Mediamarkt reviews

1.5

17-12-2020

Betaling terugstorten. nee hoor.

Op 30 november heb ik een artikel ingeleverd dat ik online had besteld en betaald per creditcard. Ik heb daarvoor een creditfactuur ontvangen.

Vanwege de drukte bij de kassa (corona risico) heb ik ervoor gekozen het geld te laten terugstorten.

Dit zou 3 a 4 dagen duren. Gebeld omdat ik steeds niets ontving en toen zou het vanaf 30 november 5 tot 7 werkdagen duren. Op 11 november weer gebeld, geen contactmogelijkheden of doorverbinden met afd. debiteuren. Er is een incident aangemaakt en ik zou na ca. twee dagen een antwoord krijgen van de financiele afdeling.

Vandaag 17/12 weer gebeld en nu blijkt dat creditcard betalingen aan het einde van de maand worden gedaan. Wie liegt er allemaal bij Mediamarkt?

Een maand moeten wachten op een creditering lijkt voor mij op diefstal als men dit bij duizenden klanten doet.

Of is mediamarkt niet solvabel?

Waarom kan ik als klant niet bellen met de financiële administratie?

Kortom een goede leerschool voor mij; liever bij een kleine maar betrouwbare leverancier kopen en meer betalen maar met echte klantenservice dan bij Mediamarkt.

16-12-2020

Mediamarkt blijkt onbereikbaar als ze fouten maken

Ik heb op 26 november 2 sets (van inderdaad 2 homeplugs) besteld. Ik kreeg maar een set geleverd. Ik heb geprobeerd te reclameren maar blijkbaar heeft mediamarkt geen telefoonnummer en ook geen mail adres. De enige optie is praten met de support assistent. (een robot) ze herkent het probleem en beloofd me in contact te brengen met een echt levend mens. Die komt echter nooit op de chat. Ook na 48 uur mijn scherm openhouden heb ik nog steeds geen response (doordeweeks)

Na veel googlen vind ik een response formulier. dat heb ik ingevuld maar daar krijg ik als enige response: Heb je het tweede exemplaar inmiddels ontvangen?. Dat vind ik raar. als ze niet alles in een keer kunnen leveren dan kunnen ze toch in het systeem zien dat de order nog niet volledig afgewerkt is?

Ik heb dus na bijna 3 weken nog steeds geen bevredigend antwoord en verwacht eerlijk gezegd dat ze hun fouten niet gaan oplossen.

Emma
16-12-2020

Retour service

75Q 950TS Samsung besteld in de winkel. Snelle levering alleen bij bezorgen en aansluiten bleek de tv niet goed te werken. Klantenservice erg slecht konden niks voor ons doen of omruilen of iets dergelijks. Zelf naar een winkel toe moeten gaan om retour aan te vragen. Retour aangevraagd en nu moet het morgen opgehaald worden is er nog steeds geen tijd bekend. Niemand kan iets of snapt iets ergs storend! Als het ging om iets kleins is het geen probleem, maar dit is een super grote aanschaf en ook nog eens kapot. 3 medewerkers gesproken en alle 3 een ander antwoord. Nu hebben we maar besloten dat ALS de tv wordt opgehaald ergens anders de tv opnieuw te bestellen. Zo kan de ophaalservice tot een uur van te horen pas van zich laten horen, erg jammer als je gewoon moet werken. Wij gaan nooit meer iets bij mediamarkt aanschaffen. Enige positieve dat 1 medewerker ons super aardig te woord heeft gestaan en meer duidelijkheid heeft gegeven, maar daar houdt het wel bij op.

Roel
15-12-2020

Media is communiceren, Media Markt ken dat woord niet.

