Mediamarkt reviews

1.5

16-05-2021

Zeer slechte service

Bestel hier niets, alles is waardeloos

De bezorging, het proces van retourneren, geld terug krijgen duurt weken

Dewi
15-05-2021

Mediamarkt! Slecht! Nog steeds geen geld terug ontvangen!

Zeer ontevreden over de service van mediamarkt! Na een maand nog steeds mijn geld niet terug! Waardeloos! De klantenservice stuurt je van het kastje naar de muur. Met klachten wordt niks gedaan!

Ik krijg continue andere informatie van alle medewerkers niemand die mij door kan verbinden met iemand die wel de juiste informatie heeft.

1 er is een IT storing

2 sorry wij zien niks in het systeem staan

3 we sturen een mail naar de backoffice dat is al 10 keer gezegd.

4 binnen paar dagen wordt er contact opgenomen

5 21 april hebben wij een terug betaling gedaan en dan vraag je voor bewijs maar dan is die gene opeens weg.

6 medewerkers die het gesprek gewoon Beëindigen (ophangen)

En zo kan ik doorgaan!

Hugo
13-05-2021

Mediamarkt zeer slecht

Op 1 mei 2021 een wasmachine besteld. Vandaag besteld morgen in huis? Nou, nee. Het is vandaag 13 mei 2021 en nog niks ontvangen. Enige reactie die ik krijg van de klantenservice is dat zij wachten op de vervoerder. Op de website staat ook nog eens vermeldt dat dit product leverbaar is. Valse beloftes en zeer slechte communicatie. Ik koop hier niet meer! Heb ook een review geplaats bij Mediamarkt zelf, maar deze Willen zij niet plaatsen. Daar konden zij overigens wél binnen een dag op reageren!

10-05-2021

Cashback wordt niet terug gestort.

Cashback van 10 euro wordt niet terug gestort door Mediamarkt, bleek een foutje op de website.graag alsnog terug storten Mediamarkt! Groeten van Eric.

Barend
01-05-2021

De touchscreen van onze dochter werkte op een gegeveb

De touchscreen van onze dochter werkte op een gegeven moment niet meer. Dus in de garantieperiode naar de reparatieservice gestuurd. Krijgen na 4 dagen de melding dat de Huawei niet gerepareerd kan worden en dat er geen garantie is omdat het toestel door derden is opengemaakt en daardoor de garantie vervalt. Hoezo derden. Niemand, maar dan ook niemand heeft ooit dit toestel opengemaakt. Toestel kan ongerepareerd retour. Dus niet. Ik laat het hier niet bij zitten. Dus als een toestel niet gerepareerd kan worden gooien we het over de ze boeg? Ga juridische stappen ondernemen. Mediamarkt, je moet je diep schamen.

Leonard
26-04-2021

Belazerd

Ik heb op 19/03 een PLaystation 5 met accessoires besteld en betaald bij MediaMarkt (€620). Na mijn bestelling te hebben gedaan heb ik ongeveer een week niks van ze gehoord, geen bestelbevestiging of geregristreerde bestelling in mijn account. De klantenservice bellen resulteerde alleen maar in een "U moet geduldig wachten" en "U wordt er vandaag over gemaild" terwijl er niks gebeurde. In de weken die daarop volgde heb ik heel vaak de klantenservice te pakken geprobeerd te krijgen met bijna elke keer één van de volgende resultaten: Er wordt gewoon niet gereageerd op mijn mail/chatbericht, ik krijg een reactie dat mijn bestelling niet in het systeem staat of ze vertellen mij iets wat rechtuit niet waar is zoals dat ik in het midden van de wachtlijst stond voor de PS5 (niet gebeurd) of dat ik die dag nog meer van ze zou horen (niet gebeurd).

Na een maand en talloze poging wat concrete informatie uit ze te krijgen hebben ze het geld terug gestort en heb ik nog steeds geen PS5, geen plek op de wachtlijst en geen serieuze excuses naast een standaardmail met een "excuses voor het ongemak" en een "Heb je verder nog vragen? Ik help je graag!".

Kortom de klantenservice neemt je niet erg serieus en het hele bedrijf lijkt een instelling te hebben dat één klant op al die klanten toch niet erg belangrijk is dus kan het ons niet veel schelen.

