Malafide webshop21 ervaringen

Herman
29-11-2018

Foute AC adapter

AC adapter besteld voor laptop; na weken krijg ik er eentje in de bus die niet past. Pakketje geeft alleen PB 7040 - dus ik ben net als de anderen hier mijn geld kwijt en heb ondertussen geen adapter :-(

Nellie
07-06-2018

Davidlnorris.com

Jurk besteld van een merk krijg je waardeloos strandjurkje uit china wat er totaal niet op lijkt ook niet in prijs verschillende keren gemailt maar niks meer van gehoord waardeloze site geld weg

Sandra
25-02-2018

Lifestylemiddag.nl

Had gave laarzen besteld en betaald krijg een snelle levering maar bij uitpakken een domper, totaal andere schoenen waar ik niks mee kan. contact met bedrijf gezocht via mail is enige manier maar er word totaal niet gereageerd op alle mails die ik inmiddels al heb gestuurd, zodat ik nog steeds met schoenen opgescheept zit die naar mijn idee ook nog niet eens de waarde hebben van wat ik betaald heb

Mieke
Mieke
27-01-2018

Rare zaak

Hondespulletjes gekocht €19.00 voor betaalt spulletjes passen niet . Mail gestuurd word niet gereageerd, dus nooit meer bestellen daar . Nu maar zelf verkopen anders ben je gewoon je geld kwijt .

07-08-2017

Diversiteitenliefde.nl

Sandalen besteld. Na lange tijd pakje geleverd uit China. In het pakje slecht nagemaakte Nike sportschoenen ontvangen.

Helmy
19-07-2017

Femmesfataal.nl

Ook ik had een paar mustang schoenen besteld. En na ruim een maand mailen en wachten, kreeg ik vandaag een flut t-shirtje per post van hun. Ik kan dit retourneren naar POSTBUS 7040 IN SCHIEDAM. Ik zie op deze site dat dit postbus nr. dus voor vele malafide bedrijven gebruikt wordt. Dus ik ben ook opgelicht.! Ik heb nog een mail gestuurd om mijn bestelling te annuleren en t geld terug te krijgen. Dit zal dus wel niet gaan gebeuren zoals ik hier in alle berichten lees. !

Alie
12-07-2017

Davidlnorris.com

Ik heb tot 2maal toe wat besteld, eerste keer nooit iets ontvangen,wel werd het geld terug gestort ,duurde vreselijk lang ! Na lang en veel mailen eindelijk geld terug. Ik dacht kan gebeuren ws een fout. Dus nog een keer besteld, duurde weer heel lang,terwijl op de site staat binnen 6 dagen, nou echt niet! Nu kleding ontvangen wat er zelfs niet op lijkt, foto,s gestuurd , kreeg mail terug met sorry voor het ongemak,moest het maar zien te verkopen want verzendkosten waren te hoog en het was te lang onderweg, maar krijg een kortingsbonnen bij volgende bestelling. Aangegeven dat ik geen kortingsbonnen wil maar geld terug, nou mooi niet. Je wordt belazerd! Dus koop niet via davidlnorris.com!

Sjoerd
12-07-2017

Clublatina.nl

Hoi , Ik heb pas geleden een jasje gekocht van Denham die op de site 114 euro(+10 euro verzendkosten) was maar na het betalen via mijn creditcard zie ik een afschrijving van 138 euro.ik ben ook gebeld via de ING of ik bekend was met deze betaling gezien het een bedrijf uit China was. gelukkig ben ik verzekerd en laat het geld terugstorten maar ik heb nog steeds niets ontvangen en adviseer je hier niets te bestellen gezien het fake is!

Jolanda
04-07-2017

Luukvanderwerf.nl

Ik heb een paar maanden terug 2 koffers besteld die nog steeds niet geleverd zijn. Ik heb meerdere malen een email gestuurd en er werd verteld dat ze er haast mee zouden maken en ook een keer dat ik mijn geld terug zou krijgen. Beide is nooit niks van uitgekomen en er wordt ook niet meer gereageerd op mijn mails.

Kim
Kim
28-06-2017

Smartmm-shop.nl

Ik heb een reebock broek besteld, nooit ontvangen, dus ikbleef mailen waar blijft mijn broek. opeens kreeg ik een pakketje en zat er een nep tas van micheal kors die ik nooit besteld heb. op het pakketje staat POSTBUS7040, 3109 AA SCHIEDAM blijkbaar ben ik opgelicht. dus koop nooit wat bij die site niet te vertrouwen

Sander
20-06-2017

Beautyroad.nl

Onlangs twee T-shirts besteld voor meer dan 77,- Euro. Echter kreeg ik in de week hierna twee hele andere goedkope T-shirtjes uit China toegestuurd. Hierna contact gezocht en daarbij kreeg ik te horen dat ik hier maar te reden mee moest zijn aangezien het de meest populaire T-shirts van het moment waren!

Na beter onderzoek te hebben gedaan. Werd mij al snel duidelijk dat er veel niet in de haak is.

Gewoon beter niets bestellen dus!

