Mediamarkt reviews

1.5

08-05-2020

Wij wachten al 1 maand op ons geld.NOOIT MEER!

Op 11 april een televisie gekocht en op 14 april 2020 retour gestuurd.

Inmiddels 8 mei 2020 en nog steeds geen geld retour gezien. De Mediamarkt is al 3x ons IBAN nummer kwijt geraakt waar inmiddels melding van is gemaakt bij Autoriteit persoonsgegevens. We worden van kastje naar de muur gestuurd en zonder fatsoen behandeld. Nooit gedacht dat zo'n organisatie het zover zou laten komen. Inmiddels licht ons dossier bij de advocaat, ons heeft het al teveel tijd en energie gekost. Lieve mensen, doe jezelf een plezier en shop even verder, er zijn genoeg betrouwbare organisaties die wel weten hoe ze hun klanten moeten behandelen.

Marinus
07-05-2020

Gebruikte Chroombook als nieuw verkocht

Besteld in de webwinkel ASUS Chromebook (C223NA-GJ0006)

Was het een show model wat al weken in de winkel heb staan draaien.

Dus snel naar de winkel gebracht.belachelijk!

Nooit meer MediaMarkt.

Dirk
06-05-2020

Laat je oplichten door verkopers van budget energie

Budgetenergie staat in de winkel van Mediamarkt en geeft je een kortingsbon als je een energie contract afsluit van 1 jaar. Dat blijkt dan later voor 3 jaar te zijn.

Ik ga nooit meer naar mediamarkt. Zij willen met die oplichters samenwerken.

Stefan
01-05-2020

Wasmachine in brand en loze beloftes.

Ik heb 4 weken een nieuwe wasmachine besteld bij Media Markt online. De wasmachine is geleverd tot de drempel. Ik heb de wasmachine 3,5 week en de wasmachine vliegt in brand. Godzijdank stond ik erbij toen het begon en kon ik ingrijpen. Dus het is bij een beginnende brand gebleven waarbij alleen de wasmachine zelf verloren is gegaan.

Ik dezelfde dag de klantenservice gebeld. Komt met een goede oplossing: De wasmachine wordt a.s. woensdag opgehaald en diezelfde woensdag wordt direct een nieuwe geleverd. Ik helemaal blij en dankbaar. Krijg ik dinsdag een e-mail dat wasmachine niet omgeruild gaat worden. Daarbij geven ze toe dat dat wel afgesproken was maar dat ze daar van afstappen. Ik niet akkoord. Toen begonnen de standaard e-mails binnen te komen: DOA termijn verlopen, daarna zou een monteur aan huis komen (wasmachine heeft in brand gestaan en mag van de brandweer niet meer van stroom worden voorzien, dus niks monteur. Ze bieden 100 dagen geld terug, maar ik zou de machine al te lang in bezit hebben (4 weken). Nog meer van die standaard kreten volgen. Afijn, de nieuwe wasmachine is niet geleverd maar wel is de oude opgehaald. Ik was er klaar mee en wilde mijn geld terug. Gaan ze niet mee akkoord. Ik heb gezegd dat als ze zich aan de eerste afspraak hadden gehouden, dat er niks aan de hand was geweest. Nu wil ik niks meer met ze te maken hebben, ik wil mijn geld terug en die nieuwe machine accepteer ik niet meer. Ze hebben hele lieve mensen werken, maar al hun afdelingen lopen langs elkaar heen en communiceren niet goed met elkaar. Ik heb geen zin in deze rompslomp. Ik had jarenlang niks meer bij Media Markt gekocht, ik weet nu weer waarom. Echt spijtig dat een groot bedrijf zo met haar klanten mag omgaan.

Update van 02/05/2020:
Vandaag een bevestiging per e-mail gekregen dat ik mijn geld terug gestort krijg. Dank je wel!

