Lebara reviews

1.2

An
12-10-2020

Al 2jaar klant dik tevreden!

Ik heb nooit storing,altijd goed bereik

En dat voor 10 euro pm incl 5gb onbeperkt bellen en sms

Ik ben dik tevreden

Niels
08-10-2020

Balletent

Als je slechte verbinding hebt laten ze je gewoon barsten met loze beloftes en de schuld bij een ander neerleggen. Gesprekken per telefoon of Facebook Messenger worden gewoon abrupt beëindigd. Erger nog je wordt gewoon geblokkeerd als het voor hun te lastig wordt! Kortom deze club is GEEN AANRADER mensen van het goede leven!

HC
07-10-2020

Nummer kwijt / de meest verschrikkelijke klantendienst

In de algement voorwaarden (die we niet direct van ze hebben ontvangen maar die je via de website moet lezen) zeggen ze dat je je nummer en je geld verliest als je de telefoon niet vaak gebruikt.

Dat is ons gebeurt. Het ergste is dat mensen in hun klantenservice, wanneer je probeert te begrijpen waarom je in die situatie terecht bent gekomen, zich puur als robots zal gedragen.

Die herhalen dat je helemaal geen rechten hebt. Ze zullen zelfs tegen je zeggen dat ze waarschuwingen hebben gestuurd.

Omdat ik geen van hun waarschuwingen heb ontvangen, heb ik om een bewijs daarvan gevraagd.

En dat was bijna 'grappig': een persoon vertelde me dat ze 4 waarschuwingen hebben gestuurd, een andere persoon dat ze 2 waarschuwingen hebben gestuurd en aan de telefoon vertelde nog een andere persoon me dat ze 3 waarschuwingen hadden gestuurd!

Blijf uit de buurt van Lebara.

Als je een probleem heeft, liegen ze tegen je!

Ze zijn helemaal chaotisch en niet betrouwbaar

Harry
28-09-2020

Reclame is misleidend

Ik hoorde de reclame van Lebara en dacht dat er een tegengeluid moest komen. Veel geld betaald aan Lebara voor gebruik in het buitenland, noG nooit 1 minuut kunnen bellen. En dan komt het ergste, Lebara reageert niet op mails, op echte papieren brieven, niks, nada! Nog nooit een bericht terug gehad terwijl ik best vasthoudend ben. Men heeft maling aan de klant. Dus niet doen!

01-09-2020

Slechte dekking en geen oplossing

Onze dochter is regelmatig onbereikbaar door slechte dekking. Er wordt vanuit Lebara op geen enkele wijze geprobeerd om ook maar iets op te lossen. Je kunt opzeggen, je nummer verliezen en afkoopsom betalen. Geen aanrader

Wesley
31-08-2020

Bij opzegging toch betalen, niet goed verwerkt

Slechte partij, stuurt meteen betaling door incasso bureau zonder kans te betalen. Terwijl het hun fout is.

13-08-2020

4333 sms blokkade

Lebara zegt dat kan niet geld overmaken naar goed doel per 4333 per sms naar het rode kruis Wat zijn jullie toch een asociaal bedrijf .

Dat maak ik wel uit het is tocht mijn geld die 20 euro beltegoed Kut bedrijf

Jes
11-08-2020

Alleen wifi gebruikt en toch betalen?

Mijn dochter gebruikt alleen wifi met haar prepaid kaart. maar er gaat steeds €0.01 t/m. €0,23 per dag af.gebeld maar komen met een raar verhaal. ik raad het zeker af

Victor
07-08-2020

HEEL SLECHTE PROVIDER!

Ik heb 4 abonnementen afgesloten voor het gezin. Krijg ik opeens voor mijn vrouw die de gehele dag thuis zit met WIFI een naheffing dat ze ipv € 10,- opeens € 21,- moet betalen. Dit de afgelopen 3 maanden zowel voor haar als mijn zoontje die notabene met de Corona continu thuis is geweest. De mobiele data is continu op aangezien ze geen gebruik meer kunnen maken omdat de mobiele data op is. Zeggen ze dat ze nog meer hebben verbruikt. (Hoe dan?) zeer slechte klantenservice dus goedkoop is bij hen echt duurkoop! Een volledige afrader! een gewaarschuwd mens telt voor 2 mensen.

01-08-2020

Lebara meester in list en bedrog

Klant sinds september 2018 met een maandelijks opzegbare sim only abonnement. Niet geheel ontevreden, klantenservice aantal maal gesproken maar hun kennen en kunnen en de wil om de klant te helpen is te beperkt. Ontevreden ben ik dat ik sinds 1 juli 2020 een contract ben aangaan voor 24 maanden nationale minuten en 5gb in de maand voor €10,-

Lebara adverteerde dat sim only abonnementen voor 2 juni 2020 een downloadsnelheid van 25 mb en dat abonnementen na 2 juni 2020 een downloadsnelheid hebben van 75 mb.

