Mediamarkt reviews

1.5

A. Sewnandan
22-02-2020

Overstappen van provider. Naar ziggo

Ik ben op 28 Dec 2019 naar mediamarkt geweest en een medewerker rachied had mij geholpen ik wou graag een nieuwe smart telefoon kopen voor mijn dochter.omdat die van me meisje stuk was. En bij het overstappen van provider naar ziggo ik 200 euro zou ontvangen ik wou de 200 euro in hun vesting besteden op de binnenwegplein te Rotterdam. Dit zou hij de volgende dag voor me regelen. Ik heb al 5 keer een afspraak gemaakt bij de vestiging en ben iedere keer met met dochter teleurgesteld vertrokken. Ik vindt het puure oplichterij. En sneu en gemeen naar mijn dochter. Ik ben van mening dat de medewerkers dit trucje regelmatig uithalen om het geld in hun eigen zak te stoppen. Tot de dag van vandaag is rachied me nog steeds niet tegemoet gekomen ook niet via me mail adres ze zouden me ook mailen maar ik heb nooit een mail. Puure oplichterij en sneu voor een kind. Mijn kind ik ben zeer teleurgesteld.

20-02-2020

Artikel niet geleverd

Bij mediamarkt een bestelling gedaan. Zes van de acht artikelen zijn geleverd volgens afspraak. De andere twee waren volgens Mediamarkt geleverd. Omdat ze niet geleverd waren zijn ze een onderzoek gestart dat één van de twee missende artikelen niet geleverd was maar de andere wel. Het volgens hun missende artikel werd nagestuurd maar bij het andere artikel is de boodschap na meerdere telefoontjes, pech gehad.

Je wordt bij de klantenservice van het kastje naar het muurtje gestuurd en het personeel doet beloftes die ze niet nakomen. Zolang de bestellingen goed gaan kun je prima zaken doen, maar bij fouten worden ze niet naar wens opgelost. Jammer voor een bedrijf als Mediamarkt. Vertrouwen is inmiddels geschaad en rechtsbijstand ingeschakeld.

Richie

Besteld en nooit geleverd

Camera nooit geleverd

18-02-2020

Onbetrouwbaar en liegende klantenservice.

Onbetrouwbaar en liegende klantenservice.

Heb een wettelijk geaccepteerd betaalbewijs, mijn bankafschrift. Heb via sms van de mediamarkt een bestelcode ontvangen, welke gelijk is aan het bestelnummer genoemd op mijn bankafschrift. Het probleem is dat dit bestel nummer met een één begint en niet zoals gebruikelijk met een zeven of negen. Ben meer dan twee weken bezig met de klanten service, zowel via de telefoon als via Messenger. Er is mij meermalen verteld dat zij moment niet in 'het systeem' kunnen. Na het zoveelste telefoontje maar gevraagd of het systeem al weer werkt voordat ik weer mijn verhaal zou doen. Hier wordt volmondig met ja op geantwoord. Bij het wederom uitleggen van het probleem, blijkt het een ander systeem te betreffen en werkt het systeem, wat voor mijn probleem benodigd is, momenteel niet. Er zal contact met mij opgenomen worden binnen 48 uur. Helaas 60 uur verder weer geen bericht. Dan maar weer bellen. Naar weer het gehele stappenplan door te lopen, komen we er bij uit dat ik naar de winkel moet. Die zouden het in het magische systeem moeten kunnen. Om daar niet weer het verhaal opnieuw te moeten vertellen, vraag ik of het mogelijk is dit vooruit te mailen en dat de winkel met mij contact op neemt wanneer dit juist blijkt te zijn. In eerste instantie zou dit mogelijk zijn, maar plots neemt zij terug dat ooit gezegd te hebben. Er wrodt een verhaal voorgehouden dat de klantenservice geen contact op zou kunnen nemen met een winkel, in welke vorm dan ook. Beste bijzonder, gezien de tijd waar we nu in leven.

