Mediamarkt reviews

1.5

Jaap
05-09-2019

Geld kwijt? Retour niet geregistreerd volgens Mediamarkt

Bestelling geplaatst, verkeerde produkt geleverd gekregen. Vervolgens meldde "online" dat alleen in de winkel geretourneerd kon worden. In de winkel gaven ze aan dat dat niet kon, maar dat het produkt wel achtergelaten kon worden, en ik zou een bewijsje krijgen en ze zouden een mailtje sturen naar "online" dat het produkt alsnog geleverd zou worden. Na meerdere keren contact gehad te hebben, is inmiddels duidelijk dat het produkt niet meer leverbaar is, maar dat het geretourneerde produkt ook niet verwerkt is. Bellen kunnen ze onderling (tussen winkel en "online") blijkbaar niet, dus ondertussen kan ik fluiten naar mijn geld, maar heb ik ook geen produkt. Het moet niet gekker worden!

Heleen
04-09-2019

Bizar slecht bedrijf, je wordt voorgelogen door de klantenservice

Zeer slecht! Komen afspraken niet na

Je.wordt voorgelogen door klantenservice

Sjaak
03-09-2019

Opletten met de aangeboden prijzen

Artikelen worden tot 20% duurder aangebeoden dan bij andere winkels. Opletten bij deze club

Bjorn
31-08-2019

Bestelde artikelen steeds niet leverbaar

Ze zetten op de website doodleuk dat een laptop op voorraad is, je deze kan bestellen en betalen, maar keer op keer is ie er dan toch niet. Ondanks dat er staat 'na 2 uur af te halen' en andere beloften.

Het ergste is nog dat MediaMarkt dat zelf doodnormaal lijkt te vinden. Het terugbetalen van het geld duurt vervolgens ook nog erg lang.

Tip: ga naar een andere winkel!

Robbin
29-08-2019

Vermiste laptop

Ik raad iedereen af om bij MediaMarkt een laptop te bestellen.

Afgelopen maandag zou mijn laptop worden bezorgd tussen 11:45 en 14:45 waarvoor ik netjes ben thuisgebleven. Om 14:30 nog steeds geen pakketje dus ik kijk in de PostNL app, daarin zie ik dat de status van mn pakketje als bezorgd is gemarkeerd en er een handtekening is gezet, welke niet van mij is. Vervolgens bel ik met de klantenservice van PostNL die mij doorverwijzen naar de klantenservice van MediaMarkt, deze zeggen een onderzoek te starten naar de locatie van de laptop welke maximaal 7 dagen kan duren. Een dag later ontvang ik een mail met het volgende bericht:

“Ik heb de route van de chauffeur nagekeken en de zending lijkt echt bij geadresseerde te zijn afgeleverd.

Kan je aangeven of het klopt dat je de bestelling ontvangen hebt?”

Ik heb vervolgens weer naar de klantenservice van de MediaMarkt gebeld en duidelijk gemaakt dat ik geen laptop heb ontvangen. De reactie die ik hierop kreeg was dat ze verder niet weten waar de laptop is en dat ik moet afwachten. Nu moet ik volgende week naar de universiteit en heb ik dit weekend echt een laptop nodig. Dit heb ik uitgelegd maar ik zal toch het onderzoek moeten afwachten volgens de werknemer.

Dit is een fout van MediaMarkt of PostNL en niet van de klant, toch wordt het nu mijn probleem. Morgen is het een week geleden dat ik de bestelling heb geplaatst en ik heb nog steeds niks ontvangen of enig idee waar mn laptop is. Het lijkt mij dat je van zo’n groot bedrijf als mediamarkt wel kan verwachten dat ze voor zulke problemen een klantvriendelijke oplossing hebben, niet dus.

Sam
29-08-2019

Fraude en liegen

Mijn geld en de artikle is helemaal kwijt

27-08-2019

Koelkast besteld niet gekregen, geld terug ook niet.

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Onze koelkast was stuk dus we moesten plots op zoek naar een nieuwe, en ja, het zoeken en vinden van een nieuwe koelkast was uiteraard een eitje,

Verzending

31/7 Koelkast besteld, verschillende dagen een bericht gehad dat hij de volgende dag zou komen maar voor niets zitten wachten!

