Lebara reviews

1.2

Klaas Jan
30-10-2019

Abonnement opzeggen.

4x gebeld naar de klantenservice van Lebara. 4x 25 min. in de wacht. 4x telefonisch bevestiging van opzegging, binnen 5 min. ontvangt u een bevestiging per email. 4x geen bevestiging en bij opnieuw contact niks terug te vinden van voorgaand gesprek. DOODZIEK wordt je er van.

Rien

Niet te bereiken

Abonnement van 2 jaar afgesloten, wilde informatie betreffende kosten voor gebruik buiten de eu.

Al bel je de hele dag, het lijkt wel of ze op vakantie zijn.

Bij mijn vakantie in Turkije kreeg ik een smsje dat bellen€3.95 pm gebeld worden€0,99 om sms€0,99pb en 1mb internet€5,- koste. Ondanks international abonnement. Je hoeft niet te denk dat je makkelijk van deze oplichters af kunt komen. Totaal onbereikbaar.

Één grote dieven bende

Hellen

Schofterig

Zowel per mail als telefonisch onbereikbaar. Onbetrouwbaar. Trap er niet in

Flip

Helpen niet

Slechte service onbeschofte mensen die je als klant moeten helpen

Kit bedrijf

Na lang wachten een medewerker ad lijn gehad. Ik wou opzeggen. Maar hij wou niet bevestigen dat ik het had opgezegd.

Ze blijven facturen sturen.

Niet afsluiten

Gewoon slecht bedrijf

Niet te vertrouwen

De mensen die positief over dit bedrijf zijn dat kan niet anders dan dat het medewerkers zijn of vriendjes.

Volkomen RUK bedrijf.

De mensen die bij dit bedrijf werken moeten zich schamen.

Mooie verhalen maar als puntje bij het paaltje komt loop je met je harses knetter hard tegen een betonnen muur.

Opzeggen abonnement zeer moeilijk

Volgens mij is de richtlijn; als je online kan afsluiten moet je dit ook online kunnen opzeggen. Bij lebara is dit niet mogelijk. Ook per mail wordt niet gereageerd.

Dus heel lang in de wacht gaan staan per telefoon, en maar hopen dat je abonnement wordt afgesloten.

Alida
21-10-2019

Belsimpel via Lebara slechte dealen ddure klantenservice bij Belsimpel.

Nog steeds geen verbinding met Lebara.

Ondanks de betalingen acceptatie nummerbehoud, en start abonnement.

Waar kan ik Lebara uberhaupt bereiken?

Bel simpel is zo simpel nog niet.

En Klantenservice per telefoon is niet te betalen.

Ik wou dat ik er niet in was getrapt. Lieve mensen wees gewaarschuwd! Hoe mooi het aanbod van 4 G data en onnbeperkt bellen ook klinkt voor 10,00 per maand! Stink er niet in.

Groet Alida Postma

Ilona
20-10-2019

Onbeperkt internet?

Ik heb sinds december 2018 een abonnement bij Lebara. €20.- per maand, onbeperkt bellen, sms’en en unlimited data. Nooit problemen mee gehad, tot nu. Ineens is mijn data op. Nadat ik deze sms kreeg, keek ik meteen op de app. Wat blijkt? Dat ik al 16 euro boven die €20.- zit! Geen idee wat er aan de hand is, unlimited was altijd onbeperkt bij mij, dus ook niet dat het 7GB was bijv. Maar het daarna traag werd. Gewoon nooit problemen mee gehad. Iemand enig idee wat er aan de hand is? Als er iets is veranderd aan die onbeperkte data, dan zou ik dat toch te horen moeten krijgen lijkt me?

Mario eemnes
19-10-2019

Geen 4g buitenland

Geen 4G buitenland niet echt handig als je in het grensgebied woont .

Joep
16-10-2019

Dik tevreden

Heb een paar jaar Lebara en ben dik tevreden. Vandaag ook voor mijn vriendin Lebara genomen. Alles ging uit de kunst, ook de helpdesk was onmiddellijk aan de lijn met deskundig advies. Nummerbehoud: binnen twee dagen en het werkt!

Tja: ik weet niet waar al die negatieve commentaren vandaag komen, maar ik ben dik tevreden!

