Www.maisonmansion.com reviews

1.0
Periode20232022
Marianne
22-09-2023

Niet bestellen! Vernis/ verf wordt niet geleverd, je wordt aan het lijntje gehouden. Geen reactie op tickets, mails etc. Via Messenger geprobeerd contact te krijgen, direct blokkade. Na 5,5 maand zeuren om geld terug, blijven mailen en tickets aan maken, eindelijk geld terug ontvangen.

Begin er niet aan, het is oplichterij!

Jenny
21-09-2023

Bestelling geplaats die maar niet wordt verstuurd. Alleen via ticket kan je een soort van contact krijgen, dat wil zeggen dat je blij mag zijn dat ze reageren na een dag of 10. En dan smoesje na smoesje waarom het niet is verstuurd. Ligt aan van alles behalve aan het bedrijf.

Ook gelegenheid gegeven om m'n geld terug te storten ook dat niet. Dus straks helaas maar aangifte gaan doen.😖

Yvon
21-09-2023

Vreselijk bedrijf. Leuke filmpjes, goede akties maar leveren niet. 5 augustus besteld voor 71 euro, 3 tickets aangemaakt en nog niks. Ja, nu eindelijk een mail dat de leverancier de schuld krijgt. Ga iedere dag tickets aanmaken. Mijn lol is er af.

Marianne
17-09-2023

Op 9 augustus 2023 in een enthousiaste bui een bestelling geplaatst. Helaas kreeg ik geen reactie op mijn vraag wat de levertijd zou zijn. De levertijden zijn ook niet zichtbaar bij het product. Daarom op 22 augustus, gebruik gemaakt van het herroepingsrecht en mijn order geannuleerd. Nu in afwachting op de terugbetaling en de communicatie hierover.

Contact leggen is alleen mogelijk via een ticketsysteem en het duurt langer dan de aangegeven 48 uur voor je een reactie ontvangt.

Vragen onder berichten worden verwijderd.

Nog steeds geen terugbetaaldatum ontvangen. Ik ga aangifte doen bij de politie en de zaak uit handen geven aan Rechtsbijstand en een incassobureau. Bestel hier aub niet!

11-09-2023

Deze onderneming rammelt aan alle kanten. Klanten worden genept met een verzonnen merk waar men te duur voor betaald. Alle producten zijn gewoon te koop onder het echte merk van de rechtmatige producent. Men betaald voor het echte product de normale winkel prijs. Iedereen moet bestellen bestellen bestellen maar leveren niet. Na annulering moet men lang wachten op terug betaling en wanneer je niet hebt opgelet betaal je wel nog voor de handleiding per product. Mocht je je geld nog terug krijgen. De algemene voorwaarden kun je direct in de ton gooien want die is vanaf de eerste letter tot de laatste niet rechtsgeldig. Dit speelt al sinds 2017. Zie Facebook maison mansion opgelicht gedupeerden of trust pilot maison mansion. Hoop dat alle verantwoordelijke en mede verantwoordelijken binnen die organisatie persoonlijk worden vervolgd. Elk persoon die je te pakken krijgt na lang proberen of persoonlijk langs te gaan, vertellen allemaal het zelfde praatje.

Ria
09-09-2023

Mensen wordt lid van de Facebook pagina

Maisonmansion opgelicht of gedupeerd

Ik heb mijn producten wel geleverd gekregen na heen en weer gemail en gedreigd dat ik mijn bestelling dan zou annuleren, maar dit was meer dan 2 maanden later dan dat in hun eigen voorwaarden staat! Ze moet eens minder filmpjes maken op socialemedia en zorgen dat klanten op tijd hun producten krijgen.

Zo jammer dat ze haar eigen bedrijf zo naar de knoppen helpt. Want de verf is opzich prima!

08-09-2023

Niet mogelijk contact op te nemen, geen bevestiging en uiteraard is wel mijn geld afgeschreven. indien ik geen reactie krijg op mijn mail ga ik daar aankomende zaterdag maar eens langs om daar maar eens gratis te winkelen.

