Lampen24.nl reviews

3.0
Ankie
21-12-2023

Online de lamp van onze keuze gevonden maar niet besteld ivm levertijd tussen de drie en vijf weken. Eén week later kwam ik toevallig weer op de site terecht en toen was de levertijd tussen de vijf en acht werkdagen, top dus de lamp toch besteld want dat betekende dat we de lamp voor Kerstmis in huis zouden hebben. Maar na een week al een melding van een vertraging, namelijk 29 december…. balen maar dan is de lamp er tenminste voor de jaarwisseling. Nee hoor, vanavond weer een melding van vertraging, nú levering op 4 januari.

Dus de oorspronkelijke levertijd van drie tot vijf weken, als we geluk hebben tenminste. Ik denk dat ze de levertijd zo gunstig hebben gemaakt (zodat sukkels zoals ik) toch gaan bestellen. Ik heb meteen een mailtje gestuurd met de klacht dat ik dit onacceptabel vind en de bestelling wil annuleren en dat ik mijn geld terug wil! Ik verwacht niet dat dit verzoek wordt geaccepteerd maar mensen koop daar a.u.b. nooit!

07-11-2023

De lampen van Lamp24 zien er best mooi uit …. MAAR

de kwaliteit en service laten heel veel te wensen over …….

WANT als de lampen , na zeer korte werkingsduur en

zeer weinig branduren , het als gevolg van materiaalfouten ,

begeven ….dan laat Lampen24 het na op juiste en adequate

manier te reageren. Lampen24 geeft dan gewoon niet thuis en

doet het op formele wijze af.

Wat mij betreft : wees verstandig en zoek een ander/betere.

Melissa
21-08-2023

Ik wacht nu al bijna een maand op het retour bedrag van de niet leverbare lamp. Het bedrijf is telefonisch onbereikbaar geworden .

20-05-2023

Een hanglamp besteld en betaald op 26 februari. Levertijd 12-17 dagen. Na die tijd gerappelleerd en gebeld. Door nieuw computersysteem werd mijn oude bestelling niet geleverd en het betaalde bedrag van €809,90 terug gestort. Ik kon opnieuw bestellen, alleen wel tegen een prijs van €240 meer. Gerappelleerd. Ik kreeg een verlopen kortingsbon. Gerappelleerd. Ik kreeg 20% korting op de nieuwe prijs, dus € 30 meer dan de oude prijs. Gerappelleerd. Sorry, sorry, ik kon de lamp voor de oude prijs kopen. Heb ik gedaan, dus opnieuw €809,90 gestort. Er gebeurde niets. Weer gerappelleerd. Zonder tegenbericht werd de aankoopsom terug gestort, dus de aankoop tegen de oude prijs bleek een loze belofte. Na drie maanden heb ik nog steeds geen lamp maar geef ik het op.

Arend
24-03-2023

Lamp besteld in januari wordt niet geleverd naar veel email waar niet op wordt beantwoord ook telefonisch is een ramp allen door Rijk goed behandeld andere medewerker zijn onvriendelijk . Op 24 maart is mijn geld terug gestort. De lamp die ik bij lamp 24 had besteld de Oxygen booglamp van 2.249.80 Euro nu in Italië besteld is ook nog 500 Euro goed koper bedank lamp 24 .

10-03-2023

Na terugsturen lamp in december nog steeds het geld niet terug op 10 maart.

Gebeld, gemaild. Niets helpt. Waardeloos!

Sander
14-02-2023

Product prima geleverd, maar sinds ik een retour heb aangemeld krijg ik maar geen retourlabel. Al twee keer gebeld en inmiddels helemaal zat om te wachten. Duurt nu al 15 dagen en geen enkele reactie, alleen dat ze het hoofdkantoor een bericht hebben gestuurd.

Josina
22-12-2022

Lamp ontvangen, was erg slecht ingepakt met enorm veel plakband. Daardoor bij het uitpakken kabeltje doorgesneden. Gebeld met Lampen24.nl en dit gemeld. Krijg ik een e-mail dat ze niks voor me kunnen doen. Nou ik bestel er nooit meer wat.

