Mediamarkt reviews

1.5

21-08-2021

Ze falen in alles

Bestel je twee producten online komen ze allebei stuk aan. Ruilen of reparatie is een drama. Dan maar terug naar Mediamarkt met die producten maar ook het ophalen daar weten ze een ellende van te maken. Het wordt niet opgehaald of juist niet op de dag dat eerst was afgesproken. Ook de winkels zijn een afgang. In de winkel iets uitgekozen maar sorry alleen nog showmodel. Wel komen er verkopers van andere bedrijven op je af om je iets aan te smeren, midden in de Mediamarkt, voor zover je hen verstaan kan in de herrie. Toen naar BCC: rustige winkel, serieuze medewerkers en hopla het lukte in één keer.

Natasja
13-08-2021

BRENG NOOIT JOUW REPARATIE NAAR MEDIAMARKT ALMERE

Waar zal ik beginnen, mijn scherm van mijn Apple watch is kapot gevallen. Dus ben ik naar de mediamarkt Almere gegaan om deze door hun te laten repareren omdat ik het daar had gekocht.

Mijn Apple watch heb ik gebracht begin juni, toen was mij verteld dat het ongeveer 2 weken zou duren tot ik het terug zou krijgen, dat vond ik verassend snel. Na enkele dagen bleef ik e-mails krijgen dat 'Find my iphone' nog aanstond en daarom het horloge niet gemaakt kon worden. Ik heb gelijk alles nagecheckt en volgends mij was 'Find my Iphone' wel uit, ik had zelfs heel de apple watch verwijderd van mijn icloud en Iphone. Vervolgens bleef ik e-mails krijgen dat het nog steeds aanstond. oke apart dacht ik, laat ik mediamarkt Almere bellen en vragen om hulp. Je tikt mediamarkt almere in bij google, je belt, en krijgt vervolgens het hoofdkantoor van mediamarkt aan de lijn. Opzich is dat geen probleem, ik had alles uitgelegd en ik moest van hun naar de winkel toegaan om het op te lossen want hun konden mij niet helpen. Ik ben naar de Mediamarkt in Almere gegaan, eerst begrepen hun mij niet goed wat nou het probleem precies was. Dus ik heb hun de e-mails laten lezen en het zou opgelost worden, ik ben daar in totaal een uur geweest van de balie naar boven en weer naar de balie beneden en weer naar boven naar de apple afdeling. De medewerkers vertelde mij dat het via de computer uitgezet moest worden op mijn Icloud, ik had al verteld dat ik die had uitgezet maar ach hun hebben er toch meer verstand van dan ik. Uiteindelijk waren we ingelogd op mijn Icloud en wat bleek, mijn 'Find my iphone' was al uitgeschakeld, wat ik al had gezegd. Vervolgens is de fabrieksinstellingen ingeschakeld op mijn Apple watch en zou het toch echt nu goed moeten zijn, en het zou binnen 2 weken gerepareerd zijn ( het scherm van de apple watch).

Na 3 weken kreeg ik een e-mail van Mediamarkt Almere met de vraag hoe ik de reparatie vond die hun geleverd hadden en of ik een recensie wilde achterlaten. Ik dacht hoe kan dit nou? Ik heb mijn apple watch nog niet eens opgehaald, ik weer bellen naar het hoofdkantoor en werd door gewezen om weer naar de winkel te gaan. Ik ben weer naar de Mediamarkt in Almere gegaan om verhaal te halen. De medewerkers van de mediamarkt konden mijn Apple Watch niet vinden en dachten dat deze gestolen was, uiteindelijk hebben ze de camera beelden bekeken maar mijn Apple watch was niet aan iemand meegegeven, dus de aardige dame ging het nog een keer voor mij achter zoeken. Uiteindelijk had zij mijn Apple Watch gevonden ergens achter in een zak. ( Alsof deze Apple Watch ook niks waard is ) zij bood haar excuses aan en zij dat nu alles geregeld zou worden en ik mijn apple watch binnen 14 werkdagen terug zou ontvangen. ( Inmiddels ben ik al 3 maanden verder vanaf het begin ) Ik ging in spanning afwachten en dacht, nu komt het allemaal goed. Ik kreeg de factuur opgestuurd en moest daarmee akkoord gaan zodat Apple mijn scherm reparatie kon gaan starten. Ik ben hiermee akkoord gegaan en enkele dagen later. ja hoor weer een e-mail van hun, helaas maar uw 'Find my iphone' staat nog steeds aan, wij kunnen niet verder met de reparatie. Ik heb gelijk gebeld met het hoofdkantoor omdat ik er nu wel klaar mee ben, deze mevrouw zou een spoedige mail sturen naar Mediamarkt Almere om dit op te lossen. Tot op heden heb ik nog niks vernomen.

