Mediamarkt reviews

1.5

Pietro
21-01-2021

Slechtste ervaring ooit

Ik heb een goedkoop telefoon gekocht bij mediamarkt na een slechte ervaring bij coolblue. Na een maand doet de aan/uit knop niet meer en de volume knop gaat ook niet meer omlaag (alleen omhoog). De dag daarna doet het opladen ook niet meer dus ik heb hem terug gebracht en ze hebben hem opgestuurd voor onderzoek/reparatie. Nou, de telefoon was 178 euro, ik krijg een prijsopgave voor reparatie van 240 euro voor het vervangen van scherm, moederbord en nog wat. Nou zeg, ik heb de telefoon nooit laten vallen. Bij coolblue heb ik tenmiste het bedrag van het product als shoptegoed gekregen. Onvoorstelbaar.

18-01-2021

GEEN GARANTIE

Koop hier niks!

Eigenlijk is 1 ster te veel. Met navigatie systeem 13 keer terug geweest omdat het niet kon updaten.

Volgens mediamarkt lag het aan garmin en vice versa.

Kortom, ik als klant blijf met de shit zitten.

Herman
18-01-2021

Dieven

Ik heb op26 nov een samsung galaxy buds gekocht is maar niet geleverd is terug gebracht door post nl naar mediamarkt naar 10 email nog geen geld terug ik denk dat ik dat nooit krijg meer.mensen pas op koop in de winkel en niet via internet want je zie je geld nooit terug,

Dick
17-01-2021

Slechte/geen klantenservice

Vaatwasser van 2,5 jaar oud defect. Geprobeerd reparatie aan huis te krijgen. Formulier op website werkt niet, 2x telefonisch contact (iedere keer ruim half uur in de wachtstand) is me uiteindelijk beloofd dat binnen 7 werkdagen de monteur contact opneemt om een afspraak te maken (nooit meer iets over gehoord), chatten met medewerker na 5 kwartier in de wachtstand opgegeven. Klachtenformulier ingevuld met de vraag om me alsnog te helpen met reparatie aan huis. Nooit een reactie gehad. Uiteindelijk maar een lokale reparatiedienst ingeschakeld. Nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt.

Caroline
12-01-2021

Het slechste klanteservice dat ik ooit heb gehad!

Ik heb medelijding met de klanten die hier heb hun ervaringen geschreven. Ik heb op de 24 november een Galaxy Tablet als kerstkado besteld en daarnaast een föhn. Na 1 of 4 keer bellen heb ik eindelijk de föhn ontvangen op 31 dec!

Op de bestellingformelier staat het 'geweigerd aan de deur' dat is niet waar; ik zat weken lang te wachten en bij PostNL track en trace staat er NOG dat de bezoeging uitgesteld is dus kwan nooit naar mij toe.

Pffff.bellen lukt niet. De klantenservice is niets en niemand kan je probleem oplossen.

Ik heb mijn Galaxy tablet NOG NIET na 6 weken en €200 uitbetaald maar ik ga door met het klachten. Mediamarkt zal mijn geld NIET HOUDEN!

Juliette
08-01-2021

'Verdwenen' airpods

Eind november heb ik, na lang twijfelen, toch ook airpods gekocht. Ik dacht ik doe dit bij mediamarkt want dan weet ik tenminste zeker dat het goed gaat, nou niet dus. Toen ze binnen waren kon ik ze niet koppelen met mijn mobiel, heb ik weer natuurlijk. Dus ik ben naar de winkel gegaan met het probleem. 2 medewerkers zijn er mee bezig geweest en toen kwamen ze inderdaad tot de conclusie dat ze het niet deden. Werd doorgestuurd naar de servicebalie. Hier werd mij verteld dat ze teruggestuurd zouden worden naar de applestore en ze daar zouden kijken of ze ze konden repareren of dat ze me nieuwe gaven. Dit kon 1 tot 2 weken duren en dan zou ik een mail krijgen dat ik ze weer kon ophalen. De man die me hielp moest allemaal gegevens van me invoeren in de computer, nou prima. Hij zei je krijgt dus over max 2 weken een mail en dat was het. 2 weken later had ik niks, dus maar eens bellen naar mediamarkt. Probleem uitgelegd en kreeg als reactie: 'ik heb het probleem doorgestuurd naar een andere afdeling en dan krijg je binnenkort bericht'. 1 week later nog niks gehoord, dus ik maar weer bellen. Weer kreeg ik te horen dat het probleem werd doorgestuurd naar een interne afdeling en dat ik binnenkort bericht kreeg. Bijna 2 weken later nog steeds niks gehoord dus weer bellen. Blijkt dus dat er nergens in het systeem staat dat de airpods zijn teruggestuurd. Ook heb ik geen bewijs ervan omdat mij verteld is bij de servicebalie dat ik een mail van apple zou krijgen. Had ik dus ook een bevestiging van mediamarkt moeten krijgen, weet ik veel ik stuur nooit iets terug. Het enige bewijs wat ik had waren dat ik op de camerabeelden stond maarja, na 4 weken worden die vernietigd dus ik was 'te laat'. Nee, ik heb alles optijd gemeld maar jullie reageren nergens op dusja dan is het te laat he. Reden dat ze niet gereageerd hadden: de eerste 2 keer was mijn klacht niet binnengekomen bij de afdeling.

