Laredoute.com reviews

1.9

Em
06-01-2023

Kijk uit met la redoute. Dit bedrijf lapt alle fiscale regels aan haar laars door de klant niet te willen voorzien van een btw factuur. Dit is volkomen tegen alle fiscale regels in en er zullen zeker sancties vanuit de belastingdienst volgen. Niets meer bestellen dus, want je bent het kwijt als ze omvallen.

Datum van ervaring: 05 januari 2023

MW
03-01-2023

Slechte kwaliteit, matige service

Ochtendjas gekocht, na 2,5 week stuk. Standaardbericht klantenservice: per post terugsturen met geprinte factuur en begeleidend schrijven. Niet erg klantvriendelijk en zeer matige kwaliteit. Kritische reviews worden niet getoond op hun website. Koop hier niet.

Jana
16-11-2022

Hier een uitschuifbare lattenbodem van bijna 200 euro gekocht met 5 jaar garantie De latten waren van andere kleur en kwaliteit dan afgebeeld. Van de 28 latten waren er na een half jaar nog 5 heel. Opties van de klantenservice die ik kreeg waren het product omruilen voor dezelfde slechte kwaliteit (maar dan moest ik dat wel allemaal zelf overnieuw bestellen, prijsverschil van 80 euro voorschieten en dan maar hopen dat daadwerkelijk terug te krijgen) 16 euro korting of een waardebon van 40 euro bij besteding van 100 euro in hun winkel (uhmm nee dank je). Wat een slechte kwaliteit, mentaliteit en service, zeldzaam zo slecht. Oja, voor ik die korting van 16 euro mocht ontvangen wel eerst 5x heen en weer mogen mailen, met allerlei verzoeken voor er überhaupt wat werd ondernomen. Top!

Kehli
07-10-2022

Schoenen besteld, geen leveringsdatum/ mail. Gebeld , waren zogenaamd niet op voorraad en moest ze opnieuw bestellen want nu ineens wel op voorraad en mijn geld zou terug gestort worden. Gelukkig niet op nieuw besteld want na een dikke week nog steeds geen geld terug! Elke manier van contact word afgekapt met een standaard mailtje/ berichtje. En de telefoon word niet opgenomen. Dit zijn echte oplichters! Bestel hier niet! Geld kwijt en geen product

07-04-2022

Heb product dat waardeloos was na een dag retour gestuurd.Na 3 maanden krijg ik aanmaningen dat ik moet betalen met boete van 13 euro van klarna.Na talloze gesprekken met laredoute en klarna moet ik opeens verzendkosten betalen omdat ik retour heb gestuurd. Wat een waardeloze samenwerking nooit meer laredoute en nooit meer via klarna

Tatie
04-04-2022

Helaas het bestelde artikel terug moeten sturen. En nu moet ik maar zien hoe en of ik mijn geld terug krijg. Ik heb nooit meer iets van La Redoute vernomen. Opgebeld, vriendelijke medewerker die suggereert dat ik volgende week nog eens moet bellen en dat ik geduld moet hebben. Je krijgt je geld niet terug, waardeloos en beetje eng bedrijf. Koop niets bij La Redoute!

Silvia
11-03-2022

Vreselijk, oplichters zijn het, bestel nooit via klarna, klarna is super goed maar zij worden ook belazerd door dit bedrojf. Maanden ben ik er al zoet mee. Krijg zelfs fakturen van artikelen die ik nooit besteld heb. Zonde van mijn tijd maar ben er mooi mee opgescheept

Evelyn
08-01-2022

Ik was sceptisch bij La Radoute te bestellen na alle negatieve reactie. Toch gedaan. Ik had twee items besteld. Het bureau werd eerder geleverd, dan de wandplank, maar beide pakketten stonden bij PostNL aangemeld, dus kregen zij een manco. Wat heel verwarrend was, want ik kon wel bij La Radoute zien dat het afzonderlijk verstuurd werd. Maar het plankje kwam een paar dagen later. Niet handig, wel prima. Kwaliteit van zowel bureau als wandplank ben ik zeer tevreden over als ook de handleiding. Geen ervaring met de klantenservice, behalve dat ze me vriendelijk vertelden dat de manco bij PostNL inderdaad de wandplank was. Maar geen kapotte items of zo, dus daar kan ik niet over oordelen.