Ik ben een heel geduldig en begripvol persoon maar nu ben ik het zat!

Ik wacht nu al ruim 3 maanden op een SCHERM reparatie van mijn Apple watch!

Ik vind het ontzettend slecht hoe de communicatie is met de Mediamarkt Almere en ik verwacht zeker voor deze slechte service een compensatie! Ik ben geen stap verder gekomen dan waar ik 3 maanden geleden aan begon. Ik wil alleen dat mijn scherm word gerepareerd, dat is alles!

Ik hoop dat iedereen goed nadenkt voordat hij of zij een reparatie aan de mediamarkt Almere aflevert.

Ik zou het erg prettig vinden als Mediamarkt Almere dit zo spoedig mogelijk voor mij gaat oplossen en zijn verantwoording neemt voor dit.

Ingrid
03-08-2021

Online bestelling nooit ontvangen!

Mijn zoon heeft online afwasmachine besteld maar deze nooit ontvangen. Is volgens Mediamarkt bezorgd bij de buren op een niet bestaand adres. Heeft geen kaartje in de bus gehad. Dus zoekplaatje. Mediamarkt reageert niet adequaat op emails. Als je belt met de klantenservice wordt je in de wacht gegooid en wordt na 45 minuten de verbinding verbroken. Klarna stuurt echter wel een herinnering met betalingsverzoek. Ben hier nu 2 maanden mee bezig en kom geen steek verder.

SMC
03-08-2021

Beschadigd product geleverd

Niet eens 1 ster waard!

Vorige week een tv online besteld, voor 23:59, maar helaas werd de tv pas 2 dagen later bezorgd. Bij het uitpakken bleek zowel het scherm als de behuizing volledig aan diggelen. Telefonisch contact opgenomen en de medewerker heeft mij geholpen om een mail inclusief foto’s te sturen, en zij had mij beloofd dat ik dezelfde dag reactie zou krijgen van een manager, aangezien er veel dezelfde meldingen binnen zijn gekomen en ik dus al de zoveelste was. Vervolgens kreeg ik 3 dagen later pas een reactie en werd mij aangeboden om het toestel thuis om te laten wisselen voor een nieuw exemplaar. Vandaag komt de koerier en wat denk je. geen nieuw toestel bij zich! Geen enkel excuus ontvangen, terwijl ik minimaal 15x heb gebeld met de extreem slechte klantenservice en waar zo’n 10 mails over en weer zijn verzonden. Echt belachelijk slecht! Aangezien mediamarkt zich aan geen enkele afspraak heeft gehouden, heb ik de koopovereenkomst gelukkig kunnen ontbinden. Nu maar afwachten hoe lang het storneren in beslag zal nemen. Nooit meer mediamarkt voor mij!

Tip: Neem per mail contact op met Mediamarkt in plaats van telefonisch, zodat alles zwart op wit staat!

28-07-2021

Wat een slecht bedrijf/winkel

At een derderangs winkel

Wat een derderangs winkel, customer service roept maar wat, stemmen niks af met de winkel vinden het alleen maar vervelend! Hp pavilion laptop gekocht, scherm viel soms spontaan uit, vervolgens 2 keer bij cs gestaan meer dan 1 1/2 uur, je wordt zwaar ontmoedigd. Is hun beleid, echt triest. Ook als je alle reviews leest op alle sites moet je toch diep schamen. In ieder geval mocht ik hem omruilen, kwam bij customer service rotterdam beijerlandse laan 3 stks op voorraad en U raadt het, moet opgestuurd worden. Was online aangekocht ,Kortom wat een zooitje is dat daar bij de mediamarkt. NOOIT MEER

Wo
23-07-2021

Contractverlenging via Media Markt? NOOOOOOOOIT DOEN

Mijn telefoontoestel was gevallen en defect geraakt, dus ging ik naar de mediamarkt voor een nieuwe. Nu koop ik normaal gesproken altijd een toestel los, maar heb mij laten verleiden om een verlenging bij mijn provider te doen. Dat scheelde weer 100 euro op de aanschaf.

Wat er vervolgens bij Media Markt fout is gegaan weet ik niet aangezien ze nooit ook maar iets teruggekoppeld hebben. Wel weet ik dat mijn provider kon zien dat er iets niet goed ging bij Media Markt.