Driquez
24-04-2021

Ik voel me beduveld door de Mediamarkt

Tv gekocht Beijerlandselaan Rotterdam. Deze zou de andere dag bezorgd worden. Was op voorraad maar kon deze gezien de maat 75''Samsung niet zelf vervoeren. De andere dag zoals afgesproken de hele dag thuis zitten wachten. Geen TV anderdaags tot 12 uur gewacht. Nog niets. Aan het bellen gegaan en kreeg als antwoord kan zeker nog 5 dagen duren. Uitverkocht. Maar wel betaald. Ik bedankte vriendelijk maar ik vroeg m'n geld terug. Afspraak gemaakt en vandaag terug geweest naar de Mediamarkt klantenservice. Nou ja service. Ik had contant betaald en zij weigerde letterlijk en figuurlijk mijn geld contant terug te geven. Het wordt nu op m'n rekening gestort worden. kan 5 tot 9 werk dagen duren. Dus gewoon 2 weken plus de dagen dat ik heb zitten wachten. Altijd alles gekocht bij de Mediamarkt maar nu. Echt nooit meer. Wat een bagger service. Nog niet eens een excuus. Mediamarkt flikt dit wel vaker. Dec een tv 82'' in de aanbieding. Was ook z.g. uitverkocht tot een paar dagen later weer voor de normale prijs stond. Toen hadden ze deze in eens weer. Ik voel me beduveld. Nu maar hopen dat m'n geld terug komt anders krijgen ze met m'n advocaat te maken.

Stef
23-04-2021

Het niet leveren, kapot leveren , geen geld terug geven

Zo dan via hier . Voor de Pasen een nieuwe koelkast en een nieuwe diepvries besteld .

Koelkast kwam niet chauffeur zij dat ik niet thuis was deur stond open met dat mooi weer met een brief je met mijn telefoon nm. Er op maar had ook geen foto van de deur van mijn huis dat i er geweest?

Na de feestdagen zonder koeling gezeten te hebben en alle eten te hebben kunnen weg gegooid .

Kwamen ze ruim na de feestdagen een nieuwe brengen .

De doos was beschadigd klantenservice gebeld en ze zegt maak maar open .

Wat denk je ook beschadigd aan alle kanten .

Nieuwe besteld omdat als ze hem komen ruilen zit je nog een week zonder koelkast.

Deze kwam direct de volgende dag super.

Maar die kapotte hebben ze laten staan ook een bijna een week hadden eigenlijk gewoon moeten mee nemen vind ik .

Komen ze die halen loopt die jongen de verf van de deuren weer 40 euro voor de schilder.

Na veelvuldig contact .

Zit ik nog steeds op schadeloosstelling te wachten en het geld terug van der kapotte koelkast wat jullie geleverd hebben.

Gerrit
22-04-2021

Mediamarkt Clubkaart stelt niets voor.

Ik wilde een wasmachine bij Mediamarkt kopen en heb een clubkaart van Mediamarkt en een bon van € 5,-

De wasmachine wilde ik met I-deal betalen dus ik vilde eerst mijn Mediaclub bon in en toen hoefde ik geen bezorgkosten te betalen. Toen ik mrt I-Deal wilde betalen bleek dat de letters zo klein waren dat die niet

te lezen waren.

Toen heb ik de wasmachine opnieuw besteld maar ik kon mijn bon van de Media cub niet meer gebruiken, dat werkte niet meer, en kreeg ik ook geen gratis bezorgkosten van € 15,-.

Mijn vrouw had de wasmachine hard nodig daar een wasmachine monteur al twee keer onderdelen had besteld wat iedere keer ongeveer een week duurde, maart de oude wasmachine niet kon maken.

Ik heb Mediamarkt verschillende keren gevraagd en uitgelegd dat ik de € 20,- van Mediamarkt graag terug wil hebben daar ik lid ben van de Mediamarkt Club.

Ondanks verschillende E-Mails en uitleggingen van de situatie wil Media Markt niets voor mij doen.

Sander
21-04-2021

Schandalige slechte service

Als je ze probeert te bereiken sta je minimaal 15 min in de wacht en heb je kans dat ze gewoon ophangen. Daarnaast is de kwaliteit van hun telefoons zodanig slecht dat je ze niet kan horen. En het personeel spreekt zodanig slecht Nederlands dat het al een karwei is om het te verstaan naast de slechte telefoons.

20-04-2021

Voor service elders zijn!