Op 4/12 een gasfornuis besteld. Volgens de site was er en voorraad en een levertijd van 3/4 dagen. Ik had als leverdatum 14/12 tussen 8 en 12 uur opgegeven. Geen enkele bevestiging via de mail of anderszins via sms o.i.d. Gaan zoeken op de website en uiteindelijk staat mijn account bij het product dat de levertijd is vertraagd, zonder ook maar een indicatie aan te geven wanneer wel. De chatbot geeft alleen maar standaardantwoorden. Pas als je het woord annuleren laat vallen in de chat krijg je een telefoonnummer. Lange wachttijd dus. Verbaast me niets. Sales ziet er zoals altijd bij dit soort bedrijven er gelikt uit. Aftersales van het slechtste soort.

Deann

Waardeloze service!

Werkelijk een waardeloze service bij de mediamarkt. Ik heb een bestelling geplaatst op 19 november en daarvoor een voucher ingeleverd met een bestelwaarde. Eerst kreeg ik nog netjes een bestelbevestiging en leek alles geregeld. Even later kreeg ik een annulering via de mail, het product was niet meer leverbaar. Tot zo ver nog niks aan de hand, maar ik verwacht natuurlijk dat ik de waarde van de voucher terug krijg, dit was een slechte aanname van mij. Na meerder keren mailcontact, uren in de wacht via de telefoon, pogingen via de chat (waar niemand op reageert van Mediamarkt) heb ik tot op de dag van vandaag nog steeds geen waarde terug gekregen van deze voucher! Er is mij meerder keren beloofd dat ik deze zou ontvangen, per mail en per telefoon, maar deze mensen krijgen niks geregeld. Hoe moeilijk is het om iemand een voucher van X bedrag te geven, wanneer ze zelf het product annuleren!? Ze hebben leuke prijsjes, maar ik snap ook wel waarom, aangezien ze flink besparen op de klantenservice, die echt nog niet eens 1 ster verdient. Ik hoop dat ik ooit nog wat te horen krijg van ze en dat ik misschien wel voor het einde van het jaar deze voucher ga ontvangen. Voor nu ga ik in elk geval niet meer naar de Mediamarkt!

Han
14-12-2020

Allerslechtste service en bezorging ooit

Een koelkast besteld op 4 december die op 7 december zou worden bezorgd. Geen mail of telefoon gehad over de bezorging, dan plots een bericht dat de beozrger zou zijn langs geweest en er niemand thuis was, wat niet klopt. Elke dag gebeld met de Mediamarkt waar mijn koelkast bleef, geen concrete informatie en van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk op 11 december de koelkast geannulleerd omdat er geen informatie kwam over de bezorging. Geen bevestiging van de annulering gekregen, ondanks de toezegging en vandaag opeens een berocht gekregen dat de koelkast is bezorgd terwijl er helemaal niets is bezorgd en de bestelling door mij was geannulleerd. Dus weer aan de lijn gehangen met de Mediamarkt om hier naar te vragen. Ik bestel echt nooit meer bij de Mediamarkt, de allerslechtste service en informatie over bezorging ooit! Gebrek aan goede informatie over bezorging, geen annuleringsbevestiging, alleen maar telefonisch toezeggingen die niet worden nagekomen.

Online retourneren

Formulier om bestelling online te retourneren werkt niet. Telefonisch contact is niet te bereiken.

Balen!

Geert

Afhandeling defecte telefoon

Na 3 defecten aan het Samsung toestel (binnen 11 maanden) e-mail ontvangen dat we of ons geld terug wilde of een nieuwe telefoon.

Gekozen voor een andere telefoon dus na de telefoon afdeling van media markt Duiven gegaan (09-11-2020 +/- 18:00 uur)

Geweldig geholpen door de medewerkster bij keuze toestel , veranderen abonnement bij KPN.

En dit op een manier alsof je de koning was , niks

Geen vlug vlug maar goede uitleg en advies.

Top hoor , zulke medewerkers moeten er meer zijn.

Jack

Zeer slechte service

Niet bereikbaar via telefoon, email of chat.

