Lebara reviews

1.2

HH
23-03-2022

Stelletje oplichters. Blokkeren een nummer ten onrechte, neem je contact op en zou het per direct eraf gehaald worden. Daarna 12 dagen in het ziekenhuis gelegen en kon niet bellen en ze dus ook niet bereiken. chat en bel je moet je een email sturen omdat ze het niet zo kunnen oplossen. Stuur je de mail met hele verhaal, krijg je binnen 5 minuten een antwoord dat ze al in de chat antwoord hebben gegeven. Absoluut onzin, ze geven juist aan dat ik moet mailen. Weer in de chat en is er zogenaamd niks bekend over een eerder telefoongesprek en dat er ten onrechte een vlokkade was. En ze sluiten doodgewoon de chat en of geven geen enkel antwoord meer. let op 0,0% service en klantenservice is een je en jij getyp zonder inhoud.

Dick
14-03-2022

Afschrijven maandbedrag sim only ging door fout bij bank even mis, Lebara blokkeerd snel je simkaart, contact opnemen met klanten service is er niet meer bij, want ook geblokkeerd. Niet bereid om tot goede oplossing te komen en heel onbeschoft. Mensen, zoek aub andere provider dan dit stel halfapen, zeer klantonvriendelijk, stug en onbeschoft.

Ellen
11-03-2022

Steeds wordt er een cent van mijn prepaid afgehaald, mobiele gegevens staat niet aan wifi wel. Er is niet achter te komen waarom dit gebeurt. Zo kan ik ook rijk worden.

Fabio
06-02-2022

Ik kocht ook een simkaart voor noodgevallen van 10 euro als mantelzorger voor iemand due ik help, krijg ik na een paar weken bericht op te waarderen en anders zou het afgesloten worden . nou ik denk koop wel voor 5euro erbij ,kreeg ik weer na 2á 3 weken weer zo'n bericht en met dreiging idd van nummer afsluiting? Ik vind het prima als een bedrijf zo onbeschoft te werk wilt gaan, maar laat het dan ook duidelijk maken bij een aankoop van de simkaart!

Sterkte met zo zaken doen,

Ik koop wel bij een andere ;-)

Ramona
19-01-2022

Ze konden bij mij niet het juiste e-mailadres aan het nummer koppelen. Na veel heen en weer bellen en mailen, heb ik afgezien van een abonnement. Nooit het door mij betaalde bedrag terugontvangen. Ik heb ze zo vaak gemaild, dat ik ook daar maar mee gestopt ben. Wat een waardeloos bedrijf!

Christian
06-01-2022

Sim only aangevraagd bij lebara. Dit zou ingaan op 25 december met nummerbehoud. Het is nu 6 januari en ik heb nog steeds geen verbinding. Alleen thuis met WiFi maar voor de rest niks. Ik heb al meerdere keren met ze gesproken en ze zeggen steeds binnen 24 uur is het opgelost, dus niet. Ga dus nooit meer lebara nemen en raadt het niemand aan. Laatste telefoon gesprek wordt er gewoon in mijn gezicht opgehangen terwijl ik normaal om hulp vraag. Gewoon weer terug naar tele2 dat is wel een normaal bedrijf.

Justin
20-12-2021

Koop 20euro simkaart met beltegoed voor nood. Leg deze na 1 keer gebruiken in de kast een jaar later wil ik hem gebruiken en hebben ze mijn nummer afgesloten en doorverkocht aan een ander! Mijn 20 euro willen ze niet terug geven en ze willen ook geen nieuwe simkaart sturen. Blijkbaar mag Lebara stelen!

Het word steeds gekker dat dit gewoon kan

Chantal
11-12-2021

Altijd perfecte verbinding met Lebara. Zelfs op vakantie waar mijn man geen internetverbinding en bereik had met vodafone, kon ik gewoon alles doen. Zowel spelletjes, YouTube als bellen. Nooit problemen gehad. Al jaren een klant van hun.

23-11-2021

Waardeloos! Blijkt dat mobiel internet telkens uitvalt. Als je de klantenservice belt sta je minimaal 10 min in de wacht. Meerder keren gebeld, waarna je weer iets anders moet proberen. Kreeg een nieuwe simkaart opgestuurd, waarbij een brief zit hoe je die het activeren. Dit werkt echter niet. Je oude nummer moet dan weer gekoppeld worden, weer 24 uur niet bereikbaar.

