Mediamarkt reviews

1.5

Suzanne
19-10-2021

Ja prima alleen het repareren van apple producten is absoluut niet aan te raden, mijn airpod die kapot was zou onder garantie vallen. kreeg ik opeens een rekening van 107 euro. Ik heb geprobeerd te vertellen dat ik hetgene wat wel onder de garantie valt graag gratis gemaakt zou willen hebben, nou dit begrepen ze niet. ben ze nu al ruim een maand kwijt.

Staal
16-10-2021

Ik ben misleid door Media Markt, voor 23:59 besteld de volgende dag in huis is een “service” maar is een wassen neus. Doordat zij pretendeerden te kunnen leveren de dag erna, zit ik zonder tot 4 dagen zonder tv. M’n zieke dochter en ik moeten het doen met een “sorry”. Media markt is in gebreke door deze service niet na te komen en ik wens gecompenseerd te worden.

Charlene
14-10-2021

Ik ben al even aan het nadenken om de iphone 12 mini te kopen. Ik volg de prijzen al even op sinds eind augustus. Eind augustus was het 679€, ik zeg zal nog even wachten tot iphone 13 uitkomt, dan zullen prijzen dalen. Toen de iphone 13 op de markt was keek ik terug voor de prijzen van de iphone 12 mini. Wat? de prijzen in de lucht geschoten. Wat een gemene truck! ik wacht dus opnieuw. Na enige tijd prijs gezakt voor iphone 12 mini naar 652€. Ik wacht nog even en. Wat? opnieuw een stijging? waar zijn jullie mee bezig zeg? staat nu terug op 659€ (14 oktober 2021) mensen let op! ik zie het nog gebeuren dat de prijzen net voor de solden laag zullen staan om dan terug te stijgen in de soldenperiode. Zou niet de eerste keer zijn dat artikelen in soldenperiode duurder zijn met een uitgevonden doorstreept bedrag erboven. Oplichters!

Anne
11-10-2021

Heb een tv bij mediamarkt gekocht tot bezorgen ging het goed

Toen bleek na 2 dagen dat er iets niet klopte gelijk mediamarkt gebeld er zou een monteur binnen 2 dagen langs komen niemand

Gezien en ook niets meer gehoord heb I-mail gestuurd maar krijg

Gewoon geen antwoord heb er meerdere gestuurd ze reageren totaal niet.

Ment
10-10-2021

Bij mediamarkt 2 tablets besteld zouden op zondag worden bezorgt tussen 8uur en 10uur s,avonds hele dag gewacht na 6 berichten dat ze op weg waren om het af te leveren door dynalogics

en om 6uur af te zeggen dat ze niet komen of ik even een nieuwe bezorg afspraak wilde doen voor de volgende dag nou dacht het niet heb het hele zooitje geannuleerd heel slecht zal niks bestellen meer bij mediamarkt of ze moeten andere bezorgers aanstellen pfff

JP
02-10-2021

Mediamarkt Sontplein Groningen. Waardeloze service. Beter gezegd geen service. Volgens callcenter Klantenservice leenprinters aanwezig.

Ter plekke niets aanwezig. Garantiereparatie van ongeveer 3 weken. Klant moet zich maar zonder redden of nieuwe kopen met schijnkorting en dat binnen ruim 5 maanden na aankoop!

Vin
02-10-2021

Op maandag in de winkel een TV gekocht van 65 inch, bij thuiskomst bleek deze veel te groot. Op de website geven ze aan je grote TV thuis te komen ophalen bij een retour. “Neem hiervoor contact met ons op”. Zodoende de klantenservice gebeld.

Ik heb nu zo’n 15 medewerkers gesproken in 5 dagen tijd, letterlijk allemaal zeggen ze iets anders. De ene maakt een afspraak aan waarvan uiteindelijk geen bevestiging komt. De ander zorgt dat ik teruggebeld wordt binnen 2 dagen (gebeurt niet) De ander zegt dat ik vandaag teruggebeld ga worden (gebeurt niet) De ander zet me 15 minuten in de wacht. Niemand daar kan me helpen, ik zit met een joekel van een tv die ik graag wil retourneren.

Mijn ervaring is dat kopen héel makkelijk gaat bij mediamarkt. Ben je ontevreden dan kom je terecht bij de klantenservice, het is te zot dat anno 2021 er nog zo’n ongestructureerde bestaat als die van de MM. Ik ga voortaan naar coolblue!

Hilda
25-09-2021

Op18-09 had ik een iPhone 13 via duiven Mediamarkt besteld en werd gezegd dat ze zaterdag de voorraad binnen zou krijgen. Niet gekregen! Wordt gezegd dat er een wachtlijst voor is met de bestellingdatum en dat ze i.p.v. 20 iPhones 14 stuks hadden afgeleverd via de leverancier. Ik was echter niet zo geïnformeerd en had duidelijk aangegeven dat ik dringend telefoon nodig had. Zeer verbaasd en gefrustreerd! Geen professionele service en ongepaste gedrag van appelmedewerkers werkzaam binnen Duiven. Echt slecht van de zaak!

