Lebara reviews

1.2

07-10-2019

Geld kwijt

Een prepaid aangeschaft voor in een seniorentelefoon met alarmfunctie voor mijn opa van 86 jaar. Via internet vernomen, dat het saldo 6 maanden geldig is, maar in werkelijkheid was dit maar slechts 3 maanden!

Nu kan mijn opa dus geen hulp meer inroepen als het nodig is en is al het geld wat op de prepaidkaart "verdwenen" welke geblokt is en niet meer bestaat. Schande om zo van je klanten te stelen!

Nu moeten we weer een nieuwe SIM aanschaffen en de telefoon opnieuw installeren. Maar natuurlijk NOOIT meer bij lebara!

nu moeten we weer een nieuwe simkaart regelen

Ahmet
01-10-2019

Zeer goed

Ik heb Abonnement onbeperkt bellen en sms

75 gb internet en ik betaal € 20 per maand

Kpn netwerk en internet werkt ook snel.

Abonnement geld gaat af mijn Rekening. Ik heb al 9 maanden deze Abonnement.

Heb geen klachten

Veel mensen heben oude telefons betaal problemen veel op Facebook YouTube instigram en zij heben kleine internet bundels. Zo begint klachten

Dina
24-09-2019

Service

Ik ben heel tevreden

Ibo
23-09-2019

Lebara heeft geen dataplafond

Je word als een muis in de val gelokt zo genaamd goedkope prijzen en wanneer je bundel op is krijg je abnormaal hoge kosten en dit is bewust door lebara zo geformuleerd!

22-09-2019

Sim only lijkt niet onzegbaar via klantenservice

Volgens de Lebara voorwaarden op tijd ongezegd via de klantenservice (ene Tristan). Dat kon alleen telefonisch en houdt rekening met heeeel lang wachten aan de telefoon. Mail wordt in het Engels beantwoord met een verhaal dat ze onverwacht veel vragen per mail hebben en dus niet tijdig kunnen antwoorden. Maar na het tel. contact blijkt het abonnement gewoon door te lopen. De slagzin "Lebara, niet te stoppen" geldt kennelijk voor het opzeggen. Ik heb de incasso nu maar geblokeerd en wil nooit meer iets met Lebara te maken hebben.

Anne
20-09-2019

Klanterservice

En maar wachten en maar wachten, nog even aan de lijn. geen idee hoe lange even is in de Lebara termen, maar voor mij veel te lang. na 30 minuten heb ik het opgegeven. mailen of chatten kan ook niet, lekker verdienmodel zo

17-09-2019

Manipulatie = Lebara

Als ex Lebara -klant met meerdere prepays en heb ik herhaaldelijk problemen ondervonden. Tot dusverre heb ik dit alles in de context van mogelijke fouten geplaatst. Maar vandaag werd het me duidelijk dat dit georganiseerde en gemanipuleerde acties zijn. Een voorbeeld? In dezelfde periode in exact dezelfde omgeving en locatie, bijwonen van de videoconventie voor het eerst 150 MB en de volgende dag 350 MB. Vandaag is dezelfde videoconferentie en 2 GB weg. Dus dat is niet de eerste keer. Dit is niet te geloven dat Lebara zonder angst is voor de mogelijke gevolgen van dergelijke acties en zeker total zonder respect voor de klanten. Maar dit verbaast me niet langer, want door het kleine onderzoek kwam ik tot de informatie hoe Lebara is ontstaan en wie de eigenaar van Lebara is. Ik raad iedereen aan kijkje te nemen. Vandaag heb ik alle 5 simkaarten vernietigd en een e-mail geschreven aan de verantwoordelijke autoriteiten.

Patricia
09-09-2019

Sim wordt geblokkeerd zonder herinnering te krijgen, betaal je blijft je sim geblokt en kan dus ook geen contact met ze opnemen WAARDELOOS!