Richard
14-06-2017

Factoryofthings.nl

Schoenen besteld. Geld direct van mijn credicard af. Niemand te bereiken en na weken bericht van postNL dat er een pakketje uit China stond. Moest invoerrechten betalen. Pakketje keam met een paar goedkope totaal andere schoenen. Retouradre is postbus 7040 3109 AA Schiedam. Na nu even gegoogeld te hebben blijkt deze postbus door meer van zulke oplichters gebruikt te worden

Niels
29-05-2017

Stijlhulp.nl 2 zonnebrillen nooit geleverd

Op zoek naar een specifieke Gant zonnebril, deze uiteindelijk gevonden op stijlhulp.nl. Deze bril besteld, er zou 7dagen levertermijn zijn, dit is 4weken geleden en tot op heden nog niets ontvangen, er word ook niet op email gereageerd, dus dit is duidelijk oplichting

Syldan
20-04-2017

Locasa.nl/ ruitendak.nl

Hallo mensen, geloof niet in de webshop locasa.nl of ruitendak.nl. Ik heb op locasa.nl pumps besteld voor 103 euro, ik dacht dat het een nl site was. 2 weken later kreeg ik nep Adidas sport schoenen in een plastic zakje verwikkeld helemaal uit China. Heen en weer gemaild met ene Andrew (klopt van geen kant) maar kreeg maar geen duidelijke antwoord, kreeg niet eens een adres om retour te zenden. Gelukkig heb ik dan met mijn credit card betaald en krijg ik het weer terug waarschijnlijk via de verzekering. Maar geloof er AUB niet in. Ik kreeg vandaag een mail van www.ruitendak of ik tevreden was met mijn bestelling. Dan ga ik kijken op die site blijkt dezelfde te zijn als locasa.nl. Niet doen! weggegooid geld is het!

Maria
16-04-2017

Mijnmooimoment.nl

Bestelde Asics damessneakers in de kleur wit/beige/blauw maat 39, ontving Nike sneakers van een waardeloze kwaliteit in de kleur zwart/roze. Het enige wat juist was, was de maat!

Fatah
07-02-2017

Pontveer-loots.nl

Op 9-12-2016 heb ik GEOX en COXX schoenen gekocht op www.pontveer-loots.nl Op 20-12-2016 heb ik van post.nl 2x brieven ontvangen over de aankomst van 2x boxen uit het buitenland op mijn naam. Ik moest aangeven of deze pakketten om een aankoop of een koste loze zending ging. Als het om aankoop ging dan moest ik de bonnen met de formulieren meesturen. Ik heb mijn bon met de formulieren meegestuurd en op 20-01-2017 heb ik de boxen op postkantoor na de betaling van €50 douane kosten opgehaald. Toen ik thuis de boxen met schoenen had geopend, heb ik in beide boxen neppe schoenen van merk TBA getroffen. Deze ervaring heeft me ca. €200 gekost.

Jasmine
30-12-2016

Rondompaadjes.nl is scam

Schoenen besteld op Rondompaadjes.nl Je ontvangt een bevestiging in je mailbox. Ze reageren op je vragen via email. Je ontvangt een 'trackingcode' zodat je je pakje kunt volgen via ems. Echter dat is om je zoet te houden. Ze versturen namelijk helemaal niets! Op het moment dat ze het geld binnen hebben reageren ze ook niet meer op mails. Kortom nooit bestellen hier!

Anja
07-12-2016

Liefsilja.nl Slecht!

Je besteld, er word beloofd dat de levering tussen 5 en 7 dagen duurt. Ondertussen al 2 weken, en op mail word er niet geantwoord!

Henny
10-11-2016

Aanbod24.nl

Lederen laarzen besteld van RedRag maar goedkope kunstlederen laarzen gekregen van het merk Caprice, gewoon kunstleer. Geen retourmogelijkheid en je kunt ze zelfs niet bellen. Alleen via contactmail maar zij reageren hier niet op. "Waarschijnlijk" oplichters.

Christine
10-11-2016

Feestindekist.nl

Was al een tijdje op zoek naar bepaalde schoenen van het merk pikolinos omdat daar mijn steunzolen in passen,joepie uiteindelijk gevonden,bij feestindekistnl,natuurlijk de betrouwbaarheid niet gecheckt,stom; de levering bleef maar uit,ookna herhaaldemails en berichten op het contactformulier.Gisteren werd de bestelling geleverd,natuurlijk de verkeerde schoenen,ballerina's van burberry natuurlijk nep,die superongemakkelijk zitten,de bestelling komt van china en er staat ook een postbusadres op de verpakking,postbus7040 3109 AA schiedam the netherlands,waar ik na wat googelen alleen maar negatieve reacties over lees,heb nu weer een bericht op hun site gepost,maar zal daar weer geen antwoord op krijgen; als men kijkt op hun site staan daar heel goede merkschoenen op aan onklopbare prijzen, maar dan leveren ze vanuit china brolschoenen.Heb al klacht neergelegd bij economische inspectie be,nl en bij klachtenkompas.Ja ik weet het,het is mijn eigen stomme fout en somsmoeteen mens eens zo een les krijgen om dan de volgende keer beter uit te kijken;ik hoop dat jullie niet dezelfdefout maken

Meer Malafide webshop reviews
Welk cijfer geef jij Malafide webshop?