Mediamarkt reviews

1.5

17-06-2020

Erg duur

Vroeger was de MM nog concurrerend op het gebied van de prijs, kwaliteit en nazorg. Tegenwoordig is het veelal de duurste winkel. Op het gebied van DAB+ ontvangers soms wel tot 40% duurder. Ik vraag me echt af waar de MM zijn bestaansrecht nog aan dankt. Aan een stelletje naieve klanten die zich gebukt laten naaien.

Ananda
15-06-2020

Mediamarkt is CORONADOOF

Ik kom in een zo goed als lege winkel waar alleen vooraan bij de in en uitgang het een drukte van jewelste is. De servicebalie staat ook vooraan en anderhalve meter afstand houden is onmogelijk en iedereen staat met angst in de ogen proberen netjes te blijven en mensen te vermijden wat absoluut niet gaat.

Op mijn vraag of ze de boel niet wat naar achter kunnen zetten en die bak redbull weghalen zodat mensen die afstand kunnen houden en dus gerust zijn krijg je een warrig verhaal van een kind wat het ook niet weet maar wel daar de klappen staat te vangen voor de baas, schandalig. Ik heb zelf met mijn armen wijd gestaan om de mensen minstens uit de cirkel zover mijn arme rijken gehouden wat nog geen halve meter is dus… echt heel achterlijk om dit niet slim, goed en vooral veilig te regelen voor iedereen die mediamarkt heeft laten bestaan en nu ondanks de onveiligheid en dreiging die ervanuit gaat nog steeds draaiende houd.

Maar waarom een 1 ster?

Omdat ik zojuist bel voor informatie over een product dat ik wil komen kopen en geloof het of niet maar informatie over producten is afgeschaft!

Nee, je moet naar de winkel komen als je informatie wilt! dat is dus dubbel achterlijk en dubbel schandalig en dubbel potentieel dodelijk, tenzij ik het hier niet begrijp allemaal.

Of krijg je automatisch geen covid 19, corona, als je bij mediamarkt over de drempel stapt?

Is informatie per telefoon verstrekken, laten verstrekken door medewerkers die zo goed als niks te doen hebben niet het allereerste wat je doet in deze zeer ernstige, potentieel dodelijke (ik herhaal het nog maar eens gezien ik dacht dat mediamarkt een grap maakte maar ze zijn ook nog serieus) situatie?

Dat je de informatieverschaffing (kostenpost waar die slimme adviseur nu juist voor gezorgd heeft dat je weer meer geld bespaart en weer net, net, net binnen de grenzen van de wet doch buiten het betamelijke blijft maar wat in godsnaam kan jou dat schelen, toch, mijnheer en mevrouw mediamarkt?) per telefoon uitgerekend nu afschaft is onbegrijpelijk en schokkend.

Ik wens alle concurrentie van mediamarkt, dus paradigit, electroworld, expert en vooral alle kleine winkeltjes met echte (vak)mensen enorm veel succes en goede aanbiedingen toe zodat net als ik, iedereen weer gewoon daar heen gaat.

How low can you go? zo low dus.

Enrico
12-06-2020

Slechtste afhandeling tot nu toe

Ik had een condensdroger besteld bij mediamarkt die heel erg herrie maakte dus voldeed niet ik een half uur eerst in de wacht met deze mededeling en al iets gezien om evt telefonisch om te ruilen maar dat ging niet omdat het een ander merk betrof dus ik eerst een nieuwe gekocht op de site en daarna weer gebeld

Eerst weer een half uur in de wacht en toen alles uitgelegd dat ik een nieuwe had gekocht en dat de andere droger mee terug kon dus 20 min aan de lijn om dat helemaal door te spreken en de medewerker zou dat helemaal regelen en zou alles ontvangen maar tot mijn verbazing geen bevestigingsmail gehad (zal wel teveel werk zijn geweest ) dus had al een beetje twijfel maar volgende dag netjes op de hoogte gehouden dat de nieuwe geleverd zou worden en wanneer dus dat ging keurig maar toen ze de nieuwe af kwamen leveren wilde ze de oude niet meenemen omdat sorry dat ik het zeg die lulvan media markt niks had genoteerd dus ik heb het product niet aangenomen daarna weer gebeld en keurig een andere medewerkster nu die alles volgens de regels heeft gedaan om het andere product weer op te laten halen en nog een bevestiging daarvan gehad maar vijf uur verder nog geen informatie dus zit vanaf woensdag tot maandag minimaal met een droger in de huiskamer die ik klaar moest zetten om op te halen en 700 euro lichter en van de andere droger die ik heb terug gestuurd nog geen bevestiging dat hij alweer in hun bezit is dus voorlopig geen euro terug denk ik en geen droger