Ger
07-09-2019

Telefoon blokkeren

In het weekend zaterdag na 4 uur niet meer te berijken maandag 3 kwartier aan de lijn gezeten tot vrijdag eindelijk iemand aan de lijn.

ondertussen is de kaart wel gebruikt wat een klotezooi.

Roy
06-09-2019

Slechte customer service

Probeer Lebara te contacteren. Je zal 20 minuten moeten wachten voordat iemand oppakt. Reageren op email doen ze zo en zo niet. Is niks Lebara. Ik betaal liever een paar euro meer bij een ander.

Wahseem
04-09-2019

Super tevreden

Al jaren gebruik ik lebara en echt super tevreden mee

Louisa
03-09-2019

Bundels worden niet geactiveerd

Vrijdag beltegoed gekocht, sms om bundel aan te zetten, sms terug : eerst beltegoed kopen.

Dochter kreeg daarna wel weer toegang tot internet dus dacht dat data bundel weer aan was.

Binnen 2 dagen bericht, minder dan 2 euro beltegoed

Data bundel blijkt dus niet geactiveerd en 20 euro is binnen 2 dagen en nog geen 30 MB verbruik gewoon OP.

49 cent per MB hebben ze gerekend. Dit terwijl je geen melding krijgt dat beltegoed is bijgeschreven via SMS en vanaf eerste moment data pakket niet werkt.

Klantenservice onbereikbaar, heb vandaag 2 x 45 min in wacht gestaan zonder resultaat.

einde lebara binnen 2 maanden.

Lea
31-08-2019

Niet aan beginnen

Alleen maar problemen. Nummerovername duurde weken, niet of heel slecht bereikbaar, facturen kloppen niet.

Pure oplichterij als je het mij vraagt. Snel overstappen dus!

Herman
30-08-2019

WAARDELOOS!

Wat een waardeloos bedrijf is dit, het overzetten van je oude nummer van lebara naar een nieuw nummer van lebara krijgen ze niet voor elkaar. De klantenservice niet bellen het is een ramp. Daarom ga niet in zee met lebara!

Kai
29-08-2019

Goed geholpen

Ik belde met een pre-paid probleem op en ja was lang wachten, daarna kreeg ik Simon en hij heeft mij heel goed en deskundig geholpen. Volgende keer gewoon voor een pre-paid vraag / probleem naar Simon vragen.

Gerrit
28-08-2019

Ondoorzichtig bedrijf

Er is eigenlijk maar weinig wat goed functioneerd bij Lebara.

Automatisch opwaarderen: doet het niet!

Sym Only abbonement: doet het niet!

Klantenservice: onbereikbaar!

Dan maar elke keer een bundel kopen, word er elke keer €5 extra afgeschreven!

Een dikke onvoldoende van mij!

28-08-2019

Oplichting

Je kunt met volledig zelf betaald beltegoed , niet bellen wie je wil!

09 nummers zijn uitgesloten!

Mo
26-08-2019

Geen abonnement afsluiten bij lebara dan word je overgespanen

Ik heb voor mijn dochter prepaid internet opgewaardeerd 2000MB en in minder dan een maand zijn er fouten gemaakt en de 1200 MB zijn weggehaald. Ik probeer de hele dag contact op te nemen met de klantenservice maar geen gehoor.

Kevin

Klantenservice is ruk

15m later nog steeds niet geholpen en aan de reacties hier te zien gaat dat denk ik nog wel een half uur duren.

Wilde mijn nummer meenemen vanaf lebara maar dit is niet gelukt door toedoen van lebara, denk dat et sneller is om iedereen mijn nieuwe nummer te geven ipv hem mee te nemen.

SCHANDE!

Mira

Geen contact!

Ik sta minimaal een half uur in de wacht, ik krijg maar geen contact met ze!

'Bedankt voor het wachten, blijf nog even aan de lijn, we helpen je zsm'!

Pff en dat als je 2 nieuwe contacten wil afsluiten! Ik ga liever naar de concurrent waarbij de service iets beter geregeld is. Zo kan ik ook wel contracten van €10 p/mnd aanbieden!