Mediamarkt reviews

1.5

Ger
19-03-2021

Waardeloos bedrijf. Gisteren een afspraak gemaakt voor een Bourgini Chef's Dinner Party af te halen. OP hun site staat dat hij op voorraad is in Roermond. Naar toe gereden dus niet op voorraad. De vriendelijke mevrouw in de winkel gevraag of zij hem kon bestellen zodat ik hem morgen af kan halen, maar dat ging niet. Ik moest hem thuis maar zelf bestellen. Kom ik thuis en willen hem bestellen, hebben ze intussen de prijs van € 99,99 verhoogd naar €119,99 Dit kan dus echt niet!

Guler
15-03-2021

Zeer slechte service retourneren.

Twee tv’s besteld en een maand over gedaan om te retourneren.

Nog steeds volledige geld niet terug ontvangen.

Zeer slecht service van Mediamarkt.

Beide tv telefonisch aangemeld voor retour.

Ophaal adres meld mediamarkt eigen winkeladres op i.p.v. mijn huisadres.

Pas op de ophaaldag en ophaal tijd word ik gebeld dat het verkeerder adres op staat.

Weer bellen voor een afspraak.

Bezorger zegt dat hij 1 moet ophalen.

Vervolgens weer gebeld om vervolg afspraak.

Twee’de word opgehaald.

Krijg bericht dat tv word bezorgd bij mij.

Ik annuleer deze bezorging.

Twee weken erover heen , nog geen betaling.

Mailen en mailen.

Tv is door mediamarkt ontvangen en ik krijg geld retour.

. mail van mediamarkt : u heeft 1 tv terug gestuurd en geld ontvangen.

Waar is de tweede tv?

Deze heb ik niet geaccepteerd.

Je word er gek van, wat een pruts bedrijf.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Is er nog een figuur in deze bedrijf, die naar klant luisterd en begrijpt?

11-03-2021

MediaMarkt, na de Belastingdienst de slechtste servicegerichtheid!

@MediaMarkt NL, wat ben je toch een enorme ballentent!

In 1 van jullie vele (spammerige aanbiedings)mailtjes stond ditmaal een actie waar ik op in wilde gaan. Betreft een red night deal waarbij een tv in de aanbieding was (-/-€420, prima aanbieding)

Vanochtend zag ik jullie mail en uit automatisme stapte ik in de auto om naar de winkel (MM Roermond, ik werk daar om de hoek) te rijden, maar dat gaat natuurlijk niet vanwege corona. Dus ik terug naar het werk gereden en ik ben de tv online gaan bestellen, zodat ik daarna een timeslot voor ophalen kon kiezen. Toen ik de tv aanklikte en hem aan het winkelwagentje toevoegde stond de aanbiedingsprijs er nog, toen ik wilde gaan betalen stond ineens de normale prijs vermeld.

Dus tijdens het bestelproces is de aanbieding afgelopen. Dat is niet okay, als je in een winkel loopt, een product in je winkelwagentje gooit en vervolgens naar de kassa loopt, dan hoort de prijs onderweg niet ineens te veranderen.

Dus ik heb de klantenservice gebeld en vervolgens de winkel in Roermond. Bij de winkel werd ik te woord gestaan door een of andere wijsneus die bijdehand liep te doen en dat is bij mij verkeerd geschoten. Ik vind het slecht dat jullie een actie tijdens het bestelproces af laten lopen, gelukkig zag ik het net op tijd voor het betalen. De telefonisch aangeboden alternatieve prijs is een belediging (vooral het lulverhaal erbij), want elders is de normale prijs lager dan jullie speciale aanbod. Hele vreemde manier van zaken doen. Wat maakt het in hemelsnaam uit of ik iets bestel om (bij wijze van spreken) 9:55 of 10:05u? In beide gevallen wilde ik hem vandaag bij de winkel oppikken. Nu ga ik in mijn boosheid MM zwart maken op Facebook, in de hoop zoveel mogelijk mensen te bereiken. Gelieve mij nooit meer een van jullie 'geweldige' aanbiedingen te sturen, als je toch niet wilt verkopen. Totaal misplaatst om enerzijds te roepen dat je het zwaar hebt in de coronacrisis, dat je klanten hoog hebt zitten blablabla en dan vervolgens zo te handelen.