Carlijn
30-12-2021

Kast is mooi. Bij het retourneren van een overbodig artikel liepen we tegen het volgende aan: ons adres wordt of verkeerd doorgegeven aan Post NL of Post NL neemt het adres verkeerd over. Iets gaat er niet goed in de communicatie tussen die twee, waardoor je als klant ontzettend lang en veel tijd in moet steken om dit goed voor elkaar te krijgen. Ze hebben het 8 keer voor elkaar gekregen om het verkeerde adres door te geven! Ondanks al mijn berichten etc. Ze wijzen naar elkaar. Waardeloze communicatie!

Iris
25-12-2021

Ik heb 2 dure houten kasten gekocht via de website. Het 'hout' is geheel in tegenstelling tot de beschrijving toch met een laag bewerkt, heeft een andere kleur (groengrijs ipv lichtgrijs) en wanneer ik daarover een review wil plaatsen geeft het bedrijf aan dat het niet aan hun kwaliteitseisen voldoet! De ironie hiervan is hilarisch, want mijn kasten à bijna 1600,- euro kwamen al aan met stukjes ongeverfde hoekjes en je moet eens weten hoe lang je kunt doen over het in elkaar zetten als de onderdelen verkeerd genummerd zijn én onderdelen van de ene kast in de doos van de andere zitten. Ook meerdere kleine gebreken waarover ik contact heb gezocht. Klantenservice gaf niet thuis; bezint eer u begint want je hebt geen poot om op te staan bij Laredoute.

Toiny
20-12-2021

Bij retourzending krijg je geen betaling terug en geen bevestiging van je retour!

Nu 1maand verder na diverse telefoontjes en e-mails en steeds geen reactie! OPLICHTERS!

Zeer veel zelfde klachten kijk bij diverse reviews van la Redoute! Bestel hier echt niet!

08-08-2021

Prijs kwaliteit ver te zoeken

De kwaliteit van de boekenkast was echt ver beneden maats. Ze zijn velen malen duurder dan bijvoorbeeld een IKEA, maar dan verwacht je in ieder geval kwaliteit. Ik had kleine beschadigingen op ALLE boekenplanken en er brak bij het uitpakken al een latje hout. Ik koop hier nooit meer.

22-06-2021

Lattenbodem en bijhorende poten vermist

Op 8 juni een lattenbodem en bijhorende poten besteld, het eerste wat is toegekomen zijn.sandalen, begrijpen wie begrijpen kan, maar iedereen kan zich wel eens vergissen volgens de gebrekkig nederlands sprekende telefonist, ondertussen pakje al twee weken geleden teruggestuurd en thats it, niemand die ons geld terug stort of het pakje die we eigenlijk besteld hebben opstuurt, het verhaal van de lattenbodem (die we nog steeds niet hebben) ga ik jullie besparen .

Cok
29-03-2021

Bestelling komt niet aan

Ik had een plaid besteld bij la redoute. La redoute heeft mooie spullen, maar ik had al veel negatieve reviews gelezen.

Het plaid is nooit aangekomen. Ik kreeg een mail dat de retourzending in goede orde was ontvangen en ik kreeg het bedrag terug minus verzendkosten. -> ik heb het nóóit gekregen en dus ook nóóit retour gestuurd. Dit verhaal naar hun gemaild. Antwoord: moet een vergissing zijn, bestel het opnieuw.

Gedaan: besteld en betaald. Maar ook nu geen plaid. In plaats daarvan na een week of 2 dezelfde mail: bedankt voor uw retourzending, wij betalen het bedrag spoedig terug.

Ik zal het bedrag wel terug krijgen, dat gebeurde de eerste keer ook.

Maar : ik geef het op!

Blijkbaar kunnen ze een bestelling niet leveren.