Een 10 wordt verdiend in het eerste deel, bestelling, levering en retournering. Want keurig de dag erop geleverd, doos open doos dicht want rand beeldscherm niet goed vast. Kan gebeuren. Retour dezelfde dag en binnen no time bevestiging van ontvangst met foto's. Als dat het was geweest een 10! Maar dan begint de ellende. Ten eerste hoor je niets. Niets over een andere tv die geleverd wordt, nada. Maar eens bellen. Meneer incidentnummer aangemaakt er wordt contact opgenomen. Nooit een incidentnummer ontvangen en geen contact. Weer bellen, he wat vreemd, ik maak een nummer aan. Inderdaad nummer ontvangen. Maar ja dan belt er niemand. De Chat dan maar. Is iemand mee bezig. Kan ik diegene dan spreken, nee dat kan niet. U wordt binnen 3 dagen gebeld. Dus niet. Weer de chat; standaard reactie. Druk druk, maar er is echt iemand mee bezig. Er gebeurd echt niets. 26 maart retourontvangst, 20 april! nog niets. Zowel de mensen achter de chat als de telefonisten zijn geen klantenservice maar een klantenwall. Het management moet zich de ogen op het hoofd schamen. Eigenlijk in 2 delen splitsen dus; 5 sterren voor het eerste deel, 0 sterren voor het 2e deel maar die weegt het zwaarst nu dus naar beneden afgerond. Ik zou zeggen, bestel vooral elders voor meer service!

20-04-2021

Snel geleverd

Stofzuiger besteld en de volgende dag geleverd. Snel en goed!

Hugo
13-04-2021

Ontzettend slechte klantenservice

Ontzettend slechte klantenservice. Het experiment om via de webshop van Mediamarkt te bestellen is niet geslaagd en zeker NIET voor herhaling vatbaar!

De klantenservice van het UWV en de belastingdienst zouden jaloers moeten zijn, zelfs zij kunnen het niet zo slecht doen als Mediamarkt. De fouten stapelen steeds maar op:

1) Ze adverteren bij het betreffende product met "voor 23:30 besteld, morgen in huis". Als je dan echter je order geplaatst hebt vóór die tijd, krijg je op de orderbevestiging doodleuk de tekst "het product wordt morgen verstuurd en u kunt het volgende week dinsdag verwachten". Dat heet dus gewoon misleiding!

2) Op de orderbevestiging staat duidelijk vermeld dat ik een mail met tracking info van Mediamarkt zou ontvangen. Dan krijg je echter een factuur met daarop de melding dat je het toestel kunt afhalen (bij welke van de 50 vestigingen moet je dan maar gokken).

3) Via de website via chat contact opnemen werkt niet. De knop "chat" linkt gewoon weer terug naar de frequently asked questions, zodat je in een cirkeltje terecht komt.

4) Dan is het alternatief om via facebook chat contact op te nemen, maar dan laten ze je doodleuk 4 uur in de wacht staan.

5) Als je dan eindelijk je vraag kunt stellen, krijg je de reactie van de "klantenservice" dat ze het niet weten en dat ze het bij de betreffende vestiging zullen neerleggen. Op de vraag wanneer ik dan een reactie kan verwachten, komt het antwoord dat ik als ik geluk heb binnen 7 werkdagen een reactie mag verwachten (?!). Dan neem je de klant dus echt niet serieus.

6) Bij verder doorvragen geeft de "klantenservice" dan aan: "Sorry, maar daar ga ik niet over, dus ik ga u niet verder helpen".

7) En vervolgens liegen ze ook nog ronduit dat ze geen contact op kunnen nemen met het verzendende filiaal, omdat de filialen geen telefoonnummer zouden hebben. Hun eigen website geeft echter gewoon van ieder individueel filiaal een uniek telefoonnummer aan. (zelf moet ik dan alleen maar gokken welk van de 50 filialen mijn order verstuurd zou hebben). Als je de "klantenservice" dan met hun leugen confronteert, dan verbreekt Devika simpelweg het gesprek.

Van een groot bedrijf als Mediamarkt zou je dit soort klantonvriendelijk gedrag niet verwachten, maar helaas hebben ze hun processen én klantenservice dus blijkbaar totaal niet onder controle.

Nog een extra bewijs dat ze hun klanten niet serieus nemen: Ze vermelden vandaag nog steeds dat het drukker is bij de klantenservice vanwege de afgelopen feestmaand (hoeveel feestdagen hadden we in maart dan?) en dat als mijn vraag nog even kan wachten, of dan even wil wachten met het stellen ervan. Maar hoelang verwachten jullie dat ik blijf wachten? Blijkbaar moet je dan meer dan 3 maanden wachten. De feestmaand is immers al ruim 3 maanden geleden.