Ga nu naar cool blue want daar schijnt de service wel heel goed te zijn

Dus mijn advies bestel geen grote dingen bij media markt die je niet zelf kan terugsturen

Thijs
11-06-2020

Vernieling simkaart

Sta ik eerst drie kwartier te wachten om mijn simkaart te laten knippen, knippen ze hem in spiegelbeeld. Contacten kwijt, nummer kwijt. Als je niet weet hoe je een simkaart moet knippen kun je dat ook gewoon eerlijk zeggen en een collega vragen die het wel kan. Ik kom niet meer terug in het mediamarkt filiaal in Arnhem en raad hem iedereen af. Wat een baggerservice

Eelco
06-06-2020

Mediamarkt houdt zich totaal niet aan de Corona regels

Vandaag naar de mediamarkt in Heerhugowaard gegaan. Bij binnenkomen nog netjes een gedesinfecteerd mandje gekregen. Daarna in de winkel was het al niet fijn, veel te druk (dus geen controle op maximaal aantal mensen in de winkel). Daarna komt iemand binnen enkele 10 tallen centimeters van mij om iets te pakken, vriendelijk gemeld aan deze meneer dat dat wel erg dichtbij is. Krijg een grote mond terug en dit gemeld bij iemand van het personeel. Helaas heeft het personeel van mediamarkt lak aan de corona regels het antwoord was ach meneer is nu eenmaal niet te voorkomen in zo'n grote winkel.

Mediamarkt houdt zich dus niet aan de Corona regels, sterker nog heeft er lak aan (winkel te vol en personeel zorgt er niet voor dat de klanten zich aan de regels houden). Voor de verkopers is halen van hun verkoop quota duidelijk belangrijker dat de gezondheid van de klanten.

Mij zie je hier niet meer terug en ik hoop dat meerdere mensen dit voorbeeld volgen.

06-06-2020

Vooraad

Rij voor de zoveelste keer naar een mediamarkt in Nederland waar ze beweren het product op vooraad te hebben,nog van te voren gebeld ,,nee meneer het ligt hier .en rij ik weer voor niets

05-06-2020

Zeer slechte service van MediaMarkt, voor mij als trouwe klant nooit meer!

Ik bestel nooit meer iets bij MediaMarkt. Ik was een trouwe klant maar helaas is dit verleden tijd. Wasmachine besteld op 26 mei jl. Volgens de site volgende dag in huis. Drie dagen later op 29 mei zou deze worden bezorgd. Vakantiedag opgenomen maar helaas niets geleverd. Zou zaterdag 30 mei worden geleverd. Helaas niets geleverd. Ivm leverproblemen werd dit 2 juni, vakantiedag opgenomen, weer niets geleverd. Daarna werd beloofd 5 juni en weer vakantiedag opgenomen en nog steeds niets binnen. We hebben 5 mails gestuurd om in contact te komen en geen enkele reactie terug. Mediamarkt klantenservice beloofd iedere keer weer terug te bellen of te mailen. 6 maal beloofd en 1 keer daadwerkelijk een mail ontvangen. 3 vakantiedagen en een hoop frustratie en irritatie verder nog steeds geen wasmachine. Zojuist nog even contact gehad met de service afdeling, ze hadden nog geen oplossing en omdat ik hierover boos werd besloot de service medewerker Michielle de verbinding te verbreken. Helaas dus zeer slechte en onprofessionele klantenservice bij MediaMarkt. Voor mij nooit meer! en wat nog veel erger is, het interesseert de MediaMarkt helemaal niets. Al neem je nog 10 keer contact op. Toen ben ik reviews gaan lezen en wat blijkt; ik ben niet de enige met dit soort problemen. Dus op naar CoolBlue!

