Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Opwaarderen prepaid lukte niet en dan blijkt dat Lebara je nummer zondet kennisgeving heeft verwijderd en dat dit elders opnieuw wordt uitgegeven.
Je hebt ineens geen tel.nr. meer!
Oorzaak zou zijn dat je 90 dagen geen gebruik van je tegoed zou hebben gemaakt.
Komt me vreemd over, maar controle is onmogelijk.omdat ook je app "My Lebara" je nummer niet meer kent. Je tegoed is ook foetsie. Het advies van Lebara is dan om een nieuw nummer bij hen aan te vragen. Pfff. Ga wel naar een betrouwbare provider.
Unlimited international data abo afgesloten, twee keer in het buitenland geweest en geen toegang naar het www gebeld naar 0900 nr van de klantenservice, eindelose wachttijden om iemand aan de lijn te krijgen met de verbonden kosten voor eigen rekening, via de mail contact gezocht, twee weken op antwoord moeten wachten, eindlijk antwoord was een vragenlijst over mijn abo? dus geen stap verder wel mail ontvangen met een factur van 10 euro ivm te veel data verbruikt. Ik heb het abo opgezegd en kan alleen iedereen afraden met deze boefen zaken te doen. Hun zijn alleen uit op jullie bestes,jullie geld.
Heb al heel lang prepaid en sinds ca 1 jaar abonnement. Betaal maar 10 euro en kan onbeperkt bellen en heb voldoende data ( verbruik nooit veel), zie dat bij andere providers bijna niet. Ik kreeg bijna altijd dubbele data bij prepaid en nu ook meer dan genoeg ( behalve als mijn kinderen mijn hotspot gebruiken ;), maar nog maar 1 keer gebeurt.) Ben in het verleden best goed geholpen door klantenservice.
Zit in een 4G+ gebied , lebera is onderdeel kpn . 100 meter verder op heb ik de 4G . Maar waar ik zit dat is om te janken soms gewoon niks nada . kpn of lebera doen er ook echter niks aan terwijl waar ik zit 4G+ gebied is . Plus ik heb 74 gb bij de 30 moet je opwaarderen ,? Snappen jullie het nog
Waardeloos en geen begrip voor situatie,
Door een herseninfarct kon mijn man niet bellen.
Waardoor het beltegoed is verdwenen ( € 50.00 ) dit is diefstal.
Niet klantvriendelijk jammer.
Ik heb een onbeperkt internet abbonement bij lebara, maar na ongeveer 30gb zit je op 100% van je bundel en moet je elke dag bellen voor 1 extra gb. En je kan alleen doordeweeks bellen, dus als je in het weekend geen data meer hebt moet je wachten tot maandag.
Ik heb goede hulp gehad van lebara. Helaas heb ik bijna overal zwak signaal ondanks kpn netwerk. Jammer want ze bieden de beste prijs en maandelijks opzegbaar.
Gebruikte data en minuten in de app worden
niet regelmatig bijgewerkt, soms duurt het
aanpassen een paar dagen
Bellen en sms'en geen problemen mee,
werkt prima en goedkope bundels.
Internet werkt wel altijd, alleen ondanks dat
ik een 4g telefoon en bundel heb, toch vaak
geen 4g bereik, terwijl dat op deze plekken
volgens de KPN dekking kaart wel zou
moeten.
Voor de rest prima tevreden, geen echte problemen
en nooit klantenservice nodig gehad.
Sorry dat ik dit zeg! Als ik vergelijk met een andere provider, Zijn jullie erg slecht! En Waardeloos.
Dit is aleen maar een van de voorbeelden, ik kan ze blijven opnoemen! Ik heb gisteren de klantenservice gebeld, ik was de eerst persoon in de wacht lijn moest langer dan 24 min wachten, dit is niet de eerste keer! Jullie klantenservice is heel slecht jullie helpen niet snel!
En de 2e was ik na 24 min geholpen, dat dacht ik tenminste maar dat zegt de vrouw van klantenservice u heeft verkeerde afdeling gekozen bel maar even op nieuw! Wat belachelijk is dit!
Daarna heb ik de 2e keer gebeld weer 28 min gewacht! Was een man die opnam die vertelde, okal heb je de verkeerde afdeling gekozen. Iedereen kan je hier bij helpen,
Nou die man heeft niet mijn geholpen hij had er geen verstand er van! Dus Heb ik maar ophangen! Even later krijg ik een e-mail van dat er iets mis is gegaan met labera, In kort gezegd Zonder van mijn tijd 1 uur en jullie klantenservice is waardeloos!
Het duurt DAAAGEN voordat Facebook of Twitter reageert. Op de chat zitten jongens uit India die Google Translate gebruiken, en er dus niets van snappen. Dan zeggen ze bel maar naar de klantenservice, maar mijn hele probleem is dat ik niet kan bellen.
Als ik dan via een ander toestel bel, sta ik een oneindigheid te wachten. Nog steeds niemand kunnen spreken, na er werken mee bezig te zijn.
De klantenservice heeft als contactpunt de automatisch vertaalde chat, wat niet altijd helemaal goed werkt, maar de reactie is op tijd en uiteindelijk op maat. Netwerk in Nederland is prima - nooit problemen mee gehad - en de prijzen zijn top.