Monica
21-09-2021

Mijn klacht is per telefoon snel behandeld, ik ben weer net zo te vrede als bij eerdere aankopen.

Mijn moeder bestelde op 16/9/21 een STEBA KB23 ECO oven online bij de Media Markt, en heeft hem zaterdag 18/9/21 voor het eerst in gebruik genomen. En volgens haar werkte hij naar tevredenheid.

Op zondag 21/9/21 kwam ik (haar dochter) even bij haar op bezoek, en zij liet mij de oven zien, en ik vroeg waar zij de oven had gekocht. Het bleek bij de Media Markt te zijn, prima dacht ik nog, tot dat zij mij de prijs liet weten. Bij de Media Markt betaalde zij daarvoor 178,00 euro, daar schok ik toch echt van, want meestal zijn die mini ovens echt niet zo duur. Ik ben toen zelf online gaan zoeken, en vond al snel de zelfde oven voor 115,00 euro bij Bol.com. Maar ik keek ook even bij de Media Markt in Duitsland, maar toen kreeg ik het pas echt te kwaad, hij koste daar slechts 109,00 euro.

Ik heb gezegd tegen mijn moeder, koop nou nooit meer iets bij de Media Markt, zonder dat ik eerst de prijs kan controleren.

Dilber
14-09-2021

Ze kunnen geen afspraken nakomen. Service meer dan waardeloos. Collega's wijzen naar elkaar. Niemand heeft het verkeerd gedaan en de klant is de lul. Nooit geen mediamarkt meer voor mij. Je kunt wel ecusses krijgen maar verder niets maar als ik morgen hetzelfde zou kopen namelijk een koelvriescombinatie gebeurd hetzelfde mij weer. Klote tent zou moeten sluiten.

Hilbert
14-09-2021

Ik ben al jaren klant bij Mediamarkt tot vandaag. Het gevoel van vandaag qua service is ronduit slecht. Wasmachine gebracht bij ons extra betaald voor aansluiten op locatie oude wasmachine retour.

Nou vergeet dat maar ze namen deze niet mee. Na inspectie ontbreekt er aan de linkerkant van het bovenblad een parker schroefje. Dus het bovenblad zat niet goed vast, reden punt 4 van oude apparaat meenemen punt 4: het oude systeem moet compleet zijn. klanten service van Mediamarkt beaamt niet compleet is niet compleet, wij halen deze niet op.

Nou dan heb ik wel spijt van mijn aankoop klantenservice prima dan plannen wij een retouropdracht in.

Als ik zo mijn klanten behandel hou ik echt niets over.

Met vriendelijke groet,

Hilbert

FDS Waterbehandeling Nederland.

Eu
13-09-2021

NOOIT HIER BESTELLEN!

Wat een rampzalige winkel man. ik raad deze tent zo erg af om te bestellen. niet normale slechte klantenservice en alles is overal. je krijg geen informatie over je bestelling en je moet zelf overal naar bellen. ik dacht laat me bij een bekende winkel bestellen, wat zat ik fout zeg. bij de klantenservice krijg je alleen als antwoord 'verder kan ik niks voor je doen'. NOOIT hier bestellen mensen ik vind deze plek echt niet goed.

12-09-2021

Komen hun beloftes niet na, arrogantie ten top!

Wasmachine besteld, 1e bezorging niet doorgegaan omdat ik van tevoren ben gebeld door de chauffeur dat er een grote schade aan de voorkant zat, merkwaardig want zoiets controleer je toch als chauffeur als je je goederen ophaalt bij een depot. Retour na een paar dagen verwerkt en wat denk je, zelfde apparaat niet meer leverbaar. Ander type besteld, zou op donderdag geleverd worden. Is hem niet geworden, dan een mail dat ie vrijdag geleverd zou worden i.v.m. vertraging en logistieke problemen, oké. Vrijdagochtend een mail dat het weer niet doorgaat, ik zou gebeld worden die dag door de Mediamarkt maar dan kan je laat wachten want ze zijn zo arrogant dat je als consument niks voorstelt. 2 dagen vrij genomen, helaas voor niks (interesseert ze ook niks). Service noemen ze dat, die is ver te zoeken. En bij de klantservice kunnen ze je ook niet goed helpen, en op je mail krijg je standaard antwoorden.

11-09-2021

Klant is kansloos bij Media Markt

Als klant ben je totaal kansloos, dus mijden deze tent.

1/9 on line tv gekocht en betaald. Op 2/9 werd levering tegen afspraak in vertraagd met 5 dgn en heb ik de aankoop geannuleerd. Bellen is hopeloos, van het kastje naar de muur. Ja, en probeer dan eens je geld terug te krijgen. Restitutie zou volgen 5-7 dgn nadat de tv retour zou zijn ontvangen. Complete idioterie, want er is nooit geleverd, Zeker 10 emails gestuurd met vragen die in 1e instantie niet of met een nietszeggende standaard email terug kwamen. Media markt kwam uiteindelijk in beweging nadat ik ze had verteld een incasso bureau in te schakelen en tevens arbitrage zou aanmelden bij hun branch vereniging. Dus ontving ik een credit nota(alleen voor de tv, maar zonder de betaalde beugel en installatie kosten) Ook op 2e credit nota ontbrak het weer en zou ik weer een nieuwe nota ontvangen. Waarschijnlijk dat MM geen personeel heeft iets correct te doen, want een correcte credit nota heb ik nog steeds niet. Uiteraard heb ik ook mijn geld na 9 dgn nog steeds niet. Ik zou niemand adviseren bij deze tent te kopen, want je bent totaal kansloos. Service hebben ze nog nooit van gehoord terwijl klantonvriendelijkheid hoog in het vaandel staat, tezamen met een vorm van communicatie die beneden alle peil staat.

