaart voor mijn moeder op maandag via internet besteld.Keurig een bevestiging gekregen, maar helaas op donderdag nog niets gehoord of gezien. Toch maar het 0800 nummer van klantenservice gebeld. Daar konden ze mijn bestelling niet zien. het geld 4,99 euro is wel van mijn bankrekening af getrokken, want dat kunnen ze wel heel goed.Ik moet maar naar een winkel gaan en daar gaan regelen dat de winkel KPN weer belt zodat ze 5 euro op mijn simkaart zetten. Aan klantenservice bellen en naar winkel rijden ben ik al meer dan 5 euro kwijt, wat een bagger oplossing. Ga mijn simkaart maar bij een andere provider bestellen en over een half jaar loopt gelukkig ook mijn eigen abonnement af. KPN is een trouwe klant kwijt die al sinds 1998 een abonnement heeft. Nooit meer kpn hier

GT
13-06-2017

Continu wegvallende telefoonverbinding

Continu wegvallende telefoonverbinding bij een bedrijf in Staphorst. Ze hebben nog geen tijd of genoeg klachten gehad om het op te lossen. Erg onprofessioneel en zeker als het hier gaat om een professioneel bedrijf dat honderden telefoongesprekken heeft per dag.

Charlotte
10-06-2017

Klanten Service Sim kaart

Ik ben al jarenlang klant bij KPN, en erg tevreden over hun diensten. Maar nu heb toch iets mee gemaakt waarvan ik vind dat ik dat met de rest van de klanten of nog niet klanten van KPN moet delen.

Ik kwam 1 Juni in een KPN-winkel met het probleem dat ik niemand meer kon bellen, maar alleen gebeld kon worden. Toen werd mij verteld dat het aan mijn simkaart lag (ik had mijn telefoon net nieuw terug van reparatie, daar was ik hem al 3 weken kwijt) en dat we mijn nummer over konden zetten op een nieuwe simkaart, nou zo gezegd zo gedaan maar…

Toen werd mij verteld dat het meestal 2 minuten duurt voordat de nieuwe simkaart geactiveerd wordt, maar in mijn geval duurde dit wat langer. De dag erna ben ik maar weer teruggegaan om verhaal te halen, ze vertelden mij dat op het moment dat we mijn oude simkaart over wilden zetten op de nieuwe er een stroring was, mijn simkaart stond nu op ‘Sunspended’. De vriendelijke werknemer van de KPN-winkel heeft voor mij even de KPN Service gebeld en daar gevraagd hoe en wat. Toen vertelde ze mij dat het Maximaal 3 dagen kon duren. Na 3 dagen nog steeds geen bereik, toen heb ik de KPN-klantenservice opgebeld om te vragen wat er nou toch aan de hand was. Hun vertelde mij dat het maximaal 5 dagen kon duren.

Na 5 dagen ja je raad het al, weer niks, dus ik de KPN-klantenservice weer opgebeld, en toen volgens de Medewerker aan de lijn waren er nog ‘net’ geen 5 dagen overheen dus kon ze er geen ‘spoed’ achter zetten. Toen heb ik verteld dat ik de telefoon echt nodig heb voor mijn werk, en ik moet veel met de auto weg stel dat er wat gebeurt wattdan?! Maar de vrouw aan de lijn gaf niet toe en liet mij weer met legen handen achter. De dag erna heb ik weer opgebeld om verhaal te halen want hee jongens het duurt nu wel erg lang. Toen vertelde ze me dat er eindelijk ‘spoed’ achter gezet kon worden dit was 9 juni ondertussen dus al 9 DAGEN VERDER. Maar de dag erna ja hoor weer raak, nog steeds helemaal niks…

Toen heb ik vroeg in de ochtend gebeld ik denk dan ben ik de eerste, toen werd mij verteld dat ik om 9e uur terug moest bellen i.v.m. de technische dienst. Ik heb gevraagd omdat ik de KPN-klantenservice al minimaal 7x heb gebeld of ze mij konden terugbellen. Maar dat kon absoluut niet. Toen heb ik rond 9:15 maar weer de werk telefoon gepakt en ze opgebeld en toen was ik er wel al een beetje klaar mee, ik wil dat dit vandaag (10 Juni) nou eens eindelijk opgelost wordt! Maar tevergeefs de medewerker vertelde mij dat de backofficie hiervan wist en dit tot Maximaal maandag kan duren. TOT MAANDAG?!

De Conclusie van dit verhaal is dat ik het van de zotte vind dat ik als klant achter hun reet moet aanlopen. Hun zouden mij moeten smeken om mijn abonnement en alles in een pakket daar niet op te zeggen. Ik heb zo’n kleine 10x wel de klantenservice gebeld. En KPN moet begrijpen dat als je een vaste baan hebt je niet zonder telefoon kan, dit duurt nu bijna al 2 weken en ik vind dat veel te lang.

Ook vind ik het slecht dat bepaalde medewerkers van de KPN-klantenservice niet weten welke informatie ze geven, want ik heb wel 3 keer wat anders gehoord over de tijd die ik moest wachten… Ik ben erg boos hierover en ik kan er nog steeds niet over uit dat ik nu tot maandag moet wachten. En ook betaal ik voor mijn bundel die ik niet eens gebruik.

Dus Baas B van KPN doe hier wat mee, klanten kunnen niet 2 weken zonder telefoon en al helemaal niet als het JULLIE! Fout is.

Groet een klant waarvan het geduld helemaal op is.

Mina
28-05-2017

KPN is een ramp

Ik raad Kpn niet aan! Het is verschrikkelijk! 2 jaar klant geweest, ik had onbeperkt bellen sms'en kon niet over mn internetbundel omdat het vertraagd internet heb (Zonder kosten) mn oorspronkelijke kosten zijn 55 euro per maand maar ik betaal altijd 90/150 zelfs per maand. Na keren te bellen gebeld dat de rekening niet klopt word gezegd dat het klopt en anders bezwaar moet maken. maar hoe maak je over iedere maand bezwaar? Verschrikkelijk erger dan Telfort zelfs. NOOIT MEER Kpn!

14-05-2017

Kpn en eu-roaming

Ik kocht altijd bij KPN een internet eu-bundel. Met die bundel (1000MB) kon je dan in het buitenland internetten met 4G. In februari van dit jaar heb ik mijn abonnement verlengd, omdat het dan met de nieuwe roamingpolicy voordeliger zou worden dan elke keer een eu-bundel kopen. KPN kondigt vervolgens vorige week groots aan dat zelfs het aantal MB's verdubbeld wordt. Echter, nu blijkt dat het internetten buitenland niet meer via 4G verloopt, maar via 3G: de verbinding komt moeizaam tot stand en de MB's vliegen er doorheen. Ik heb dat ondervonden tijdens mijn verblijf in Engeland. Jammer hoor dat er dan weer op die manier "beknibbeld" wordt op iets wat ten goede hoort komen aan de consument.