Klantenservice

2 weken geleden geannuleerd en nog steeds geen geld terug omdat ze de koelkast tussen hun magazijn en transporteur kwijt zijn geraakt. Nu krijg ik pas mijn geld terug als ze hem weer hebben gevonden, als ik de vraag stel hoe lang dat nog kan duren krijg ik geen concreet antwoord en als ik zeg wat als hij nooit meer gevonden wordt? Krijg ik jaaaa dan krijgt u uiteraard wel uw geld terug. Inmiddels al 3 keer telefonisch contact gehad over de creditatie met oplopende boosheid,

26-08-2019

Fraude, liegen, tussen schip en wal en van het kastje naar de muur!

Op 6 augustus 2019 heb ik een koelkast bij de outlet van mediamarkt besteld. 3 dagen later zou deze bezord worden door first logistics. Op die dag kreeg ik een email dat zij storing hadden en dat ik met hun contact op moest nemen. Ik kon nergens een telefoonnummer vinden. Om deze reden heb ik een contactformulier ingevuld. Vervolgens ben ik één keer gebeld met een anoniem nummer. Helaas had ik dit telefoontje gemist. Daarna kreeg ik meteen een mail dat ik niet bereikbaar was en dat ik weer met hun contact op moest nemen.

Binnen 2 uur had ik op die mail gereageerd dat ze de volgende dag wel mochten komen, maar ik kreeg geen reactie. De volgende dag, heb ik nogmaals gemaild om te vragen of ze ook zouden komen, omdat ik geen reactie had gehad. Omdat ik geen reactie kreeg, heb ik contact opgenomen met de klantenservice van mediamarkt. Van hun kreeg ik een 0900-nummer (betaald nummer) die ik dan wel kon bellen.

Dat nummer heb ik heb ik heb gebeld en ik kreeg de klantenservice van first logistics. Ik gaf het ordernummer van mediamarkt, maar zij moest het ordernummer van first logistict (fl) hebben, alleen heb ik die niet gekregen. Om deze reden had ik mijn postcode gegeven en huisnummer, maar daar stond ook geen order op dus ze kon niks voor mij doen. Ik weer naar mediamarkt bellen, hadden ze mijn order geweigerd: omdat ze geen contact met mij konden krijgen!

Ik had aangeboden om te bewijzen dat ik wel met fl contact had opgenomen, door de email berichten te sturen, maar mediamarkt geloofde mij wel. Om deze reden had mediamarkt een verzoek gedaan om de koelkast toch te leveren. Ze zeiden dat fl contact met mij zou gaan opnemen. Na een paar dagen was dit nog niet gebeurt. Mediamarkt bellen. Zij weer een verzoek doen dat fl contact met mij moesten opnemen. Niks. Mediamarkt bellen. En dat tot 4 keer toe! vervolgens hebben ze voor de 5e keer een verzoek gedaan waarbij fl mij binnen 2 dagen moest bellen. Maar dit keer weer geen contact.

Uiteindelijk heb ik op 21 augustus (15 dagen na leverdatum) de order geannuleerd. Ik zou daar een bevestiging van ontvangen en vervolgens het geld binnen 3 werkdagen terug krijgen. De volgende dag had ik nog geen bevestiging. Ik weer bellen. "de annulering is in behandeling", aldus mediamarkt. Vandaag heb ik weer gebeld. Zei de medewerker dat de koelkast al geleverd was. ( dat is niet zo). Nou ik uiteindelijk ophangen. Toen schoot het mij te binnen dat ik geen track and trace had en ik wou weten waarom ik dat niet had. Ik weer naar mediamarkt bellen. Nadat ik de eerste twee keer de het ordernummer doorgaf werd er opgehangen. Bij de derde keer zei ik dat ik een procedure zou starten tegen mediamarkt als zij op zouden hangen. Deze keer werd er niet opgehangen. Die medewerker zei dat fl mij een moest sturen.

Nu heeft hij (alweer) een mail gestuurd naar fl met de vraag waar de koelkast nu is. Pas als die koelkast weer bij mediamarkt is, krijg ik mijn geld (470 euro).

Ougie
17-08-2019

Voorraad misleiding!

Ik heb 25 juli 2019 een bestelling gedaan via Mediamarkt.

Het ging hierbij om een airco ter waarde van €450.=.

