Mediamarkt reviews

1.5

08-01-2020

Geld na 1,5 mnd nog niet terug

1,5 mnden geleden artikel besteld voor serieus bedrag, niet geleverd, dus niet getekend voor ontvangst, bestelling 1,5- 2 weken later geannuleerd, ik wacht nog steeds op t geld. in totaal 5x klantenservice gebeld en 2x gemaild, niemand doet iets anders dan actie v vorige medewerker diskwalificeren en melding doorzetten naar volgende afdeling. gevraagd om met iemand te spreken die meer mogelijkheden heeft om te helpen. steeds beantwoord met: kan niet. niemand kan duidelijkheid geven over wanneer ik geld terugkrijg, ik krijg niemand te spreken die kan helpen. alleen veel ongemeende callcenterempathie. idiote vorm van klantenservice.

08-01-2020

Geldkloppers

Pakket is kwijt geraakt of nooit afgeleverd bij TNT , vevolgens doen ze zogenaamd onderzoek . Maar nu is het produkt niet meer voorradig en ze verdommen het je geld terug te geven

Robbert
07-01-2020

Mathijs probleem mediamarkt Den Bosch

Bij mediamarkt Den Bosch ben ik zeer onplezierig geholpen door Mathijs. Zijn vorm van communicatie is ronduit asociaal. Communicatietraining is gewenst. Ik heb dit eerst aan het management doorgegeven waarop ik geen reactie kreeg. Vandaar deze post.

Steve
06-01-2020

Geen laagste prijs meer!

Droger online gekocht en een uur later zag ik deze droger elders 20% goedkoper te koop staan bij een concurrent. Vervolgens met de klantenservice gebeld. De bestelling was al verwerkt en voor het prijs verschil kon ik naar een winkel gaan. Jarenlang schreeuwen ze dat ze laagste prijsgarantie hebben, maar dat hebben ze stilletjes beëindigd, zo blijkt. In de winkel netjes een afbeelding van de concurrent laten zien, maar men ging niet mee met de prijs. Ze komen de droger liever weer ophalen. Koop dus niet meer bij de Mediamarkt zonder eerst te vergelijken!

Janus

Vervelende klantenwervers Energie Budget

Vervelende klantenwervers Energie Budget

Indien je geen interesse hebt in hun verhaal, dan gaan deze figuren erg irritant gedragen

Patricia
03-01-2020

Nog steeds geen geld retour

De droger geweigerd aan de deur, want er was reeds schade geconstateerd bij het inpakken in de vrachtwagen wat zwart op wit staat. Nu krijgen we ons geld niet terug en is de droger ineens nergens. telkens moeten we 48 uur wachten want ze maken er spoed van, of het ligt weer bij de verkeerde afdeling of er is nog geen melding dat de droger retour is. Op de site staat ook blijkbaar verkeerde info vermeld. Je zou je geld terugkrijgen in 3 dagen wat niet blijkt te kloppen.

Chico

Nooit meer Mediamarkt.nl

De laatste keer dat ik iets bestel bij Mediamarkt. Een bestelling van €2200 geplaatst op 21 december (levertijd binnen 2 werkdagen). Het is nu 3 januari en ik heb nog niet eens een bevestiging gekregen van mijn bestelling. Meerdere keren telefonisch contact gehad maar ik word constant van het kastje naar de muur gestuurd. Uiterlijk 30 december zou ik een mail krijgen met meer informatie maar ook die email niet ontvangen. Zelfs mijn bestelling annuleren kan niet. NOOIT MEER!

Iris

Klantenservice echt dramatisch

Wasmachine gekocht in de winkel en daar ook betaald. zou binnen 1-4 dagen geleverd worden, maar na een week nog niet binnen. Aangezien niemand mij kon vertellen wat er met de bestelling is gebeurd (6 medewerkers gesproken via verschillende manieren en 6 verschillende verhalen) en ik van het kastje naar de muur werd gestuurd, de bestelling geannuleerd. Een uur later kreeg ik een bericht dat de volgende dag geleverd zou worden. Weer geannuleerd, want we hadden inmiddels dezelfde wasmachine gekocht bij een kleinere concurrent die wel gewoon zich aan de afgesproken levertijden heeft gehouden. Nu wacht ik al een maand op mijn geld terug, echt asociaal. Ook al verschillende keren contact met de klantenservice maar zonder resultaat. Elke keer vragen ze of ik al m’n geld terug heb ontvangen, terwijl dit niet zo is ipv dat ze het uitzoeken. Er werken alleen jonge gasten daar die niet weten hoe ze met klanten moeten omgaan, ze krijgen vast ook niet veel betaald. Te triest voor woorden. Nooit meer mediamarkt voor mij.

