Malafide webshop50 ervaringen

Victor
19-06-2021

Verkeerde levering

Een originele Makita accu besteld 18 Volt/5 ah. Ontvangen: een B-merk 18 volt/2 ah. Bewust goedkope zooi geleverd of stelletje analfabeten.

Mary
20-03-2021

Equick

Ik heb maanden geleden een lange schoenlepel besteld, en wat krijg ik nu pas; een kleine schoenlepel, waar ik er tig van heb.

Paul
25-02-2021

Geen retour of refund mogelijk

Online een patagonia trui besteld. Totaal verkeerde geleverd. Ik mag het terugsturen of 10% korting op de volgende bestelling. Klantenservice is slecht bereikbaar en onduidelijk.

mijn tip: Scammers, bestel hier niet.

Verzendadres is: H-103754 Postbus 7040 3109 AA Schiedam
retour adres is in China.

Denies
12-02-2021

Retour

Ik heb een storywig teruggestuurd naar postbus7040 Schiedam, kosten 4,80, dat geeft niet als ik daarna mijn geld maar terugkrijg. Helaas laten ze niets van zich horen, dit is zeer kwalijk want dat is gewoon ordinaire diefstal. Ik ga het hierbij niet laten zitten. Ook voor mijn geld moet gewerkt worden. Neemt u contact met mij op?

Lex
30-12-2020

3 jassen gekocht veel te klein.

3 jassen gekocht voor mijzelf en 2 zoons. 3xl, 4xl,en 5xl wij zijn groot . Toen de jassen na 45 dagen kwamen bleken deze veel te klein, zelfs de 5xl paste geen van 3en. Dus maar terug sturen echter het adres waar ze vandaan komen licht in china en niet zoals de webshop in duitsland. Hierdoor zou het 115 euro kosten op ze terug te sturen zonder zekerheid dat ze aankomen. De webshop jumbos heeeft zich ingedekt door te zeggen dat de koen de verzendkosten terug zelf betalen. Maar wordt in de webshop van jumbos aangegeven dat de europese maatvoering wordt gebruikt. (niet dus)
Oplichters dus zij verdieneen aan de verkoop van veel te kleine maten en niemand kan ze terugsturen omdat 115 euro kost en doen net of hun neus bloed.
Dus hier nooit meer iets kopen uit china van de europese web-shop

Linda
04-12-2020

Niks besteld

Ik heb gisteren een flut horloge binnengekregen op mijn naam. Ik zou niet weten van welke leverancier, maar al mijn gegevens inclusief mijn telefoonnummer staan op het etiket. Hoe kom ik er nou achter waar dit vandaan komt? Ik heb dit niet besteld. Ik zit nog wel te wachten op twee andere producten uit het buitenland, maar dit horloge is er niet één van. Bereik ik iets met retourneren? (Behalve minder rommel in mijn eigen huis)
Groet Linda

Ronald
Ronald
01-12-2020

Nep produkt gekregen

Niet gekregen wat ik besteld heb. accu handkettingzaag van 30€ en dan een handzaagje krijgen van 5,50€

Monika
Monika
01-10-2020

Https://jumbos.shop/

Heb Short boots bestelt, duurde maanden voordat ik een paar boots uit China opgestuurd kreeg van bijzonder slechte kwaliteit, bovendien veel te klein. In de duaneverklaring op het pakket staat dat het een gift is, terwijl ik betaald heb. nu zegt het bedrijf als ik ze retour wil zenden dien ik de portokosten naar China te betalen. Bij de bestelling was mij niet duidelijk dat ik een bestelling in China doe. een oplichterij

Pe
25-09-2020

Mis!