Gister mijn beltegoed gevraagd was 19,23 vandaag kreeg ik bericht u heeft nog 1.23 er op rara hoe kan dit
Als ik al die negatieve verhalen hier lees over Lebara, dan krab ik mij nog eens vreemd over m.n hoofd.
Nu ben ik zelf niet eens de slimste hoor en ben zeker geen werknemer van Lebara, maar wttff lopen mensen simkaarten te bestellen, (misschien kleine lettertjes of vinkje van automatisch verlengen aangelaten).
Maar goed, allemaal onnodige problemen.
Als trouwe klant kon ik deze klachten ook niet, maar ik lees wel waar de klachten ontstaan.
Lebara is nou eenmaal belachelijk goedkoop, dus verwacht geen service!
Maak gewoon op een veilige manier gebruik van Lebara.s systeem.
Wat ik zelf altijd doe, mocht ik willen wisselen van nr, zo ben ik ook begonnen als klant, komt i
1. Koop voor 1 euro een Lebara prepaid simkaart bij de pomp, of pak er 1 gratis waar het kan. 2. Koop bij de jumbo de losse prepaid 30 dagen bundel, of bij een pomp. 3. Installeer de Lebara APP! 4. Waardeer u bon op.
Dit hele proces kost 30min incl ophalen bij de winkels. U abo word nooit stiekum verlengt! In de Lebara app kunt u op zeer vakkundige wijze u verbruik volgen tot in elk detail, ook word er duidelijk met rood een waarschuwingsknop weergeven! Hier staat: automatisch verlengen UIT automatisch opwaarderen UIT
Dit kunt u slechts met knopje aan of uit zetten, het is zelfs indrukwekkend om te zien tot in welk detail je alles kan volgen.
Het zou kunnen dat Lebara gebruik maakt van de mensen die met een waaier boven hun hoofd verzorgd willen worden, en alles maar op vertrouwen via internet betalen, door deze onoplettendheid kun je nare ervaringen met zulke goedkope bedrijven krijgen.
Als er een klantenservice komt door de fouten van onoplettende consumenten, die de service van KPN gewend zijn, dan is het voor ons de arme 40 euro weekgeld en voedselbank gezinnen snel gebeurd.
Wij mensen zijn gewoon erg creatief door armoede, maar als de rijke massa er lucht van krijgt is het vaak snel gedaan.
Ze laten je betalen voor een abonnement. Sturen niet de simkaarten op. Als je een email naar ze stuurt waar de simkaart blijft, dan reageren ze niet. Bij navragen in de chat krijg als enige antwoord dat je een gratis simkaart kan bestellen.
Ik wil gecompenseerd worden omdat ik bijna een maand abonnementskosten heb betaald maar geen simkaart heb ontvangen om hier gebruik van te kunnen maken. Het antwoord wat ik dan krijg is: wij doen niet aan restitutie. Dit is conform Lebara beleid. Na lang doorzeuren over de chat kwamen ze met het antwoord: het abonnement is nog niet geactiveerd en daarom kunnen ze geen resitutie aanbieden. Ik kan alleen het abonnement niet activeren omdat Lebara geen simkaart heeft opgestuurd.
Uiteindelijk blijven ze constant hetzelfde herhalen en schiet je werkelijk geen centimeter met ze op.
Conclusie: Klantvriendelijkheid hebben ze nog nooit van gehoord en is werkelijk om te huilen!
Ik had 5 sterren gegeven als ik niet een maand dubbele kosten had ivm overstap van andere provider. Verder is er helemaal niets mis mee. €10 voor onbeperkt belllen en 5 Gb. En elke maand op te zeggen. Ik ben prima tevreden. Mijn 2 huisgenoten stappen ook over naar Lebara .
Dreigmail gehad wegens misliukte incasso, foutje van lebara. Contract opgezegd maar dat lukt niet, wel van 3 verschillende klungels infantiel geraaskal in mijn inbox moeten ontvangen. lebara? begin er niet aan
Huidige dure abonnement opgezegd bij T mobile om voor 10,- per maand over te stappen naar Lebara incl nummerbehoud en per maand opzegbaar. Onbeperkt bellen en sms'en en 5 Gb data! Kun je nagaan hoeveel de andere providers op abonnementen verdienen. Chapeau Lebara jullie hebben er een nieuwe ambassadeur bij :-)
Ze veranderen eenvoudig de voorwaarden in Mei 2018 van 6 naar 3 maanden beltegoed en weg 40 euro. Nooit weer.
Mensen lees de voorwaarden toch. Iedere aanbieder verdient op buiten bundel tarieven etc! Naast telefoon vd zaak een prive toestel voorzien van Lebara sim. Waar krijg je KPN netwerk met 5G data en onbeperkt bellen/sms voor een tientje per maand! Ja ok, met alleen nationaal bellen maar kan prima in buitenland gebeld worden. Daar dan wel maar 3G en max 2/3 van bundel maar als je dat weet geen probleem. Anders internationaal met 4G voor 5 eur meer bestellen. Zo tevreden dat ik voor zoon hier nu ook besteld heb. Contact met klantenservice ivm vraag portering ook prima. Direct (!) iemand aan de lijn en keurig geholpen. Dikke pluim. Is dit nou toeval?
Ik had gewoon beltegoed maar geld verdwijnt zonder dat je veel gebruik maak. Ik ben lebara zat en jullie zijn veel te duur.