Mujib
28-05-2020

Nooit meer, never bij MediaMarkt wat bestellen

Vorige week maandag 18-05 20 een Amerikaanse koelkast besteld binnen 24 uur voor de drempel tot vierde verdieping zonder lift maar voor 19,99 kan in de keuken geplaatst worden ik heb voor de laatste gekozen, eindelijk vorige week vrijdag 22-05-20 werd de koelkast bezorgd werd in de keuken uitgepakt bleek beschadigd te zijn maar de bezorgers mochten die niet mee nemen want moet een ophaal opdracht zijn dus weer klantenservice bellen werd voor dinsdag 26-05 een afspraak gemaakt maar werd de koelkast niet meegenomen want die staat op de tweede verdieping ik weer bellen nog een afspraak voor vandaag 27-05-20 hetzelfde verhaal in totaal heb ik meer dan 20 keer gebeld en iedere keer wordt gezegd wij kunnen niets doen wij zetten het door. Dus ik zit nog steeds met de beschadigde koelkast.

Bijna vergeten voor al dat ongemak hebben ze mij 7,50€ compensatie aangeboden ik had geen compensatie gevraagd maar dat vond ik echt belachelijk schreef een email dat kan zo een grote bedrag niet accepteren toen hebben ze dat verhoogd naar 25€.

Ik wil geen compensatie, ik wil van die beschadigde koelkast af.

Nooit meer bij mediamarkt iets kopen

Mart
28-05-2020

Macbook retour gestuurd en wacht al meer dan 3 wk op terugstorting

Begin mei online een MacBook besteld voor mijn dochter, die 30 mei jarig is. Ik dacht dan ben ik mooi op tijd. Uiteindelijk niet de juiste macbook besteld.

Status: 8 mei contact gehad / retournummer ontvangen en zelfde dag nog verstuurd met het idee dat ik gelijk de juiste in de winkel kan gaan kopen.

Foutje. Wordt al sinds 12 mei toen de MacBook retour is ontvangen voorgelogen en aan het lijntje gehouden. Er gebeurt helemaal niets, zou teruggebeld worden, gebeurt niet. Inmiddels telefonisch min 6x het status opgevraagd vh retournummer. Helemaal niets.

De Service Afdeling neemt alleen de melding aan en stuur mail/bericht intern naar een afdeling en klant krijgt algemeen mailtje en voor de rest niets.

Dat de consument wettelijk gerechtigd is om binnen 14 dagen het bestelde retour te sturen is voor de MediaMarkt niets waard. Lijkt wel of men denkt dat men boven de wet staat en de ‘domme’ consument er wel intrapt. Klopt uiteinde ook want er wordt gewoon niet terug betaald.

De Mediamarkt jaagt zelf zijn eigen klanten weg.

Tot vandaag wacht ik nog steeds op de terugstorting.

Daniël
24-05-2020

Iphone XR reparatie

Iphone XR reparatie

Iphone XR laten vallen, gelukkig verzekerd bij de MediaMarkt met hun partij Allianz. Je denkt dan dat alles natuurlijk vlekkeloos gaat verlopen, maar niks is minder waar.

Nadat de Iphone netjes aangemeld te hebben bij de verzekering, werd ik doorgestuurd naar de Mediamarkt om de Iphone in te leveren ter reparatie en een prijsopgave.

Zo gezegd, zo gedaan. Ik naar de Mediamarkt en werd naar een uur wachten geholpen aan de servicebalie, drukte kan natuurlijk gebeuren. Toen ik aan de beurt was werden mijn gegevens netjes van de Iphone afgehaald en overgezet op een 'eigen geregelde' vervangend toestel, want een leentoestel krijg je niet bij de MediaMarkt. Tijdens dit proces, werden er ondertussen ook nog een vijftal andere klanten geholpen, waardoor ik bij elkaar 3 uur in de winkel ben geweest.

