Laptopbatterij.net11 ervaringen

Thijs
11-04-2018

Niet geleverd

Koop niet bijdeze partij lijkt betrouwbaar is het niet heft geen contact pagina etc reageerd niet op mails en levert niet wel geld kwijt

Gerrit22
03-01-2018

Geen bestelling en geen contact mogelijk!

Contact is niet mogelijk, of je moet chinees spreken! Op mailtjes krijg je dilivered, nou er is niets afgeleverd! Ik heb via paypal betaald en heb een mail via paypal gestuurd. Komt daar geen reactie op ga ik mijn geld terug eisen via paypal wat altijd heeft gewerkt, of de kwestie werd altijd opgelost! ++++ Een site die van t net moet worden gehaald,, Niets bestellen hier!

24-10-2017

Bestelling niet geleverd

Bestelling gedaan, net als bij anderen de melding "Delivered" Nou niet dus, na meerdere mails nog steeds geen reactie. Ik ben nu meer dan 2 maanden verder en ze reageren nergens op. Mijn bescheiden menig is: niets kopen onbetrouwbaar

Wil
21-07-2017

Toch uiteidelijk ontvagnen op 21 juli

Zonder enige response toch op 21 juli ontvangen , na haast 2 maanden

Arjan
25-03-2017

Hmm, ik wacht nog af.

16 maart laptopbatterij gekocht. vermoedelijke leverdatum niet helemaal helder. Echter nu (25 maart) 1 reactie: een email waarin staat: delivered. lijkt me niet helemaal waar. Maar misschien bedoelen ze dit in het nederlands: Bezorgt, wat ik nu ben. Ik heb deze site te laat gezien. Ik hoop nog op reactie op de 2 mails die ik heb verzonden vorige week. Mocht er verbetering komen laat ik het weten. Tot nu niet echt een aanrader.

Ton
24-02-2017

Niet geleverde laptop accu

Op 19 januari heb ik een laptop accu bij laptopbatterij.net besteld en via ideal betaald. Op de website werd vermeld dat het artikel in voorraad was.

Tot op heden (24 februari) heb ik niets ontvangen. Op meerdere email's wordt niet gereageerd. Het lijkt er sterk op dat het een frauduleus bedrijf is.

Arne
30-12-2016

Wel betalen, niet leveren.

Oplader besteld om 23:20 uur, zou de volgende ochtend al geleverd zijn (knap !) Maar nooit ontvangen. Geen bruikbare reactie op mijn mail ontvangen. geen telefoonnummer.

GEEN ZAKEN MEE DOEN!

07-07-2016

Bestelde oplader

Oplader besteld, mail gekregen dat hij is geleverd echter nooit ontvangen, reageren niet op mails, GEEN zaken mee doen!

Elbertje
13-04-2015

Doe hier geen zaken mee

Je bestelling wordt in chinese jen afgeschreven (visa). Vervolgens krijg je bericht dat hij niet in voorraad is. Of je maar enkele weken wilt wachten (correspondentie in het engels). Dus niet. Ik heb gevraagd of het geld terugboekt kon worden. Krijg een mail dat ik moet wachten. Het is chinese vakantie. Via visa actie ondernomen en deze hebben het geld teruggeboekt. (ager bedrag i.v.m. koersverschil) Hoop heisa.

Herman
30-06-2014

Opgelicht

Opgelicht, maar gelukkig door PayPal kopersbescherming heeft het me uiteindelijk geen geld gekost.

K.nijn
16-01-2014

Ik heb op 4 december een laptopadapter besteld en betaald. Mail + factuur heb ik gemaild gekregen. De status op mijn account van voornoemde site geeft aan dat de adapter geleverd is, terwijl dit totaal niet het geval is. Nu gaat het niet om een belachelijk hoog bedrag, maar ik heb betaald en niets ontvangen. Zij kunnen dus geen handtekening overleggen. (Tekenen voor ontvangst) Door de brievenbus past het pakket niet neem ik aan, en de buren weten ook van niets. En ja, ze zijn zeker betrouwbaar! Nu heb ik diverse mailtjes gestuurd, want dit" bedrijf" heeft geen telefoonnummer. Je kunt alleen bij 'contact' een mail aan de klantenservice sturen en maar hopen dat ze erop reageren.. En dat doen ze dus niet. Niet via mijn achtergelaten telefoonnummer en niet via de mail. Wie heeft dezelfde ervaring of heeft goede tips wat ik nu kan/moet doen?

Vr.gr.
Nijn'79

Welk cijfer geef jij Laptopbatterij.net?