Herbie
01-05-2020

Media Markt Middelburg

Zeer slechte ervaring met de…

Zeer slechte ervaring met de klantenservice in Middelburg, voor de tweede keer binnen het jaar een Samsung Galaxy A40 64GB welke niet meer wilde opladen. Men wilde hem opsturen ter reparatie, maar ik was het vertrouwen in het toestel kwijt, voorstel gedaan om een tegoed te geven van 80,00 euro waarvoor ik een ander toestel bij ze zou kopen, dit werd afgewezen. Over alle kosten die ik heb gemaakt om de winkel iedere keer weer te bezoeken werd niet gereageerd. Hoofdkantoor aangeschreven, benieuwd hoe ze reageren, als het Negatief is zet ik geen voet meer in de Media Markt waar maar ook! Filiaalmanager in Middelburg mag nog veel leren over Service naar de Consument/Koper. Zeer slechte ervaring!

Bram
28-04-2020

Na 7 weken geen levering of terugbetaling van bestelling. Mails niet beantwoord.

Ik had nooit verwacht dit te zeggen maar ik voel me opgelicht door mediamarkt.

Ik heb zondag 08/03/20 een 58 inch tv, waterkoker en Nespressomachine online gekocht en netjes betaald.

Vandaag 28/04/2020, meer dan 7! weken later, talloze onbeantwoorde mails, meerdere telefoontjes en verbroken beloftes later werd geen van deze 3 producten geleverd. Geen van deze 3 producten werd terugbetaald.

Jullie zijn een multinational die beweren klantvriendelijkheid hoog in het vaandel te dragen maar jullie gedragen jullie als een zeer onbetrouwbare handelspartner die meerdere mails niet beantwoorden en beloftes niet nakomen.

Dit is wat er gebeurd is:

Op zondag 8 maart koop ik een Samsung 4k 58 inch tv, een nespresso machine en een waterkoker op jullie webshop.Netjes betaald via bankcontact.

Op 13 maart wordt de verkeerde tv geleverd door jullie, een budget tv van het merk 'OK' waar een grote adresbon op plakt met het correcte adres en de correcte naam van de persoon bij wie de tv wel geleverd moest worden. Op dezelfde dag 13/03 stuur ik jullie een mail om de vergissing te melden. Ik krijg een mail van jullie terug. Ik word hartelijk bedankt om dit te melden en jullie hebben meteen de nodige stappen ondernomen om ervoor te zorgen dat dit toestel opgehaald wordt. Het juiste toestel zal snel bij mij geleverd worden. Jullie contacteren me zo snel mogelijk met een update!

Ok, ik ben gerustgesteld. Op 19/03/20, nog geen nieuws ontvangen. Ik stuur jullie opnieuw een mail, met begrip voor deze speciale corona-tijden:

"Ik begrijp dat dit speciale tijden zijn en dat een nieuwe levering niet vanzelfsprekend is maar kan u me een update geven over wat de huidige maatregelen zijn en wanneer ik een nieuwe levering zou kunnen verwachten?"

Op 20/03/20 ontvang ik de laatste mail van jullie met het vage antwoord:

"Bij deze vraag ik een update aan bij onze collega's van de koeriersdienst.

Van zodra zij ons een antwoord bezorgen breng ik u meteen op de hoogte."

Ik bel jullie en kom terecht bij een vriendelijke telefoonmedewerker. Op de verantwoordelijke dienst zou niet iedereen aan het werk zijn en hen telefonisch contacteren is niet mogelijk.Verdere hulp kunnen ze me niet geven.

Een paar dagen later wordt de verkeerd geleverde tv inderdaad opgehaald en geleverd bij de juiste persoon. Maar van mijn eigen tv wederom geen spoor.

Ik probeer jullie onderaannemer, het transportbedrijf, telefonisch te contacteren. Wederom geen antwoord.

Mails van 31/03/20, 06/04/20 & 09/04/20 waar ik vriendelijk vraag om gewoon te weten wat de huidige toestand is, en of leveringen hoedanook nog doorgaan worden niet meer beantwoord.