Ik wist dat op het moment van bestellen nagenoeg overal alles qua airco’s was uitverkocht.

Alleen bij Mediamarkt hadden ze er, volgens de site, op dat moment nog 6 van een bepaald type op voorraad.

Ik heb er toen direct een besteld en toeval of niet, op het moment dat ik bij Ideal op betalen klikte, sprong op de site de teller op 5. Dus dat schepte vertrouwen.

Wel al werd er aangegeven dat de levering waarschijnlijk niet binnen 24 uur kon plaatst vinden, dit vanwege de drukte. Het kon ook een dag langer duren. Ik kreeg wel direct een mail van de bevestiging van de bestelling.

Na 2 dagen maar eens gebeld, en na 35 minuten kreeg ik een dame aan de lijn. Zij wist mij te vertellen dat de airco helemaal niet meer op voorraad was en dat de site waarschijnlijk achter liep op de werkelijkheid, dit kwam n.l. wel vaker voor. In overleg, ook zij vond het n.l. beter, heb ik besloten dan maar te kiezen voor geld retour. Zij beloofde mij dat zij dit door zou geven aan de juiste afdeling.

Vervolgens na 3 dagen dinsdag 30 juli maar weer eens gebeld, ik zou namelijk een bevestigingsmail van deze dame krijgen, maar helaas niets. Ook nu weer kreeg ik een dame aan de lijn, ene J. Ik heb haar het hele verhaal wederom vertelt en ook zij bevestigde dat de airco niet meer te leveren was en ook zij zou er zorg voor dragen dat ik mijn geld terug gestort zou krijgen. Zij heeft mij op mijn verzoek tijdens ons gesprek een bevestigings-mail gestuurd van ons gesprek. Helaas heb ik toen niets van de afdeling financiële afdeling gehoord, wat mejuffrouw J mij wel belooft had.

En wat schertst mijn verbazing, de donderdag daarop kreeg ik een mail dat de bestelling verzonden was. Raar wat de airco was immers niet meer leverbaar. Ik ben toen contact gaan zoeken via twitter en had gelijk beet, ene mejuffrouw D reageerde direct , maar nadat ik, op haar verzoek, e-mailadres, bestelnummer en postcode had gegeven kwam er geen enkele reactie meer.

Ik maakte mij ernstig zorgen over mijn geld. Nu ik van hen een mailtje had ontvangen dat hij verzonden was, en verder niets meer vernam vreesde ik het ergste.

Ook werd ik van de verhalen op facebook, twitter, trustpilot, etc. etc. niet echt vrolijk.

Natuurlijk is €450,= iets wat ik niet zal laten glippen, ik moet hier hard voor werken.

Het is nu bijna 3 weken later en ik heb vandaag mijn geld retour gestort gekregen.

Maar inmiddels heb ik vele mailcontacten gehad, in vier telefoongesprekken bijna twee uur in de wacht gezet, en ik ben vijf dames namen rijker waarmee je via twitter of telefoon in contact kunt komen als je problemen hebt met de Mediamarkt.

En oh ja, bij een Mediamarkt winkel hoef je niet aan te kloppen want die staan los van de internetshop, daar komen ze met e.o.a. franchise verhaal.

Dus mensen, ook al staat er op de site dat er nog voorraad is, dit is dan nog geen zekerheid, en als je geld binnen is, lopen ze niet meer zo hard.

Bestellen bij Mediamarkt, nee dank u, wij nooit meer.

Jeanne Marie
15-08-2019

Nooit meer naar mediamarkt!

#mediamarktonline. Wat een organisatie.?

Op 7 augustus in de avond een tv besteld, de volgende ochtend een annulering gedaan, gewoon omdat dezelfde tv elders veel goedkoper was. Krijgen we een dag later een mailtje; de tv is onderweg?!?!. Hij was toch geannuleerd.

Tv niet aangenomen van de bezorger. Twee dagen later is de tv terug bij #mediamarkt. Fijn, goed geregeld! krijgen een bericht dat het betaalde bedrag binnen 3 werkdagen wordt teruggestort. Het is intussen 15 augustus. Na wederom contact te hebben gelegd horen we dat er een achterstand is! tuurlijk.

Voor alle duidelijkheid; wij gaan nooit meer iets kopen bij #mediamarkt. Wat een slechte service.

