Malafide webshop49 ervaringen

Jeanne
09-01-2020

Postbus 7040 Schiedam

Modetalente ;Kleding besteld; de helft maar gekregen lijkt totaal niet op foto van de zogenaamde webshop zeer goedkoop uitgevoerd. Beantwoorden hun mail niet; geen retour mogelijk ; terug zenden naar afzender?Geld terug ook niet .

Ruby
14-11-2019

Lipsticks ?

Ik heb van HUDA merk lipstick besteld maar ik kreegde MAC illegaal merk van 12 bijna zelfde keluren lipsticks .
Ik kan negens kunnen vinden waar ik deze product terug mag opsturen .

Mau
01-11-2019

Zeer slecht is een scam

Eigenaar heeft al geprobeerd mensen als energieleverancier op te lichten.
heb een playstation plus 12 maanden abonnement gekocht maar in plaats van een code kreeg ik "niet gestolen" account.

Paulus
31-10-2019

Te mooi om waar te zijn

Voor iedereen die de sinds gisteren nieuwe site oekoe.nl nog niet gezien heeft: de deals die op de site staan lijken te mooi om waar te zijn, dus ga ik er ook vanuit dat ze te mooi zijn om waar te zijn.

Neem nu bijvoorbeeld het nieuwste spel van Call of Duty; net gereleased, overal minstens €55 of €60, maar daar te koop voor €35. Dat kan gewoon niet waar zijn.

Daarnaast staat bij de producten een zeer beperkte omschrijving, zijn er geen specificaties te vinden en er is geen klantenservice op de site te ontdekken.

Deze review is dus niet een echte ervaring, maar meer een waarschuwing voor een ieder die goedkoop denkt te scoren. En daarbij is het de vraag van mij uit: heeft iemand al wat gekocht bij oekoe.nl?

Mia
12-09-2019

Niet besteld

Verwacht uit China van Ali expres een diamantpainting.
Kreeg vandaag uit Schiedam een hele lelijke jurk.
Dacht dat er pakjes verwisseld waren maar kocht vaker van die verkoper uit China.
Gaat altijd goed.
Hoe die jurk dan bij mij terecht komt weet ik niet.
Ik bestelde nergens anders iets ?

Stef
07-08-2019

Volgens advertentie een Go Pro 7

Besteld en wat krijg ik een cam van 9 euro(betaald 29,95) die ik ook had kunnen bestellen bij Wish.Ik koop nooit meer iets via facebook al lijkt het nog zo mooi.Een echte AFRADER dit bedrijf zijn gewoon oplichters praktijken!

Aaf
Aaf
08-07-2019

Verkeerde adapter

Verkeerde adapter voor mijn monitor gekregen en geen adres om het terug te sturen .dus geld weg bah dit ruikt naar oplichting

TS
19-01-2019

VERKEERDE LAPTOPOPLADER

Laptop oplader gekregen met engelse stekker!
Een nederlandse stekker meegeleverd. Terugsturen lijkt niet te kunnen!

Herman
29-11-2018

Foute AC adapter

AC adapter besteld voor laptop; na weken krijg ik er eentje in de bus die niet past. Pakketje geeft alleen PB 7040 - dus ik ben net als de anderen hier mijn geld kwijt en heb ondertussen geen adapter :-(

Nellie
07-06-2018

Davidlnorris.com

Jurk besteld van een merk krijg je waardeloos strandjurkje uit china wat er totaal niet op lijkt ook niet in prijs verschillende keren gemailt maar niks meer van gehoord waardeloze site geld weg

Sandra
25-02-2018

Lifestylemiddag.nl

Had gave laarzen besteld en betaald krijg een snelle levering maar bij uitpakken een domper, totaal andere schoenen waar ik niks mee kan. contact met bedrijf gezocht via mail is enige manier maar er word totaal niet gereageerd op alle mails die ik inmiddels al heb gestuurd, zodat ik nog steeds met schoenen opgescheept zit die naar mijn idee ook nog niet eens de waarde hebben van wat ik betaald heb

Mieke
Mieke
27-01-2018

Rare zaak

Hondespulletjes gekocht €19.00 voor betaalt spulletjes passen niet . Mail gestuurd word niet gereageerd, dus nooit meer bestellen daar . Nu maar zelf verkopen anders ben je gewoon je geld kwijt .