Ze hebben diverse vorm van communicatie kanalen bellen, chat, twitter. Overal krijg je het "standaard bericht" dat het toevallig op dat moment erg druk is en de wachttijd langer is dan normaal. (Wat zou de norm dan toch zijn). Maar als je met mediamarkt communiceerd is enkel om zodat je verhaal kwijt kan. Zeg maar een psycholoog die op mute staat. Voor de rest gebeurt er dus niets mee. Een melding gedaan over de voortgang van mijn contractverlenging werd afgesloten zonder mij te berichten met de opmerking dat ik naar de winkel moest gaan terwijl ik had aangegeven tijdens het melden dat ik op dit moment in het buitenland ben en dus niet naar de winkel kan gaan. Op de tweede melding die ik deed heb ik ook nooit iets gehoord. Status navragen werden beantwoord met "hij staat bij de telefonie afdeling" of "ze zijn ermee bezig". Op verschillende manieren probeert men je gerust te stellen. "Ik ben er van overtuigd dat men dit binnen een paar dagen heeft opgelost". Er gebeurt eigenlijk helemaal niets. Uiteindelijk de verlenging via de melding geannuleerd binnen de door MediaMarkt gestelde termijn waarop ik enkel de mededeling kreeg "Uw vraag is reeds doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling." We zijn 1,5 maand verder. Nog nooit heeft media markt iets laten horen. Mijn telefooncontract dat ik tussentijds had aangepast(actie) is om zeep door de actie van mediamarkt die 1,5 maand te laat alsnog wordt doorgezet, mijn eerdere verzoeken en annulering tot spijt, pas nu heeft weten door te voeren. Ook zonder bericht van media markt overigens. De oplichters! Waarom deze term? Omdat een fatsoenlijk bedrijf communiceert over voortgang en antwoord geeft op vragen van klanten. Je kunt wel 10 kanalen hebben waarop klanten kunnen melden. Maar als je er vervolgens niet mee doet. dan is dat oplichting.

Ajayip
20-07-2021

Koelkast gekocht betaaldf maar niet optijd geleverd, ligt aan FirstLogic vervoer bedrijf, gebeld en heel onvriendelijk en weet ze zelf ook niks dus , ik wacht nog steeds

Pim
15-07-2021

Niet houden aan levertijd

M’n zoon heeft een iPad Pro besteld en betaald via iDeal. Deze iPad zou de volgende dag geleverd worden. Dit is niet gebeurt, ergo de iPad is nog steeds niet verzonden vanuit het magazijn en Etten-Leur van de MediaMarkt. Reactie klantenservice MediaMarkt: “u moet maar even geduld hebben”.

Kortom, je betaald VOORAF ruim € 1.000,00 en je moet afwachten. Ik gaf m’n zoon het volgende advies, koop uitsluitend via de betaalservice van AfterPay of Klarna

11-07-2021

Mediamarkt annuleert aankoop eenzijdig onder valse voorwendselen.

Tijdens de “Recente actie van Mediamarkt : “BTW weg ermee bestelden wij op 26 juni 2021 een tv bij Mediamarkt voor €1487 (Door de actie werd de tv (met een normale prijs van €1799 aangeboden voor €1487) die wij via iDeal betaalden. Wij kregen via e-mail de bevestiging dat deze binnen 4 dagen geleverd zou worden.

Op 1 juli kregen wij echter een mail, dat de levering 9 juli zou plaatsvinden.

Op 6 juli Stuurde Mediamarkt ons het bericht dat de levering helemaal niet door ging

VolgensMediamarkt hadden we de annulering zelf in gang gezet, of was het product niet op voorraad. Wij hebben de bestelling echter niet geannuleerd. En op de website van mediamarkt stond dat de tv voor de normale prijs van €1799 gewoon op voorraad was.

Wij voelen ons gruwelijk voor de mal gehouden.( om niet te zeggen besodemieterd.

We waarschuwen iedereen.om nooit meer te kopen bij een bedrijf die haar klanten zo oplicht!

Indha
11-07-2021

Zeer slecht

Nooit meer wat kopen bij Mediamarkt. Kapotte wasmachine geleverd en vervolgens mijn beschuldigingen dat ik het kapot heb gemaakt. De moter is kapot 🙃

Patricia
09-07-2021

Vaatwasser

Wat een verschrikkelijke service bij de mediamarkt.