We zijn intussen een maand verder. Ik bel opnieuw jullie klantendienst en vraag mijn geld terug want ik heb geen hoop meer op een levering. Opnieuw krijg ik een vriendelijke telefoonmedewerker aan de lijn. Begrip voor mijn boosheid en goodwill langs zijn kant, er zal een klacht geopend worden over de afhandeling van deze bestelling, en het wordt doorgegeven om mijn geld terug te betalen en de bestelling te annuleren.

Een paar dagen later wordt ik gebeld door jullie betreffende de waterkoker. Dit bedrag kan niet meer overgeschreven worden op mijn rekening want het is nu ineens een winkelaankoop geworden. Ik word verplicht om te wachten tot de winkels terug open gaan en dan moet ik fysiek naar jullie toegaan om mijn geld cash terug te krijgen. Begrijpen wie begrijpen kan. Is dat zelfs wettelijk? De telefoniste is opnieuw vriendelijk en begripvol. Ze voeren ook maar uit wat er van hogerhand opgelegd wordt.

We zijn intussen nog eens 2 weken later. Nog steeds werd geen cent terugbetaald en ik word er moedeloos van. Jullie zijn volgens mij wettelijk verplicht om binnen de 2 weken producten terug te betalen die geannuleerd of geretourneerd worden. Maar dat weigeren jullie dus om 1 of andere reden. Ik zal nooit meer een product van mediamarkt kopen. Het amateurisme en gebrek aan professionalisme in de afhandeling van klachten is schrijnend.

Eric van
27-04-2020

Retourvoorwaarden kloppen niet

Snap er niets van. Ben al jaren klant bij de mediamarkt maar het afhandelen van mijn eerst klacht in jaren gaat heel erg moeizaam. Moet vaak mijn klacht en reden van retour uitleggen en chat met veel verschillende mensen van de mediamarkt. Klacht: 200417-034456.

Cees
15-04-2020

Bezorging e-reader

Heb op 4 april jl. een e-reader besteld. Heb intussen drie keer gebeld en diverse mails gestuurd, maar nog niets ontvangen. Hoezo vandaag besteld, morgen bezorgd?

Caroline
13-04-2020

Vaatwas

Vorige week vaatwas online besteld hij komt afgeleverd,

met een buil in de deur stuur je mail met de beschadiging en krijg je als antwoord dat je een compensatie krijgt van 20€ op zo een toestel al is het in de tjiden van corona is de klant toch nog altijd koning?

Enschede
06-04-2020

Slechte ervaring

Elke keer is het weer raak! Je besteld iets en na een paar weken zie je dat hetzelfde product opeen tussen de 100 en 200 euro goedkoper is. Binnen 2 weken na aankoop van je product heb je recht op dat verschil. Erna kun je fluiten naar je centen. Ik heb aangegeven dat ze het product mogen ophalen en dat ik datzelfde product, met korting, opnieuw ga bestellen. De Mediamarkt medewerkster wacht net zo lang met haar reactie totdat de korting niet meer geldt en pas dan geeft ze aan dat het geen probleem is om het product retour te doen. Goed bezig Mediamarkt. mij als klant ben je al kwijt en ik hoop ook meer mensen die dit lezen.

24-03-2020

Helaas geen WOW maar 'n aanfluiting!

Te mooi om waar te zijn (zucht). wasmachine kaduuk en Mediamarkt heeft de ideale vervanger in de aanbieding. Het allerbelangrijkste: ze plaatsen 'm ook nog, gratis!

Allereerst wordt die 'n dag te laat geleverd maar schandalig vind ik, dat ze 'm dan (vanwege C) niet meer plaatsen. Op zich begrijpelijk maar zet dat dan op de website!

Ik voel me door Mediamarkt ernstig misleid en in de steek gelaten!

Niks WOW-ervaring.

Gerda
20-03-2020

Beschadigd vriezer

Vandaag diepvriezer bezorgd .

De chauffeur vertelde dat de vriezer behoorlijk was beschadigd zo had die de vriezer meegekregen uit het magezijn .Ze vertelde de chauffeur neem de vriezer maar mee.We hebben de vriezer geweigerd ze hebben de vriezer meegenomen

De klantenservice gebeld die deden hier niks mee .