Juist ja: dus allereerst leveren jullie mij kapotte airpods, dan wordt het niet goed geretourneerd en dan is tot 2x toe mijn klacht niet aangekomen bij de juiste afdeling?!

Conclusie van mediamarkt: het is mijn fout en zij kunnen er niks aan doen.

Lekker dan, bedankt mediamarkt! Kan ik weer opnieuw beginnen met sparen

Anna
07-01-2021

Klacht Mediamarkt

Een verschrikkelijke, klantonvriendelijk zaak. Koffiemachine gekocht die na twee weken kapot was. Ik opgestuurd ter reparatie. Na twee maanden eindeloos bellen kon het apparaat is worden opgehaald. Ik nog net zo stuk als daarvoor. Bellen helpt niet en ook op het klachtenformulier wordt niet gereageerd. Ik ze reageren volgens mij nergens op. Hoe kan deze zaak blijven bestaan?

Heeft iemand nog een tip voor mij? Men heeft kennelijk niet maling aan al die honderden slechte recensies. Ook Klachtenkompas interesseert ze niets!

Hanni
07-01-2021

Slechte klantenservice

De klant- en servicegerichtheid vanuit Mediamarkt Klantenservice valt mij zeer tegen. Alle keren dat ik betreffende de omruiling van mijn, onder garantie total loss verklaarde, wasmachine (die ik nog geen maand had) contact heb gehad, heb ik als klant zijnde niet het gevoel gekregen dat mijn, eigenlijk vrij simpele, probleem/ticket begrepen werd en met nauwkeurigheid is opgepakt. Dit met name door meerdere gemaakte fouten en de trage reacties. Ondertussen is mijn defecte wasmachine retour ontvangen en wacht ik nog steeds op een reactie op mijn verzoek tot een credit van het aankoopbedrag. Tevens is de geautomatiseerde chat zeer slecht tot aan bijna irritant toe, omdat het telefoonnummer van de klantenservice lastig te verkrijgen is. Erg jammer, omdat ik niet eerder problemen heb gehad met mijn bestellingen bij Mediamarkt en überhaupt niet met de service in de winkels.

Isa
05-01-2021

Slechtste ervaring

Een IPhone 12 pro max besteld met een abonnement erbij van Tele2. Geen bestelbevestiging ontvangen. Ik dacht ik wacht nog een dagje maar nee na 4 dagen nog niks in tussen die 4 dagen zitten bellen en steeds werd er gevraagd om een bestelnummer die ik nooit kan hebben als ik geen mailtje heb gekregen met mijn bestelnummer. Na weekje te zitten mailen en gedoe en te bellen met verschillende klantenservices heb ik mijn bestelling geannuleerd want ik wilde dit niet zo langer meer. Had 800,- aanbetaald dus zou mijn geld binnen 5 dagen op mijn rekening hebben na 1 week nog steeds niks op mijn rekening contact opgenomen en ze zeggen ja het komt er aan blabla allemaal antwoorden die niet kloppen. Klantenservice is ruk en die mensen zijn gwn van straat geplukt. Klantenservice bot werkt ook voor geen ene meter op hun website.

David
01-01-2021

Contact onmogelijk

Ik wacht al langer op een tv dan de levertijd aangeeft. Verder zijn ze onmogelijk te bereiken en krijg ik ook niks van updates. Echt waardeloos.

Kiefertjes
29-12-2020

Waardeloze service

Waardeloze service.

Waardeloze service. Klantenservice is een verlengstuk van het automatische chatprogramma.

15 dagen aan het wachten op een levering van earpods. Elke dag bellen met de klantenservice heeft geen nut. Ze vertellen elke keer iets anders over de status. Zelfs de vervoerder heeft het track en trace nummer gecancelled.

De order annuleren kan ook niet.enige wat je te horen krijgt is dat de order teruggestuurd kan worden, waarna je je geld terug krijgt.maar dan moet ik wel geleverd worden! nooooooit meer iets bestellen.

Pet
28-12-2020

Waardeloze chatservice

Een vraag over een product. Eerst een waardeloze robot daarna bericht dat het wordt overgenomen door een medewerker met de mededeling dat het druk is. Snap ik ivm Corona bestellen veel mensen online. Ruim 2 uur later nog geen medewerker op de chat (Messenger). Ik pas ik bestel wel ergens anders!

