KPN netwerk reviews

Ralph
21-04-2022

Men weigert hun werk te doen. In plaats daarvan verschuiven ze liever het probleem naar kpn provider. die vervolgens zegt nee. dat is een probleem bij kpn netwerk. Na eindelijk iemand via een char gevonden te hebben die wel in actie wilde komen om het op te lossen zou er contact met mij op genomen worden. krijg ik het volgende bericht waar dus helemaal niks in staan.

Beste heer, mevrouw,

Wij nemen uw aanvraag voor het aansluiten van het adres: .te Apeldoorn niet verder in behandeling.

De reden dat wij uw aanvraag afwijzen is de volgende:

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,

KPN NetwerkNL

afdeling Haalbaarheidsstudies

te gek voor woorden ze willen gewoon niet helpen. alles ligt klaar om gebruikt te worden het witte kastje zit aan de muur. om verbonden te worden met het modem. waardeloos bedrijf.

Nina
12-01-2022

Ik heb de overstap deal van ziggo naar KPN omdat ik glasvezel wou hebben. De streefdatum voor de ingang van KPN was 29 november, nu is het 12 januari, nog steeds geen KPN. Ik heb in totaal 8 keer moeten bellen, om erachter te komen dat KPN netwerk had moeten contact opnemen maar dat hebben ze niet gedaan. Dan kwam de info dat ze vertraging hebben en ze hun afspraken niet nakomen. Oke kan gebeuren, maar dan heb ik eindelijk een afspraak voor de glasvezelmontage en er komt niemand, geen oproepverzoek of mail dat er een fout is gebeurd, ze hebben mijn afspraak over het hoofd gezien (jaja) en je moet zelf weer bellen en 1 uur in de wachtrij wachten tot dat je iemand kan spreken. Nu 4 dagen later 3 keer te horen gekregen binnen 1 uur is er zeker iemand voor uw deur, niemand! NU zou er wel echt iemand iemand binnen een uur langs komen, ik ben benieuwd.