01-01-2020

Klantenservice

Laptop besteld met office pakket kado. Laptop word geleverd zonder office pakket. Inmiddels meerdere keren contact gehad met klantenservice , gemaild en naar winkel geweest. Iedere keer word het doorgegeven aan de juiste afdeling en vervolgens hoor je niets meer.

Renzo
30-12-2019

Slechtste online winkel die ik ken

In het verleden al slechte ervaringen met de mediamarkt gehad, en dacht ik probeer het online.

Pakketje nog steeds niet binnen na 14 dagen en klantenservice onbereikbaar

29-12-2019

Mediamarkt en Dynalogic waardeloze combinatie

Wasmachine met wasdroger besteld bij mediamarkt. Via de mail komt het verzoek om aan te geven wanneer wij de apparatuur geleverd willen hebben. Door ons wordt 12 augustus gekozen. Vrijdagmorgen 9-8 om 4.00 uur krijgen wij op onze vakantieadres een bericht met de mededeling wij komen vandaag leveren. Vreemd, maar ok, snel naar huis gereden. vlak voordat wij arriveerden weer een sms en mail. Levering gaat niet door, aangezien het pakket op verkeerde depot is beland. Of wij een nieuwe afspraak willen maken.dezelde dag 17.00 uur staat er bus voor het huis. Dynalogic! de heren kwamen een vaatwasser brengen! heb hen uitgelegd dat wij net bericht hebben gehad dat er niet geleverd wordt. En zeker geen vaatwasser. Zaterdag 2de kans. Levering tussen 14.45 en 17.45 uur. Om 16.30 uur wordt via de status update gemeld; wij komen niet!te laat om nog te leveren. Graag weer een nieuwe afspraak maken. Maandag 12 augustus laatste kans. Zodra dynalogic weer in gebreke is, cancellen wij de order en kopen nooit meer producten bij mediamarkt. bovenstaande problemen blijken al jaren te spelen, maar oplossen ho maar. Waardeloos dat een mediamarkt blijft samenwerken met zo'n matig transportbedrijf. Wat een slechte service! schaam jullie. Beste dynalogic, verwijzen naar een klachtenformulier is niet nodig! deze heeft u inmiddels al op de mail. Lever gewoon volgens afspraak!

Update 12 augustus. 00.40 uur een bericht gekregen met de mededeling tussen 11.15 en 14.15 uur komen wij bij u langs. Zal je menen. Om 9.30 uur een mail: helaas is er iets fout gegaan met de planning. Wij houden u op de hoogte wanneer er wel geleverd wordt.

Update 9.53 uur via de mail de vraag om een nieuwe afspraak te maken betreffende levering. dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Mediamarkt gebeld en de order gecanceld.

Wij zullen in het vervolg eerst kijken welk transporteur levert, voordat er besteld wordt. dynalogic nooit meer!

Update 15 augustus

De vooraf betaalde bestelling is inmiddels gecanceld. nu blijkt de wasdroger retour te zijn gezonden naar het depot ván mediamarkt. dit bedrag wordt aan ons teruggestort. de wasmachine is niet aan ons geleverd (order is gecanceld), nog niet getraceerd, staat mogelijk op een depot van dynalogic, dus de klant kan weer bellen om zijn vooraf betaalde bedrag terug te krijgen. tot op heden nog geen oplossing vanaf de kant van de leverancier en transporteur. Les voor de volgende keer: betalen bij levering en niet eerder.update 20 augustus; beide bedragen zijn teruggestort door mediamarkt.

29-12-2019

Slechte service en levering

Zeer slechte ervaring met mediamarkt webshop. Ze komen leveringsafspraak niet na en handelen klachten hierover niet goed af. Hieronder beschrijving van wat mij is over komen:

Tv, muurbugel en instalatie/op hangservice besteld, kon allereerst niet achteraf betalen, terwijl dit bij bedragen onder de 1500 euro wel zou moeten. Zo wordt immers aangegeven op hun website. De bestelde producten zijn voorradig en kunnen worden geleverd. Dit wordt aangeven op de website. De goederen betaald met de verwachting dat de goederen ( niet de ophang service) morgen aan huis worden besteld. Maar dit gebeurd niet, moet zelf bellen na drie dagen wachten waar mijn goederen blijven. Wordt slecht geholpen en wordt benoemd dat ik niet zo moet zeuren. Vervolgens heb ik een week moeten wachten voordat ik mijn goederen en service mocht ontvangen. De communicatie hierover is echt slecht te noemen. Omdat ik extra dag thuis moest blijven, kost me dit een extra vakantie dag. Al ik over de gang van zaken klaag, duurt het minimaal een week dat ik reactie hierover ontvang. Daarnaast bieden ze ter compenstatie een 15 euro voucher aan. Wat in mijn ogen echt belachelijk is. Nu ga ik overal mijn verhaal plaatsen waar ik kan. Want hoe zij met hun klanten omgaan is gewoon weg zeer teleurstellend. Bestel dus nooit online bij de media markt.

28-12-2019

Slecht.

SLECHT.Online bestellingen die je af wilt halen worden zonder uitleg gewoon geannuleerd. gewoon op voorraad volgens de site maar naar een uur of 2 krijg je een mail dat je hem ZELF hebt geannuleerd. gebeurd vaker zo te lezen op internet als het product er toch niet blijkt te zijn, wat een slechte service!

En maar volhouden op de site dat het wel op voorraad is.

Al meer slechte ervaringen gehad dus nu de maat vol, GEEN mediamarkt meer en hoop dat binnenkort er daar de stekker uit gaat.

20-12-2019

Zeer. Zeer slechte service.

Tv online besteld en betaald 899 euro. Binnen 5 minuten gebeld omdat we toch de duurdere willen.

Geen probleem maar wel ook betalen.

De juiste tv is geleverd maar nu na 4 weken nog steeds geen geld terug van de eerste betaling van 899. Zeer slecht te bereiken service en steeds weer het zelfde mediagetrainde praatje met, we zetten uw aanvraag voor terugbetaling door naar de betreffende afdeling. Uiteindelijk bericht gekregen dat ze 249 euro terug zullen storten van een tv die hier bij ons allang staat.

Ik ben teneinde raad. Maar ik zal de markt van de media ook maar opzoeken en mijn frustratie over dit bedrijf overal kenbaar maken.

Mensen pas op voor de naar mijn mening en ervaring de boefjes van mediamarkt.

Esther
17-12-2019

Bestelling Nintendo switch

Op 24 november 2019 heb ik een Nintendo Switch besteld bij de Mediamarkt. Na heel veel bellen nu 17 dec. nog steeds niet geleverd. Eerst was de Nintendo switch niet voorradig. 4 dec was hij weer voorradig en volgens de klantenservice verzonden bij PostNL. Daar lag volgens hun het probleem. Volgens PostNL was hij 4 dec niet fysiek aangeboden. Dus weer mediamarkt gebeld. Vandaag 17 dec. wachten we nog steeds een reactie van de back Office van de mediamarkt want de klantenservice kan niks meer voor ons doen. We werden ook vriendelijk verzocht niet meer te bellen want dan komen we onder aan de wachtlijst te staan en duurt te verwerking van de klachten alleen maar langer. Zo kun je echt niet met klanten omgaan.

Douane
16-12-2019

Misleidende aanbieding

Met Black Friday online (voldoende in voorraad) een Nintendo Switch actie aanbieding gekocht. Scheelde mij ca. 20 euro. 2 dagen levertijd, echter na 2 dagen op mijn account gekeken en ik las dat het verzonden was naar het magazijn, maar dat het vertraging had opgelopen. Gewacht en tussentijds op de website gezien, dat online de voorraad steeds wisselde. Na 10 dagen kreeg ik een mail dat ze online geen Switch in voorraad hadden en dat het pas in week 51 ( 1 maand later) kon worden geleverd. Meteen tel. contact opgenomen en de bestelling gecancelled. Bij Bol.com besteld voor de gangbare prijs en binnen 24 uur werd het geleverd. Typisch Mediamarkt.lokken ze je met een mooie aanbieding, terwijl ze op voorhand al weten dat het product niet online op voorraad is, hopende dat de klant bereidt is om alsnog te wachten. Mediamarkt? Nooit meer!

Martijn
13-12-2019

Geen levering en waardeloze klantenservice

Enkele weken geleden een spel besteld met een levertijd van 1-2 dagen. Nu ruim twee weken later nog steeds niet ontvangen. Vorige week heb ik al eens contact gehad met de klantenservice (na 20 minuten in de wacht) en werd er medegedeeld dat het doorgegeven zou worden aan de afdeling verkoop. Ik zou een mail krijgen als de bestelling het magazijn had verlaten.

