Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Mijn contract zonder kosten opgezegd binnen 14 dagen na aanvang.
Meerdere malen contact gehad met dit bedrijf, waaruit blijkt dat ik niets verschuldigd ben.
Nu krijg ik alsnog een schrijven van een incassobureau en wordt lastig gevallen met per e-mail.
Lebara, niet te stoppen.inderdaad!
Wettelijk gaat de ingangsdatum voor opzeggen in op het moment dat je opzegt. Bij 1 maand opzegtermijn betekend dat dat 30 dagen later het abonnement is opgezegd.
Niet bij Lebara: volgens hun gaat de opzegging pas in op de eerste van de opvolgende maand dus wordt er altijd 1 maand extra betaald.
Niet netjes!
Lebara Simkaart is NIET geschikt in een GPS apparaat. Extra log-in code wordt naar de Simkaart gestuurd. Handig he?!
Al bijna 2 jaar praktisch altijd bereik, simkaart was netjes verstuurd en ook nummerbehoud ging prima. Nog nooit problemen gehad. en voor €10,- per maand 5gb en onbeperkt bellen is echt een heel prima deal. Enige nadeel is dat ik het in deze periode eigenlijk niet nodig heb aangezien we altijd op de wifi zitten.
Herlaadcode betaald van 10 EUR voor de prepaid van mijn dochter. Omdat ik via mijn mobiel heb besteld kan ik niet opwaarderen. Veiligheidsvragen ok, maar ik weet niet meer waar ik laatste keer heb opgewaardeerd. Dus krijg ik schofterige antwoord op mijn vraag hoe dit op te lossen: Niet! En verbinding wordt verbroken! Ik wil mijn geld terug!
Op 29-09-2020 activeerde ik een Lebara prepaid sim met tfnnr +XXXXXXXXXXX.
Ik las op de Lebara website:
Hoelang is mijn beltegoed geldig? (Prepaid)
Beltegoed van Lebara is onbeperkt houdbaar. Wel moet er eens per
90 dagen gebruik gemaakt worden van een betaalde dienst
(SMS/Bellen/Data) anders worden je diensten geblokkeerd. Daarna
heb je 30 dagen de tijd om op te waarderen voordat je
telefoonnummer komt te vervallen.
Echter ontving ik een SMS van Lebara dat ik de voicemail opnieuw in moest stellen. Dat probeerde ik op 14-12-2020 te doen maar ik kreeg de melding dat ik geen beltegoed zou hebben.
14-12-2020 is ruim binnen de genoemde 90 dagen. Toch was mijn beltegoed geblokkeerd.
Ik zond een aantal e-mails naar Lebara maar mocht geen enkele reactie ontvangen.
Ik probeerde de "chat" functie herhaaldelijk maar ik werd steeds in cirkels geleid.
Uiteindelijk slaagde ik erin om contact met Lebara te leggen via de "chat" functie.
Ik zond, via de "chat" functie, een keurig bericht met alle benodigde informatie.
Helaas kon of wilde de medewerker van Lebara mijn tekst niet lezen. Hij bedreef een afschuif beleid, vertelde aperte onzin en had maar één boodschap: "Jij moet opwaarderen; opwaarderen".
Terwijl uit mijn tekst duidelijk was dat ik beltegoed had en niet gebeld of opgewaardeerd heb bleef de man vragen wanneer ik voor het laatst naar het buitenland gebeld had en wanneer ik voor het laatst opgewaardeerd had.
Toen ik de man verzocht om mijn bericht te lezen meende hij "Als jij mijn vragen niet beantwoordt kan ik jou niet helpen".
Zijn streven was er echter bepaald niet op gericht mij te helpen maar om van me af te komen. De boodschap was "Jij moet opwaarderen".
Toen ik nogmaals schreef dat ik beltegoed zou moeten hebben schreef hij mij "Jij moet opwaarderen; jij hebt nooit beltegoed gehad".
Ik schreef nog maar eens dat ik beltegoed zou moeten hebben omdat ik de SIM met beltegoed gekocht heb en dat de beltegoed computer van Lebara, na activatie van de SIM, mijn beltegoed keurig meldde.
"Nee jij hebt nooit beltegoed gehad, ik kan dat hier zien; jij moet opwaarderen; onze diensten zijn niet gratis".
Ik schreef nóg maar eens dat ik de SIM mét beltegoed gekocht had en dat de beltegoed computer van Lebara, na activatie van de SIM, mijn beltegoed keurig meldde.
"Dan moet jij maar bij de verkoper gaan klagen". "Jij moet opwaarderen".
Nadat ik uitgelegd had dat ik geen dispuut me de verkoper had maar het probleem bij Lebara zit werd de "chat" sessie zonder plichtplegingen beëindigd.