#ballentent #mijnooitmeerlastigvallen

10-03-2021

Slechte service!

Een tv van philips gekocht, de tv heeft het nooit goed gedaan naar verschillende malen te hebben gebeld en gemaild of ze een keer een monteur langs wilde sturen was dit niet mogelijk dus de tv weg gebracht voor "reparatie" de tv na bijna 2 weken weer opgehaald en hebben ze er helemaal niets aan gedaan! Weer gebeld en gemaild om te vragen voor monteur aan huis zodat je kunt uitleggen wat het probleem is maar dat is niet mogelijk dus moeten we de tv weer weg brengen en als het na 3x wegbrengen nog niet gemaakt is komt er misschien een monteur aan huis. Ben nooit echt fan van deze winkel geweest maar koop hier NOOIT weer!

Jeffrey
10-03-2021

Drama bedrijf

Het is dat ik 1 ster moet geven, maar vooruit: Ik heb een Acer monitor gekocht, eenmaal thuis aangesloten bleek het beeld strepen te geven. Volgende dag terug naar filiaal Zwolle, antwoord van de medewerkster was dat logistiek niet zo netjes omgaat met producten dus dit vaker gebeurd. Afijn, een nieuwe monitor meegekregen. Paar maanden later een streep in mijn monitor, weer terug naar de Mediamarkt. Hij moet opgestuurd worden naar Acer voor reparatie. Dit zal 15 werkdagen in beslag nemen, zonder vervangend product. De medewerkster geeft aan dat het misschien zelfs iets langer kan duren door Covid-19. Raar verhaal, aangezien Coolblue binnen een week reparaties doet en het product weer opstuurt. Na 4 weken nog niks gehoord, dus ik neem contact op met de klantenservice. Naar aanleiding van de recensies hier toch wat huiverig, dit bleek niet ongegrond te zijn. Ik krijg een meneer aan de lijn die amper Nederlands kan, hij was echt heel moeilijk te verstaan. Volgens deze klantenservice medewerker hebben ze nog 5 werkdagen nodig bij het reparatiecentrum. Vreemd, omdat dit een extern bedrijf is van Acer. Meneer begint mijn gegevens op te noemen, alsof hij wilde bewijzen dat hij echt voor Mediamarkt werkt. Ik vraag wat de medewerker zijn naam is, omdat hij heeft aangegeven nog 5 werkdagen dus dan is het wel fijn om een naam aan deze belofte te koppelen. Meneer brabbelde wat en verbrak toen de verbinding. Ik kies nooit meer voor Mediamarkt, ik betaal liever een paar tientjes meer voor een normaal werkende klantenservice. Bespaar je zelf de ellende, als iets stuk gaat ben je je product zo een maand kwijt. Wees gewaarschuwd.

Emy
02-03-2021

Het is jammer dat je geen 0 kan geven maar service is een dikke 0 en WAARDELOOS

Koop niks bij de MediaMarkt NL wat een slechte service Dyson fohn gekregen voor de kerst.

Wilde hem ruilen voor wat anders omdat deze niet naar wens was. i.v.m. lockdown nu pas terug kunnen sturen.

Zeggen nu i.v.m. hygiene nemen we geen gebruikte artikelen terug. Heb er netjes voor gezorgd dat alles terug in de orginele verpakking is gedaan. Dyson geeft zelf ook aan dat je bij hun producten zelfs mag uitproberen voor 30dagen als het niet naar wens is mag het terug.

Omdat ik hem bij de mediamarkt heb gekocht en het met hun op moet lossen krijg ik hem nu na een maand bellen terug gestuurd. omdat ze er niks mee willen doen terwijl zij als bedrijf contact op kunnen nemen met dyson over deze kwestie.

na 6 keer bellen

Eerst was het ja hij is ontzegeld

Toen was het er zat een haar in

En nu is het ja hij is verbogen

Wel knap dat er telkens wat anders mee is terwijl hij daar al een maand ligt.

Wat voor smoes gaan jullie nog meer verzinnen. Graag verneem ik een goed oplossend antwoord. Wij hoeven niet persee ons geld terug een tegoedbon van het voledige aankoop bedrag is ook al voldoende en dan willen wij deze revieuw ook aanpassen als er van uit julie een juiste oplossing komt.