Onder het motto, geen product, dan ook geen geld, laat ik het abonnementsgeld storneren en een selectieve blokkering zetten op hun rekeningnummer, waardoor dat rekeningnummer niet meer via een incasso kan afschrijven. "U kan het abonnement nog niet opzeggen, u zit daar nog 2 jaar aan vast." We zullen zien.

Herman
26-10-2021

Vorige reviews kloppen. Je krijgt geen contract, ook niet te zien op mylebara. Laten ongevraagd abonnement ingaan terwijl er nummerboud voor een latere datum is aangevraagd. Dacht een voordelig abonement te hebben maar goedkoop is duurkoop

JJ
26-09-2021

Prepaid deal gekocht, voor 10 euro zou je 30 euro beltegoed krijgen. Werkelijkheid 20 euro. Vervolgens ergens om 22:45 (de prepaid is voor/van mn dochter dus die slaapt dan) alle tegoed erdoor via data?! Heel bizar en nu alles op 0.

Jo Pi
21-08-2021

Voorwaarden kloppen niet, 90 dagen bellen, toch tegoed weg

In hun voorwaarden reppen ze nergens over dat het een betaald nummer moet zijn. Ik heb binnen 90 dagen een sms gestuurd om voicemail aan te zetten, met de gratis ggd 0800 nummer gebeld. Ik voldoe aan de voorwaarden, maar toch vervalt mijn tegoed na 90 dagen. en als ik niet opwaardeer binnen 30 dagen ben je je geld en nummer kwijt.

27.3 Het Prepaid tegoed is geldig zolang u na de initiële opwaardering minimaal één keer per 90 dagen opwaardeert, belt, sms’t en/of data verbruikt. Indien u het beltegoed niet binnen 90 dagen opwaardeert, belt, sms’t en/of data verbruikt, wordt het bevroren, waardoor u alleen nog maar gebeld kan worden. Indien u binnen de opvolgende 30 dagen het beltegoed niet opwaardeert, verliest het resterende beltegoed zijn geldigheid en kan u niet langer gebruik maken van de aansluiting. Het beltegoed en het telefoonnummer komen dan automatisch te vervallen en de simkaart is dan niet meer te gebruiken. Enige vorm van compensatie is uitgesloten.

Ook in de oude NL voorwaarden staat niks over dat nummer betaald moet zijn

Artikel 3 - overeenkomst

6. Het beltegoed op de sim-kaart is onbeperkt houdbaar, indien de klant na de initiële

opwaardering minimaal één keer per 90 dagen opwaardeert, belt, sms’t en/of data

verbruikt. Indien de klant het beltegoed niet binnen 90 dagen opwaardeert, belt, sms’t

en/of data verbruikt wordt het bevroren, waardoor de klant alleen nog gebeld kan

worden. Indien de klant binnen 30 dagen daarna het beltegoed niet opwaardeert,

verliest het dan resterende beltegoed zijn geldigheid en kan de klant geen gebruik

meer maken van de aansluiting. Het beltegoed en het telefoonnummer komen

automatisch te vervallen, de simkaart is niet meer te gebruiken en de overeenkomst is

dan beëindigd en de klant heeft geen aanspraak op enige vorm van compensatie.

Gepke
14-06-2021

Nummerbehoud van Lebara naar andere provider

Mijn zoon had een sim only abonnement bij lebara. Maar omdat hij bij ons thuis geen bereik heeft hebben wij het abonnement afgekocht. Nu willen wij overstappen naar een andere provider en krijgen het nummerbehoud er niet door en we worden van alle kanten tegen gewerkt.

Ik heb volgens mij al meer dan 10 telefoontjes hieraan gepleegd en iedere keer wordt het nummerbehoud afgewezen.

Volgens de ene medewerker moet je het icc id kaartnummer doorgeven en volgens de andere het tot nu toe onbekende klantnummer (omdat ze mij deze niet willen doorgeven) mijn zoon is minderjarig en kan zijn zaken zelf niet regelen @#$%^%$#@

Boos heel erg boos ben ik!

Rene
10-06-2021

Ieder (gezinslid) heeft een eigen e-mail nodig.