Joany
25-03-2021

Vreselijk

VRESELIJK! Op 8 febr wat besteld duurde bijna een week voordat het verstuurd werd! Gebeld om te vragen waar het bleef. Eindelijk jas ontvangen, helaas te lang dus de jas retour gestuurd. Na tig keer bellen en elke keer weer een ander verhaal te horen heb ik eindelijk op 24 maart het geld terug ontvangen, ik heb de meest idiote smoezen aan moeten horen. Track & Trace gaf aan dat ze na 2dg al het pakket hadden ontvangen. Ze hebben 14 dagen nodig om de retour te verwerken. Weer gebeld, het was namelijk na 14dg nog niet verwerkt. Week later weer gebeld, moet rustig wachten op geld. Weer gebeld, nee geld moet handmatig terug geboekt worden omdat het niet binnen 2 weken is gelukt om de retour te crediteren, het ging niet meer automatisch, dus het was goed dat ik had gebeld, binnen 3 dg zou ik het geld moeten hebben. Na 4 WERKdagen weer gebeld. Nee alles was in gang gezet, geen idee waarom het zo lang duurde. Eindelijk na een week geld ontvangen naja, uhh ze hebben 3 euro ingehouden, waarom? Geen idee! Maar voor mij NOOIT meer! Lekker gelukkig worden van die 3 euro!

LR
12-11-2020

Geld niet terug na retour

Jeans besteld, bleek bizar grote maat, dus niet eens gepast en direct retour op dezelfde dag. Pakket is daar aangekomen maar heb nooit een bevestiging daarvan gehad van la Redoute en ook nog geen geld terug, terwijl het inmiddels een maand geleden is. Als ik afga op de andere reviews, kan ik dus naar mijn geld fluiten. Wat asociaal! Is er echt niet iets wat we gezamenlijk kunnen ondernemen zodat dit bedrijf met hun diefstal stopt?

Willie
16-10-2020

Slecht.

Iets besteld, geld weg, geen bevestiging. Telefonisch contact haast niet mogelijk, emai niet beantwoord. Het enige waar ik andere mee kan troosten is dat ik wel mijn geld terug heb.

Tam
08-06-2020

Super slecht bedrijf. Ze stelen van de klanten

Super slecht bedrijf. Minder dan 1 ster kon ik niet geven, maar als er -10 sterren bij had gestaan had ik dat gedaan. Geen woorden voor zo slecht. Ze storten het geld van mijn retour steeds niet terug. Iedere keer doen ze zogenaamd een spoedbetaling en iedere keer krijg je niks terug. Ze stelen gewoon van de kopers. En houden het geld maar vast. Ben al maanden bezig om het geld terug te krijgen. Iedere keer wordt het weer beloofd en iedere keer weer niks. Ik zal niemand aanraden bij dit bedrijf iets te kopen. Het zijn grote criminelen.

Dorine
08-06-2020

Order geplaatst, betaald maar geen orderbevestiging en geen geld terug!

Order geplaatst van >Eu1000 en geen orderbevestiging ontvangen! Klantenservice gebeld: er was een 'storing', u krijgt u geld terug. Uiterlijk 3 dagen later zei de klantenservicemedewerker.

3 dagen later: geen geld. Weer gebeld: uiterlijk de volgende dag hebt u het geld op uw rekening maar de volgende dag: weer geen geld.

Weer gebeld: stuurt u een mail met een screenshot van de betaling. U hoort vanmiddag.

Niks eind van de middag: geen geld en geen reactie op de mail met de screenshot.

Weer gebeld: manager is vrij, het is erg druk (?). Ik stuur u persoonlijk een mail dat het geld terug komt. Wilt u dat?

Ja, dat wil ik, stuurt u maar een mail ter bevestiging. As ik dit schrijf heb ik nog geen mail ontvangen. Ik krijg hier een heel naar gevoel bij.

Martijn
14-08-2019

Zeer slecht

Helaas heb ik bij dit bedrijf besteld. maar ik kreeg de verkeerde maar en een andere kleur dan besteld.

ik heb het product retour gestuurd en via het contact formulier. hier heb ik nooit antwoord opgekregen.

ook op het retour gestuurde artikel heb ik nog niets van gehoord na een maand.

dus wees gewaarschuwd als je hier iets koopt.

Meer Laredoute.com reviews