Mediamarkt reviews

1.5

22-11-2019

Telefoon van 1,5 maand oud krom

Telefoon gekocht een samsung na 1,5 maand zie ik dat de telefoon krom is ik terug naar de winkel hun de telefoon op sturen naar dynafix conclusie valt niet onder de garantie en dan ook nog komen met een rekening van 197€ om te laten maken mensen koop niks bij de media markt the wall want garantie kennen ze niet en dynafix zijn nog grotere oplichters ??????

21-11-2019

Meest slechte service ooit! Ik heb een (dure) mobiele telefoon besteld (en betaald) via de webshop, vandaag besteld morgen in huis. Ruim een maand later heb ik mijn telefoon nog steeds niet ontvangen! Het mooiste van alles is: op de site staat de telefoon nog steeds gewoon 'op voorraad: vandaag besteld morgen in huis'! Klantenservice stuurt me van het kastje naar de muur terwijl het heel eenvoudig is: loop naar het magazijn, pak de telefoon en stuur hem op! Helaas was het een goede aanbieding waardoor ik het niet kan annuleren en elders kan bestellen, maar wees gewaarschuwd! Vandaag besteld morgen in huis mag je hopen dat je het na 4 weken een keer in huis hebt. Eens maar nooit, nooit meer koop ik hier iets.

14-11-2019

Wat een slechte en vervelende verkoper.niet normaal

We wilden met en voor schoonmoeder een laptop kopen, kijken bij de Apples, geen prijzen erbij, kijken bij de Samsungs, staat er 64/128 en een prijs.stonden drie verkopers te ouwehoeren.Ik vragen wat is wat, wat kost de 64 en wat de 128.Moest hij helemaal opzoeken, nou dan doe je dat ff, krijg ik een hele verhandeling over waarvoor 64 en waarvoor 128.ik vraag, wil alleen weten wat kost dat 128.gaat hij een partij bijdehand staan doen, wil ik nou uitleg of niet of hoe zit het.zooooo meneertje verkoper U durft.echt nooit meer een euro naar deze ballentent.

Dick
08-11-2019

Geen garantie op defecte afstandsbediening

1,5 jaar geleden een nieuwe tv gekocht bij Mediamarkt met 24 maanden garantie. De afstandsbediening is nu defect. Zend geen infraroodsignaal meer naar de tv. Met e afstandsbediening en de aankoopbon naar de Mediamarkt in Emmen gegaan. Volgens de klantenservice is een afstandsverklaring een accessoire en geeft Mediamarkt hier maar een half jaar garantie op. Geen enkele compensatie en geen enkele medewerking om dit op te lossen. Hoe gek kun je het bedenken om maar een half jaar garantie te geven op een originele en bij de tv behorende afstandsbediening. Dit is een consumentenproduct waarop een wettelijke garantie geldt van 2 jaar. Ik heb diverse mails gestuurd naar Mediamarkt, maar ze laten je gewoon in de kou staan. Dit was beslist de laatste aankoop die ik bij de Mediamarkt heb gedaan. Kennelijk moet je bij Mediamarkt heel duidelijk goed laten vastleggen wat bij je aankoop onder de normale wettelijke garantie valt. Voor mij is dat in ieder geval niet meer van toepassing want ik koop nooit meer iets Mediamarkt

05-11-2019

Geen levering op zondag! Deel II

Diverse keren met MediaMarkt chat en klachtentelefoon contact gehad n.a.v. de annulering van mijn order omdat ze niet op zondag geleverd hebben. Ondanks ze mijn annulering (op zondag) ontvangen hebben wordt en geen geld terug betaald. Dynalogic, de vervoerder van MM, had de bestelling al ingeplant en deze kon niet worden ingetrokken. Dus maandagochtend stonden ze voor de deur en ik heb nogmaals de order geannuleerd. Ook dit feit is bekend bij de MM.

Maandagmiddag om 17:00 ontvang ik van Dynalogic een email om aflevering op een nieuwe datum in te plannen. Dynalogic kan je niet bellen maar alleen benaderen door een klachtenforumlier met 3 dagen responsetijd.

