Lebara reviews

1.2

Carlijn
15-01-2020

Unlimited is geen unlimited

Unlimited bellen en internet en dan toch 7 euro extra in rekening krijgen zonder waarschuwing vooraf. Echt schandalig.

10-01-2020

Lebare? Ik zou het niet doen

Lebara. Ik zou er niet mee in zee gaan

Omdat dochter met school op wintersportvakantie naar Oostenrijk ging en ze daar natuurlijk na het skien wilde appen, internetten, Netflixen of wat dan ook (en dat met prepaid handen vol geld zou kosten), wilde ik haar Lebara prepaid omzetten naar een Sim Only 4G abonnement met 7 Gb aan data. Op mijn naam, omdat ze zelf nog minderjarig is.

Ik belde op donderdag 2 januari 2020 naar de afdeling Verkoop die beloofde dat deze omzetting na twee dagen geregeld zou zijn.

Dochter was inmiddels naar Oostenrijk vertrokken, maar niks geen sim only. Ze kon daar alleen maar haar armzalige prepaid gebruiken wanneer er geen WiFi bereik was. En ik maar steeds haar beltegoed aanvullen want dat was in een mum van tijd verbruikt.

Er gebeurde na die twee dagen wachten dus niets.Geen bevestigng per e-mail, helemaal niets.

Daarom na die twee dagen de Lebara Klantenservice maar eens gebeld en ook daar mijn verhaal verteld. Die deed nogal negatief over hun afdeling Verkoop ("Oh, zijn ze daar weer eens bezig geweest"), maar kon me wel meedelen dat de simkaart waar het om ging geen 4G ondersteunde en dat omzetting naar SimOnly dan ook niet zonder meer mogelijk was. Ze raadden me aan om opnieuw contact op te nemen met de afdeling Verkoop.

Dat deed ik. Op woendagochtend 8 januari in alle vroegte gebeld en kreeg ene [naam medewerker bekend] aan de lijn, die beloofde e.e.a. uit te zoeken. Hij vroeg om mijn vaste en mobiele nummer en beloofde terug te bellen.

Maar hij belde niet terug. Niet woensdag, niet dionderdag, niet vrijdag Daarom vandaag, vrijdagmiddag 10 januari zelf maar weer gebeld,. kreeg meteen dezelfde medewerker aan de lijn maar die kon zich in eerste instantie niets van zijn belofte herinneren. "Ik krijg zoveel mensen aan de lijn", was zijn reactie. Pas toen ik mijn verhaal nogmaals afdraaide, ging het bij hem dagen. Maar toen hij uit zijn blote hoofd direct daarna met het excuus kwam "We zijn er nog steeds mee bezig" was het voor mij duidelijk dat hij helemaal niets had uitgezocht.

Dochter uiteraard hevig teleurgesteld. Voor haar nooit meer Lebara.

J.Voortman
09-01-2020

Niet bereikbaar

Wil het abonnement opzeggen maar zijn niet bereikbaar.

Jolanda
05-01-2020

Te dure sim only

Ik heb sinds dec 2018 een sim only abonnement bij Lebara, en heb ik het nu met andere providers vergeleken.

Er zijn providers bij waarbij je per maand de helft minder betaald, dus voor mij word het doei doei Lebara.

Jh
26-12-2019

KPN , dus duur en inflexibel

Waardeloze wifi - roaming

Bep
25-12-2019

4G netwerk.

Nooit nooit nemen! . Echt bagger!

Lijkt wel of ik terug in de steentijd zit met een 56k modem. Nog nooit zoiets slechts mee gemaakt. T-mobile netwerk wat ik normaal heb. Is zonder te dollen. Misschien 60x sneller. Zit minuten te wachten op een app downloaden.

Het is natuurlijk ook kpn. De puurste oplichters. Vroegere staats terreur. Die denken dat ze macht hebben en daar door hun positie misbruiken.

Faew
23-12-2019

Lebara

Ik heb een sim only bij lebara gekocht en mijn nummer behoud . lebara heeft paar uur mijn nummer bij ons geactiveerd en daarna bij heeft bij ons gestopt en bij andere klant mijn nummer is gekomen . De andere klant heeft mijn watsapp bij hem ook geactiveerd . Ik heb meer keren naar klantservies gebleed en vraag ik wat is fout gebeurd en mijn een proleem oplossen , het is langzaam met proleem oplossen - slecht bedrijf , ik raad nooit aan ermee om te gaan

Remco
22-12-2019

Perfekt

Klantenservice altijd binnen 10 min bereikbaar,perfekte dekking,onderling lebara altijd gratis bellen,app werkt ook goed,kortom al 5 jaar een tevreden klant met 3 prepaid nummers,Dit is wel even anders dan bij die kut T mobile,wat een oplichters zijn dat!

Cyber
22-12-2019

Internetinstellingen pfft

Vanmorgen is mijn nummer omgezet. Alleen de internet instellingen nog. Zoek me suf. Op de website van lebara kom ik er ook niet uit. Tja klantenservice nu dicht. Wi-Fi heb ik wel. Wie hééft voor mij wel de goede instellingen?.

