Mediamarkt reviews

1.5
Rene
15-11-2023

Onduidelijkheid op website op hun site gezocht naar een Haier wasdroger rondgekeken een bestelt dacht ik blijk later omdat een kennis vraagt naar het type dat ik een wasmachine heb bestelt ik denk hoe dan ik zoek op een droger maar goed ik bel media markt om te annuleren zogenaamd geen probleem paar uur later op bezorgdst belt de bezorger ook daar annuleer ik hem ook geen probleem zogenaamd ik wacht af 7 dagen later nog geen geld terug ik bellen o sorry meneer wordt geregeld paar dagen later weer bellen nee meneer nog niets in het systeem te zien over terug betaling als u nu nog even een week geduld heeft dan zal het wel goed komen en als het niet is betaald weer even bellen ik dacht even serieus komt dit kutbedrijf uit het jaar kruik of zo waarom duurt dit zolang nog niets ontvangen zal hier nooit meer iets kopen dit is echt belachelijk en wilt u hier zaken mee doen kijk maar uit ze verkopen ook vaak apereraten die niet voor Nederland zijn gemaakt maat bv voor Spanje maak niet uit dAn

Angelique
10-11-2023

MediaMarkt levert een kapotte koelkast en weigert vervolgens het op te lossen. Aangegeven dat de koopovereenkomst ontbonden dient te worden maar ook dit weigeren ze. Dit bedrijf handelt in strijd met de wetgeving.

Angelique
05-11-2023

Op zaterdag een Shap magnetron besteld, werd zondagochtend bezorgd. Maar ik kreeg geen magnetron maar een stofzuiger. Bezorger had geen magnetron in de auto, belde het depot, stond op luidspreker en er werd gezegd "probleem van klant". 3x mediamarkt zelf gebeld 1e keer verbroken, 2e begreep of verstond me niet en 3e keer geholpen. Moest foto's sturen want brengen en omruilen kan niet. 3x foto's gestuurd 1e kon niet openen, 2e bestand te groot, en 3e keer kreeg mail terug met link in het engels om foto om te zeten naar windows. Toen was ik klaar met het hele mediamarkt gebeuren was toen 16:52 u. Knap geïrriteerd mail terug gestuurd mag hem nu inleveren in de winkel, ik annuleer gelijk de bestelling. Fijne zondag!

Isabelle
02-11-2023

Als je hier iets koopt en het moet retour dan begint de enorme ellende. Tv gekocht van duizenden euro’s bij mediamarkt Amersfoort. Kapot geleverd. Al weken nu drama om het artikel retour te krijgen, geld terug te krijgen en om überhaupt iemand te spreken met meer dan 2 hersencellen! Ben het echt zo spuugzat knal alles op social media. Ben nu bezig met tv programma en ook met kassa. De enorme negatievere recensies spreken boekdelen over dit waardeloze en totaal non empathische bedrijf. Ze gedragen zich als God.

Nu heb ik nieuws…ik ben een pitbull laat pas los als ik mijn recht heb behaald.

1 is de laagste eating, anders hadden ze beslist MIN. 10 gekregen!

Bag wat een ellende!

Sanne
12-10-2023

We hadden van mijn schoonouders voor de uitzet een tv gekregen super toff dus we hadden een tv van 650 euro uitgezocht en we hebben hem laten bezorgen op 10-08-23. Helaas nog geen 2 weken later ging hij kapot strepen in het beeld en knipperd dus de Mediamarkt proberen contact op te nemen en hebben een formulier ingevuld samen met de klantenservice om het te retourneren en te laten maken, we kregen na anderhalve week nog niets te horen dus hadden we weer gebeld en was er iets niet goed gegaan en opnieuw ingevuld. Weer een week later kregen we eindelijk te horen dat hij opgehaald wordt alleen dat ging nog 2 weken duren, vervolgens hebben ze hem omgehaald en we zouden gebeld worden als hij klaar was en dat zou 2 weken duren. We werden gebeld dat hij inderdaad gerepareerd was alleen nu ging het weer 2 weken duren voordat ze hem konden bezorgen nu hebben we hem gisteren 11-10-23 bezorgd. Een half uur later nadat hij aanstaat weer precies hetzelfde probleem we hebben 2 maanden gewacht op te

