Mediamarkt reviews

1.5

V. Van Zoelen
28-09-2020

Autistische ellende

De tablet van mijn zoon was stuk. Hij is autistisch. Zijn hele dagschema wordt bepaald door de opdrachten (alarmen, scherm, en overzichten) die wij in zijn tablet hebben gezet. Dit werkt zo geweldig, dat hij werkte bij ons thuis kon wonen. Je wilt tenslotte niets liever dan je kinderen om je heen.

Dit hebt ik aangegeven. "Maar de tablet wordt opgestuurd en dit kan helaaaaaaas tot twee weken duren mevrouw." Ze draait zich direct om en vult een formulier in. Ik vraag nog of ze me heeft begrepen. Maar ze antwoord dat iedereen haast heeft met de reparatie.

Trouwens: voorheen met mijn laptop werd hij ter plekke aan een balie gerepareerd. Er werd gezegd wat het gaat kosten en of we akkoord gingen. Dit had ik nu ook verwacht.

Het heeft 3 weken geduurd voor ik het telefoontje kreeg dat hij klaar was. De aan/uit knop was stuk.

Onze zoon woont hierdoor niet meer bij ons.

Ik denk nog elke dag aan Mediamarkt.

Kim
26-09-2020

Schandalig

Jammer dat cijfer 0 is niet bij staat want 1 ster zijn jullie voor mij ook niet waard

Jullie hebben mij een wasmachine verkocht die jullie niet hadden jullie hebben hem ook weer zelf geannuleerd.

Ik kon mijn geld terughalen in de winkel ik heb er anderhalf uur gestaan en ze weigeren het terug te geven in de winkel want dat is niet mogelijk dat doen ze nooit wat al niet klopt want ik heb het al eens eerder meegemaakt dat het netjes meteen werd teruggestort. Ik moest mijn rekeningnummer doorgeven via de mail dit heb ik nu al 3 keer gedaan. Vanmorgen kreeg ik mail dat het geregeld was en een uur later weer een mail of ik mijn rekeningnummer door wil geven. Ik voel me bestolen! Iedere medewerker zegt weer wat anders tegen ons. Ik ben nog nooit zo onbeschoft behandeld en bestolen. Ik ben hier nu al dagen mee bezig er word vanalles beloofd maar niemand houd zich aan zijn/haar belofte. Als wij binnen 7 dagen ons geld niet terughebben gaan we over tot aangifte.

Carlo
24-09-2020

Communicatie is kut

Communicatie is kut

Erhan
06-09-2020

Klaar ermee

De reden dat ik de cijfer 1 geef is als volgt : Online had ik 3 maanden geleden oordoppen besteld. Toen ze binnen kwamen was de doos beschadigd en de oordoppen werkten niet. 2e reden is dat ik al 5 x in de winkel ben gegaan van Den Haag grote markt , telkens wanneer ik een medewerker vraag geven ze aan dat ze druk zijn en vervolgens vrouwelijke klanten helpen of babbellen met eigen collega's.

Vanaf nu ga ik ook niks meer bestellen bij Media markt liever 10 euro extra betalen dan aan hun.

Pepo
03-09-2020

Waardeloos bedrijf

Kleine week geleden tv gekocht.

Wilde wat informatie dus ga je bellen.

Meerdere keren meer dan 25 minuten moeten wachten voor ik iemand aan de telefoon kreeg.

Dan spreekt men ook nog eens erg onduidelijk Nederlands en als je vraagt of men iets herhaald dan krijg je snauw.

Geven men ook de verkeerde informatie.

Werkelijk dat heb ik nog nooit mee gemaakt.

Zal niet meer iets bestellen of kopen bij MediaMarkt zo waardeloos. ??????

Bol. Com of Cool-B is veel beter goede klantenservice Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Sag
01-09-2020

Slecht!

Klantenservice bakt er niks van! Zonder te kijken naar mijn online geplaatste bestelling, had de medewerker al een antwoord. Ze weten niks af van hun voorwaarden en regels. Wonder dat jullie nog overeind staan!

Farhad
31-08-2020

Opprijzen en afprijzen

Ik ben paar dagen geleden een tv gaan kijken bij Mediamarkt Amste4dam Arena. Ik heb een Samsung tv gevonden die voor 888 euro te koop stond. Ik zie nu dat exact hetzelfde tv opgeprijsd is naar 1099 euro en weer afgeprijsd voor 799 euro.

Ik heb net gebeld met de klantenservice van de Mediamarkt en de medewerkster van de Mediamarkt zegt: De nieuwe lading is binnengekomen en daarom is een andere prijs. Wanneer ik het aangaf dat het misleidend is voor klanten. Men krijgt 88 euro korting terwijl Mediamarkt aangeeft dat je 300 euro korting krijgt. Mocht het nodig zijn dan heb ik de foto's van deze opprijzing

Goce
31-08-2020

Wasmachine en droger

Geen ster waard!