Na een week kreeg ik netjes bericht van mijn prijsopgave. Van te voren was mij al verteld dat dit iets langer kon duren vanwege de huidige coronacrisis. De prijsopgave heb ik toen naar mijn verzekering doorgezet, welke na 3 dagen mij een akkoord gaf en het geld overmaakte op mijn rekening. Ik heb toen direct de MediaMarkt gemaild op het mailadres wat mij doorgegeven was. Ik kreeg vervolgens geen bevestiging waarna ik meerde mailadressen van de MediaMarkt geprobeerd heb te mailen, echter op deze mails kwam ook geen antwoord, of ik kreeg de mail direct terug.

Na enige tijd heb ik toen telefonisch contact opgenomen met de MediaMarkt, waarin ik akkoord heb gegeven op de reparatie. Zij beloofden mij dat ik binnen 24 uur daarvan een bevestiging zou krijgen, dat gebeurde niet. Mijn vriend heeft toen nogmaals telefonisch contact opgenomen met de MediaMarkt, het akkoord was toen wederom niet doorgegeven en de telefoniste bood haar excuses aan en zei dat het inderdaad een fout vanuit hen was, omdat de opdracht niet door iemand was uitgevoerd. Er zou wederom een aantekening gemaakt worden en contact met mij worden opgenomen door MediaMarkt Breda.

Een dag later kreeg ik een e-mail van MediaMarkt Rotterdam, dat er nog steeds geen akkoord was doorgegeven voor mijn reparatie, waardoor ik wederom samen met mijn vriend naar de MediaMarkt toe ben gereden om de zaak af te handelen.

Bij de MediaMarkt is toen met 1 druk op de knop akkoord gegeven op mijn reparatie, dat duurde letterlijk 5 minuten. Er werd nogmaals excuses aangeboden en verteld dat er sprake was van een miscommunicatie intern. Ik kreeg vrijwel direct daarna een mail dat mijn reparatie goedgekeurd was.

Al met al ben ik nu ruim een maand mijn telefoon al kwijt en zal de reparatie nog steeds op zich laten wachten. Ik verwacht enige tegemoetkoming vanuit de MediaMarkt, want dit is geen service. Over de verzekering heb ik geen slecht woord, daar werd alles snel en duidelijk geregeld.

Ik weet in ieder geval dat ik mijn volgende toestel niet meer aan zal schaffen bij de MediaMarkt.

Anton
21-05-2020

Rassen en geaardheid discriminatie.

Ik was op 17 mei 2020 samen met me broer bij de mediamarkt in Apeldoorn. Zit daar lekker op het muurtje een sigaret te roken komt die bewaking opeens voor mij staan nog geen 30 cm om een andere klant een taxi in te helpen die hij had besteld. Zeg ik tegen deze bewaker met nadruk dat ook voor hem deze 1.5 meter geld. Hij stond me namelijk bijna op me tenen. Krijg ik als antwoord en jullie dan. Waarop ik zei dat is mijn broer is. Hij liep weg met de woord Ja ja jullie VIEZE FLIKKER dat zeg je toch niet tegen js klanten vieze flikkers. Mijn broer wou hem gelijk achterna lopen en hem aanspreken maar dat leek mij geen goed idee. Heb mijn broer eerst na huis gebracht en ben toen zelf terug gegaan om toch een klacht in te dienen tegen deze Bewaker, maar het zal wel het vriendje zijn van de manager waar ik mijn klacht bij wilde neerleggen. Nou niks werd er mee gedaan. Dan wat die bewaker tegen ons had gezegd was omdat wij waren begonnen. Wat ik nu wel weet wat DIE BEWAKER tegen ons zei VIEZE FLIKKER deed hij met zoveel NADRUK en haat, dat Ik me niet meer welkom voel bij deze mediamarkt. Dus voor alle homo's pas op Mediamarkt Apeldoorn ziet u liever gaan dan komen anders gebruik je zulke woorden niet tegen een klant die daar gewoon zit.