Dit was de laaste keer dat we online hebben besteld .

Mediamarkt in Apeldoorn gegaan wat een fijne verkoper heel goed geholpen met de vriezer.

Ralph
18-03-2020

De medewerkers van de Mediamarkt Roermond zijn ondeskundig,niet klantvriendelijk

De medewerkers van de Mediamarkt Roermond zijn ondeskundig, niet klantvriendelijk en onbeleefd.

Helaas kun je geen nul sterren geven. Een ster is nog te veel.

Ik heb Going Back: Special Edition, Love Songs: A Compilation. Old and New Special Edition en Testify van Phil Collins bij de Mediamarkt Roermond besteld,echter zijn de cd's die op mijn naam besteld waren minimaal twee keer aan derden verkocht.Toen ik de cd's bestelde, bracht de medewerker ter sprake dat ik gebeld zou worden als de cd's binnen zouden zijn,echter ben ik nooit gebeld.

Ik heb zelf een paar keer de Mediamarkt Roermond gebeld en gevraagd of de cd's al binnen waren gekomen,daardoor heb ik onnodig kosten gemaakt. Een stagiair van de Mediamarkt Roermond bracht ter sprake dat de medewerkers van de Mediamarkt Roermond altijd zeggen dat ze zullen bellen als de bestelling binnen is, echter dat ze vervolgens nooit bellen.Verder bracht desbetreffende stagiair ter sprake dat hij speciaal was aangenomen om de achterstand in bestellingen weg te werken. De stagiair liet mij een lade zien waarin diverse films en computerspellen lagen. De stagiair bracht ter sprake dat de films en computerspellen er al maanden lagen.Toen ik voor de derde keer de cd's van Phil Collins had besteld kon de medewerker van de Mediamarkt Roermond mijn cd's niet vinden in de lade, noch kon hij de cd's achter in de winkel vinden.Ik had de ingeving zelf te gaan zoeken bij de cd's van Phil Collins, waar ik één of meerdere cd's aantrof die op mijn naam waren besteld. Op het etiket stond namelijk mijn naam vermeld. Cd's die op mijn naam zijn besteld mogen nooit aan derden worden verkocht. Uiteindelijk heb ik na zes maanden de cd's van Phil Collins ontvangen, echter Love Songs: A Compilation. Old and New Special Edition was volgens de medewerker niet meer leverbaar en het kartonnen doosje van Going Back: Special Edition is beschadigd. Toen ik mijn beklag deed bij de Mediamarkt Roermond bracht één van de medewerkers ter sprake dat ik ook naar een andere winkel had kunnen gaan.

Christiaan
15-03-2020

Incomplete levering Mediamarkt

Een bestelling gedaan op 7 maart jl. Pakketje kwam op 11 maart aan. blijkt dat de inhoud van het pakketje er niet in zit. 2x gebeld met de klantenservice gevem zij aan niks voor mij te betekenen en dat ik mij moet richten tot de geschillen commissie. Dit terwijl ik in het volste vertrouwen een artikel ban 560 euro bij de Mediamarkt heb besteld.

Leuk en aardig om te refereren naar de Geschillencommissie. maar ik heb mijn geld voor het product aan de Mediamarkt betaald. Ook gaf PostNL aan dat de Mediamarkt verantwoordelijk is voor de inhoud van het pakket en dat deze niet-verzekerd op de post is gedaan. Dus nee ik richt me gewoon tot de Mediamarkt. Zorg dat het snel oplost wordt. Graag het artikel naleveren! Want de bestelling is vanuit jullie magazijn incompleet geleverd en niet van de Geschillen commissie. Mocht je wederom dezelfde antwoord geven, richt ik me tot social media, Radar, Arag en de andere mooie partijen die de Mediamarkt gaan aanpaklen om jullie waardeloze service. Zo breng ik het nog veels te netjes. Ik bestel iets bij de Mediamarkt en niet bij de geschillen commissie. Jullie zijn een klanteservice om de klant te helpen die bij jullie iets besteld heeft toch? Los het dan maar op voor deze klant. Ik heb  niet voor niets een bedrag betaald van 560 euro. Dit is geen donatie geweest naar jullie toe, maar dit bedrag heb ik neergelegd om een product te bestellen en te ontvangen. Maar bij aankomst van het pakketje zag ik al dat de plastic folie er niet meer op zat, er zaten gebruikssporen op het doos van het artikel. Let op, het pakketje dat van uit de magazijn van de Mediamarkt kwam. Ga mij dan niet vertellen dat ik mij nu moet gaan richten tot de geschillencommissie. Wees een goede keten en los het gewoon op a.u.b. Wel heb ik geleerd hier NOOIT meer wat te kopen.