Lummie
12-10-2023

Wij zijn geholpen door Leroy en Gwen in Alkmaar zij en hij krijgen een dikke 10

Tineke
11-10-2023

Mijn tante had 1400 euro gespaard van haar aow, ging een tv en een koffiemachine kopen bij Mediamarkt in Groningen. Alleen wist de verkoper haar over te halen om een tv van 1400 euro te kopen. Moest ze doorsparen voor haar koffiezetapparaat. Alleen werd er bij haar thuus niet 1 maar 2 tv's afgeleverd. Mijn tante heeft mijn neef gebeld om de tv samen terug te brengen omdat anders de winkel 1400 euro te kort zouden komen. Daar namen ze de tv in ontvangst met toch wel een beetje ongeloof en gaven mijn tante een bon voor 50 euro om in de winkel te besteden voor de moeite. Natuurlijk werd mijn tante door iedereen voor gek verklaart. Ik heb nog geprobeert om bij de winkel verhaal te halen dat het toch veel mooier gebaar zou zijn om haar een koffiemachine te geven , maar daar wilden ze niets van weten, de 50 euro vonden ze al rijkelijk beloond. Ook op mails geen reactie gehad. Nee, Mediamarkt beloond zeker niet eerlijkheid. In tegendeel zelfs.

Salam Mahmoud
29-09-2023

Defect nieuwe wasmachine samsung WW90T554AAT/S2 geleverd,zo vaak gebeld en zo vaak geweest in Rotterdam zuid filiaal maar geen oplossing.

Vprvdh
13-08-2023

Mediamarkt Leidschendam. Ik dacht goh fijne zaak, ze zijn behulpzaam met het meedenken en meelopen voor een toetsenbord dat bij mijn tablet kan. Maar ze weten daar van toeten nog blazen wat ze zelf verkopen en hoe de apparatuur werkt volgens mij.

Ik koop daar een toetsenbord en die zou met bluetooth het moeten doen. Stond aangegeven welke toetsen ik moest indrukken en vond een paar rapoo toetsenborden, maar wilde niet connecten. Ik weer terug met dat toetsenbord. Bonnetje trekken bij de servicebalie. Half uur wachten voor je eindelijk aan de beurt bent. Dan de medewerker staat een kwartier te prutsen om het toetsenbord weer netjes in de verpakking te krijgen. Komt er achter dat er een stuk karton netjes omheen moet met plakband, loopt de zaak door om dat te gaan halen, 5 minuten later komt ie weer terug, weer 10 minuten prutsen om de verpakking goed te krijgen. Alles op dooie gemakkie, dat ik zo kwaad werd, dat ik de zaak uit gelopen ben, geld helaas niet terug!

Natisha
07-08-2023

Koop je een koelkast. Geven ze aan dat die de volgende dag wordt geleverd. 2 dagen gewacht geen track en trace, geen verdere info. Gebeld met de klantenservice die zeggen alleen maar je moet de track&trace afwachten. Toch maar naar de winkel terug gegaan, blijkt de koelkast niet meer op voorraad? Hoe dan? Geen bericht ontvangen of dergelijke info. Ja, of je toch een andere koelkast wilt uitzoeken?! Nou mooi niet, geld terug aub! En nooit meer daar iets kopen. Zonde van je tijd, geld en slechte service!

Klaas
04-08-2023

Slechte service of geen service nooit meer mediamarkt

22-07-2023

Heb een half jaar geleden een smart watch gekocht waar nu het display defect is terug mee naar de zaak gegaan voor reparatie ik zou binnen een week reactie krijgen. Hij is nu 3 weken weg en ligt volgens het volg protocol al 3 weken op de post afdeling. En naar de service gebeld eerst een uur in de wacht ja meneer u moet op de site kijken.

Wiel
17-07-2023

Nieuwe tablet gekocht bleek t een kindertablet te zijn

Dit aangegeven bij mediamarkt Heerlen

Maar tablet moest toch opgestuurd worden naar Samsung

4 weken gewacht en de klacht en dat de accu snel leeg was deed hij t nog niet

Weer moet hij opgestuurd worden

Service van mediamarkt gaat achteruit hier denkt men alleen aan omzet maar service hooo maar

Denk eerst na voordat u hier u inkopen wilt gaan doen

Kim
05-07-2023

Wat een rot bedrijf! AirPods Pro 2 van 6 maanden oud, 3 maal ter reparatie gestuurd omdat de linker sporadisch niet oplaad. "We kunnen niks vinden" 3x hetzelfde. 6 weken mijn oortjes kwijt geweest, na de 1e keer repareren meteen getest en bewijs geleverd van het defect ze doen er niks aan en nu wil ik mijn geld terug. Bij de 3e keer terug gaan om ze op te halen zeggen ze "We willen ze nogmaals testen" NEE! Ik ben er nu klaar mee, ik wil mijn geld terug. Aangegeven niet weg te gaan zonder geld terug gaan ze dreigen met me uit de winkel zetten? Andere stappen ondernemen? Lol wat? Noemt dit zich klantenservice? 😂

Koop nooit iets hier!