Dit is de zeer beknopte versie van het verhaal. Heb één medewerker aan de lijn gehad die zonder pardon of waarschuwing de telefoon op de haak heeft gegooid. één medewerker die heeft opgehangen omdat we volgens hem niet verder kwamen en meerdere medewerkers gesproken die tegenstrijdige dingen vertelde. Mocht het ongeloofwaardig klinken, raad ik u aan om de opnames van de telefoon gesprekken maar eens op te vragen. Ook heb ik de volledige Messenger conversatie nog beschikbaar, mocht u hier interesse in hebben. Er is mij, in meer dan twee weken tijd, niet één maal een oplossing aangeboden. Er is slechts één maal binnen een genoemde reactie periode daadwerkelijk gereageerd. Het lijkt er op dat dit op mij wordt afgeschoven en dat het maar mijn probleem is, terwijl ik alle nodige informatie verschaft heb. Ik heb een product waar fabrieksgarantie op zit en bewijs van betaling voor dit product. Naar mijn idee zijn bij/bent u wettelijk verplicht mij te helpen, maar er worden nul oplossingen aangeboden.

Elbert

Telefoonabonnement

Met toevoegen van telefoon bij symonly abonnement heeft mediamarkt een fout gemaakt.

3x terug geweest hele slechte service.

17-02-2020

Perfecte service bij Mediamarkt Ede

Onze IPad was 6 dagen voordat de garantie afliep gestopt met werken. Naar de klantenservice van de Mediamarkt gebracht. Zeer vriendelijk en geduldig geholpen. Na enkele weken bleek de IPad niet te repareren. Vandaag nieuwe IPad opgehaald: gratis! Super.

LA
12-02-2020

Geweldige service

Dankzij Mediamarkt Hoofddorp en dan met name de mannen van de smartbar,Thomas/Damian en Raymond en de dame van de klantenservice Marlous heb ik na vele maanden weer een werkende laptop.Deze was voor nieuwe cd/dvd-speler naar Zes Goes gestuurd en terug was er van alles fout hersteld.

Dit alles heeft er voor gezorgd dat Mediamarkt Hoofddorp tot 3x toe een en ander moest rechttrekken.Dankzij hun geduld,inleving en vriendelijke inzet kan ik weer gebruik maken van mijn laptop. Topservice. Bedankt Mevr. de Jongh.

Jeff
10-02-2020

Belachelijke service

1 ster is al te veel voor een miljoenen bedrijf als mediamarkt.

Ontzettend slechte service. Tv besteld op zaterdag 1 februari 2020. N.a.v een winkel bezoek in alkmaar de tv online besteld. Niet wetende dat de daarna geleverde service rete lang zou duren. 8 dagen later nog geen tv in huis en ze geven wel aan dat deze verzonden is. Bestel nooit meer bij mediamarkt

Fazal
07-02-2020

Wasmachine niet goed geplaatst en schade laminaat

Natuurlijk Mediamarkt. communicatie slecht. wasmachine niet leveren op afgesproken tijdstip. niet door doorgeven dat ze niet komen.

bellen met klantenservice druk druk black friday. nieuwe afspraak weekend. ook niet komen of melden.

plotseling over 2 weken pas komen. zeggen dat je wasmachine kraan niet goed is. dus opstapelen en weg wezen.

dan zit je daar en kun je niets meer doen. bel je naar klantenservice uren lang wachtrij. facebook en twitter onzin antwoorden.

totaal geen medeleven in situaties. vervolgens klusjesman inschakelen.

alles is goed niks aan de hand met kraan. mediamarkt houd je voor de gek.

89 euro betaald voor de kosten.

ook media geinformeerd. zo vaak de nota op moeten sturen. en na 2 maanden antwoord. u heeft zelf gekozen voor de klusjesman. schade laminaat. voeg foto als bijlage toe, want dan sturen we deze naar de bezorgers.

ow mijn god. wat een winkel en service. Nooit meer mediamarkt!