Olaf
07-03-2020

Monteur pas ná 6wkn ondanks ik om de 2wkn telf informeerde

Lang verhaal kort:

16jan n defecte daewoo was/droog combi v 3jr voor reparatie aangemeld.

Om de 2 a 3 dgn gebeld met hfdkantoor omdat elke reactie van hen uitbleef en we buiten de deur moesten wassen.

Inmidd 3wkn! verder, nogsteeds geen monteur thuis omdat de call abusievelijk zou zijn "gesloten"?

Call werd direct weer opnieuw geopend, en geëscaleerd, en zelfs toen vernam ik in de dagen erna nogsteeds niets noppes nada!

Call werd opnieuw geëscaleerd! (al weet ik wèrkelijk niet hoe serieus je n geëscaleerde storing neemt als die opnieuw moet worden geëscaleerd?

Opnieuw bleef iedere reactie vanuit mediamarkt uit! (we maakte hen nogmaals attent op 't feit dat we nogsteeds genoodzaakt waren om buiten de deur te wassen/drogen (€4,50 wassen en €7 drogen per was, en dat 3 a 4x p/wk met 'n zoon die nog niet zindelijk is).

Maar daar hoefde we ons nu nog niet druk over te maken, dit zou later wel kunnen worden aangevoerd en meegenomen in de hele afwikkeling.

Om u (lezer) nu niet te vermoeien met n te uitgebreid maar wel te waarschuwen en attenderen voor de "manier" waarop mediamarkt structureel met z'n klanten (b)lijkt om te gaan (zie 'alle reviews op héél internet over mediamarkt) wanneer u problemen ondervind met iets gekocht bij mediamarkt! (getuige de reviews van (ex)klanten op internet waarbij mediamarkt gemiddeld met 1 ster (vd 5) wordt beoordeeld, wil ik u (lezer) waarschuwen voor de structurele aanpak van hen bij klachten, problemen en reparaties.

Verder hoe zij met hun (ex)klanten structureel (b)lijken om te gaan en dat dit zo herkenbaar is voor mediamarkt!

Vandaag (7 wkn) nadat ik de storing had aangemeld, en 1wk na bezoek monteur die had geconstateerd dat de trommel zou zijn afgebroken werden we door het hoofdkantoor gebeld. (7wkn later dus)!

Weer werd er gezegd hoeveel t hen wel niet spijtte en dat dit zéér zéker niet de normale gang v zaken was! (niet waar dus! checkt u zelf maar op héél internet)!

Uitkomst?

We krijgen €40 voor Àl t ongemak nml het onnodig lange wachten!

En zelfs dit "mickey mouse bedrag" is niet in contant maar in de vorm van n

E-voucher!

Wasmachine dus onherstelbaar defect na 3jr! (er geldt trouwens 'n economische levensduur v 6jr)! en t drogergedeelte ervan is zelfs maar spooradisch gebruikt (enkele keer voor handdoeken).

De op voorhand toegezegde tegemoet-koming mbt onnodig lang moeten wachten op response v mediamarkt en het buiten de deur hebben moeten wassen en drogen door uitblijven snelle reactie van mediamarkt?

€0 euro! geen coulance!

Concreet:

Totale ellende 7wkn geduurd ondanks dat ik zelf elke 2dgn belde,

Nooit doorverbonden,

Nooit teruggebeld

Nooit op verzoek met backoffice in contact gebracht

Was/droogkosten (wasserette) €274!