Hun antwoord op mijn klacht is nu dat ik eerst mijn excuses moet aan bieden voor dat het de bewaker het doet. Maar ik heb niet gescholden alleen gezegd dat over die 1.5 meter. Ze doen aan rassen en geaardheid discriminatie. jammer dat ze zich onschendbaar voelen en schrijt hebben aan hun klanten. Ze denken dat ze hier mee weg komen. Media Markt Apeldoorn geen service geen homo's in jullie zaak welkom

Olivia
17-05-2020

Waardeloze reparatie en garantie

Heb mijn smartphone (jaar daarvoor gekocht bij de mediamarkt) scherm laten repareren bij de media markt. Krappe drie maanden later zat mijn scherm lossig en ging hij niet meer aan. Natuurlijk terug gegaan naar de media markt. Daar hebben ze drie kwartier nodig om onderzoek te doen en te constateren dat inderdaad het LCD-scherm defect is (glas is intact). Dit viel volgens meneer niet binnen de garantie want er was 'externe' schade. Telefoon is niet gevallen sinds de vorige reparatie en volgens mij laat de lijm gewoon los. Helaas konden ze niets voor me doen. Ik kreeg de telefoon terug waar zowel de voorkant als de achterkant van had losgelaten door hun 'onderzoek'. Daar heb ik toch niets aan.

Extreem slechte service en ga er nooit meer terug. Niets 3 maanden garantie waarschijnlijk zullen ze altijd een rede vinden om mijn telefoon niet te hoeven maken.

Jean
14-05-2020

Verbeterpunten

Je wilt een smartwatch kopen, je wordt doorverwezen

naar de afdeling telecom!

daar staan vier mensen te wachten op de afhandeling van een telefoon abonnement.

dat duurt letterlijk een uur voordat je aan de beurt

bent!

dan is je motivatie om een smartwatch te kopen snel weg!

in mijn geval werd ik boos en daarna vlot geholpen door een kanjer uit de reparatieafdeling!

laatste klacht,,,,,,,probeer ze eens te bellen?

Linda
08-05-2020

Verkeerde informatie

Mijn wasmachine ging stuk. Ik de Mediamarkt gebeld en gevraagd of ze in Corona tijd de wasmachine naar zolder brengen. De medewerkster aan de telefoon gaf in gebrekkig Nederlands aan dat de wasmachine tot 3 hoog werd gebracht. Nogmaals gevraagd: ook in Corona tijd? Ja hoor vertelde ze.

Dus ik een wasmachine besteld. On de bevestiging stond dat de machine voor de deur werd gezet. Weer gebeld met Mediamarkt. Een andere medewerker verontschuldigde zich voor haar collega want in Corona tijd gebeurt dat niet. Gevraagd wat we nu moesten doen. De medewerkster zei dat we moesten overleggen met de chauffeurs of ze de machine naar boven wilde brengen. De ene wilde wel, de andere niet. Dus de wasmachine is weer mee terug gegaan. Heel veel tijd verspild voor heel veel mensen omdat de medewerker aan de telefoon niet wist wat het protocol was. Ik zeg: de medewerkers beter opleiden en informeren. Vervolgens bij BCC besteld en de wasmachine is netjes naar zolder gebracht

08-05-2020

Wij wachten al 1 maand op ons geld.NOOIT MEER!

Op 11 april een televisie gekocht en op 14 april 2020 retour gestuurd.

Inmiddels 8 mei 2020 en nog steeds geen geld retour gezien. De Mediamarkt is al 3x ons IBAN nummer kwijt geraakt waar inmiddels melding van is gemaakt bij Autoriteit persoonsgegevens. We worden van kastje naar de muur gestuurd en zonder fatsoen behandeld. Nooit gedacht dat zo'n organisatie het zover zou laten komen. Inmiddels licht ons dossier bij de advocaat, ons heeft het al teveel tijd en energie gekost. Lieve mensen, doe jezelf een plezier en shop even verder, er zijn genoeg betrouwbare organisaties die wel weten hoe ze hun klanten moeten behandelen.

Marinus
07-05-2020

Gebruikte Chroombook als nieuw verkocht

Besteld in de webwinkel ASUS Chromebook (C223NA-GJ0006)

Was het een show model wat al weken in de winkel heb staan draaien.

Dus snel naar de winkel gebracht.belachelijk!