Katja
24-02-2021

Geld nooit teruggekregen

Nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt bij de Mediamarkt, terwijl ik er vaak iets gekocht heb. In december een HDMI kabel retour gestuurd en nog steeds geen geld terug. Ik heb mijn retour- en verstuurbewijs bij de hand, maar zelfs dan kunnen ze me aan de telefoon niet helpen en "moet" er een email gestuurd worden die ik maar niet ontvang. Telefonische service dus ook bagger. Elke keer als ik terugbel zeggen ze maar dat er een email verstuurd wordt. Als de winkels straks weer open zijn is het niet best want dan ga ik er persoonlijk eens heen.

Cees
15-02-2021

Man man, wat een k service

Onlangs een vaatwasser aangeschaft. Tot mijn verbazing door Dynalogics geinstalleerd. Zij kregen het voor elkaar om een keukenpanel te vernielen en door de printplaat van de vaatwasser te boren. Moest zelf kosten maken om alles gerepareerd te krijgen. Ruim 30 mails tussen mij en mediamarkt. Ook met Bosch (die de schade hebben vastgesteld) en Dynalogics. Iedereen stelden de meest onmogelijke eisen. Nu 3 maanden verder en nog steeds niet geregeld. Mediamarkt houd je aan het lijntje maar doet verder niets. Ze wisten wel 99 euro te berekenen voor het plaatsen en het installeren. Nou. dat heb ik geweten. Nooit meer dus.

10-02-2021

Pas op voor oude producten in een nieuwe doos

De accu van mijn 3 jaar oude Philips Sonicare HX8340 begon al na een jaar zwak te worden en stond dagelijks op de oplader. Philips heeft een nieuwe Philips Sonicare HX8438/01 uitgebracht met een verbeterde accu. Deze heb ik bij Mediamarkt bestelt. Vandaag de doos gekregen waarop Philips Sonicare HX8438/01 staat zoals op de bon. Nadat ik de Sonicare had uitgepakt keek ik op het apparaat zelf en tot mijn grote verbazing is het de oude Philips Sonicare HX8340! Dus MediaMarkt is misschien wel iets goedkoper maar je koopt NIET het product dat op de website staat, op de bon en op de verpakking. Heel erg teleurstellend dat je niet eens zo’n groot bedrijf kan vertrouwen. Heb toen een chat opgezet met klantenservice (10-02-2021 18:50), het probleem uitgelegd en na 70 minuten nog steeds geen antwoord ondanks re-zenden van het bericht.

Conclusie:

1) Als Mediamarkt een nieuwe product laag aanprijs, krijg je het oude product

2) Slechte klantenservice, ze doen niet eens moeite om een antwoord te geven.

Luc
08-02-2021

Verschikkelijke sevice

Gewoon niet doen. NIET doen.

Niets bij de mediamarkt bestellen.

Trap er niet in. Je kunt nog beter de wereld om zeep helpen door bij Amazon te bestellen, daar voel je minder van.

Oftewel, slecht bedrijf, nog slechtere service. NIET bij de mediamarkt kopen.

George
06-02-2021

Stay far from MediaMarkt online.

They are scammers. Ordered a phone, received after 2 months. The customer's service chat and pone its a joke. On the email they never respond.

Tim
05-02-2021

"Voor 14;00 besteld, vandaag nog in huis"

28jan Iphone XR besteld en tot heden niks ontvangen. Na meerdere keren contact met klantenservice te hebben gehad nog steeds geen pakket in huis. Schande.

04-02-2021

Waardeloos bedrijf

Wasmachine gekocht en de deze word vakkundig geplaatst en gesloopt door dylogics. Dan begint de grootste ellende om dit weer op te lossen met de klantenservice. Goedgekomen maar wat een drama.

Luc
02-02-2021

Slechtste service ooit: OMBEREIKBAAR!

Ik heb enkele dagen een tv besteld op afbetaling en de status is: in afwachting van goedkeuring betaling. Niets meer gehoord daarna en ik kan Mediamarkt op GEEN ENKELE manier bereiken. Geen telefoonnummer of zelfs een e-mailadres. Alleen maar stupide chatbots. Slechtste service die ik ooit heb meegemaakt, en dat nog wel van zo'n groot "professioneel" bedrijf. Ik ga hier in ieder geval nooit meer iets kopen.