Als je er dan doorheen gekomen bent via chat, geen terugkoppeling op vraag

Hub

Betrokkenheid personeel

Qua assortiment gaan we graag naar een winkel van Mediamarkt, maar wat het personeel betreft hebben we nog nooit een prettige ervaring gehad. Ook nu weer. We zijn in de winkel om een Samsung A71 te kopen, ter vervangen van mijn Samsung S5. De personeelsleden die er rondlopen doen hun best om je niet aan te kijken! Stel je voor dat een klant iets vraagt! We klampen zelf iemand aan een vragen om een A71, die haalt hij uit een grote bak, klaar is kees. Daarmee houdt zijn toegevoegde waarde voor zowel Mediamarkt als voor ons op: hij vraagt niet of wij (70++) de telefoon zelf kunnen installeren (terwijl zij wel een installatie service hebben Ad €29), hij wijst niet op de noodzakelijk aanschaf van een nieuwe telefoon hoes (A71 is groter dan S5), en hij wijst niet op de maat van de simkaart die er in moet. Wat het hoesje betreft, daar hebben we zelf om gevraagd, het antwoord was " daar in het rek". Wat de simkaart betreft, daar kwamen wij achter toen we de telefoon thuis wilden installeren; er moet een nano in plaats van een micro kaartje in. Mag je van personeel niet meer verwachten dan hetgeen Mediamarkt te bieden heeft?

Mir
09-12-2020

Denk je via mediamarkt snel te bestellen :(

Pffff volgende keer echt weer bol.com

Wen
03-12-2020

Nog steeds aan het wachten op de terugbetaling na annulering

Stofzuiger kapot, leuke actie gezien bij MM. Op de webshop stond dat hij op voorraad was ( de volgende dag bezorgd). Wel nodig bij ons, dus besteld. Kreeg maar geen verzendbevestiging, toch eens de mail nagekeken. Ja hoor 'binnen 14 dagen geleverd'. ( OP de webshop stond toen nog steeds 'op voorraad) Dat gaat het niet worden 14 dagen niet stofzuigen. De volgende dag naar de Mediamarktwinkel gereden en daar was wel nog een ( meerdere) op voorraad. Medewerkster daar vertelde dat ik het nog telefonisch kon annuleren als die nog niet verzonden was. Thuis gelijk gebeld en na 43 min wachten eindelijk iemand aan de lijn. Helaas sprak deze mevrouw geen goed Nederlands en zei dat ze even ging zien voor mij. Op mijn account kon ik idd zien dat de bestelling weg was en ik had mail met de bevestiging van de annulering. Daar stond ook dat het geld terug gestort werd. Ondertussen had ik al 5 min 'niemand' meer aan de lijn want na het: 'ik zie even voor U was het stil'. Nog 5 min als een onnozele 'hallo' door de gsm lopen roepen, na geen enkele reactie uiteindelijk maar opgehangen. Ondertussen zijn we al 2 weken verder de beloofde 3-5 werkdagen en daarna 5-7 werkdagen, zijn niet gehaald met de terugbetaling. Op vragen via Facebook, Twitter en hun eigen chat wordt al dagen niet gereageerd. Nu weet ik niet of er iets met annuleren fout gegaan is, of dat de MM gewoon veel te laat is met terugbetalingen. De klantenservice mag je in ieder geval geen service noemen.

Jeremy
02-12-2020

Nog nooit zo'n slechte ervaring gehad op het gebied van klantenservice!

Recent een koelkast gekocht in de winkel van Mediamarkt in Enschede. Deze beschadigd geleverd gekregen van Dynalogic. Na minimaal 30 minutens aan de lijn gezeten te hebben eindelijk een medewerker aan de telefoon kunnen krijgen. Blijkt dat de medewerkster de bestelling alsnog op 'online' heeft geregistreerd. Waardoor het ophalen van de gegevens "te moeilijk" was. Telefonische hulp spreekt nauwelijks Nederlands en erg onprofessioneel door een beetje te spotten met andermans achternaam.

Gegarandeerde punten:

- Klantenservice moeilijk tot niet te bereiken

- Medewerkers zijn onprofessioneel en hebben weinig kennis

- Mocht het gelukt zijn contact te hebben gehad, duren de acties alsnog veel en veel te lang

Radjesh
29-11-2020

Slechte klantenservice

Niet eens 1 ster waard .