Janet
02-12-2019

Niet doen!

Wil al een tijdje mijn abo afsluiten bij lebara, probeer ze via de mail en telefonisch te bereiken maar dat lukt steeds niet elke maand gaat er nog geld van mijn rekening af zelfs meer dan dat ik normaal betaal. Heel vervelend is dit, oplichters zijn het.

Liketechnologie
28-11-2019

Onbeperkt is niet onbeperkt

Ik bel veel omdat ik met vrienden online games aan het doen ben. op me smartphone. daar bij bel ik regelmatig lang. Tot dat ik dit bericht kreeg. Beste klant, voor de onbeperkte minuten geldt een fair use policy. Deze heeft u overschreden. Wij verzoeken u contact op te nemen met Klantenservice. Ik heb ze opgebeld. En ze vertelde mij. Dat er bij veel gebruik er limiet is. Van 6000 minuten.en dat er van af nu kosten worden afgeschreven bij het bellen tot de nieuwe maand. onbeperkt bellen :-/ gelukkig is het maandelijks onzegbaar. Doei!

Dinesh
26-11-2019

Slecht geluid 3g geen 4g, slechte service

Kastje naar de muur, sinds de obligatie houders de macht hebben gegrepen, sinds 1 maand super slecht geluid.

Ineke
22-11-2019

NIET MEE IN ZEE GAAN!

Vóórdat ik alle reviews gelezen had abonnement bij Lebara afgesloten. Dom dom dom. Daarna reviews gelezen en meteen gecancelled, want vond het risico te groot dat nummerbehoud niet goed zou gaan. Gebeld, toen wel direct iemand aan de lijn die me keurig hielp. Ik kreeg echter geen bevestiging dat ik gecancelled had, ik moest erop vertrouwen dat ik binnen 2 weken mijn geld terug kreeg, “dat gaat namelijk nooit mis”. Na 2 weken nog steeds geen geld, dus weer gebeld. Nergens in de administratie terug te vinden dat ik eerder al gecancelled heb. Werd in twijfel getrokken. Moest SMS sturen met mijn Lebara abonnement, dat ik dus nooit geactiveerd heb. Bij hoge uitzondering heeft Lebara die SMS gestuurd voor mij, nou nou. Nu weer 2-3 weken wachten op mijn geld en duimen dat het nu wel goed gaat. Kreeg weer geen bevestiging, en met heeeeel veel moeite alleen de voornaam van degene die ik aan de lijn had. Advies: ga lekker naar Simpel of Simyo, die hebben een geweldige klantenservice en bedonderen je niet.

Hm
17-11-2019

Lebara vindt klant niet belangrijk : bedroevend slechte klantenservice

Er wordt al een tijd een bedrag afgeschreven van een onbekend nummer , Lebara doet hier helemaal niets aan . Lebara klantenservice bestaat niet ,is nl niet te bereiken en reageert al helemaal niet op e-mails. Kortom, wegwezen.

Sonja
15-11-2019

Geen problemen

Sinds enige dagen Sim Only in gebruik bij Lebara, alles was zo geregeld, duidelijke uitleg via mail gekregen, volgende dag de simkaart in de bus ,activeren geen probleem. App gedownload en alles helder te volgen.Dus tot nu toe zeer tevreden.

Hen
12-11-2019

Met prepaid altijd tevreden

Nu sym only ook tevreden. De klantenservice is inderdaad moeilijk bereikbaar.

dus geen problemen.

H.Brouns

Sittard

Dirk
11-11-2019

Dit bedrijf maakt reclame alsof ze vertrouwbaar zijn

Grootste scam bedrijf qua pprovider in nederland.

4g is super langzaam

Kan abbo niet opzeggen ookal zou dat iedere maand moeten kunnen

06-11-2019

Opzeggen lukt niet

Diverse malen getracht de klantenservice te bereiken, na vier keer een kwartier in de wacht gestopt en de laatste betaling gestorneerd. Ik hoop dat er nu vanaf ben.

Rein
05-11-2019

Geen doorschakel mogelijkheid en geen service

Wilde een Nederlands nummer wat ik door zou kunnen schakelen naar een ander nummer. Dit uitgelegd bij de mediamarkt en ook geboekt via de Mediamarkt. Nu blijkt dat Lebara nier doet aan doorschakelen. Mail gestuurd, geen reactie. Eindeloos wachten aan de service telefoon. Na 45 minuten komt er iemand aan de lijn. Blijkt ook nog eens dat ik mijn geld niet terug krijg. Niet gebruikt en 31€ lichter. Erg slecht allemaal, niet doen.

Janssen
04-11-2019

Abonnement niet aan te passen na downgrade

Heb 2 jarige abonnement 25 gb internet en onbeperkt bellen voor 25€ afgesproken werkt perfect,

ECHTER!

nu bericht dat het 10 gb wordt maar moet wel 25€ betalen. zou toch zo moeten zijn dat ik nu mag kiezen voor goedkoper abonnement of overeenkomst stop zetten.

Maar ze werken niet mee, wat nu?