Communicatie.geen.

Duidelijkheid over s.v.z bij bestelling.geen.

Wil
30-08-2020

Wachten op bestelling

Een bestelling gedaan, mail onvangen produkt is verzonden, echter PostNL kent Track en Trace niet. dag erop met MM gebelt, kreeg een mail terug dat ik maar een week moest wachten en dat ik me dan maar weer eens kon melden. te gek voor woorden. was dus de laatste keer dan ik hier iets heb gekocht.

Fee
28-08-2020

Slechte service, totaal geen wil om de klant te geven wat is beloofd

Bij bestellen staat ‘vandaag voor 23:30 uur besteld, morgen in huis’.

Wasmachine op zaterdagmiddag besteld. Deze zou op maandag worden geleverd.

Wel betaald en bevestiging ontvangen, maar de bestelling is ergens in het systeem blijven hangen. Maandag en dinsdag gebeld met klantenservice. 4 medewerkers gesproken maar niemand die zich geroepen voelt om de fout zsm te herstellen: ik moest maar gewoon wachten. Uiteindelijk woensdag (4 dagen na bestelling) geleverd. Geen excuses ofzo. Blijkbaar vinden ze het heel normaal om afspraken niet na te komen.

Nooit meer Mediamarkt voor mij.

Guus
26-08-2020

Slechtse ervaring ooit

Ze leveren de verkeerde koelkast af en het duurt wel even voor ze het komen ophalen. Er komt een vrachtwagen langs om het op te halen, zoals met moeite afgesproken. Kan niet. De vrachtwagen is vol. De volgende dag hetzelfde verhaal: de vrachtwagen zit vol. Voor de zekerheid heb ik nog gebeld: een vrachtwagen met ruimte in zijn wagen. Dus niet. Zit je dagen met een verkeerde koelkast midden in je kamer. En Mediamarkt. Deze geeft steeds de schuld aan de transportonderneming. Deze krijgt echter opdracht van Mediamarkt en dus liegen ze of ze zijn totaal ongeschikt voor hun werk. Chatten met MediaMarkt om te klagen: steevast dezelfde reactie: ik begrijp u niet, ik moet nog verder leren. Hoe is het mogelijk? Ja, bij Mediamarkt is al het slechte mogelijk. Nooit meer kopen bij Media Markt

Marian
25-08-2020

Super.

Allervriendelijkst geholpen door meerdere medewerkers en een super service bij MediaMarkt Assen. Zelfs koffie aangeboden gekregen tijdens het wachten. MediaMarkt Assen heeft er zeker een klant bij.

Annette
24-08-2020

Apparaat stuk en geen gehoor vanuit MediaMarkt

Nieuwe koelkast is na drie maanden al stuk. Na melding op de website zijn we drie weken verder en ik heb nog helemaal niks gehoord van ze over een reparatie. De klantenservice laat je zo 15 minuten wachten en verbreekt dan gewoon de verbinding. Mediamarkt is niet meer wat het was. Ik ga in het vervolg naar Coolblue.

22-08-2020

Voorraad op website klopniet met winkel

Hallo,

Ik was vandaag op zoek naar een Iphone XR ( in de kleur geel) en deze was vandaag de dag aanbieding bij de mediamarkt. Wij naar de mediamarkt Almere voor een gele XR, maar daar hadden ze er maar 1 en daar was door de mediamarkt een protectieglas opgeplakt van 40 Euro. De mediamarkt medewerker kon hier verder niets aan doen maar ik vind 40 Euro voor z’n glaasje wel veel buiten het feit dat wanneer je er maar 1 op voorraad heb je dit soort extra’s niet voor de klant moet verplichten. Dus wij zijn zonder gele XR de winkel uit gelopen.

Bij thuiskomst hebben we op internet gekeken en kwamen we er achter dat er een winkelvoorraad op de website staat. Nu bleek dat er in Utrecht (hoogcaterijen) een op voorraad stond. Wij zijn niet geheel dom (dachten we toen) wij bellen of dat inderdaad zo was voordat we dat stuk van Almere naar Utrecht gingen rijden. Na een half uur aan de telefoon wachtende op een medewerker nadat het menu je terug stuurt voor het voorraadbeheer naar de website, werden we gewoon weg gedrukt.

Dan toch maar de gok genomen en wij naar Utrecht gereden en wat bleek er was geen gele XR de twee medewerkers hebben alles afgezocht en vertelden ook nog dat in het voorraadbeheer ook nog weleens de DEMO modellen meegenomen worden en dat het wel vaker niet klopt.