Klantenservice in almere werken er mensen die hun eigen voorwaardes niet kennen en vervolgens jou met een onduidelijk antwoord of geen antwoord er van af willen komen.

Ik wilde gebruik maken van de 100 dagen retour van een ps4 deze binnen 2 maanden terug gebracht in nieuwe staat.Reden omdat er bijna niet op is gespeeld.

Hij voldeed aan alle voorwaardes maar ze wilden deze niet accepteren omdat het gebruikt was en daarna een andere smoes omdat deze open is geweest.

Ik vraag hun de voorwaardes erbij te pakken en mij aan te wijzen waar deze niet aan voldoet en dat konden ze niet en lieten mij daar gewoon uren staan.

Wat is er mis met de klantenservice als ze zo met hun klanten omgaan is het slechts kwestie van tijd als ze hun baan gaan verliezen en dan gaan afvragen hoe dat kan.

Almere klantenservice vreselijk slecht op persoon na zijn naam is Nick deze man snapt het tenminste kom je daar vraag naar hem.

28-11-2020

Klanten.

Ik snap niet wat het woord service in "klantenservice" doet bij Mediamarkt

Communiceren niet met elkaar en lezen dossiers niet zodat je 6x iets opnieuw uit moet leggen. Ook duurt het lang voordat je reactie krijgt.

En ja druk zullen ze het daar op deze manier houden. Nu al 4 weken bezig nog steeds geen oplossing.

Roy
28-11-2020

Slechte, langdurige service!

Als je service wil moet je ver zoeken.

en heeeel lang wachten!

TIP! In de winkel kijken. ergens anders (goedkoper) kopen!

Monica
27-11-2020

Extra service betalen, geen service ontvangen

Op woensdag 25 november jl. was mijn gasfornuis bij mij geleverd zonder stekker. Ik vroeg aan de bezorgers waar mijn stekker was en ik vroeg of ze mijn gasfornuis gingen aansluiten. Dit omdat ik een extra service had betaald voor het plaatsen en aansluiten van mijn gasfornuis. De bezorgers gaven aan dat ze alleen mijn gasfornuis bezorgen niet aansluiten. Ik vind dit een zeer slechte zaak. Ik moest een stekker gaan kopen en een klusjesman inhuren om mijn gasfornuis aan te laten sluiten. Waardeloze service Mediamarkt.

Ike
26-11-2020

Koop er niks!

Klantenservice niet beriekbaar na 40 minuten gooien ze je er gewoon uit en die boeren daar geven je verkeerde producten

25-11-2020

Op voorraad product plotseling 4 weken levertijd

Ondanks eerdere slechte ervaringen toch weer de fout gemaakt om in de korting van Mediamarkt te trappen. Product 20% goedkoper dan bij concurrenten, staat 'op voorraad'. Besteld, betaald en dan een mailtje krijgen dat het product helaas 4 weken (!) later komt (verwacht ook nog, dus misschien nog wel langer). Nu mijn les geleerd en nooit meer iets bestellen!

Oh en om mijn bestelling te annuleren, ruim een uur in de wacht. Nu snap ik waarom ze goedkoper kunnen zijn, gewoon hele slechte service!

24-11-2020

Verschrikkelijke service

Cijfer gebaseerd op de webshop, voor 22.00 besteld morgen in huis.

Volgende dag mooi geen bestelling, na 3 kwartier in de wacht bij de klantenservice krijg je antwoord geen idee wat de levertijd gaat worden.

Bestelling geannuleerd, en ook bevestigd per mail.

Volgende Daf komt post nl het pakket afleveren, en ik had inmiddels al elders wat geregeld.

Geretourneerd in de winkel, zit nu al een maand op mijn geld te wachten.

Waardeloos bedrijf met een verschrikkelijke klantenservice, bestel hier nooit iets online.