Totdat de mijn order (tv) terug wordt geboekt door Dynalogic gaat MM niet over tot terugbetaling. Een manager van MM krijg je niet te spreken. Jij als klant bent dus bij MM online de dupe van hun omslachtige interne processen.

Advies: koop niets bij MM online als het niet hoeft maar koop het in de winkel.

MM online en de winkels zijn aparte BV's (o.i.d.) dus een winkel kan jou online bestelling dan ook niet uitleveren.

Gelukkig heeft de MM winkel in Almere mij wel goed geholpen.

Dave
04-11-2019

Uitblijven levering

Bestelling online geplaatst, netjes track& trace. Vervolgens blijft levering uit, geen communicatie over wat te verwachten. En nog tot op de dag van vandaag geen bestelling binnen. Na zelf contact te hebben opgenomen met Mediamarkt Klantenservice te horen gekregen dat er een beschadiging aan het product is, waarbij een nieuwe levering plaats dient te vinden. Wanneer dat gaat gebeuren is nog niet duidelijk. Jammer!

Voor mij en mijn bedrijf zal ik Mediamarkt niet meer aanraden voor de 'snelle service'.

Erika
03-11-2019

Geen levering op zondag, lakse service

Ruim op tijd een bestelling gedaan, levering op zondag

Track en Trace gekregen, levering tussen 10.45 en 13.45

Prima toch?

Vervolgens om 14.45 een mail dat de levering mislukt is en we een nieuwe afspraak moesten maken

mediamarkt gebeld om dit uit te leggen

Slecht geholpen, laks te woord gestaan

vervolgens kregen we nog een mail,van de bezorgdienst, waarin in de ochtend om 8.30 dus al bekend was dat deze levering niet plaatst zou vinden.

Maar dit is dus niet aan ons doorgegeven. Daarmee wachten ze gewoon de hele dag, tot na het officiele levertijd. Standaard antwoord wat ik in de andere reviews lees, optie om te annuleren. Maar dan kan het 1 a 2 weken duren tot je je geld uiteindelijk terug hebt. Wel direct moet betalen voor het product, maar ze komen zelf de afspraken dus mooi niet na

1ste en laatste keer Mediamarkt

Sebastiaan
01-11-2019

Mediamarkt levert kapotte mobiel

Mijn zoon van 16 kreeg zijn eerste stage vergoeding binnen waardoor hij eindelijks genoeg geld had om de mobiele telefoon te kopen die hij graag wilde hebben. We bestelde hem op woensdag en donderdag kreeg hij hem binnen vlak voordat hij naar stage moest. Hij had naar de telefoon gekeken en ontdekte dat er een scheur in het scherm zat . Omdat hij naar stage moest had hij hem meegenomen om me daar eroverop te bellen met de telefoon van het stage adres. Na zijn telefoontje heb ik gelijk de klantenservice gebeld van de media markt. Die mij adviseerde het pakket op te sturen en dat we zodra de telefoon binnen kwam we een nieuwe zouden krijgen. Dit heb ik de volgende ochtend meteen gedaan en heb het goed verpakt op gestuurd. Na een paar dagen te hebben gewacht kreeg ik een mail dat er was geconstateerd dat de telefoon kapot was. Ik belde de mediamarkt op met de vraag wanneer de nieuwe kwam. Ik kreeg te horen dat er werd gedacht dat we de schade zelf gemaakt hadden. Ik vond dit heel vreemd omdat dit niet het geval was en dat ik alles netjes had uitgelegd aan de klanten service. Nu kreeg ik vandaag een mail dat de telefoon reparatie niet onder de garantie viel en dat we 131.77 moesten betalen. Nou toen brak mijn klomp het is toch te gek voor woorden dat je een kapot toestel krijgt en dat je dan ook nog voor de kosten moet opdraaien.ik heb contact hierover gehad en miet nu nog langer wachten. Dit voelt aan als oplichting. Na een hoop ellende de telefoon vandaag terug gekregen en wat schetst mijn verbazing. Het scherm is nog kapotter dan hij eerst was en we moeten het er maar mee doen. Net gebeld maar we moeten nog langer wachten op de klantenservice of ze iets kunnen doen.

