Mediamarkt reviews

1.5
06-05-2023

Heb op 21 april 2023 in de winkel van mediamarkt een wasmachine gekocht en op 24 april werd hij bezorgd had er me 2de was in draaien en toen was ie al kapot

wij mediamarkt gebeld die maakte een reparatie verzoek aan bij whirlpool die een week later was ingepland op 1 mei 2023 de monteur kwam en die zei gelijk al die is bij de transport al kapot gegaan want er zat blijkbaar al een deuk in bij de voor kant wat wij niet eens hadden gezien en de lekbak zat schreef dus de monteur zei dat hij er niks aan ging doen vanwege garantie bij mediamarkt en dat we terug moesten na mediamarkt om hem weer retour te laten sturen we zijn al bezig sinds de monteur is geweest om de wasmachine retour te krijgen zo dat we ons geld terug kunnen krijgen om een andere te kopen maar niet bij mediamarkt natuurlijk

tot op heden worden we maar van kastje na de muur gestuurd

Charissa
19-04-2023

Koop NOOIT bij de mediamarkt, want ik ben nu al 1 week bezig om mijn wasmachine van AEG te krijgen.

Ze laten Dynalogic het "bezorgen" vrijdag tijdens die rit is er schijnbaar iets gebeurt met deze wasmachine zeiden de bezorgers dus heb ik het geweigerd.

Nu woensdag nog steeds geen wasmachine en niets vernomen van het omruilen van een nieuwe wasmachine.

Bellen heeft geen zin je staat minimaal 20 min. in de wacht tot je iemand aan de lijn krijgt. en uiteindelijk wordt je hufterig behandeld!

Dus jammer dat je geen 0 sterren kunt geven. Meer verdienen ze niet

Marjo
16-03-2023

Airpods van 5 maanden oud waarbij geluid aan een zijde aan de buitenkant te horen is ipv de binnenkant. (bekend probleem) Ter reparatie aangeboden en product komt terug met de melding: Geen technisch defect geconstateerd.

Gelukkig een verzekering afgesloten bij aankoop maar dan moet er een "accident" gebeurd zijn. Verzekering zou ook gelden voor defect wat niet gedekt is door fabrikant. Waardeloos! MediaMarkt doet niets en de verzekering ook niet!

13-03-2023

Valse verkopers en als je er achter komt dat je genaaid bent dan tref je hele slechte service. Ga hier nooit naartoe, doe het niet.

EB
17-02-2023

Nog 1 geen waard.

Online 1februari nieuwe mobiel bestelt en nog steens niks geleverd. Abonnement verlenging is allang en breed goed gekeurd door me provider. Al paar keer contact gehad met klanten service en die weten het ook niet en die schuiven het af naar afdeling telecom.

Wat een waarde loze tokko, doe er nooit geen zakken meer mee!

Mahmod
16-02-2023

Ik heb 3 weken geleden Playstation 5 accessoires gehaald via de webshop van MediaMarkt. Ze hebben via de post opgestuurd maar ik heb het pakketje nooit ontvangen. Postnl heeft een onderzoek gedaan maar hieruit blijft dat het pakketje zogenaamd bezorgd is. Ik heb met Yusuf van de service center gesproken en het treurige is dat Media Markt nog niet eens een tussenoplossing heeft aangeboden. Ze nemen de klant niet serieus en ik heb weken moeten wachten op een reactie. Ik raad iedereen aan om lekker via Bol.com te bestellen. De service is daar echt top vergeleken met MediaMarkt.

Raymond
07-02-2023

Online een PS5 besteld 4 weken terug. Deze is niet geleverd. Mediamarkt legt de schuld bij Postnl. Postnl geeft in de track and trace aan dat het pakket niet is aangeboden. Probleem dus tussen MediaMarkt en PostNL. MediaMarkt geeft toe dat er iets is fout gegaan tussen hun en PostNl. Gelijk aangegeven overgaan tot ontbinding aankoop en terug betalen van het aankoop bedrag. Klant mag hier niet de dupe van zijn. MediaMarkt heeft nog steeds niet overgegaan tot terug betaling van het aankoop bedrag. Krijg nu 3 weken te horen excuses ligt bij de juiste afdeling. Maar die heeft het bedrag tot nu nog steeds niet terug gestoord. MediaMarkt komt hun eigen afspraken niet na. Ik heb al betaald, wanneer krijg ik mijn geld terug?

Renier
04-02-2023

Media verkoopt witgoed met een cashback. Op 12-12-2022 een droger gekocht en de cashback nog steeds niet ontvangen terwijl je wel berichten krijgt (na diverse mailcontacten ) dat betaling snel wordt overgemaakt. Nu bijna 2 maanden verder met excuus dat betaling nog niet is overgemaakt. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn.

Pascal
02-02-2023

Maand geleden Iphone besteld en nooit ontvangen. Heel vaak gebeld en langs geweest. Nu zeggen ze dat PostNL de telefoon wel geleverd heeft terwijl wij gewoon thuis waren en de handtekening fake is.

Waardeloze service! Koop hier nooit!

