Lemonade reviews

7.6
Wicher
11-03-2024

Verschrikkelijk deze maatschappij. Nooit heb je iets, betaald altijd netjes maar als je ze nodig hebt verzinnen ze altijd een smoesje om niet te hoeven uitkeren. In 1 jaar twee x iets willen claimen, diefstal uit huis en een ongelukje met een fietsje tegen een geparkeerde auto. Beide keren niets vergoed gekregen.

Thomas
18-09-2021

Makkelijk in gebruik, overig geld gaat naar een door jou gekozen goede doel en voor de rest wordt alles zo duidelijk en makkelijk mogelijk gemaakt. Door bijvoorbeeld een duidelijke polis in makkelijke taal en dat alles voor een prima prijs

AK
08-11-2020

Door hen lijken verzekeringen leuk

Super fijne communicatie en fijn dat alles via de app kan, en top dat het de enige b-corp verzekeraar in de Benelux is!

Samantha
21-04-2020

Steunt goede doelen

Lemonade vind ik niet heel goedkoop ofzo want bij bijvoorbeeld Zekur was ik volgens de berekening netzoveel kwijt. Maar omdat Lemonade beloofd "overgebleven" geld uit te keren aan goede doelen geef ik ze een voordeel van twijfel.

Dirk
16-04-2020

Goedkope inboedelverzekering

Kwam via Facebook bij dit bedrijf terecht. Na wat vragen kreeg ik een mooi bedrag voorgeschotelt die lager is dan mijn vorige verzekering, Daarom direct mijn oude opgezegd en bij lemonade aangevraagd. Heb nog niets hoeven claimen dus daar geen ervaring mee.