Kim
29-10-2019

Service? Dat woord kennen ze niet bij de mediamarkt

Mediamarkt,

Pfff waar moet ik beginnen ?

In juli belde ik naar mediamarkt Tilburg met de vraag wat kost het om een iPhone batterij te laten vervangen? Zijn deze op voorraad? En verkopen jullie originele Apple batterijen? Ja ze zijn op voorraad en ja ze zijn origineel mooi dacht ik, ik de volgende dag naar Tilburg batterijen waren op en ze zijn ook niet origineel ??‍♀️ oké raar maar goed werd besteld kon de week later mijn batterij laten vervangen.

Ik weer terug naar Tilburg mijn telefoon achtergelaten was zo klaar zeiden ze prima ik doe een rondje Tilburg en dan kom ik terug. Ik word 2 uur later gebeld dat ze mijn beeldscherm kapot hebben gemaakt met het vervangen van mijn batterij ??‍♀️ ze zouden het meteen vervangen en er gratis hun beste scherm opplaatsen (wat mij ook niet meer dan normaal lijkt) 5 uur verder 4 beeldschermen later krijgen ze het niet voor elkaar mijn telefoon te maken en moet mijn telefoon opgestuurd worden (zucht) waarom heb je een smartbar als ze niet eens een batterij of een beeldscherm kunnen vervangen? Ik vroeg om een leentoestel aangezien ik het me niet kan veroorloven 2 weken niet telefonisch bereikbaar te zijn. Leentoestellen waren allemaal al uitgeleend dus ik had pech daar kwam het op neer. Ik zeg dan trek je maar een telefoon uit de winkel het is jullie probleem dus niet bij mij neerleggen. Helaas ben je dan aan het verkeerde adres mijn telefoon kapot maken en vervolgens niks doen uiteindelijk na een hoop heisa komt er een floormanager helpen (besef meer dan 5 uur later). Na het verhaal te hebben verteld pakt hij een toestel uit de winkel en wil deze meegeven als leentoestel maar toen gebeurde het . het beeldscherm kwam eindelijk tot leven en ik kon na ruim 5 uur naar huis met een nieuwe batterij en geen origineel Apple beeldscherm meer.

Helaas 3 maanden later krijg ik problemen met het beeldscherm ?

Ik dacht laat ik van tevoren maar bellen of het beeldscherm op voorraad is voordat ik weer voor niks op en neer rij, en maar goed ook want ze waren niet op voorraad. Besteld en gebeld dat ik kon komen ik vol (vertrouwen ?) naar Tilburg mijn telefoon ingeleverd ow dat beeldscherm is zo gemaakt werd er gezegd mooi want ik had geen zin om weer 5 uur te spenderen. Maar helaas het lukte niet met het scherm en nu is mijn (halve) behuizing niet meer goed het beeld staat aan heel de linkerkant open. Gaat u hiermee akkoord ??‍♀️ nee tuurlijk niet als er vocht in komt heb ik helemaal geen telefoon meer. Oké dan sturen we de telefoon op en krijg je een leentoestel, ik had deze keer echt geen kracht om hier op in te gaan en bovendien was de jongen heel behulpzaam en vond ik het bijna zielig omdat hij zo zenuwachtig was. Ik was alweer een uur of 3 verder toen ik het leentoestel meekreeg dus wou ik naar huis en dacht ik installeer het toestel thuis zelf wel.

Ik kom thuis ben de telefoon aan het installeren doet heel de onderkant van het touchscreen het niet ? en zijn ze vergeten te vertellen dat ik find my iPhone uit moest zetten op mijn eigen telefoon kon ik weer terug naar Tilburg ?