Jolanda
06-02-2020

Cadeau misgelopen

Cadeau voor mijn moeder leeftijd (84) een tablet een LENOVO Tab M10 - 32 GB - Wit gelijk betaald via ideal en nu wachten, na 6x bellen en een klacht bij de webwinkel.org en Kassa kreeg ik een mail helaas pindakaas hij is niet meer te leveren . sorry dat wisten jullie na 4x bellen ook wel maar nee er werd gezegd hij ligt bij de postafdeling zodat hij kan worden verstuurd . Waarom houden jullie de mensen zolang aan het lijntje . ik zal ook nooit meer iets bestellen bi jullie en ik zal ook niet meer in de winkel iets kopen . dankzij jullie heeft mijn moedr dus geen cadeau gehad en zal het later moeten diep en diep triest . en nu snel bestellen bij BOL.com.

Astrid
05-02-2020

Tweedehands artikel geleverd ipv nieuw

Inventum airfryer besteld tijdens de BTW-vrij-dagen. Werd thuis afgeleverd zonder extra doos eromheen (alleen de doos van Inventum zelf, verder dus geen enkele extra bescherming), en de doos was niet eens verzegeld. Bij het openmaken zaten er twee deuken in de zijkant van de airfryer en de lade sloot niet goed want er waren grote openingen aan beide kanten te zien. Ik heb blijkbaar gewoon een tweedehands exemplaar gekregen! Heb hem teruggebracht bij MediaMarkt Amsterdam-West en daar deden ze gelukkig niet moeilijk, maar het duurde vijf dagen voordat ze het geld hadden teruggestort op mijn rekening. We hebben nog even in de winkel rondgekeken en daar troffen we een showmodel aan van een Philips airfryer met frituurresten nog in het bakje! Het maakt ze duidelijk niet uit. Ik bestel niet meer bij MediaMarkt!

Tjeu
03-02-2020

Service en dienstverlening

Een stofzuiger bestellen. Die na 10 dagen nog niet geleverd kan worden. Een klantenservices die verschillende berichten heeft en geen enkele actie kan ondernemen naar de winkels.

Ze kunnen niet leveren en de klantenservice heeft geen inzicht in het logistieke proces.

Alles bij elkaar sta ik als klant in de kou

29-01-2020

Klantenservice Mediamarkt via Twitter

Ze zeggen op de website binnen een uur antwoord op je vraag te geven via social media kanalen; dit is jammer genoeg niet het geval, ze geven gewoon geen antwoord.

28-01-2020

Crediteren koelkast

Koelkast en diepvrieskast besteld bij levering ging er iets mis bestelling helemaal geannuleerd

Ik heb alleen de draairichting van de diepvries en de diepvries kast gecrediteerd gekregen

De koelkast is nog steeds niet terug op depot daarom kunnen ze niet crediteren

Heb inmiddels heel vaak klantenservice gebeld maar geen oplossing die verwijzen je weer door naar de zakelijke afdeling en die sturen je weer door naar hoofdkantoor.

En vervolgens sturen ze jou weer door naar klantenservice ???

Hoe lang gaat dit nog duren of gaan ze misschien failliet

Remco
24-01-2020

Waardeloze service

Waardeloze service, bijzonder klantonvriendelijk. Ruim een maand zonder wasmachine van 1 jaar en 8 maanden oud. Begin er niet aan beste mensen, als je een probleem krijgt met de wasmachine dan heb je echt een groot probleem.

Arjan
24-01-2020

Tv gekocht

Ik heb nog nooit zo bedrijf gezien, ik had een tv gekocht om jaren plezier van te hebben. Maar nee ik kreeg nog geen jaar al zwarte vlekken in het beeld. gebeld en kreeg te horen dat het buiten de garantie viel. maar kon wel een andere krijgen. maar moest best wat geld neer tellen, verkopen zijn ze er als de kippen bij. maar als je problemen heb dan laten ze je vallen als een baksteen. Ik raad zeker af om bij dit waardeloze winkel iets te kopoen

23-01-2020

Dubieuze actie's

Wat een oplichters.