Barbara
14-08-2019

Online bestelling wasmachine - 2 dagen levering

Na een zeer slechte ervaring bij de coolblue, waarbij de levering 7 werkdagen duurde en vervolgens op de dag zelf gecancelled werd, heb ik een wasmachine online bij de mediamarkt besteld. Deze hebben we op zaterdag besteld, en werd op maandag geleverd (op zich beloven ze de volgende dag, maar in vakantietijd en de zondag ertussen op zich begrijpelijk dat het een dagje langer duurt).

De bezorgers konden hem niet aansluiten, want er miste een aansluitstukje voor de afvoer. Echter waren ze ook het boekje vergeten achter te laten en hadden ze allemaal stukken piepschuim voor de voordeur laten liggen. Over de snelheid en de punctualiteit van de bezorging tevreden, over de kwaliteit van de bezorging niet helemaal tevreden.

Onne
13-08-2019

Nooit weer

Ongelofelijk slecht. ik ben nog nooit zo klantonvriendelijk behandeld. Ik heb een laptop gekocht van bijna drieduizend euro MacBook pro was overigens bij BCC goedkoper kom ik net achter. Betaald en geen laptop voor niks helemaal naar Zwolle gereden. Hele akelige klantenservice bij de balie zeggen ze dat als je online iets koopt het een ander bedrijf is, dan hebben ze enkel een nummer voor je waar je heel lang wacht en waar de verbinding ba 10 minuten wordt verbroken. Hasan van de livechat heeft ook geen zin om te reageren na twee berichtjes en de Facebook pagina vraagt of je een pb wil sturen waar ook nooit op wordt gereageerd. Waardeloos bedrijf geen enkele binding met hun klanten. Ik wou dat ik er nooit aan begonnen was.

Deborah
12-08-2019

Goede service bij defecte laptop

Heel fijn geholpen toen mijn laptop kapot ging. Hij moest naar Acer opgestuurd worden, maar was alsnog binnen een week gemaakt. Ook de buitenkant was schoongemaakt, zodat hij eruitzag als nieuw. In de tussentijd zelfs nog een leenlaptop meegekregen. Vanwege de garantie was de reparatie volledig gratis. Heel vriendelijk geholpen door de medewerkers (in Rijswijk).

Ties
11-08-2019

Slechtste online ervaring ooit

Nieuw gekochte mobiel ging binnen drie dagen stuk tijdens het opladen, online klantenservice reageert binnen de eerste week überhaupt niet (op de site staat om contact te zoeken alvorens een retourzending). Uiteindelijk toch te horen gekregen dat ik een nieuwe mobiel zou krijgen, ontvang ik een halve week later een mail over dat het geld terug gestort gaat worden (iets wat tot nu ook nog niet gebeurd is). Als ik vervolgens dezelfde mobiel zou willen kopen betaal ik ineens meer dan twintig euro extra omdat de prijs omhoog is gegooid. Reactie hierop is tot nu toe niet geweest, na nog een week wachten. Ze kunnen allemaal de pot op, ik koop er in ieder geval nooit weer iets. Binnenkort maar even een fysieke winkel terroriseren om mijn geld terug te krijgen, want ik heb tot nu geen duidelijkheid over wanneer ik iets van ze te zien krijg. MediaMarkt Online is een perfect voorbeeld van hoe je NIET je klantenservice moet runnen.

Harold
11-08-2019

Ga nooit meer naar mediamarkt

Ben op donderdag avond naar media markt Duiven gegaan voor een koelvriescombinatie zag er 1 voor €399 ben vervolgens de dag er op terug gegaan met mijn vrouw om deze aan haar te laten zien was dezelfde nu ineens €431. Ik een verkoper gevraagd hoe kan dat gisteren was hij nog €399 (ik kon hem ook een foto laten zien van het prijskaartje) hij zei dat is de markt elke dag veranderden de prijzen vond ik op zich vreemd. Dacht ach 3 tientjes meer dus zei oke nou doe die dan toch maar. Hij ging kijken oh deze koelkast is niet meer leverbaar maar ik kon wel het showroom model krijgen. daarop zei ik wat kost die dan want neem aan dat ik dan korting krijg! Ja 10% ging er van ik zei toen maar ja ben toch niet gek eerst zetten jullie er ongeveer 10% bij op en dan geven jullie 10 % korting neeee jullie geven niks geen korting.Vind dit toch wel een vorm van oplichting mja dan proberen bij medeiamarkt Arnhem daar hadden ze die koelkast niet en zagen we een andere die wij ook wel wilde hebben maar helaas die was niet op voorraad zei de verkoper kon hij wel bestellen maar dan zou het enkele weken duren! We moesten hem maar via de site bestellen dan zou dat sneller gaan deze verkoper wilde schijnbaar niet zijn werk doen.