De volgende dag ben ik om 10 uur in Tilburg gaan ze proberen het leentoestel aan de praat te krijgen uiteindelijk krijgt hij iets voor elkaar en is het wachten op de iCloud (ik zat er toen alweer 1,5 uur) het schiet niet op met de iCloud dus ik zeg ik ga hier niet weer uren zitten ik doe het thuis wel als het scherm werkt is het wel goed gok ik zo. Maar ik wil wel graag mijn reis en parkeer kosten vergoed aangezien ik hier alweer ben dankzij jullie fout. De jongen achter de smartbar kon me daar niet bij helpen maar iemand van de “service” wel. Oké prima als ik maar mijn kosten vergoed krijg. Komt er een snotpin naar me toe om te melden dat ik een tegoedbon van € 10 kan krijgen en daar moet ik het mee doen want hij bepaald dat. Ik dacht ben jij niet goed bij je hoofd haal je manager maar die was niet aanwezig ik zeg dan laat je hem maar snel terugbellen dat kon ook niet je moest een schriftelijke klacht indienen wtf ik sta toch bij de service afdeling ??‍♀️??‍♀️

Ik had het zo gehad met deze *** winkel dat ik maar naar huis ben gegaan.

Ik dacht ga snel het leentoestel installeren want ben alweer te lang niet bereikbaar.

Maar niets is minder waar ik kom thuis de iCloud zou 20 min duren maar het werd 1 uur, 2 uur, 3 uur, 4 uur ik denk dit is niet goed ik stop het overzetten en begin opnieuw. 5 uur later is het eindelijk gelukt omdat weer het touchscreen niet werkte, werkt heel dat toestel niet ik kan niet bellen niet appen helemaal niks omdat de telefoon zo gaar is als iets. (Hoe kan je zoon leentoestel meegeven word dit niet gecontroleerd) Toen was ik het echt beu. Ik stuur een bericht op Facebook bel daarna nog met de telefoon van mijn vriend naar de klantenservice het word allemaal doorgegeven aan filiaal Tilburg maar tot nu toe kan niemand van de klantenservice iets doen ? volgende dag bel ik weer want ik heb een telefoon nodig ik kreeg te horen dat ik naar het filiaal Tilburg moest gaan om daar iets te regelen want er was geen leidinggevende op de afdeling klantenservice aanwezig. mijn broek zakte steeds verder af!

Ik zeg er moet heel snel iemand terugbellen want dit gaat zo uit de hand lopen ze heeft wat genoteerd en gemaild naar Tilburg dat ik snel teruggebeld moet worden het is nu dinsdag dit was afgelopen donderdag en ik ben nog steeds niet gebeld!

WTF moet je doen om service te krijgen hier ik durf niet eens meer naar het filiaal omdat ik straks van kwaadheid niet meer weet wat ik ga doen!

Dus bij deze mediamarkt wat gaan we doen ik heb straks een telefoon die van ellende aan elkaar hangt een leentoestel wat niet werkt en benzine en parkeer kosten die de pan uitreizen, de uren dat ik bij jullie gezeten heb en alles wat ik nu mis loop of al misgelopen ben omdat jullie niet capabel zijn om een batterij te vervangen.

Welkom bij de mediamarkt Tilburg en de geweldige service ???

Floor
28-10-2019

Laptop online besteld en vooraf betaald en niet geleverd!

Na 10 dagen intensief contact, altijd op mijn initiatief, nooit een beloofde reactie, wordt mijn bestelling gewoon geannuleerd. Wel bij online vooraf betaald natuurlijk. En steeds tussendoor beloofd dat de bestelling al geleverd was en al klaar lag in de winkel. In de winkel werd ik telkens terugverwezen naar het call center. Daar verzekerden ze dat de bestelling toch echt in de winkel lag.

22-10-2019

Verschrikkelijk

Verschrikkelijk. Wasdroger gekocht, zou volgende dag bezorgd worden. Extra 30 euro betaald zodat het in een (alsnog 4 uur lange) tijdslot bezorgd zou worden. Hele dag zitten wachten: niets ontvangen, zelfs geen bericht, niks. Klantenservice gebeld, die zeiden 'ach, het is druk, kan gebeuren meneer.' Volgende dag nog niets binnen, maar kon wel een nieuwe bezorgdag kiezen. Echter, alleen de hele dag, geen tijdslot. Ik belde klantenservice om weer een tijdslot voor levering te verkrijgen. De medewerkster, Nadia, meende dat ik in dat geval opnieuw zou moeten bestellen en annuleerde daarop mijn bestelling. Ze bleef daarna herhalen dat ik dit aan haar verzocht had. Dat was niet wat ik wilde. Ik wilde een tijdslot voor levering, zoals het originele tijdslot waarin zij ondanks mijn extra betaling niet haddrn geleverd. Inmiddels bij een andere partij een wasdroger besteld, volgende dag in huis, 2 uur tijdslot, en goedkoper. Van Mediamarkt alleen een bericht dat 'ze het jammer vinden dat ik mijn bestelling heb geannuleerd, terwijl ik dat dus niet wilde. Tevens nog een mooie twist - zelfs fatsoenlijk annuleren kunnen ze niet want klantenservice vertelde me dat er waarschijnlijk straks alsnog een wasdroger voor mijn deur staat die ik dan aan de deur moet weigeren, en dan kost het nog een week voordat ik mijn geld terug heb. Als mosterd na de maaltijd nog een excuus gekregen van ze, maar dat komt me al veel te laat. Hou je VERRE van MediaMarkt, vooral als het om witgoedbezorging gaat! Ik zal hier nóóit meer iets bestellen.