Begin juli een paar rollen biasband besteld, blauw met bloemetjes. erg lief.
Eind september ontvangen: biasband in zebra print.
Ik wil het terugsturen en dacht het adres van de afzender te lezen, maar dat blijkt uit de reviews het adres van een douanekantoor of een afdeling hiervan te zijn. gevolg: geen afzender te vinden. Ik ga nu doorzoeken op de gegevens uit andere reviews en kijken wat er nog kan.
andere mensen in ieder geval bedankt voor de inlichtingen die ik uit jullie reviews kon halen.

Mar
18-09-2020

Kapot ontvangen

Een shed pal besteld € 39.95.(dierenharen verwijderen.)
Wel ontvangen in kapotte doos en de verpakking was open.
Het apparaat stuk ontvangen en inderdaad nergens gegevens om te retourneren.
Dus ook ik mijn geld kwijt.:-((

30-07-2020

Ecoobd2 SCAM

2 benzineverbruik verlagende obd2 apparatuur gekocht. China materiaal en doet helemaal niets afgezien van knipperende lampjes.
Niet kopen, ook niet via Aliexpress.
Bijna 40 € weggegooid.

Marja
28-07-2020

Koop niets via Pandooshop.com

Een mobiel koelapparaat gekocht, echter een goedkoop artikel uit China ontvangen. Het merk in de reclame wat zogenaamd door Nederlandse ingenieurs was ontworpen, stond nergens op de doos. Ik heb dus niet ontvangen wat ik besteld had. Het product was ook nog flink beschadigd, hing van ellende aan elkaar. Retour sturen wordt je onmogelijk gemaakt door heen en weer verwijzingen op de website en cscpremium, de zogenaamd klantenservice. Geen reactie op meerdere emails, schandalig dat ze nog in de lucht zijn. Ik ga aangifte doen en de kvk gegevens opvragen.

Roger
04-06-2020

Onbetrouwbaar

Een besteling geplaats op 8 april en betaald nog altijd niets ontvangen.Eerst gereageerd op onze email dat het onderweg was.Na tweede email geen reactie meer.Niets ontvangen en geld kwijt.Stop deze bedriegelijke webshop.
Roger

Jeanine
Jeanine
03-06-2020

Een maal oogliner leeg nu voor volle lippen ook leeg

2maal heb ik al een artikel leeg ontvangen dus voor mij geen derde keer meer

Lenny
29-05-2020

Mijn spullen niet ontvangen

Spullen niet ontvangen maar wel betaald kan nergens iets terug vinden voor telefoonnummer geld kwijt vrees ik

MGW
12-05-2020

INFO over Postbus 7040 in Schiedam

Veel mensen denken dat postbus 7040 in Schiedam een depot is van Aliexpress of een hoop oplichters. Dit is echter een postbus die wordt gebruikt door de douane! Binnengekomen pakketten worden hier na controle omgestickerd. Genoemd postbusnummer is dus NIET de afzender!

Tim
04-05-2020

Skydio drone besteld via Pandooshop

Wat kreeg ik? Een pocketdrone A58, geen Retouradres behalve 7040 3109AA SCHIEDAM. Heb een ticket aangemaakt via hun site zowaar een reactie opgekregen maar kan niks terugsturen zonder ordernummer. Opgelicht dus, nooit bestellen via Pandoo shop!

AE
21-04-2020

Nooit kopen bij Zuperio

Artikel uiteindelijk wel ontvangen, maar was zo'n slechte kwaliteit en erg duur.
Wil retourneren, maar nergens op site een klantenservice en/of adres te vinden.
Diverse malen gemaild, geen reactie.

Leon
08-04-2020

Zware nepperij

Heb oortjes besteld t.w.v €62,95
en nooit ontvangen. website en social media van de eigenaren waren direct na de bestelling spoorloos verdwenen

Berakchyan
31-01-2020

Honden tunnel

Ik heb wat besteld is wel binnen maar heel kleine maat dat was niet mijn bestelde maat en nu wil graag terug sturen en goede maat krijgen hoop ik

Meer Malafide webshop reviews
Welk cijfer geef jij Malafide webshop?