Welk groot bedrijf werkt met een voorraadbeheer waar niets van klopt. Ben wel eens benieuwd of zijn ook weleens een Balance moeten doen en dat dan de gehele voorraad weer op order wordt gebracht. Of blijven ze maar aanmodderen en blijven de medewerkers maar zeggen dat zij er niets aan kunnen doen

Conclusie: gaan niet af op de website van de Mediamarkt en ga bij aanbiedingen gewoon naar de winkel en als ze het daar niet hebben heb je gewoon pech. En voor de Mediamarkt je kunt op deze wijze heel veel aanbiedingen op de website zetten want er klopt toch niet van.dus heb je uiteindelijk kan dat men wat anders koopt en dan heeb jullie toch je zin.

Ik vindt niet dat je op deze wijze met je klanten om kan gaan en zal een volgende keer wel 20 keer bedenken of ik weer iets bij de Mediamarkt zal gaan kopen

Jan uit Almere

Kapotte TV

Na 2,5 jaar ging de TV stuk , althans de beeldbuis ledjes , C.E repair gebeld via de MM , deze zei , om technishe of economishe reden kan de TV niet gerepareerd worden .

Moest € 97,50 betalen en nam de TV mee .

Ik zou een Refund-Bedrag krijgen van de MM , ter waarde van € 324,50 , en dat zou binnen 3 werk-dagen uitbetaald worden , omdat ik met IDeal had betaald in de MM Webshop .

Dit speelt al van 31-07-2020 , tot opheden nog geen geld gezien .

Na tig keer mailen en proberen te bellen , zei een medewerkster , je moet nog even geduld hebben .

Ik vroeg waarom moet ik geduld hebben , jullie zijn al weken te laat met terug betalen .

Antwoord ; ik begrijp het , maar u zult toch nog even geduld moeten hebben .

Wat een tent zeg , is gelijk de laatste keer geweest dat ik hier iets koop!

Damiano
20-08-2020

Super slechte klantenservice en hulp

Na 1.5 jaar was eem tv van 1000 euro kapot gegaan. Een sony met als foutmelding 3x rood knipperlampje. Ik had tot en met 2 jaar garantie maar moest de reparatie aanmelden via de klantenservice. Helaas nooit een reactie gehad van de klantenservice waardoor het helaas 1jaar later is. Ik heb meerdere keren elke maand contact gezocht, maar geen reactie. Bij langsgaan met de TV voor reparatie wisten ze niks, dus kon het niet.

Nu eis ik een nieuwe TV door nalatigheid van Mediamarkt.

Helaas kan ik geen 0 geven anders had ik het gedaan!

Pancho

Geen waardering vaste klant

Ik als vaste klant bij mediamarkt heb voor het laatst wat gekocht bij mediamarkt. De reden is maar 5 euro voor het plakken van een panzerglass op een nieuwe telefoon die ik gekocht hebt. Ik verwacht dat zoiets gewoon een gratis service is, het gaat er niet om of ik het zelf kan maar dit soort kleine dingen die weinig moeite kosten moeten gewoon niets kosten. Ik heb echt in een paar jaar tijd iets van 7000-8000 euro uitgegeven maar iets extras voor een klant doen ho maar. Helaas vinden jullie 5 euro belangrijker dan een vaste klant tevreden houden en daarom kom ik niet meer.

Mel
18-08-2020

Nooit meer MEDIA MARKT

Wasmachine besteld maar een defecte geleverd gekregen. Ik wacht nu 1 maand later nog steeds op een telefoontje van Media Markt. Als je de klantenservice belt krijg je medewerkers aan de lijn die niet bekwaam zijn(geen verstand van zaken).

PdeRteU
04-08-2020

Geen geld retour ondanks belofte

Omdat de bestelde wasmachine niet werd geleverd conform hun eigen voorwaarden, en ik hem dus heb geweigerd, werd hij weer mee teruggenomen. Dagen geprobeerd om een nieuwe bezorgafspraak te maken, maar dat lukte niet bij de klachten-on-service. Uiteindelijk de bestelling geannuleerd en bevestigd gekregen dat ik mijn geld binnen 5-7 werkdagen retour zou ontvangen. We zijn nu 1 maand verder. Zijn zij niet tevreden over mij? Groet, Peter. Bestelnummer 81424934

Coby
04-08-2020

Heel correcte medewerkster

Onze chroom book kapot na half jaar.

Kregen nieuwe duurdere leen chroombook mee voor op vakantie.

Keurig te woord gestaan en geholpen in Bergen op zoom!

Toppie

Nu hopen dat de andere gemaakt word.