Ineke
19-10-2019

Verkeerde levering

Ik heb gisteren online reinigingsproducten besteld voor koffiezetapparaat. Zou binnen 24 uur geleverd worden. Mooi, dan hoef ik niet naar winkel 7 km verderop. Vanmorgen worden 4 inctcartridges geleverd, die ik dus niet besteld heb. Nu moet ik ze weer inpakken, door de regen naar post.nl 2 km verderop, afwachten wanneer ze de retour hebben verwerkt en mijn producten zijn gevonden voordat ik mijn bestelde producten krijg. Dus niet eens omruilservice. Wat een SLECHTE SERVICE. Ik bestel er dus nooit meer!

Wobbe
18-10-2019

Service

Slechte service van mediamarkt, ze hadde. Actie 21 btw weg ermee. Vervolgens wel berekenen en als je dan terug komt om dit recht te laten zetten, laten ze je in ieder geval een half uur wachten, dit is een fout van mediamarkt dan verwacht je minimaal dat dit heel snel opgelost wordt. Zeer slecht

Danielle
17-10-2019

Slechter dan slecht

Mediamarkt in Drachten heeft echt de meest verschrikkelijke bagger service die er is! Eerst al met het bestellen en bezorgen gaat er van alles mis! Echt alles! Vervolgens ga je afspraken maken die mediamarkt niet na komt. Je wordt nergens van op de hoogte gehouden.

Na 3 weken zijn wij terug naar winkel gegaan ivm een klacht. Tot 2x toe terug moeten gaan naar de winkel omdat ze beloven terug te bellen voor het maken van een afspraak met de monteur. Ook vanmiddag zijn wij weer niet terug gebeld en word er door mediamarkt niks geregeld. Lakse bende daar!

Het vervelendste is nog dat wij steeds zelf achter hun aan moeten in de fysieke winkel. Als je probeert telefonisch te bellen kom je bij de landelijke klantenservice en die sturen je door naar de winkel.

Mediamarkt Drachten voor ons nooit weer❌❌❌

17-10-2019

Geen service

Afgelopen maandag (14-10-2019) acer laptop gekocht bij mediamarkt Hoorn laptop met 12 maanden gratis office 365 personal. Thuis de laptop geinstalleerd op office na. Waar is de code voor de 12 maanden office? Mediamarkt gebeld en kreeg als antwoord wij geven geen telefonische ondersteuning u moet terug naar de winkel. Dinsdag naar de winkel in Hoorn gegaan nou daar worden ze ook niet gehinderd door enige kennis . Wisten van niks (terwijl de betreffende verkoper het drie keer gezegd had) onverichterzake weg. Woensdag acer en Microsoft gebeld maar die stuurden mij uiteindelijk toch weer terug naar de leverancier dus de Mediamarkt. Koop hier nooit meer wat wel veel keus maar je moet niet bij ze aankomen met een probleem zogenaamde drempelgarantie bah!

Linsey
10-10-2019

Een grote leugen!