De feiten werden genegeerd en de man bleek onwillig of onbekwaam om het toch eenvoudige probleem te begrijpen. "Jij moet opwaarderen" was de boodschap.
In de hoop een andere medewerker te treffen startte ik een nieuwe "chat" sessie. Deze medewerker bleek minder beperkt maar ook daar was de boodschap "opwaarderen, want anders wordt het nummer afgesloten".
Nadat ik de kwestie nog maar eens uitgelegd had was de boodschap "We zullen het meenemen" en werd de "chat" sessie zonder plichtplegingen beëindigd.
Ook deze medewerker deed geen poging om het probleem op te lossen. Het beleid is kennelijk 'klanten wegwerken'.
Heb nooit data als ik buiten ben sind ik ben overgestapt naar lebera.
Ik gebruik al jaren lebara prepaid beltegoed en ook prepaid mobiele data.
Vorige week beltegoed opgewaardeerd voor 10 €.
Geen verdubbeling van beltegoed meer daarnaast ook prepaid data opgewaardeerd.
Maar dit giert er in n paar dagen doorheen met alleen maar WhatsApp berichten en mail checken.
Op veel plekken heb ik helemaal geen bereik terwijl ze het netwerk van KPN gebruiken.
Op de app kan ik ook nergens mijn contract vinden. Nog even en dan kan ik gelukkig overstappen.
NOOIT MEER!
Ik heb 1,5 jaar geleden een maandelijks opzegbaar afgesloten.
Vorige maand heb ik elders een nieuw abonnement afgesloten met nummerbehoud. Toen ik het abonnement wilde stoppen zag ik ineens dat mijn abonnement een aantal maanden nadat ik het het had afgesloten was omgezet naar een 24 maandelijks abonnement. Heel vreemd. uiteindelijk na veel heen en weer gebel kon ik mijn abonnement (gelukkig) alsnog beëindigen omdat ik kon bewijzen dat ik in het begin een maandelijks opzegbaar abonnement had afgesloten.
Na het opzeggen van mijn abonnement moest ik nog 2 maanden, omdat het per volgende kalender maand stopt. Toen ineens was mijn abonnement omgezet. Ik had een abonnement voor 7gb internet en onbeperkt bellen. dit was, zonder hier bericht van te hebben gehad, omgezet naar 7gb internet en 150 min bellen én ik moest 1 euro extra betalen voor onbeperkt bellen als extra optie. BELACHELIJK! Dat ze zomaar een abonnement kunnen wijzigen.
Ik ben blij dat ik volgende maand een andere provider heb.
Opgepast: Heb een sim-only van lebara, net opgezegd, echter zit ik er nu -met bijbehorende facturen- nog 56 dagen aan vast ipv 30!
*4g verbinding was ook zeer slecht hier in Delfzijl (kpn¿)
Zeer slechte provider
Tot dusver geen problemen ondervonden en alles ging vlekkeloos. Nummer direct overgezet en bereik altijd goed. Goede lowbudget provider.
Het is niet eens mogelijk om een toestel door te schakelen naar een andere toestel! Schandalig en zeer uit de tijd
Op de bon staat "5 euro = 10 euro".
Helaas is dat na opwaarderen niet meer zo.
Jaren ben ik klant bij lebara en nooit geen problemen gehad, maar wat ik vandaag mee maakte met een klantenservice medewerkster sloeg nergens op! Looptijd bundel is 30 dagen, de 30ste dag kan je geen gebruik meer maken en krijg je te horen dat je pech hebt en geen tegemoetkoming krijgt. Dame aan de lijn snapte er niks van en kan blijkbaar niet tellen, 30 dagen zijn geen 29 dagen!
NIET DOEN!
0 ervaring
0 slechte klanteservice OOIT
Meer training nodig!
Ik kan nog wel inloggen op mijn Lebara maar kan mijn verbruik en mijn geschiedenis niet terug vinden.
Na 2 jaar ben ik blij dat ik er vanaf ben en maar zou nog graag de facturen downloaden voor mijn administratie maar ben bang dat het hem niet gaat worden.
ik raad Lebara niet aan data gaat ook 10x sneller dan bij een abonnement van een andere provider.
Simkaart met ruim beltegoed en ruime geldigheid (controleerde ik altijd op account) zo maar, zonder aankondiging opgeheven en afgeboekt. Account werkt nog wel, maar dan vraagt hij om nummer en dat pakt ie niet meer. Begin er niet aan, jullie zijn gewaarschuwd.
Beltegoed is niet zo als ze zeggen onbeperkt geldig maar max 30 dagen op een prepaidkaart.
Beetje jammer, maar ik vrees dat dit bij meerdere telecom bedrijven is.
Wees eerlijk tegen je klanten, en lieg niet .