René
20-08-2023

Waardeloos bedrijf met mooie praatjes. Levering kun je lang op wachten. Contact opnemen met ze is onmogelijk. Telefoon is altijd in gesprek en mails reageren ze niet op. Op fb en andere social media wordt je geblokkeerd als je maar iets negatiefs schrijft.

Diana
06-08-2023

2 juli besteld nog niks binnen. 1 x gebeld en 2 x gemailt. Wel steeds een mail terug met beloftes maar nog steeds niks. Nu een mail gestuurd met het verzoek om mijn geld terug te geven.zo niet dan zoek ik mensen die samen met mij aangifte gaan doen wegens diefstal. Ik wacht nog even netjes 2 weken. Veel betalen en er weinig voor terug krijgen. Iedere dag filmpjes en video's om mensen te misleiden. Geen service.

Rosalien
19-07-2023

De bestelling eindelijk binnen gekregen, na dik 2 maanden wachten.

Het product is nog niet gebruikt daarom is deze miezerige ster puur voor de belachelijke levertijd.

Kleine verpakkingen heb ik besteld om op kleine projectjes uit te proberen, als het zou bevallen wilde ik materiaal aanschaffen om al mijn grote meubels op te knappen.

Ik had enorm zin in mijn projectjes maar na zo lang wachten gaat de lol er wel af.

Bellen, mailen, tickets aanmaken als je een vraag hebt alles gaat omslachtig en vervelend.

Voor mij is 1 ding zeker, geen materiaal van deze winkel voor de meubels wij gaan op zoek naar wat anders.

Ik als klant voel mij niet serieus genomen.

De filmpjes zijn veelbelovend, nu de levering nog.

Vicky
09-06-2023

Wat een slechte service! Eerst weken moeten wachten op de verzending van de verfafbijt, om dan een mail te krijgen dat ze nog €13.75 waren vergeten aan te rekenen voor de verzending. Daarop heb ik mijn bestelling geannuleerd. Als ik had geweten dat ik €13.75 moest betalen om te verzenden, had ik zeker geen bestelling geplaatst! Nog een maandje verder mijn geld terug gekregen. €54 ipv €60.65! Kosten voor de goede service zeker?! Nee, €6 voor een stappenplan die ze mee met de bestelling geannuleerd hebben. Mensen, blijf hiervan weg! In leuke filmpjes maken zijn ze goed. maar een eerlijke/goede service, daar kennen ze niks van! Zelf die ene ster niet waard 🤬

Daphne
08-11-2022

Wees gewaarschuwd!

Als je besteld is het op wat voor manier doffe ellende.

Of het word niet geleverd , En als je bij de gelukkige zit na een lange tijd.

Geld krijg je ook niet terug.

Contact alleen middels een ticket waar je afgescheept word met een makkelijk antwoord.

Mocht men wat aan dit louche handel willen doen graag mailen met

(e-mailadres verwijderd)

Dan kunnen we kijken of we samen ons geld terug kunnen krijgen.

31-10-2022

Levertijden zijn om te huilen. Weken moeten wachten op een bestelling. Eenmaal dat de bestelling er was, hadden ze ook nog 3 produkten vergeten. Alsnog weken moeten wachten voordat alles binnen was. Waardeloos bedrijf dit. Kwaliteit van de verf is na een aantalaanden heel slecht. Stinkt verschrikkelijk en wordt zo dik als stroop.

Annemiek
25-08-2022

Wat een lange levertijden heeft dit bedrijf. Zeker hier niet bestellen als je haast hebt met een klus. De service is echt slecht. Of ze betalen niet terug als je een bestelling annuleert of ze wachten een aantal weken om je geld terug te storten. Pure pesterij. Klantenservice is geheel niet te bereiken. Ook niet met het ticketsysteem. Ik bestel hier nooit meer. Kwaliteit van de verf is na een aantal maanden heel slecht. Is niet lang houdbaar.