Al 3x een koelkast besteld. Staat op de site voor 23:30u besteld is de volgende dag in huis, 30 euro extra betaald om het in de avond uren te laten bezorgen. Volgende dag geen track & tracé code. Wij naar de service winkel van de mediamarkt gegaan kregen we een nummer van de leverancier die de koelkasten bezorgt. Ons bestelnummer was niet een bij hun bekend, meerdere malen contact gehad met de mediamarkt maar niemand die ons kan helpen. De ene medewerken zegt ja sorry voor het weekend is die er, de andere zegt ja hij is toch niet op voorraad dus we weten niet wanneer die komt. Dit is toch geen service? Ik vind dit echt ronduit belachelijk dat je van het kastje naar de muur word gestuurd en de levertijden op de site klopt helemaal niks van. ECHT SCHANDALIG

FR
15-09-2019

BESTEL NOOIT ONLINE BIJ MEDIAMARKT !

Slogan Mediamarkt: Vandaag besteld morgen in huis, Mooi niet dus! Artikel voldoende op voorraad besteld en betaald. Dan begint de ellende! Zelf achter artikel moeten gaan. Steeds verschillende en onwetende medewerkers aan de lijn. Bijna week verder. Voorraad blijkt opeens niet meer op voorraad. Aanbod gekregen nwe type. Op aanbod ingegaan. Dan herhaalt de ellende, zelf achteraan, onwetende medew. Bijna 2 weken verder. Zal worden teruggebeld. Niemand belt terug. Volgende dag E-mail ontvangen. "De bestelling is blijven hangen in het systeem we moeten helaas de bestelling annuleren" . De type is nog op voorraad. Belachelijk voor woorden! Zo ga je toch niet met klanten om?

Ellen
10-09-2019

Komen afspraken niet na

Koelkast niet geleverd. Gasfornuis niet aangesloten.

Met veel moeite de koelkast kunnen annuleren.

Het gasfornuis moeten aansluiten via ander bedrijf.

Erg jammer, want Mediamarkt heeft goede producten, maar werkt heel rommelig.

Afspraken worden niet nagekomen.

Het lijkt erop dat verschillende afdelingen langs elkaar heen werken. Daardoor onduidelijkheid voor de klant en voor de medewerkers zelf.

Mensen bij de klantenservice zijn vriendelijk en bereid om te helpen, maar uiteindelijk kunnen zij geen oplossing bieden.

Wij hebben hierdoor geen vertrouwen meer in MediaMarkt en zou deze winkel niet aanbevelen voor online aankopen.

Tamar
09-09-2019

Koelkast nooit geleverd

3 weken geleden heb ik een koelkast besteld en aangegeven deze op 8-9-19 bezorgd te willen hebben. Omdat ik die dag maar geen bericht kreeg en geen koelkast heb ik gebeld naar de klantenservice. Ik kreeg te horen dat de koelkast nog in het magazijn stond en niet geleverd ging worden door een fout. Ik zou diezelfde dag een mail krijgen waarmee ik een nieuwe bezorgdatum kon afspreken. Vandaag 9-9-19 is de mail nog steeds niet gekomen en heb ik dus weer moeten bellen. Nu kreeg ik te horen dat de koelkast helemaal niet meer op voorraad was en ze ook niet wisten of deze nog wel zou komen.

Kortom: je had meer dan 3 weken de tijd om aan te geven dat de koelkast niet op voorraad was en niet leverbaar is. Maar in plaats daarvan laat je de klant zelf alles moeten uitzoeken, lieg je eerst tegen de klant, en vervolgens is de koelkast geannuleerd en gaat er een week tijd overheen voordat de klant zijn geld terug krijgt.

Dat noem ik gewoon geld stelen voor een maand.

Wat een rot bedrijf. Nooit online iets bij kopen! Oplichters.

Joop
06-09-2019

Valse voorlichting

Zojuist Een Samsung TV gekocht bij Mediamarkt Rotterdam.

Op de informatie stond dat de muuurbeugel erbij zou zitten.

De doos was open, gevraagd aan de verkopen Jordy, zit alles erin. Ja. We komen thuis en de muurbeugel zit er niet bij. Gebeld met de klantenservice. Uitgelegd en die zei dat klopt, zit er niet bij. Maar volgens Yordy zou het er bij zitten. En op de site van Samsung Nederland staat onder de specificaties dat het er wel bij zit. De meneer van de klantenservice (de supervisor) weigert zijn naam te geven en hangt op. Wat een slecht service.