LaptopVerkopen.eu reviews

8.7
Kim
29-06-2023

Ik ben blij dat ik mijn laptop heb verkocht. Ik had zelf wel verwacht nog iets meer geld te kunnen ontvangen. Ik had 75 in mijn hoofd als realistisch. Online bleek 65 en uiteindelijk na beoordeling 45. Vind ik wat weinig, maargoed beter iets dan niets.

Egbert
02-08-2022

Communicatie is erg goed, en zoals de reviews aan geven, snel en keurig afgehandeld,dikke pluim!

Jelmar
12-07-2022

Heel heldere communicatie, geen gedoe. Ik had mijn laptop verstuurd en binnen een dag was het geld binnen, precies het vooraf beloofde bedrag.

Ik ben al met al zeer tevreden en ik zou zeker vaker van deze service gebruikmaken! Zeker een aanrader!

Britt
06-07-2022

Snel uitbetaald en goed op de hoogte gehouden van de status van mijn opgestuurde product!

09-06-2022

Duidelijk en snel

Anne
26-04-2022

Duidelijke en goede service!

Tineke
11-01-2022

Snelle reactie en ze doen wat is afgesproken.

Jamie-lee
03-11-2021

Kreeg echt binnen 1 dag me geld binnen, super snel de laptop gecheckt

Rudolf
05-07-2021

Goede prijs, snel regereld

Ik zou de website zeker aanraden. Dit omdat ik een goede prijs heb gekregen voor mijn oude laptop en ik werd snel uitbetaald. De reden dat ik geen 10 geef is omdat de website heel erg traag werkt.

Bram
14-04-2021

Super service

Erg blij met de service en nog veel terug gekregen voor mijn oude laptop! Super

Arno
18-03-2021

Nette afhandeling en snel uitbetaald

Laptop was snel goedgekeurd en geld stond dezelfde dag al op de bankrekening

Sebastiaan
02-11-2020

Duidelijke en snelle afwikkeling

Op zaterdag de laptop verzonden en maandag het bedrag al op de rekening. Ik denk dat het een eerlijk bedrag is wat ik voor de laptop heb ontvangen.

21-06-2020

Snel en betrouwbaar

Ik heb mijn oude laptop voor een prima prijs kunnen verkopen. Ook werd ik per e-mail goed op de hoogte gehouden van de verwerking, bovendien ging dit lekker snel. Op maandag hadden ze het pakket ontvangen, dezelfde dag goedgekeurd en einde van de week was het geld overgemaakt. Top!

Lea
10-06-2020

LaptopVerkopen, een aanrader

Duidelijke site, en een zeer vlotte afhandeling.

Op maandag laptops verstuurd en eind volgende dag het geld volgens afspraak binnen. Top

Lea

Alex
18-05-2020

Snelle en goede servive

Na het opsturen van mijn laptop was zoals beloofd op de website binnen 24 uur mijn laptop nagekeken en het geld overgemaakt. Erg tevreden dus en zeker aan te bevelen!

Simon
09-05-2020

Snel betaald

Al binnen 2 dagen mijn geld ontvangen! Werd daarnaast goed op de hoogte gehouden over de actualiteiten. Top service dus

Rose
05-03-2020

Gemakkelijk en betrouwbaar!

Ik ben enorm tevreden met de service. Het opsturen is gratis en na het pakket op de post te hebben gedaan had ik al na 2 werkdagen bericht dat het pakket was aangekomen. Na een controle van mijn laptop ontving slechts een dag later het afgesproken bedrag op mijn betaalrekening. Ik zou hier in de toekomst absoluut weer gebruik van maken!

02-03-2020

Totaal onbetrouwbaar bedrijf

Ze lokken je met hoge prijs voor je laptop, maar uiteindelijk zijn betalen maar een fractie daarvan. Als je dat niet wil moet je €20 betalen om je laptop terug te krijgen.

SP
28-02-2020

Prima!

Goede en snelle afhandeling

Douwe
20-01-2020

Soepel proces en beloftes nagekomen

Ik kreeg voor mijn oude laptop nog 120 euro. Opsturen was gratis en ik kreeg het geld meteen overgemaakt. Ik vond het aanvankelijk wel spannend om mijn laptop zomaar naar een onvermengd bedrijf te sturen maar het ging uitstekend.

Meer LaptopVerkopen.eu reviews