Ben er wel klaar mee met deze winkel nu fijn een koelkast gehaald bij BCC waar ze wel tijd voor ons namen.

Gezien de slechte beoordelingen die je leest van mediamarkt is mijn verhaal niet vreemd maar ik kom er niet meer.

Vincent
10-08-2019

. BLIJF WEG BIJ DE MEDIAMARKT.

Donderdag 25 juli besteld. Op voorraad. Binnen 24 uur. Geen verzending. Helpdesk niet beschikbaar. Geen emailverkeer mogelijk. Geen bericht. Ze hebben de tent gewoon dicht gegooid. Uiteindelijk twee weken te laat geleverd.Wat een klerelijers. Ze geven gewoon de klanten twee middenvingers .Geen email , zou wel moeten voor bij verzending. Deze lui kennen ken schaamte of schande

Michaël
10-08-2019

Nooit meer iets bestellen bij mediamarkt

Afgesproken leverdatum wordt ondanks betaling 5 dgn later geleverd. Slechts 1 van de 5 bestelde en reeds betaalde goederen ontvangen. Vervolgens bijna 24 dgn bezig en onze spullen nog steeds niet ontvangen. Telefonisch zeer slecht bereikbaar, wachttijden van meer dan 30 min. Vervolgens krijg je iemand aan de lijn die ook niets kan oplossen. Nooit meer kopen bij mediamarkt. Goederen nog steeds niet ontvangen. Per mail en chat geprobeerd, reactie: u krijgt binnen 5 dgn bericht. Vervolgens hoor je weer niets. Maken van hun probleem ons probleem

08-08-2019

Zeer slechte service

Zeer slechte service. Wat een ballenzaak. Ga naar doetinchem om een laptop te kopen. Is dit type uitverkocht. Vraag ik aan de verkoper om te kijken of er in een andere vestiging er nog zijn kom ik uit bij duiven. Er ligt er nog 1. Kun je ze misschien even bellen en vast laten leggen zodat ik hem ophaal. Nee dat kan ik niet moet je zelf duiven bellen. Oke. Bel ik duiven kom ik callcenter terecht. Nee meneer de mensen van duiven nemen geen telefoon op! Dan worden ze gestoord voor klanten werkt. Ik ben toch ook klant. Kan wel een berichtje sturen op je moet erheen rijden. Ja dat kan maar dan is hij misschien al weg. Kunnen ze hem niet wegleggen? Nee dat kan niet want ik kan ze ook niet bellen. Ze nemen de hele dag al de telefoon niet op! Oke dus op de gok dan maar ernaar toe dus . Helaas wel ja maar zal het berichtje naar ze sturen. Half uur later wordt ik door call center gebeld van uw bericht heeft een responstijd van 48 uur. Daar heb je wat aan. Dus naar duiven. Er ligt er nog 1 volgens call center. Helaas meneer. Tja er staat wel op 1 maar dat gebeurt wel vaker. Ik heb hem echt niet hier liggen. Dus 2 mediamarkten bezocht voor jan doedel. Mijn zien ze er niet meer. Wat een afknapper. Zeer slechte service en 60 km gezellig gereden zonder resultaat. Wat een afgang.

Ellen
07-08-2019

Te veel om op te noemen

Vriezer besteld. Is niet op afgesproken dag afgeleverd. Men had het adres fout opgeschreven! Ook: Pas op laatste moment wordt tijd van afleveren doorgegeven. 2 Dames aan de telefoon gehad hierover van Mediamarkt, allebei niet vriendelijk. Bestel hier nooit meer iets! De eerste keer dat ik ergens over "klaag"!

05-08-2019

Slecht bedrijf

Wat een slecht bedrijf. Zitten al vier weken op ons geld te wachten! I.v.m. een stofzuiger die ze niet konden leveren.