Rilana
15-10-2019

Kaart niet te activeren. moest foto's sturen.

na week weer bellen omdat ik niets hoorde.

doen niets. kunnen me niet helpen.

1 maand onbeperkt bellen sms en 5 gb data voor niets gekocht. koop wel van andere provider.

nooit meer en andere kaarten gooi ik weg.

ruk bedrijf met ruk service.

14-10-2019

Onbereikbare klantenservice, slechte online informatievoorziening

Na een kwartier bellen niemand aan de lijn gekregen. Waardeloos!

Firoz
10-10-2019

Klantenservice

Zeer slecht ruim 20 min wachten toch maar opgehangen. voor mijn nooit meer zulke troep

André

Onbetrouwbaar en onbereikbaar bedrijf

Sim kaart voor een 24 maanden abonnement werd niet geleverd. Na meerdere keren proberen de helpdesk te bereiken uiteindelijk een brief gestuurd waar ook niet afdoende op werd gereageerd. Het geld werd natuurlijk wel direct en zonder problemen afgeboekt.

Ga niet met dit bedrijf in zee. Ze leveren niet en helpen ook niet bij problemen ( die door hem zelf werden gecreëerd.

Arnold

Sim geblokkeerd!

Heb voor vader een senioren telefoon gekocht met simkaart van Lebara.

Op 1 oktober j.l. krijgt hij een sms'je met daarin het bericht waardeer vandaag op anders vervallen de diensten.

Op 5 oktober hebben wij nieuw beltegoed gekocht van Lebara maar het opwaarderen blijkt niet meer mogelijk.

De berijkbaarheid van de klantenservice is onduidelijk en na een aantal pogingen pas gelukt.

Het telefoonnummer van vader blijkt onherstelbaar geblokkeerd.

Het genoemde sms'je was de eerste en enige waarschuwing van Lebara, schande om zo met klanten om te gaan.

Schande, te meer omdat vader plotseling naar het ziekenhuis moest en dus niet direct op het sms'je kon reageren.

Volgens mij zou je dit onder de noemer diefstal kunnen plaatsen.

Arnold.

Goedkoop is duurkoop

Tarieven zijn scherpste voor Sim-only in Nederland, maar dat geeft wel een hoop hoofdbrekens:

- Hoge aansluitkosten krijg je niet terug bij annuleren gedurende bedenktijd

- KPN netwerk bereik matig in ZO-Brabant, meestal 1 a 2 streepjes

- Vreselijk lange wachttijd helpdesk, die als je ze eenmaal te pakken hebt nog best OK is.

- Na verlopen sim-only betaal je opnieuw 15€ aansluitkosten en krijg je een nieuwe sim per post, compleet onzinnig.

- Site valt niet op in te loggen door Evil Google Recaptcha

Kris

Lange wachttijd

De wachttijd is heel lang.

Lange wachttijd

Probeer al voor de derde keer lebara te pakken te krijgen om op te zeggen. 1e twee keer duurde 30 minuten en heb toen maar opgehangen. Probeer nu ik dit schrijf ook alweer 20 minuten maar blijf nu maximaal 45 minuten wachten. Belachelijk lang wachten en zeer klantonvriendelijk. Op een andere manier opzeggen is niet mogelijk en wordt je dus gedwongen om uren te proberen hem te pakken te krijgen aan de lijn.

Voor mij nooit meer Lebara!

Charlotte
07-10-2019

Voorschot betaald - nog geen actieve sim kaart: ONBETROUWBAAR, ONBESCHOFT!

Lekker bellen met Lebara nemen ze wel heel letterlijk! Je hangt LETTERLIJKE uren in de wachtrij voordat je een onbeschofte, amateuristische medewerker van Lebara aan de lijn krijgt, die je vervolgens onduidelijke instructies geeft en de telefoon er op gooit, als het haar te heet onder de voeten wordt. Nadat ik een sim- only heb aangevraagd heb ik 5x contact moeten opnemen met Lebara om nu nog steeds niet duidelijk te hebben waarom mijn sim kaart nog niet geactiveerd is. Ik krijg de opmerking dat ik weer OPNIEUW een aanvraag moet doen via hun website terwijl de eerste incasso's al zijn geint door dit onbetrouwbare bedrijf. Wat ze dan een voorschot noemen! BELACHELIJK!