ST57259971

Anouk
23-06-2023

2 juni een macbook besteld bij Mediamarkt waarbij een dag erna tijdens de bezorging 2 jongens (criminelen) PostNL hebben opgewacht vlakbij mijn huis omdat ze ‘hun’ Macbook wilden. Zij wisten dat er een Macbook in de doos zat (wat niet op de doos staat of in de track&trace te zien is, is informatie van binnenuit Mediamarkt), tevens hadden zij al mijn persoonlijke gegevens; naam, adres, etc. en ook de track&trace konden ze laten zien. Vervolgens dus in de weer moeten zijn met politie. Inmiddels probeer ik al 3 weken een fatsoenlijke reactie te krijgen van Mediamarkt die ik nog altijd niet gekregen heb. Meerdere malen gemaild, in de winkel geweest. Beloftes worden niet nagekomen, geen contact, terwijl door een bestelling bij hun een hele kwalijke en gevaarlijke situatie is ontstaan. Heel erg vervelend.

Wesley
22-06-2023

Op 23 mei 2023 hebben wij bij Media Markt outlet een Vaatwasser gekocht,omdat er een paar krasjes op zaten konden wij deze vaatwasser goedkoper kopen.Toen de vaatwasser bezorgt was,en ik hem in gebruik nam kreeg ik eigenlijk meteen foutcode 5 te zien.Ik heb gebeld en op 8 juni kwam er een monteur,die het probleem had verholpen.Hij was net weg of de vaatwasser gaf weer foutcode 5 aan.Er werd weer een afspraak ingeplant op 20 juni.Er zijn meerdere onderdelen vervangen.Dan vraag ik mezelf af,een nieuwe vaatwasser,met wat krastjes(waar ik zelf voor had gekozen)Maar dat hij niet werkt,niet.Eerder had ik ook een magnetron gekocht bij MediaMarkt outlet,die het ook maar een half jaartje heeft gedaan.Toen ik daarover had gebeld konden wij die laten na kijken,maar moesten wij wel zelf naar een MediaMarkt winkel brengen.Wij wonen in Nijmegen,het dichts bij zijnde Media Markt is in Arnhem.Aangezien ik geen vervoer had hebben wij er toen verder niks mee gedaan.Maar omdat de vaatwasser ook het niet

Toon
13-06-2023

Per ongeluk te veel betaald, je kunt fluiten naar je geld. Service is nul. Oplichters zijn het. Ze zijn alleen uit op geld!

Mike
10-06-2023

Dramatische service,

Defect product ontvangen,

Ondanks dit duidelijk gemeld toch zelf de retour kosten moeten betalen!

Schandalig.

Geen aankopen meer Bij dit bedrijf.

Thijs
30-05-2023

Kansloos bedrijf wat totaal niet meedenkt in het gebied van service naar de klant toe.

Bestelling geplaatst met 3 artikelen, 2 zouden binnen 30 minuten leverbaar zijn aldus de website. 1 zou uit een centraal magazijn moeten komen.

Volgende dag mail ontvangen dat de bestelling klaar staat, dus 40 kilometer rijden naar de winkel. Nee, bestelling is niet klaar, dat artikel uit centrale magazijn wel, maar de andere 2 niet. Die liggen in de winkel in voorraad, maar mogen wij niet meegeven want ook die moeten volgens het systeem uit dat magazijn komen en zijn niet geleverd.

Pech voor u klant, wij kunnen/willen/doen niets! rot maar op naar huis zonder spullen, boeit de mediamarkt he-le-maal niets! meedenken? nope! oplossing bieden? nope!

Boos weggelopen, halverwegen de rit naar huis een mailtje: bestelling is geannuleerd. Het absolute TOPPUNT van onwin en onkunde. Wat een PRUTS BEDRIJF.

Angela
23-05-2023

Slechtere service kan ik niet bedenken., wacht al 5 maanden op jullie en mijn klacht is nog steeds niet opgelost.artikel onterecht niet geleverd, ik zou kortingscode krijgen indien het op voorraad zou zijn. Inmiddels allang op voorraad maar veel duurder maar ik krijg geen kortingscode