In 2019 bij Belsimpel een Lebara sim only abonnement afgesloten voor een kind (minderjarig) Wil je nu zelf een sim only abonnement dan kan je niet hetzelfde e-mail adres gebruiken.

Op de site van Belsimpel staat dat je tot 5 abonnementen af kan sluiten, maar de beperking qua e-mail adressen ontbreekt hierbij.

Henri
29-05-2021

Schurkenbedrijf!

OP 18 maart het abonnement van mijn Braziliaanse vrinden, met haar telefonische toestemming naar lebara, opgezegd, omdat ze weer naar Brazilië ging. Daarna een bevestiging gekregen van Lebara. Ondanks dat gaat de automatische incasso gewoon door. Getelefoneerd met Lebara (omdat opzeggen op een andere manier onmogelijk blijkt te zijn). Ze willen dat zei vanuit Brazilië contact op neemt om het opnieuw op te zeggen. Belachelijk! Het abonnement was al opgezegd met haar goedkeuring. Een fout van lebara waar ik nu persoonlijk achter aan moet. Ik heb de incasso nu geblokeerd! En nooit meer Lebara

27-05-2021

Onbetrouwbaar

We bestelde een pre payd sim kaart bij hun.

Deze kaart kwam later dan beloofd. als een klein minpuntje.

We plaatste deze kaart en activeerde hem.

Tot onze verbazing zagen we in whatsapp direct een profiel foto van een onbekende man. Enkele minuten later begonnen boze berichten binnen te stromen.

Op het moment van activeren werd een andere klant van Lebara afgesloten en kregen wij het nummer.

Deze mensen waren begrijpelijk Not amused

Jammer dat ze het nodig vonden om ons te beschuldigen en bedreigen, maar dat terzijde.

Toen ik dit op de lebara facebook pagina zette wiste ze niet hoe snel dat bericht verwijderd moest worde n.

Heb ondertussen een andere sim kaart bij andere provider besteld.

Cees
22-05-2021

Prima ervaring

Mijn dochters, vrouw en ik zijn al jaren klant bij Lebara. Geen problemen gehad en heerlijk goedkoop aanrader.

Diped
12-05-2021

Komt onbetrouwbaar over

Door omstandigheden niet binnen 30 dagen kunnen opwaarderen waardoor mijn nummer afgesloten werd. Contact opgenomen met klantenservice en met vigerende redenen uitgelegd waarom ik niet kon voldoen aan deze rare voorwaarde. Het verzoek om dit nummer terug te halen en te heractiveren evenals mijn hoge beltegoed wat daar nog op stond werd niet gehoneerd. Ineens zeggen ze dat zij dit niet kunnen veranderen wat ik niet geloof. Met de bekende makkelijke excuses proberen zij dit te vergoelijken. Ondanks dat de persoon een schijf is in dit waardeloze systeem heb ik hem ook daarover aangesproken omdat hij daar werkt en daarmee het systeem in dit bedrijf in stand houd die tegoeden van de klanten voor zich zelf houd. Niet mee in zee aan vanwege de addertjes onder het gras

Amir Hosseini
20-04-2021

Onrechte beleid van Lebara

Ik had bij Lebara een contract getekende maar bedoeling was voor paar maanden niet meer ik had ook vier maanden netjes betaalde toen ik wou abonnement stopzetten, omdat door financiële omstandigheden ik kan niet meer betalen, daarom ze hebben ook dienst blokkeerde, want abonnement is vooraf betalen. nu ik hoor dat abonnement hebben niet stopgezet en ik krijg rekening ook dat ik moet voor diensten dat ik nooit gebruikte heb betalen, van een kant dienst hebben blokkeerde om voor zorgen dat ik van dienst niet gebruik maken en later ook factuur sturen, ik moet nu voor diensten betalen dat ik nooit gebruikte heb. eigenlijk Lebara verdient twee keer meer van klanten, ik vraag dat andere ook actie nemen via kompas of radar programma's. Iemand moet toch zo bedrijven stopen. ik raad AUB niet in trappen en zoek een betrouwbare provider zoals KPN of Vodafone .

22-03-2021

Onbereikbaar

Ik wil mijn nieuwe nummer c.q. sim activeren . Dit gaat niet, waarom weet ik niet. Ik probeer de klantenservice te bereiken zowel met chat als telefonisch. Helaas onmogelijk.