Jane
02-02-2021

Niet geleverd en geen geld retour

Wat een oplichters zijn het toch nog steeds geen geld terug ,geen product en maar blijven verstoppen achter de algemene voorwaarden

Nooit meer mediamarkt en voor iedereen die dit leest bestel hier niks!

01-02-2021

Schandalige service, laten je gewoon barsten

Wat een slecht bedrijf is dit, beloven van alles en doen niets!

Sub-woofer binnen 4 maanden defect, afgegeven ter reparatie en na 3 weken konden wij deze ophalen. Deze niet bleek gerepareerd te zijn en wel zwaar beschadigd door toedoen van de Mediamarkt. Nu moest de sub-woofer weer opgestuurd worden en zij zouden contact opnemen met de reparateur mbt de schade aan het apparaat. Na vele gesprekken met de klantenservice dat ik dit niet accepteer en toezeggingen van diverse mensen van de klantenservice dat er een nieuwe opgestuurd zou worden, gebeurd er helemaal niets. Iedereen schuift de schuld weg naar een ander en neemt geen verantwoording om het op te lossen. Wat een drama zaak is dit. Nu maar de weg van sociale media en recensies bewandelen. Ter bescherming van je zelf laat deze winkel links liggen en koop je spullen elders! Deze winkel verdient geen bestaansrecht meer, je klanten gewoon laten barsten dat is het enige waar ze goed in zijn, schandalig!

30-01-2021

Mijn eerste. ^,^

Dus. je wilt iets online bestellen en ziet de 'gekste' korting bij Mediamarkt. Waarom niet denk je waarschijnlijk? In de winkelwagen, betalen en morgen binnen! Toch?

Ja. dat staat op de website maar zodra je een product daadwerkelijk gaat bestellen, staat er ineens een andere datum; niet morgen! Agh. die paar dagen wachten, wat kan er nou misgaan?

Whoops! Je hebt een email, de volgende dag al! Is die er al? Staat het klaar? Neuh! Je product is geannuleerd. Waarom?

Het product blijkt niet op voorraad te zijn en je krijgt je geld terug binnen 8 (!) werkdagen. 'De website loopt wel eens achter' is dan de reactie.

Niet te geloven! Mijn eerste ervaring met Mediamarkt online bestellen en het product komt niet op de beloofde datum (en gewoon helemaal niet), je krijgt een nutteloze email bij annuleren en contact opnemen kan enkel snel via social media, want dan ziet iedereen het!

Mijn eerste en laatste online bestelling bij Mediamarkt. Ik ben toch niet gek!

Germa
30-01-2021

Pakket betaald en tot op heden nog niets ontvangen

In het begin van de 2e lockdown heb ik een Chromebook gekocht ivm het thuisonderwijs. Tot op heden is er nog niet geleverd. Uiteraard is het wel betaald. Mediamarkt is zeer moeilijk bereikbaar. Steeds het excuus dat het zo druk is. Na elk review dat ik plaats nemen ze contact op. Dan wordt er een melding gedaan en dat is het dan.

Ik verwacht van een bedrijf als Mediamarkt dat er een nieuw pakket gestuurd wordt, het is immers betaald, en dat ze zelf op zoek gaan naar het zoekgeraakte pakketje.

22-01-2021

Toestel met lichte schade ,verkopen nieuwe en houden het oude

Volgens site herstelt men schermen, men doet er alles aan om nieuwe te verkopen en men houd oud toestel dat perfect werkt,bij navraag is het oude wel heel snel vernietigd

Ferry
22-01-2021

Tot je een vraag of een probleem hebt prima, daarna kansloos

Altijd prima bestellingen gedaan en ontvangen, nu voor eerste keer een verkeerder levering (Apple Pencil verkeerde variant toegestuurd gekregen, wel goed besteld).

Ik denk bel even dan regelen we dit, niet te doen! Op de site kom je in een loop en een chat is alleen een robot. Bellen kansloos.

Uiteindelijk maar een retour gemaakt en order geannuleerd. Coolblue bestel en meteen en snel in huis.

Jammer maar volgende keer gewoon weer alles bij coolblue bestellen, die snappen het wel!