(€4.50 wassen, €7 drogen, dat 3 a 4 p/wk gedurende 7wkn).

Weggegooide kleding v zoon 5jr dat

1 1/2wk last v buikloop had ook snachts €84!

€0 tegemoetkoming uit coulance!

Om de "waarde" van deze review te behouden, ga ik u niet vragen bij mediamarkt weg te blijven, ik wil u alleen met klem vragen de reviews ns goed te checken en zelf te constateren dat onze ervaring met mediamarkt "gewoon" identiek (b)lijkt te zijn aan de gemidd ervaring die mensen met hen hebben!

Zij worden met 1 ster (vd 5 beoordeeld).

Iedereen klaagt over:

De slechte "service",

De lange doorlooptijd,

Het uitblijven van 'n goede oplossing

Het niet worden teruggebeld.

Wist u:

Dat elke keer dat u informeert n de status van uw klacht,uw call opnieuw weer onderaan de stapel gaat? echt waar!

De helpdesk v mediamarkt hfdkantoor n extern callcenter blijkt welke niets meer (kan) doen dan u aanhoren en evt 'n call noteren.

Hebben ab so luut geen enkele beslissingsbevoegdheid! (niets ten nadelen vd personen in kwestie, die naar mijn mening graag willen helpen maar helemaal niets kunnen dan "pappen & nathouden"! (ik bedoel dus niet dat ze persoonlijk incompetent zouden zijn)!

Kortom: pas op, voordat u hier iets koopt,

Want: u bent toch zeker niet gek?

Jaarsveld

Anique
03-03-2020

Dramatische klantenservice

3 maanden bezig om een ondeugdelijk gemaakte cadeaubon te laten vervangen. 20 personen verder en nog geen oplossing. Ligt bij het hoofdkantoor wordt gezegd. Wat een schandaal. Nooit meer Mediamarkt

David
29-02-2020

Illegaal

Mediamarkt behouwt sommige producten zoals over-ear hoofdtelefoons als "hygiënisch" om retourrecht te omzeilen hoewel ze weten dat dit strijdig is met de wetgeving. Helaas niet mogelijk om 0/10 te geven. Mijden!

Angela
25-02-2020

Locatie Drachten:

Lang wachten.

Verkeerd product meegekregen.

Wordt beloofd dat er iemand bij je komt die uiteindelijk maar niet komt.

Lege schappen.

Veel collega’s die nog minder verstand van de producten hebben dan jij zelf.

Ik ga in ieder geval niet meer naar deze locatie.

25-02-2020

Prijs

Via de chat van mediamarkt een prijs doorgekregen van een Samsung TV, afgeprijsd van 1199voor 702 euro (spectaculaire actie).

Vervolgens wou ik mijn auto straten en erom rijden, volgens de klantenservice waren er ruimmmmmm voldoende tv's.

Echter ik dacht een uur later, ik kijk nog eens op internet ineens de tv 1399 euro.

Klantenservice op Messenger aangeschreven, ze zegt het klopt dat de tv 702 euro was en het klopt dat u ingelogd was op mijn mediamarkt, ik zal alles naar de desbetreffende afdeling sturen.

Krijg ik een mail, "prijzen kunnen binnen korte tijd veranderen" hahahahahaha

Ten eerste is mediamarkt veel te duur en als er iets aan de hand is dan is de klantenservice niet thuis.

Beter een paar tientjes meer betalen en naar Expert gaan of BCC (waar ze de prijs gelijk aanpassen voor je)

Richie
24-02-2020

Product nooit geleverd

5 producten besteld maar 4 ontvangen. Camera van 500 euro zat er nooit bij. Na 30x bellen naar de klantenservice en het verhaal 30x opnieuw uitleggen is er nog steeds niks opgelost. Hopelijk via de geschillencommissie een oplossing.

Weet waar je aan begint als je bij dit bedrijf besteld. Als er een probleem is kan de klantenservice echt helemaal NIKS.