Nooit meer MediaMarkt.

Dirk
06-05-2020

Laat je oplichten door verkopers van budget energie

Budgetenergie staat in de winkel van Mediamarkt en geeft je een kortingsbon als je een energie contract afsluit van 1 jaar. Dat blijkt dan later voor 3 jaar te zijn.

Ik ga nooit meer naar mediamarkt. Zij willen met die oplichters samenwerken.

Stefan
01-05-2020

Wasmachine in brand en loze beloftes.

Ik heb 4 weken een nieuwe wasmachine besteld bij Media Markt online. De wasmachine is geleverd tot de drempel. Ik heb de wasmachine 3,5 week en de wasmachine vliegt in brand. Godzijdank stond ik erbij toen het begon en kon ik ingrijpen. Dus het is bij een beginnende brand gebleven waarbij alleen de wasmachine zelf verloren is gegaan.

Ik dezelfde dag de klantenservice gebeld. Komt met een goede oplossing: De wasmachine wordt a.s. woensdag opgehaald en diezelfde woensdag wordt direct een nieuwe geleverd. Ik helemaal blij en dankbaar. Krijg ik dinsdag een e-mail dat wasmachine niet omgeruild gaat worden. Daarbij geven ze toe dat dat wel afgesproken was maar dat ze daar van afstappen. Ik niet akkoord. Toen begonnen de standaard e-mails binnen te komen: DOA termijn verlopen, daarna zou een monteur aan huis komen (wasmachine heeft in brand gestaan en mag van de brandweer niet meer van stroom worden voorzien, dus niks monteur. Ze bieden 100 dagen geld terug, maar ik zou de machine al te lang in bezit hebben (4 weken). Nog meer van die standaard kreten volgen. Afijn, de nieuwe wasmachine is niet geleverd maar wel is de oude opgehaald. Ik was er klaar mee en wilde mijn geld terug. Gaan ze niet mee akkoord. Ik heb gezegd dat als ze zich aan de eerste afspraak hadden gehouden, dat er niks aan de hand was geweest. Nu wil ik niks meer met ze te maken hebben, ik wil mijn geld terug en die nieuwe machine accepteer ik niet meer. Ze hebben hele lieve mensen werken, maar al hun afdelingen lopen langs elkaar heen en communiceren niet goed met elkaar. Ik heb geen zin in deze rompslomp. Ik had jarenlang niks meer bij Media Markt gekocht, ik weet nu weer waarom. Echt spijtig dat een groot bedrijf zo met haar klanten mag omgaan.

Update van 02/05/2020:
Vandaag een bevestiging per e-mail gekregen dat ik mijn geld terug gestort krijg. Dank je wel!

Herbie
01-05-2020

Media Markt Middelburg

Zeer slechte ervaring met de…

Zeer slechte ervaring met de klantenservice in Middelburg, voor de tweede keer binnen het jaar een Samsung Galaxy A40 64GB welke niet meer wilde opladen. Men wilde hem opsturen ter reparatie, maar ik was het vertrouwen in het toestel kwijt, voorstel gedaan om een tegoed te geven van 80,00 euro waarvoor ik een ander toestel bij ze zou kopen, dit werd afgewezen. Over alle kosten die ik heb gemaakt om de winkel iedere keer weer te bezoeken werd niet gereageerd. Hoofdkantoor aangeschreven, benieuwd hoe ze reageren, als het Negatief is zet ik geen voet meer in de Media Markt waar maar ook! Filiaalmanager in Middelburg mag nog veel leren over Service naar de Consument/Koper. Zeer slechte ervaring!

Bram
28-04-2020

Na 7 weken geen levering of terugbetaling van bestelling. Mails niet beantwoord.

Ik had nooit verwacht dit te zeggen maar ik voel me opgelicht door mediamarkt.

Ik heb zondag 08/03/20 een 58 inch tv, waterkoker en Nespressomachine online gekocht en netjes betaald.

Vandaag 28/04/2020, meer dan 7! weken later, talloze onbeantwoorde mails, meerdere telefoontjes en verbroken beloftes later werd geen van deze 3 producten geleverd. Geen van deze 3 producten werd terugbetaald.