30 Juni in de winkel vaatwasser besteld, komen ze donderdag 1 Juli leveren,we pakken hem uit en hij is aan de voorkant behoorlijk beschadigd/gevallen het is een inbouw vaatwasser maar hij is zodanig krom dat we het voorpaneel er nooit op kunnen krijgen,meteen gebeld en ik moet foto's sturen die hebben ze beoordeeld en willen ze me afkopen met een E- Voucher die ik natuurlijk niet wil,belachelijke oplossing,ik wil dat er een andere vaatwasser komt,oke mevrouw gaan we dat doen,de eerst volgende datum dat we de vaatwasser op kunnen halen is 13 juli,ik zeg 13 juli dat is over 8 dagen,en dan nemen ze deze mee en als die retour is in ons magazijn dan melden we de nieuwe aan,ik zeg dat kan toch niet dat dat zolang moet duren,heb me suf gemaild en gebeld ben zelfs nog naar de winkel gereden maar krijg niks voor elkaar,nu komen ze deze halen en dan pas als die terug is in het magazijn en dan storten ze me geld pas terug, want ik heb gezegd dat ik geen vaatwasser meer van hun wil.KUTBEDRIJF is het

Shali
03-07-2021

Ik heb op 26 juni een koelkast gekocht. Nog steeds is het niet geleverd. Ik ben slecht ter been en heb medicatie nodig die koel bewaard moeten worden. Ik heb zeker meer dan 20 keer mediamarkt gebeld. Een paar keer gingen ze gewoon ophangen daarna liegen ze zowel telefonisch als op mijn pagina dat de fout is bij de vervoerder. Na veel pushen heb ik zelf de vervoerder gebeld een 0900 nummer en ze geven aan dat mediamarkt liegt ze hebben geen opdracht gekregen. Ik kon niet met een teamleider spreken . Zogenaamd hebben ze spoed berichten gestuurd naar de afdeling dat hierover gaat die nota bene zogenaamd geen telefoonnummer heeft. Ik heb weer gisteren gebeld werd gezegd ik moest wachten op de desbetreffende afdeling. Weer vanochtend gebeld en werd gezegd dat ik na 13:00 moest bellen kunnen ze kijken of mijn melding is opgepakt want ze gaan al de achterstanden deze weekend wegwerken. Ik belde net nu werd gezegd dat de afdeling die hierover gaat niet in het weekend werkt alleen doordeweeks. Ik moet elke dag eten kopen en kost veel geld aan bellen en dan zie ik doodleuk op hun website staan vandaag besteld morgen in huis .Owww was vergeten zogenaamd heeft dit te maken met de drukte van hun promotie btw weg. Dit is mijn laatste bestelling hier beter cool blue of andere bedrijf zo ga je niet om met mensen. Een koelkast is belangrijk voor een gezin

Linda
25-06-2021

Wasmachine zonder reden retour

Een wasmachine besteld via mediamarkt outlet.

deze zou na enkele dagen geleverd worden. mail van mediamarkt en vervoerder. De dag zelf heb ik vrij genomen. Wachten tot ik uiteindelijk mailtje krijg dat wasmachine terug retour is en de bestelling geannuleerd. Klantenservice gebeld, een mompelende meneer aan de lijn. Fout in het systeem moest ik maar een andere bestellen.

geen opgave van de reden van de retour. Niet klantvriendelijk. Had in plaats van die onpersoonlijke mail liever een persoonlijk bericht gekregen met eventueel een oplossing. Geld wel retour. Sorry eens maar nooit weer, slechte klantonvriendelijke service.

18-06-2021

Een apparaat van 900 euro na de garantie periode helemaal afschrijven.

De service bij een reparatie moet beter.

Selda
16-06-2021

Omruilen koelkast

Nieuwe samsung koelkast na 2 weken kapot.

Gebeld met recht op ruiling is de oude de volgende dag opgehaald. Dag erna zou nieuwe geleverd worden maar helemaal niets gehoord of gezien. 4x gebeld maar klantenservice zet alleen melding door. Betreffende afdeling is op geen een manier te bereiken voor info. Inmiddels 3 dagen na melding nog steeds geen reactie!

Eric.
13-06-2021

Slecht.

Tv gekocht en zelfde dag nog geannuleerd, ze zouden het bedrag binnen 5-7 dagen terug storten. Is nu de 3e week na een aantal keren te hebben gebeld en ernaar toe gegaan. En nu zouden ze weer binnen een week storten. Ben benieuwd.