Je voelt het al aankomen, Lebara wilt mij niet tegemoet komen en mijn abonnement op 25 mb downloadsnelheid houden. Wacht even ik heb een 24 maanden contract aangaan vanaf 1 juli 2020 dus hoor gewoon een MB snelheid van 75 mb te krijgen.

Even over de klantvriendelijkheid van Lebara, gesproken met Igshaira (klantenservice), je kan je abonnement om laten zaten naar een nieuwe betaal je opnieuw administratiekosten en €12,- in de maand.

Het is duidelijk dat ze bij Lebara de klant niet hoog hebben zitten en een meester zijn in list en bedrog.

Niet doen mensen Lebara!

Marua
01-08-2020

Slechte klantenservice

Heb in juni gebeld om mijn abonnement op te laten zeggen daarna gebeld dat ik toch klant wilde blijven. Dit zou geregeld worden na een maand geen bevestiging ontvangen dus opnieuw contact gehad. Deze dame gaf aan dat het wel goed zou gaan en dat ze mij een sms zou sturen ter bevestiging. Dit is nooit gebeurd en nu zit ik zonder abonnement. Zojuist contact gehad en er kwam alleen een kleine sorry vanaf. Ik heb gevraagd welke oplossing ze kunnen bieden en het enige wat ik kon doen is opnieuw een abonnement aansluiten waarvan ze mij niet eens dezelfde prijs konden bieden. Zeer slecht vind ik dit omdat de fout bij hen ligt.

Lee
07-07-2020

Zonder pardon nummer kwijt

Prepaid simkaart gekocht voor mijn werk. In de coronatijd heb ik niet gebelt of ge-smst en dus is de kaart met het beltegoed afgesloten. Mijn beltegoed en honderden euros aan nieuwe business cards kwijt.

Blijf weg bij ze.

AJ
03-07-2020

Godverdomme

Net 25 euro weggegooid, het wordt een moeilijk verhaal om dat abonnement te activeren als de ICCID code zogenaamd niet klopt terwijl 2 apps aangeven dat deze wel juist is. Geld terug optie? Nergens te bekennen.

Gert
29-06-2020

Geen problemen

Heb een onbeperkt bellen en 5 GB alles is oke

28-06-2020

Lebara = geld weggooien

Bij Mediamarkt een prepaid simkaart gekocht voor een extra telefoon. Kaart geactiveerd, getest en extra tegoed overgemaakt naar Lebara. Een paar maanden later: nummer onbekend bij Lebara. Voortaan eerst ervaringen van anderen lezen. En nu snel naar een betrouwbaar bedrijf.

Herman
27-06-2020

Beltegoed snel weg

2 minuten bellen, 2 euro verdwenen, hoezo oplichters, en dit is niet de eerste keer met die oplichters van lebara.

Sam
22-06-2020

Nummer geblokkeerd zonder waarschuwing!

Mijn nummer is zonder waarschuwing geblokkeerd na een tijdje niet gebruiken. Lebara zegt dat ze sms- berichtjes hebben gestuurd. Maar als je in het buitenland zit is de kans groot dat je die berichten niet ontvangt. Waar is de Lebara -app dan goed voor? Blijkbaar alleen voor het kopen van beltegoed!

Heel slechte provider! Niet aan te raden dus!

15-06-2020

Begin er nooit aan

Heb nu 10 maanden een abo. 5GB en ongelimiteerd bellen en sms.

In het begin ging het goed. Vanaf december kwam er ineens 10 Euro aan data bij.

En vanaf dan iedere maand precies 10 euro. Geen 9,99 of 10,01. Nee precies 10. Gevraagd hoe dat kan maar dat kunnen ze niet zien ivm privacy. Het data verbruik van mijn telefoon laten zien. Nog geen 2 GB opgemaakt. Maar dat was niet precies dezelfde periode. Begin er nooit aan.

Griet
12-06-2020

Door Lebara opgelicht

Netjes mijn mobiel opgewaardeerd. Zonder aankondiging van Lebara mijn nr. geblokkeerd en geld gestolen. Lebara: mobiele nrs worden schaars!

Begin NOOIT aan Lebara!

Stoplicht
18-05-2020

Oneerlijk

Ik krijg via WhatsApp een berichtje, Hoi mam dit is mijn nieuwe telefoonnummer dat andere telefoon is stuk. als je dit, 0612478637 nummer belt krijg je een voicemail bandje van Lebara. Deze persoon heeft een telefoonnummer van Lebara foei!