Vandaag weer gebeld. Het product is gewoon voorradig en de bestelling ligt nog in het magazijn. Het is niet duidelijk wanneer het verzonden gaat worden. De bestelling kan blijkbaar niet geannuleerd worden. Ik kan ook niet doorverbonden worden met het magazijn of iemand die iets kan regelen. Ik kan ook geen compensatie krijgen. Ik moet maar weer gewoon afwachten of en wanneer ik een mailtje van ze krijg.

Waardeloos bedrijf met een waardeloze service. Hier ga ik nooit meer heen.

Vlinder
12-12-2019

Wasmachine

Ik bestel nooit meer bij de Mediamarkt. Ik raad deze winkel niet aan.

Ik heb absoluut geen goed woord over de klantenservice en er staat onjuistheden op de website. De levertijden en voorraden kloppen voor geen meter.

Ik krijg niet eens mijn geld terug en dat zijn niet een paar euro's! Na vele malen contact met de klantenservice.

An
11-12-2019

Geen leveringen, pakketten zoek zoveel gedupeerden wat is er aan de hand

Nou ik ben woest, verleden week maandag een bestelling geplaatst

Woensdag een bericht in de app van PostNL dat het 5 december komt maar dat de verzending wordt verwacht, nog niet bij PostNL dat bleef zo staan en is 9 december aangepast naar bezorgtijd nog niet bekend

Zaterdagmorgen contact met Mediamarkt gehad en ze zou het uitzoeken en ik zou binnen 48 uur een reactie krijgen nog gevraagd of het weekend ook in de 48 uur valt en ja hoor als ik maandagmorgen om 10.15 uur nog niets had vernomen dan moest ik weer even contact opnemen dus voor de tweede keer een half uur in de wacht alles uitgelegd en dan komt het u moet nog even een paar dagen afwachten voordat we u antwoordt kunnen geven in het weekend geld de 48 uur niet en volgens haar was het al bezorgd nou niet dus ik ben altijd thuis en de status bij PostNL is nog steeds hetzelfde

Dan moest ik zelf PostNL maar even bellen terwijl PostNL het nog niet van MediaMarkt ontvangen heeft en hun duidelijk op de site zetten dat de afzender contact met hun op moeten nemen omdat die alle gegevens hebben

Waar is het pakket?

Het is een kado en staat op de site op voorraad vandaag besteld morgen in huis

Wat een puinhoop van het kastje naar de muur geval en nog steeds niet weten wanneer ik het binnen krijg en of ik het wel krijg hele vage bedoeling daar de één zegt dit en de ander weer dat, maar wie kan mij nu daadwerkelijk helpen? zo booooos

Update

MediaMarkt heeft nu een onderzoek aangevraagd bij PostNL dat kan weken duren en dan is het nog maar de vraag of het boven water komt.

Te gek voor woorden dat wij hier als klant op moeten wachten, je besteld iets en krijgt het gewoon niet.

Maar lees even meerdere berichten zoveel mensen die al weken wachten ik vraag mij af waar alles is nog bij de MediaMarkt of bij PostNL wie spreekt de waarheid en je maakt mij niet wijs dat wasmachines, tv`s enz dus ook hele grote artikelen ineens zoek zijn

Een incident dat kan natuurlijk maar zoveel klanten die hun bestellingen niet krijgen dat is voor mij een groot vraagteken het gaat ergens goed fout

Misschien moeten we met heel veel gedupeerde klanten actie ondernemen

Ik denk dat dit ze heel veel klanten gaat kosten en vraag mij af of er niet iets meer aan de hand is (randje faillissement) dan geen bestellingen leveren of zoekgeraakte pakketten en daar zijn wij nu allemaal de dupe van

10-12-2019

Nooit meer MediatroepMarkt. Coolblue voor mijn nr1

De slechtste service ooit. Nooit meer Mediamarkt. een witgoed online besteld deze zou de volgende dag geleverd worden. twee weken later nog steeds niets. Vandaag zou het eindelijk tussen 14 en 17 uur gember worden. Vijf voor tien s’avond kreeg ik een telefoontje van de koerier dat hij het niet zou redden om voor tien te bezorgen en omdat hij tot tien werkt heeft hij de bezorging geannuleerd. wat een waardeloos shit bedrijf en een waardeloos bezorgdiensten.wat zou ik blij zijn als Mediamarkt in de komende jaren failliet gaat en iedereen bij Coolblue gaat bestellen.