Mireille
01-06-2021

Onvriendelijke klantenservice

Bel net met de klantenservice over mijn pakketje. Na ruim 20 min. in de wachtrij krijg ik een onvriendelijke dame aan de lijn. Ik vraag netjes waar mijn pakketje is. Dat deze vrijdag geleverd zou worden, maar dit niet gebeurt is. dat pakketje vervolgens naar mobidepot zou gaan en daar op te halen is en als ik vervolgens daar en, mijn pakketje foetsie is. Aan de dame gevraagd om mijn track & trace nummer te sturen en tot mijn verbazing hangt ze, zonder pardon, op! Heb dus voor een pakketje betaald en nu is het kwijt en is het te grote moeite om me aan te geven waar mijn pakketje is? En bedankt!

Gerard Willem
28-05-2021

Mediamarkt outlet is "2e hands spul"

Vandaag 2 mobiele toestellen ontvangen via Mediamarkt Outlet en echt onvoorstelbaar verpakt, bestelnummer 156981, gebeld zeer beroert gesprek, met mompelende man, nog een keer gebeld, gesproken met een beleefde man de heer Landman, prima gesprek die mij uiteindelijk “succes" wenste in het filiaal Duiven, en dat hij continu dit soort gesprekken voerde met klanten die fors teleurgesteld zijn over de zendingen van Mediamarkt Outlet, goed op naar Duiven , eerst een charmante dame, die direct zei dit kan echt niet, maar daarna door een zeer onbeschofte man werdt vervangen, deze insinueerde gelijk maar dat de zending niet zo verstuurd was en dat hij het eerst maar nader ging bekijken ja toen was ik boos, een andere collega zag dat het gesprek fout ging dus sprong ook bij, Ja mijnheer ook geen "familienaam" maar hij wilde wel helpen , daar gingen de opmerkingen alle spullen uit de outlet zijn 2e hands dat kan je ook aan de prijs zien, Sorry daar zit 10% korting op met de reguliere prijs en staat er niet bij "2e hands" , buiten dat waarom heet het dan niet 2e hands outlet? Outlet betekent toch wat anders , dus boos en boos raar en vies gedoe alles ingeleverd ook de beveiliger erbij alles vastgelegd foto’s van de zending, de gesprekken met de telefoondesk audio opnamens , en audio en video over het verloop door mijn vrouw wat een tent zeg , nou ja de beoordeling van Media Markt Duiven spreekt boekdelen op google chrome, je ziet het zelden zo laag 1,5 punt uit 5, de laagste score is een 1 Ik ontving de spullen om 16.45 ga bellen ben teleurgesteld en retour in de winkel voor 18.00 lijkt me snel genoeg, ja en ik wordt wel boos als in die tijd van alles wordt geinsinueerd, maar kom op niemand wil zo behandeld worden. Spullen retour en geld graag snel retour ( nog niet gebeurt) dat was het weer dank u wel.

23-05-2021

Koop Geen kadokaart bij de mediamarkt

Kerst 2020 een kadokaart voor mediamarkt gehad

Onvoorzichtig plncode weg gekrast.

Laatste 3 cijfers moelijk leesbaar dus alle mogelijke combinaties geprobeerd.

Op hun website staat als de pin code niet leesbaar is dan kan de winkel hem inscannen.

Maar dat willen ze niet doen!

Klanten service gebeld en zij zouden er voor zorgen dat de winkel het wel zou doen.

En voor de 2’ keer gewijgerd om hem te scannen .

Dus weg €25 .

NOOIT zal een voet bij die oplichters binnen zetten

Yuchi
16-05-2021

Mijn 400 euro retour

Maand geleden had ik een gasfornuis aangeschaf! Ik betaalde online voor de gasfornuis en de gasslang. De gasfornuis was heel erg beschadigd dat ik hem moest retourneren.Sinds dat moment tot vandaag wacht op de retour van mijn geld. Mediamarkt kom met datum en belofte van uitbetaling maar tot heden krijg ik mijn geld niet terug!

Ik begin hun te bombarderen met email maar ook dat help niet en je krijg callcenter klantenservice aan de lijn die je gewoon je verhaal hoord en maak aantekeningen en afspraken maar er gebeurd niks.

Ik ben van plan van in een van de winkels van media markt binnen te lopen met all mijn documenten transactie en alles om een gasfornuis daarbinnen mee te nemen. Want dit situatie heeft me meer of zoveel stress opgeleverd doordat je basale dingen niet kan doen in je keuken.

Heeft iemand ook meer advies aub laat maar komen!