Anneke
11-09-2021

Draadloze oortjes

Krijg voor mijn verjaardag 9 september 2021 draadloze oortjes, bekijk ze en helaas zijn het de verkeerde wilde ze vandaag gaan ruilen voor wat ik echt wilde hebben maar helaas ik had er in mogen kijken het kleine plastic stickertje was eraf geweest.

Voorwaarden dus mensen let goed op als je iets krijg vraag eerst bij het kado de voorwaarden hier wijzen ze niet op als iemand iets koopt. En nu nog het allermooiste bij bol zijn ze ook nog eens 30 euro goedkoper en daar kun je ze gewoon terugzenden als ze niet goed zijn. Dus in de media markt zien ze ons niet meer bedankt voor de goede service.

Ilse
10-09-2021

Misleidende informatie

Geen eerlijke verkoper vind ik. Ik heb iets besteld online (op een maandag). daarbij staat voor 23.59 uur besteld de volgende dag in huis. Dus ruim voor die tijd besteld. Echter, de volgende dag geen levering. ook de dag erna geen levering. Gebeld met de klantenservice. "Tja, het wordt verstuurd vanuit locatie Eindhoven maar verder hebben wij daar geen zicht op". was de reactie. U moet maar wachten tot het weekend (dus 5 dagen na bestellen). Uiteindelijk krijgen we dan toch bericht dat ze komen leveren. Echter heb ik een kantoor adres opgegeven. De levering is in de avond als niemand er meer is. "daar kunnen wij niks aan doen", aldus mediamarkt. U moet bij de bezorger Trunkrs zijn. Die benaderd met mijn probleem en die hebben het adres uiteindelijk aangepast naar mijn huis adres. Ze bezorgen namelijk altijd alleen in de avond. Uiteindelijk 5 dagen na bestellen het product ontvangen. Zeer teleurstellend.

Lars
31-08-2021

Misleidende woorden vanuit Mediamarkt

Afgelopen vrijdag de playstation 5 besteld en betaald. Vervolgens totaal niets gehoord tot ik op de maandag erop een bevestiging kreeg met dat de order is aangemaakt. Zowel op de vrijdag als de maandag stond er: "voor 23.59 besteld, is morgen in huis". Misleidende woorden, want op de dag van vandaag, dinsdag 31/08/2021, heb ik de order nog steeds niet ontvangen en gaat er dus ook niet komen. Beloftes worden gemaakt die niet nagekomen worden.

Seb
28-08-2021

Valse online lokkertjes

Mijn dochter bestelt helemaal blij haar Samsung s20 online bij mediamarkt. Zodra er betaald is, verandert de levertijd van 1-4 dagen naar 'onbekend'. Er volgt geen orderbevestiging. De klantenservice zegt, na 24 uur gewacht te hebben op de bevestiging, dat ze geen uitspraken doen wanneer er een bevestiging komt en al helemaal niet wat de levertijd is. Vervolgens wil ik annuleren, maar dat kan niet zonder opdrachtbevestiging. Lekkere tent, die Mediamarkt. Trap niet in de goedkope online lokkertjes.

Suus
25-08-2021

Artikel nooit geleverd

2 keer een tijd afgesproken, maar nog steeds geen koelkast geleverd. Nu is het product kwijt. Erg slechte service. Er wordt niet meegedacht.

Not amused
23-08-2021

Beachadige tv

Ik heb een Philips tv gekocht wat bijna 1100 kost. Bij ontvangst zat er een wit puntje in het beeld. MediaMarkt gebeld en die gaf aan t aan te kijken vanwege Corona wilde Ze niet iemand sturen.

Het puntje bleef in beeld uit eindelijk mijn tv opgehaald “onder garantie “ krijg ik een nota van bijna 600€ omdat het bruikschade bleek.

Het ergste van alles. Toen de tv eindelijk werd opgehaald schoof de jongen die het kwam ophalen over de vloer van de entree hal benden, ik hoop maar dat er geen krassen op zitten .

Als ik het er niet eens mee was moest ik Philips contacteren die kon mij niet helpen en gaf aan dat ik MediaMarkt moest bellen.

Als ik mijn tv terug wil zonder te maken

Moet ik 80€ betalen of Ze gaan hèt toestel “milieuvriendelijk vernietigen”

Geen zaken doen met MediaMarkt of Philips .

Denkt een x over te stappen van Samsung’s, had dat geld kunnen steken in een qled ipv ambilight tv