Lampen24.nl reviews

7.0
Periode20212020
Jo
23-12-2021

Overzichtelijke website, scherpe prijzen, veel keuze en goede klantenservice. Wat wil je nog meer? Wij hebben hier al heel wat lampen besteld omdat wij aan het bouwen zijn. 1x zat er een verkeerde kleur lamp in de originele verpakking en kregen wij meteen een andere lamp in de plaats. De andere mochten we houden.

29-06-2021

Waardeloze afhandeling

Een tijdje geleden een lamp gekocht bij Lampen24.nl

Bij aankomst, bleek de lamp kapot te zijn. Contact gehad met de klantenservice, waar ik overigens prima geholpen werd. Er werd een nieuwe lamp gestuurd. Ook deze was kapot (op dezelfde manier). Wederom gebeld en wederom zou een nieuwe lamp worden gestuurd. Ik had nog wel duidelijk van tevoren gezegd dat deze lamp gecontroleerd dient te worden, want 2 op dezelfde manier kapot, is al een enorme uitzondering. Lamp 3 komt. En wat blijkt, wederom kapot geleverd en op dezelfde manier. Het ergste aan dit alles, ik had al een vermoeden dat dit zo zou gebeuren en had ze gewaarschuwd, maar daar is dus helemaal niets mee gedaan.

Ik was het zat en ik wilde mijn geld terug. Nou, dat heb ik geweten….

Eerst gebeld wat ik moest doen om mijn geld terug te krijgen. Ik zou de lampen mogen houden. Nee, dus, die heb ik teruggestuurd. Wat moet ik met 3 kapotte lampen waar ik niets mee kan.

Vervolgens een credit nota gekregen, men zou het geld terugstorten. Tenminste dat gaf men zelf aan. 10 werkdagen later, geen geld. Wederom gebeld. Uitgelegd wat er aan de hand was en het zou worden uitgezocht. Vervolgens kwam als reactie: “U krijgt uw geld niet terug, want u heeft een vervangende lamp gekregen”. Nu brak mijn klomp, ik had juist alles teruggestuurd, hoezo een andere lamp gekregen, hoezo mijn geld niet terug….

Vervolgens weer een credit nota gekregen en vervolgens weer 10 werkdagen moeten wachten. U raadt het al, nog steeds geen geld. Intussen was wel een gedeelte van het geld teruggestort op de rekening van mijn vrouw. Dit was NIET de rekening waar de lamp mee betaald was. Dit was het nummer van een andere aankoop. Ze hebben de boel dus lekker bij elkaar daar bij Lampen24. NIET DUS!

Na die 10 werkdagen wederom gebeld. Weer het hele verhaal uitgelegd, wat ik inmiddels al 6x had gedaan. Vervolgens via de een bericht gekregen als dank voor mijn bestelling van 2 lampen. Hoezo? Ik heb helemaal niets besteld, ik wil juist mijn geld terug.

In plaats van direct gebeld, heb ik de boel op de mail gezet. Wederom gebeld en tot mijn grote ergernis moest ik weer het hele verhaal vertellen. In totaal dus 8x aan iemand moeten vertellen wat er is gebeurd.Er wordt dus niets bijgehouden door de administratie daar, echt waardeloos. Uiteindelijk het restant van het geld gekregen, maar niet op mijn eigen rekeningnummer, daar had ik ze van op de hoogte gesteld, maar daar hebben ze dus niets mee gedaan.

Waar ze met hun hoofd mee bezig waren weet ik niet, maar het was niet met het terugbetalen van mijn geld. Echt waardeloos deze afhandeling. Ik hoop dat niemand dit verder ooit ook nog voor zijn/haar kiezen krijgt.

Mw. Henriëtte
08-06-2020

Uitstekend

Afgelopen vrijdag 5 juni een bestelling geplaatst. Vandaag maandag 8 juni pakket ontvangen. Product: Moonshine my Garden, een plafondlamp voor buiten. ( balkon) appartement. Snelle levering, goed verpakt en bezorgdienst is DPD. Pluspunt : track& trace. Bij de bezorger kon net een dag over zijn lippen. Maar we gaan vooruit! Misschien wordt het nog wat, bij DPD en DHL!