Lex
15-01-2023

Soek mario odyssey gekocht maar kom het een dag later voor op meerdere sites tot wel 20 euro goedkoper tegen terwijl ze zogenaamd altijd de beste deals hebben. Ze maken gewoon misbruik van hun naam en markting stategie

Joke
11-01-2023

Ruim 3 weken geleden een bestelling gedaan. Past door de brievenbus. Tot nu niks ontvangen. Tien dagen geleden een bericht gestuurd via internet; zou binnen 3 dagen reactie krijgen; niks gehoord. Vorige week gebeld, het zou worden uitgezocht, weer niks gehoord. Gisteren gebeld; wordt gezegd dat het opnieuw gestuurd zou worden, maar weer geen bevestiging. Vandaag weer gebeld; gevraagd om bevestiging van wat ze nu gaan doen en het enige wat ik krijg is een bevestiging van m'n eerdere bericht van 10 dagen geleden en dat ze m'n vraag doorsturen naar collega met specifieke kennis. Hoe lang denken ze me aan een lijntje te kunnen houden? Dit was m'n eerste en tevens laatste keer dat ik iets bij mediamarkt bestel!

Loko
11-01-2023

Ik heb een elite controller gehaald versie 2 voor Xbox voor verjaardag nog geen eens maand oud a knop werkt niet en de Jack 3.5 Aux poort die werkt niet kan niet bekabelt headset gebruiken meer andere headset geprobeerd werkt ook niet heb ik terug gebracht kon niet om geruild worden moest naar repetitie wat een slechte service heb ik mijn controller opgehaald en ik zie dat er niks aan gedaan is zelfde problemen blijft. Staan ik vraag wat nu ja dan moeten we weer naar reparatie sturen wtf ik haal hem net op na 3weken en moet ie weer 3 weken weg echt nooit meer media markt voor mij ik haalde al mijn product van daar nooit meer te slecht

05-01-2023

Bestelling niet bezorgd. Met veel moeite ze telefonisch kunnen bereiken nadat ze mailtechnisch niet thuis geven. Schuiven de schuld af op de bezorger Bringly. Op de vraag of ze niet al vast het produkt opnieuw naar mij kunnen sturen was het antwoord nee. Ondertussen wacht ik nog steeds.

Zoë
04-01-2023

Helaas is onze droger kapot geleverd, meteen contact opgenomen met Media Markt. Er zou een reparateur moeten komen. Tot op heden nog steeds geen reparateur geweest (1 maand verder). Meerdere keren gebeld, elke keer weer hetzelfde: Wij gaan een rappel sturen naar de reparateur. Slechte service voor zo'n groot bedrijf!

Jarco
03-01-2023

Koop geen babyproducten bij mediamarkt: heb hier een Alecto babyfoon gekocht wat als merk super is (goed beeld, mooi design, eenvoudig te gebruiken ) maar raad af om dit en andere babyproducten bij de mediamarkt te kopen vanwege de service.

Helaas werd de babyfoon bij ons geleverd met een los (kapot) onderdeel welke alleen gerepareerd kon worden door deze op te sturen. Ik zou deze dan 2 weken kwijt zijn zonder vervangend apparaat. Welke ouder kan 2 weken zonder babyfoon? Dit werkt zo bij alle (baby)producten die mediamarkt verkoopt.

Conclusie: koop babyproducten waar je niet zonder kan of waar je garantie op hebt bij een bedrijf met een betere service! Ik wacht nog steeds op een oplossing…

EvertJan
23-12-2022

Wat een waardeloze zaak.

Als ze service moeten verlenen geven ze niet thuis

Lian
21-12-2022

Ondanks goedkeuring Samsung voor creditering van onze vaatwasmachine 10 maanden geleden gekocht en al twee reparaties gehad te hebben is deze weer defect. 6 december hebben ze gezegd er nog niet aan toe gekomen te zijn ivm Black Friday. Daarna is er helemaal geen actie meer geweest. Ondanks meerdere mailtjes. Of het nou aan Samsung ligt of mediamarkt geen idee, maar dat kan je toch niet maken?

Leon
20-12-2022

Klantenservice is zo goed als onbereikbaar, en de service beneden alle peil. Een defecte adapter wordt niet zomaar vervangen, nee, dan moet je met hele (via webshop bestelde) apparaat naar een winkel, om het daar 2 weken achter te laten, waarna je het weer op kan halen. Treurig, zou makkelijk een stuk beter kunnen Mediamarkt.

Nicole
19-12-2022

Beloven sinds september al terugbetaling van een kapotte televisie. Nog steeds niks ontvangen. Klantenservice stuurt je van hokje naar de muur. Geen respect geen geld terug.

Abdul Khadar
19-12-2022

Dienst na verkoop of klantenondersteuning is niet goed. Ze weten niet wie het probleem kan oplossen of een oplossing kan bieden. Het reparatie- en garantieteam heeft geen zin. zelfs als de oplossing wordt geleverd door de productfabrikant, heeft het mediamarktteam geen idee hoe te reageren of er een einde aan te maken. het is meer dan 2 weken geleden dat ik op een oplossing heb gewacht en ik heb geen idee wanneer deze zal aankomen. Geen goede ervaring met mediamarkt.