Deler

Klacht Mediamarkt

7 dagen geleden heb ik een koffieapparaat voor mijn pleegvader besteld, voor zijn verjaardag. Er was wel een bestelling nummer, maar geen bevestiging e-mail. Na verschillende pogingen via live chat en Facebook, kreeg ik echt geen gehoor. Nu heb ik een e-mail naar de klantenservice gestuurd om te vragen, waar mijn bestelling gebleven is. Gelukkig kreeg ik dit keer wel een bevestiging dat mijn e-mail in goede orde ontvangen en ze streven ernaar om mij binnen 7 dagen te beantwoorden. Morgen is mijn pleegvader jarig. Er is geen koffieapparaat en er is geen antwoord op mijn vraag. Ik vind dit echt een slechte zaak.

Astrid
24-12-2020

Onhandige website en stomme klantenservice

Ik heb eerst een bestelling gedaan voor een product dat op vooraad zou moeten zijn. Vervolgens wordt het de volgende dag geannuleerd. Online stond nog steeds dat het product beschikbaar was. Vervolgens bestel ik het opnieuw (en betaal nog een keer) en de bestelling werd nogmaals geannuleerd. Ik heb een week op mijn geld moeten wachten (ik had 2x betaald). Terwijl ik op mijn geld wachtte, zag ik een vergelijkbaar product voor maar 10 euro meer. Ik wilde eerst op mijn geld wachten voordat ik dit vergelijkbaar product zou gaan bestellen. Vervolgens wordt het product weer duurder. Ik neem contact op met de klantenservice om de situatie uit te leggen. Moet ik eerst met een nutteloze robot chatten en na 10 minuten krijg ik eindelijk een echt persoon aan de chat die met 20 personen tegelijk aan het chatten is, dus erg lang wachten voordat je een reactie krijgt en de reactie die je dan krijgt is bot en absoluut niet klantvriendelijk. De persoon zegt alleen dat hij er niks aan kan doen! Waardeloze winkel!

Jesse

Oplichting/arrogantie

Ik heb een klacht over de mevrouw achter de kassa/service balie. Ik had ooit een klacht over mijn apple tv dat ik strepen in het beeld krijg en ik heb slechte ervaringen met mediamarkt dus ik ben naar Apple gegaan en Apple heeft mij aangegeven dat ik naar de mediamarkt moest gaan en de Apple TV koppelen aan een tv daar ( zo dat apple zag dat het niet aan mijn tv lag) foto’s maken en dat opsturen naar Apple prima vrouw achter de balie schijnt mij helemaal niet te willen helpen en is zeer arrogant. Prima daarna wil ik een Harman kardon kopen. Ik neem de doos mee anar de kassa maar ik had een korting bon (via de mail) dat werkte niet dus moest het online bestellen en op afhalen klikken. Prima zo gezegd zo gedaan. Dus ik loop terug naar de balie om mijn har man kardon te halen die ik online heb betaald en ik krijg een andere doos terug die geopend is en wordt gezegd ja ik heb hem alleen opengemaakt om te kijken of het geen show model is dus ik kijk naar de speaker en wat ik zie is een gebruikte speaker met een kras erop naar het aangegeven te hebben kijk toch maar de andere doos mee ik heb het gevoel gekregen dat ik met opgelicht voor me eigen ogen door de mediamarkt ik vind het oprecht niet kunnen en slechte service door de vrouw achter de balie walg ik echt op Media markt en ben ik zeker NOOIT meer van plan om iets bij jullie te halen in Deventer. Inplaats van een gesprek aan gaan word ik belachelijk gemaakt.

Gewenste Oplossing:

Dat mevrouw word aangesproken op haar gedrag en dat en dit alleen maar averechts werkt ik snap dat er veel vervelende mensen langskomen bij de service balie maar het op zijn minst fatsoen om mensen normaal uit te laten praten en normaal dialect aan te gaan.

En ik wil op zijn minst een excuus van mediamarkt vanwege oplichten door mij een speaker te verkopen die gebruikt is en wordt gezegd dat hij nieuw is want daar ben ik zeker niet van gediend. Aangezien ik de volle prijs betaal!

Grietje
21-12-2020

Vorig jaar wasmachine gekocht . Weken op monteur gewacht machine maakte rare geluiden. Helaas monteur weg niks gevonden maar rare geluiden bleven. Weer een monteur. Ja eindelijk moest nieuwe trommel in. Weer de eerste monteur heeft trommel geplaatst wasmachine vloog haast de lucht in leek wel een straaljager. Weer gebeld ja mocht retour en geld terug binnen 5 werkdagen. Helaas niet te bereiken via Facebook, mail en telefoon. Te druk werd steeds gezegd. Nu nog mijn geld niet. Gaat me niet eens om die 380 euro maar de bereikbaarheid en diversiteit aan beloftes is echt frustrerend.