Jullie zijn een multinational die beweren klantvriendelijkheid hoog in het vaandel te dragen maar jullie gedragen jullie als een zeer onbetrouwbare handelspartner die meerdere mails niet beantwoorden en beloftes niet nakomen.

Dit is wat er gebeurd is:

Op zondag 8 maart koop ik een Samsung 4k 58 inch tv, een nespresso machine en een waterkoker op jullie webshop.Netjes betaald via bankcontact.

Op 13 maart wordt de verkeerde tv geleverd door jullie, een budget tv van het merk 'OK' waar een grote adresbon op plakt met het correcte adres en de correcte naam van de persoon bij wie de tv wel geleverd moest worden. Op dezelfde dag 13/03 stuur ik jullie een mail om de vergissing te melden. Ik krijg een mail van jullie terug. Ik word hartelijk bedankt om dit te melden en jullie hebben meteen de nodige stappen ondernomen om ervoor te zorgen dat dit toestel opgehaald wordt. Het juiste toestel zal snel bij mij geleverd worden. Jullie contacteren me zo snel mogelijk met een update!

Ok, ik ben gerustgesteld. Op 19/03/20, nog geen nieuws ontvangen. Ik stuur jullie opnieuw een mail, met begrip voor deze speciale corona-tijden:

"Ik begrijp dat dit speciale tijden zijn en dat een nieuwe levering niet vanzelfsprekend is maar kan u me een update geven over wat de huidige maatregelen zijn en wanneer ik een nieuwe levering zou kunnen verwachten?"

Op 20/03/20 ontvang ik de laatste mail van jullie met het vage antwoord:

"Bij deze vraag ik een update aan bij onze collega's van de koeriersdienst.

Van zodra zij ons een antwoord bezorgen breng ik u meteen op de hoogte."

Ik bel jullie en kom terecht bij een vriendelijke telefoonmedewerker. Op de verantwoordelijke dienst zou niet iedereen aan het werk zijn en hen telefonisch contacteren is niet mogelijk.Verdere hulp kunnen ze me niet geven.

Een paar dagen later wordt de verkeerd geleverde tv inderdaad opgehaald en geleverd bij de juiste persoon. Maar van mijn eigen tv wederom geen spoor.

Ik probeer jullie onderaannemer, het transportbedrijf, telefonisch te contacteren. Wederom geen antwoord.

Mails van 31/03/20, 06/04/20 & 09/04/20 waar ik vriendelijk vraag om gewoon te weten wat de huidige toestand is, en of leveringen hoedanook nog doorgaan worden niet meer beantwoord.

We zijn intussen een maand verder. Ik bel opnieuw jullie klantendienst en vraag mijn geld terug want ik heb geen hoop meer op een levering. Opnieuw krijg ik een vriendelijke telefoonmedewerker aan de lijn. Begrip voor mijn boosheid en goodwill langs zijn kant, er zal een klacht geopend worden over de afhandeling van deze bestelling, en het wordt doorgegeven om mijn geld terug te betalen en de bestelling te annuleren.

Een paar dagen later wordt ik gebeld door jullie betreffende de waterkoker. Dit bedrag kan niet meer overgeschreven worden op mijn rekening want het is nu ineens een winkelaankoop geworden. Ik word verplicht om te wachten tot de winkels terug open gaan en dan moet ik fysiek naar jullie toegaan om mijn geld cash terug te krijgen. Begrijpen wie begrijpen kan. Is dat zelfs wettelijk? De telefoniste is opnieuw vriendelijk en begripvol. Ze voeren ook maar uit wat er van hogerhand opgelegd wordt.

We zijn intussen nog eens 2 weken later. Nog steeds werd geen cent terugbetaald en ik word er moedeloos van. Jullie zijn volgens mij wettelijk verplicht om binnen de 2 weken producten terug te betalen die geannuleerd of geretourneerd worden. Maar dat weigeren jullie dus om 1 of andere reden. Ik zal nooit meer een product van mediamarkt kopen. Het amateurisme en gebrek aan professionalisme in de afhandeling van klachten is schrijnend.