Petronella
06-04-2021

Bestelling niet ontvangen

Bestelling gedaan en nooit ontvangen. Blijkbaar ligt deze bij Mediamarkt Goes, maar geen oplossing na mail, chat, lange telefoongesprekken. Ook geen geld retour. Zeer onvriendelijke klantenservice en chatbox. Nooit meer Mediamarkt.

02-04-2021

Dagen lang probeer ik ze te bereiken

Dagen lang probeer ik ze te bereiken, uren aan de telefoon zonder medewerker te spreken, berichten op Facebook en Twitter worden niet beantwoord, chat op de site wordt niet beantwoord.

Na jaren volste vertrouwen in de MediaMarkt is het nu in 1 klap over!

Maartje
01-04-2021

Een chaos !

Voor het eerst een bestelling gedaan bij Mediamarkt , waaronder een smart tv.

- Ik had een vraag over het product en heb zo ongeveer 30 keer gebeld , toen kreeg ik een dame aan de lijn die geen antwoord wist. Via de mail duurt 't ongeveer 4 dagen voor er een antwoord komt.

- De website is ook een chaos , met weinig info

- Om deze rede heb ik mijn bestelling geretourneerd.

- De klantenservice is ondermaats.

- Ook moet je alert zijn , om je geld terug te krijgen.

- Conclusie : koop nooit iets bij Mediamarkt , want dan beginnen de problemen!

Maartje B

Chantal
26-03-2021

Wat een k.t bedrijf

Woensdag koelkast besteld in de winkel. Volgende dag geleverd bezorgdienst hebben verpakking buiten eraf gehaald wat blijkt schade. Ik heb koelkast geweigerd. Gelijk contact opgenomen en zelfs nog naar winkel gegaan. Werd mij gezegd mevr hou u mail in de gaten vandaag morgen wordt die bezorgd. Helaas donderdag geen mail ontvangen. Krijg vrijdag in de ochtend een mail staat vandaag 26-2-21 zou u product geleverd worden maar vanwege een vertraging wordt het waarschijnlijk 1 dag later. Ik weer naar winkel met dat ik vandaag koelkast per direct geleverd wil krijgen. Vandaag gaat het helaas niet meer lukken mevr. Wat een kut bedrijf. Zit al 4 dagen zonder koelkast. En staat nog zelfs op bon voor 23. 30u besteld morgen in huis. Niet dus.

Dus ik zeg koop nooit meer iets bij mediamarkt en klantenservice is ook dodos die daar werken

Vincent
25-03-2021

Nooit meer mediamarkt

Ben lange tijd klant geweest maar ik zal nooit meer iets daar kopen. Zeer slechte service wanneer problemen zijn. Ze zijn alleen geïnteresseerd in verkopen maar als er service gevraagd wordt is het een grote ramp. Verschillende echt slechte ervaringen. Coolblue en ook bol.com zijn veel veel meer klantgericht.

Nicole
20-03-2021

Laptop reparaties offerte

Laptop bij mediamarkt aangekocht. Na een jaar was een scharnier aan het beeldscherm stuk. Laptop i.v.m. garantie bij mediamarkt afgegeven voor een offerte. Na 2 weken kregen we een voorstel van 532 euro. Uiteraard niet gekozen voor reparatie maar Laptop terug te ontvangen. Na enkele dagen konden we de Laptop afhalen. Staat van laptop: beide scharnieren stuk, kabels hangen eruit en beschadigd, beeldscherm behuizing stuk, laptop gaat niet meer aan, deuk voren in laptop.

Mediamarkt medewerker was ook onder de indruk hoe de laptop eruit zag. Ze hadden foto's hoe de laptop in staat was bij inleveren, ook was zichtbaar dat de laptop aan was en functioneerde. Mediamarkt wilde ons de aankoopwaarde terug betalen of yer waarde een nieuwe laptop uitkiezen. We waren zeer ontevreden over de reparatie. Over de afhandeling van mediamarkt zijn wij uiteraard zeer tevreden. Medewerkers hebben ons vriendelijk benaderd.

19-03-2021

K* Winkel

Wat een eenorme klote winkel, heb je een bestelling geplaatst in het winkelwagentje, afgerekend, factuur gekregen, krijg je daarna doodleuk een mail dat ze het niet kunnen leveren maar wel cashen!

Nooit meer mediamarkt!