Nicole
18-12-2020

Soundbar kwijt!

Soundbar besteld, zoek geraakt? Onderzoek zouden ze opstarten, duurt nu maarliefst 3 weken? Bel je de klantenservice snappen, begrijpen en verstaan ze je niet? Mocht je mensen bij je Telefonische klantenservice neer zetten, probeer dan op zn minst dat ze fatsoenlijk nederlands begrijpen en verstaan?

Ahmed Faisal
18-12-2020

Verkeerde informatie over Product

Onlangs heb ik 2x LG UltraGear 27GL650F-B.AEU monitor gekocht, op de website stond het is een AMD-Sync, maar het zijn Nvidia G-SYNC monitors dus geen AMD-Sync.

Zoals jullie weten MediaMarkt heeft geen klanten service nummer alleen maar bereikbaar via chat, op de chat heb ik probleem uitgelegd en te horen gekregen het is content fout verder geen excuses aangeboden alleen werd gezegd stuur die terug.

Ik vind schandalig dit MediaMarkt mensen voor de gek houdt.

hier is link naar de product: https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_lg-ultragear-27gl650f-b-aeu-1618255.html

Kader
17-12-2020

Klacht over ondeugdelijk tv 4.5 jaar oud

De klacht

op 10-04-2016 een TV gekocht voor de prijs van 1129.00 . Nu 4.5 jaar later tv geeft midden onder in de scherm een paars grijs vlak. Aangeboden voor reparatie en kreeg vandaag een offerte voor reparatie. 716.38 totaal. wettelijke bijdrage 169.13 en wat over blijft 547.25 zijn de kosten voor mij.

Ik moet voor de schermpaneel vervangen wat niet mijn eigen schuld is 547.25 betalen verder geen coulance alle afschrijving gedaan. Geen vervanging en gratis reparatie. media Markt. Ik vind het belachelijk Volgens Uneto moet mijn tv 1129 euro 6 jaar meegaan nu 4.5 geen schuld fabrieksfout. En ik word dupe om te betalen. Ik heb recht op een deugdelijk product die min 6 jaar zou moeten werken. Media markt net ook gebeld Cruquius) zegt dat ik zelf alles moet betalen en Anders mag ontbinden. Kosten terug 266.67 voor een tv 4,5 jaar oud en geen eigenschuld volledig schuld fabriek. Ik vindt dat we opgelicht worden en dat we niet geholpen worden voor vervanging op gratis repareren. Net ook email gestuurd en brief of ze het oplossen voor mij. Anders moeten we niets meer kopen bij de Media Markt en elke 4.5 jaar 1100/ 1200 aanschaffen en vervolgens naar de prullenbak omdat bedrijven en fabrieken rijk willen worden. Dit is onacceptabel , dit mag niet gebeuren. Wie moeten we nou vertrouwen als ik een goedwerkende tv wilt kopen, als de portefuille van iedereen breed was zouden ze elke jaar een nieuw tv kopen en weer weggooien. Waar is de wettelijke garantie en de garantie voor gebruiksduur Uneto lijst dan voor bedoeld? Product boven 1000 6 jaar gebruiken ik geloof er niets meer van.

De oplossing

Gratis repareren of vervangen

17-12-2020

Betaling terugstorten. nee hoor.

Op 30 november heb ik een artikel ingeleverd dat ik online had besteld en betaald per creditcard. Ik heb daarvoor een creditfactuur ontvangen.

Vanwege de drukte bij de kassa (corona risico) heb ik ervoor gekozen het geld te laten terugstorten.

Dit zou 3 a 4 dagen duren. Gebeld omdat ik steeds niets ontving en toen zou het vanaf 30 november 5 tot 7 werkdagen duren. Op 11 november weer gebeld, geen contactmogelijkheden of doorverbinden met afd. debiteuren. Er is een incident aangemaakt en ik zou na ca. twee dagen een antwoord krijgen van de financiele afdeling.

Vandaag 17/12 weer gebeld en nu blijkt dat creditcard betalingen aan het einde van de maand worden gedaan. Wie liegt er allemaal bij Mediamarkt?

Een maand moeten wachten op een creditering lijkt voor mij op diefstal als men dit bij duizenden klanten doet.

Of is mediamarkt niet solvabel?

Waarom kan ik als klant niet bellen met de financiële administratie?

Kortom een goede leerschool voor mij; liever bij een kleine maar betrouwbare leverancier kopen en meer betalen maar met echte klantenservice dan bij Mediamarkt.