Jo
23-12-2021

Overzichtelijke website, scherpe prijzen, veel keuze en goede klantenservice. Wat wil je nog meer? Wij hebben hier al heel wat lampen besteld omdat wij aan het bouwen zijn. 1x zat er een verkeerde kleur lamp in de originele verpakking en kregen wij meteen een andere lamp in de plaats. De andere mochten we houden.

29-06-2021

Waardeloze afhandeling

Een tijdje geleden een lamp gekocht bij Lampen24.nl

Bij aankomst, bleek de lamp kapot te zijn. Contact gehad met de klantenservice, waar ik overigens prima geholpen werd. Er werd een nieuwe lamp gestuurd. Ook deze was kapot (op dezelfde manier). Wederom gebeld en wederom zou een nieuwe lamp worden gestuurd. Ik had nog wel duidelijk van tevoren gezegd dat deze lamp gecontroleerd dient te worden, want 2 op dezelfde manier kapot, is al een enorme uitzondering. Lamp 3 komt. En wat blijkt, wederom kapot geleverd en op dezelfde manier. Het ergste aan dit alles, ik had al een vermoeden dat dit zo zou gebeuren en had ze gewaarschuwd, maar daar is dus helemaal niets mee gedaan.

Ik was het zat en ik wilde mijn geld terug. Nou, dat heb ik geweten….

Eerst gebeld wat ik moest doen om mijn geld terug te krijgen. Ik zou de lampen mogen houden. Nee, dus, die heb ik teruggestuurd. Wat moet ik met 3 kapotte lampen waar ik niets mee kan.

Vervolgens een credit nota gekregen, men zou het geld terugstorten. Tenminste dat gaf men zelf aan. 10 werkdagen later, geen geld. Wederom gebeld. Uitgelegd wat er aan de hand was en het zou worden uitgezocht. Vervolgens kwam als reactie: “U krijgt uw geld niet terug, want u heeft een vervangende lamp gekregen”. Nu brak mijn klomp, ik had juist alles teruggestuurd, hoezo een andere lamp gekregen, hoezo mijn geld niet terug….

Vervolgens weer een credit nota gekregen en vervolgens weer 10 werkdagen moeten wachten. U raadt het al, nog steeds geen geld. Intussen was wel een gedeelte van het geld teruggestort op de rekening van mijn vrouw. Dit was NIET de rekening waar de lamp mee betaald was. Dit was het nummer van een andere aankoop. Ze hebben de boel dus lekker bij elkaar daar bij Lampen24. NIET DUS!

Na die 10 werkdagen wederom gebeld. Weer het hele verhaal uitgelegd, wat ik inmiddels al 6x had gedaan. Vervolgens via de een bericht gekregen als dank voor mijn bestelling van 2 lampen. Hoezo? Ik heb helemaal niets besteld, ik wil juist mijn geld terug.

In plaats van direct gebeld, heb ik de boel op de mail gezet. Wederom gebeld en tot mijn grote ergernis moest ik weer het hele verhaal vertellen. In totaal dus 8x aan iemand moeten vertellen wat er is gebeurd.Er wordt dus niets bijgehouden door de administratie daar, echt waardeloos. Uiteindelijk het restant van het geld gekregen, maar niet op mijn eigen rekeningnummer, daar had ik ze van op de hoogte gesteld, maar daar hebben ze dus niets mee gedaan.

Waar ze met hun hoofd mee bezig waren weet ik niet, maar het was niet met het terugbetalen van mijn geld. Echt waardeloos deze afhandeling. Ik hoop dat niemand dit verder ooit ook nog voor zijn/haar kiezen krijgt.

Mw. Henriëtte
08-06-2020

Uitstekend

Afgelopen vrijdag 5 juni een bestelling geplaatst. Vandaag maandag 8 juni pakket ontvangen. Product: Moonshine my Garden, een plafondlamp voor buiten. ( balkon) appartement. Snelle levering, goed verpakt en bezorgdienst is DPD. Pluspunt : track& trace. Bij de bezorger kon net een dag over zijn lippen. Maar we gaan vooruit! Misschien wordt het nog wat, bij DPD en DHL!