Ze maken reclame dat er geen BTW op de producten is. Als je op andere sites kijkt, zijn de producten op nog geen €10,- gelijk (zonder actie) aan de prijs van Mediamarkt (actie prijs nu). Ook de verkoopprijs die ze nu met de actie incl. BTW hanteren, is nu veel hoger dan normaal. De prijzen zijn normaal lager bij de Mediamarkt voor dezelfde producten. Dit is al de tweede x dat ik dit constateer. Tijdens de Black Friday was dat ook al zo.

Faysal
22-01-2020

Media markt zijn echt sneaky

Ik hield een tijdje een monitor in de gaten.en besloot om deze te halen bij de btw aktie dagen.

en jaaaaaawelllllllll.dag voor de BTW aktie is het zogenaamd niet in het assortiment .hahahahha ik was een soort van vaste klant, maar nu kunnen ze aan mijn dikke . zuigen, mijn geld krijgen ze niet meer, en vertel het aan iedereen zodat ze weten wat voor viezerds het zijn.gatverdamme

10-01-2020

Zeer slechte klantenservice!

Op 29 november 2019 via Mijn Mediamarktclub een Tefal Airfryer besteld en iDeal betaald. Op 2 december een bevestigingsmail ontvangen met een track en trace van post.nl dat de bestelling is verzonden. 2 keer een incidentmelding gemaakt waarop je geen enkele reactie krijgt. Op 6 Jan 2020 gebeld met de klantenservice die de klacht doorsturen naar de backoffice. We zouden binnen 3 dagen een antwoord krijgen. Ook hier weer geen enkele reactie op gekregen! Op vrijdag 10 Jan 2020 nogmaals gebeld. Het antwoord was dat wij maar post.nl moesten bellen. Bij post.nl staat dat de bestelling wordt verwacht maar er nog niet is.

Uiteindelijk toch tot de conclusie gekomen dat de mediamarkt dit zelf op moet lossen.

De melding wordt doorgezet naar de transportafdeling en daar wordt een onderzoek ingesteld, aldus de klantenservice medewerker.

Gevraagd of hij dit via een mail wilde bevestigen aan ons. Dat zou hij doen maar wederom niets vernomen!

Als we dit hadden geweten dan hadden we de airfryer wel ergens anders gekocht!

Zeer slechte klantenservice van de Mediamarkt.

Voor ons is dit in ieder geval de laatste keer dat we daar iets kopen.

En nu maar hopen dat het ooit nog opgelost wordt.

Fran
08-01-2020

Slechte klantenservice

Op 27 november heb ik een Switch besteld, die heb ik meteen betaald. De levertijd zou 2 tot 3 werkdagen zijn. Het was een "cadeau van de Sint" voor mijn kinderen. De Switch werd niet op tijd geleverd. Dan maar voor kerst. Ook niet gelukt helaas. Het is 8 januari, ik heb geen Switch en ik heb ook niet mijn geld terug. Ik ben vele telefoontjes naar de nutteloze klantenservice verder, maar niemand daar kan iets anders zeggen dan dat ze mijn probleem zullen doorgeven aan de juiste afdeling. Als ik vraag of ik met een manager kan spreken, dan kan dat absoluut niet volgens degene die ik aan de lijn heb. Natuurlijk kan er een keer iets fout gaan, maar als dat dus bij de Mediamarkt gebeurt, dan heb je echt een probleem. Mediamarkt heeft de klantenservice zo ingericht dat niemand verantwoordelijkheid hoeft te nemen voor fouten. Dus loop je echt tegen een muur op en moet je wachten totdat je je geld terugkrijgt.ik heb werkelijk geen idee hoe lang nog. En zoals ik hier kan lezen, zijn fouten bij Mediamarkt geen uitzondering