07-08-2017

Diversiteitenliefde.nl

Sandalen besteld. Na lange tijd pakje geleverd uit China. In het pakje slecht nagemaakte Nike sportschoenen ontvangen.

Helmy
19-07-2017

Femmesfataal.nl

Ook ik had een paar mustang schoenen besteld. En na ruim een maand mailen en wachten, kreeg ik vandaag een flut t-shirtje per post van hun. Ik kan dit retourneren naar POSTBUS 7040 IN SCHIEDAM. Ik zie op deze site dat dit postbus nr. dus voor vele malafide bedrijven gebruikt wordt. Dus ik ben ook opgelicht.! Ik heb nog een mail gestuurd om mijn bestelling te annuleren en t geld terug te krijgen. Dit zal dus wel niet gaan gebeuren zoals ik hier in alle berichten lees. !

Alie
12-07-2017

Davidlnorris.com

Ik heb tot 2maal toe wat besteld, eerste keer nooit iets ontvangen,wel werd het geld terug gestort ,duurde vreselijk lang ! Na lang en veel mailen eindelijk geld terug. Ik dacht kan gebeuren ws een fout. Dus nog een keer besteld, duurde weer heel lang,terwijl op de site staat binnen 6 dagen, nou echt niet! Nu kleding ontvangen wat er zelfs niet op lijkt, foto,s gestuurd , kreeg mail terug met sorry voor het ongemak,moest het maar zien te verkopen want verzendkosten waren te hoog en het was te lang onderweg, maar krijg een kortingsbonnen bij volgende bestelling. Aangegeven dat ik geen kortingsbonnen wil maar geld terug, nou mooi niet. Je wordt belazerd! Dus koop niet via davidlnorris.com!

Sjoerd
12-07-2017

Clublatina.nl

Hoi , Ik heb pas geleden een jasje gekocht van Denham die op de site 114 euro(+10 euro verzendkosten) was maar na het betalen via mijn creditcard zie ik een afschrijving van 138 euro.ik ben ook gebeld via de ING of ik bekend was met deze betaling gezien het een bedrijf uit China was. gelukkig ben ik verzekerd en laat het geld terugstorten maar ik heb nog steeds niets ontvangen en adviseer je hier niets te bestellen gezien het fake is!

Jolanda
04-07-2017

Luukvanderwerf.nl

Ik heb een paar maanden terug 2 koffers besteld die nog steeds niet geleverd zijn. Ik heb meerdere malen een email gestuurd en er werd verteld dat ze er haast mee zouden maken en ook een keer dat ik mijn geld terug zou krijgen. Beide is nooit niks van uitgekomen en er wordt ook niet meer gereageerd op mijn mails.

Kim
Kim
28-06-2017

Smartmm-shop.nl

Ik heb een reebock broek besteld, nooit ontvangen, dus ikbleef mailen waar blijft mijn broek. opeens kreeg ik een pakketje en zat er een nep tas van micheal kors die ik nooit besteld heb. op het pakketje staat POSTBUS7040, 3109 AA SCHIEDAM blijkbaar ben ik opgelicht. dus koop nooit wat bij die site niet te vertrouwen

Sander
20-06-2017

Beautyroad.nl

Onlangs twee T-shirts besteld voor meer dan 77,- Euro. Echter kreeg ik in de week hierna twee hele andere goedkope T-shirtjes uit China toegestuurd. Hierna contact gezocht en daarbij kreeg ik te horen dat ik hier maar te reden mee moest zijn aangezien het de meest populaire T-shirts van het moment waren!

Na beter onderzoek te hebben gedaan. Werd mij al snel duidelijk dat er veel niet in de haak is.

Gewoon beter niets bestellen dus!

Richard
14-06-2017

Factoryofthings.nl

Schoenen besteld. Geld direct van mijn credicard af. Niemand te bereiken en na weken bericht van postNL dat er een pakketje uit China stond. Moest invoerrechten betalen. Pakketje keam met een paar goedkope totaal andere schoenen. Retouradre is postbus 7040 3109 AA Schiedam. Na nu even gegoogeld te hebben blijkt deze postbus door meer van zulke oplichters gebruikt te worden

Welk cijfer geef jij Malafide webshop?