Mediamarkt reviews

1.5

CJ
17-12-2022

Mediamarkt levert gewoon niet.

Ik heb op 19-11-22 een televisie besteld en betaald. Volgens de site zou die de volgende dag, 20-11-22 kunnen worden geleverd. Tijdens het bestelproces lukte dat al niet meer, en werd het zaterdag 26-11-22. Op 26-11-22 werd niets bezorgd en kreeg ik bericht van de Mediamarkt bezorgdienst Dynalogic dat de levering niet doorging vanwege een sorteerfout. Ik zou via de mail op de hoogte worden gehouden van het vervolg. Tot nu nooit meer iets vernomen. Op 5-12-22 een herinnering gestuurd. Daarop enkel een ontvangstbevestiging ontvangen en dat mijn vraag zou worden doorgezet naar specialisten (waarom?) en dat die streven binnen 3 dagen te antwoorden. Niets meer van vernomen… Na 3 dagen op 9-12-22 opnieuw contact via het verplichte formulier. Nu zelfs geen ontvangstbevestiging, laat staan een reactie. De televisie is online gewoon op voorraad en er staat nota bene nog steeds “indien voor 23.59 besteld morgen in huis”. Onbetrouwbaar!

Jwvgls
14-12-2022

Op 25 november een bestelling geplaatst en betaald. Tot op de dag vandaag niks ontvangen.

Meerdere malen contact gehad met de waardeloze onvriendelijke klantenservice.

Ik heb nu dus geen producten en ook geen geld.

Nooit, maar dan ook nooit iets kopen bij de webshop. Voel me compleet opgelicht.

Marieke
12-12-2022

Ik ben al twee maanden bezig om het geld terug te krijgen van een zoekgeraakt pakket. Het vervoersbedrijf (Trunkrs, niet aan beginnen…) heeft toegegeven dat het pakket niet bij mij is afgeleverd en heeft dit doorgegeven aan Mediamarkt. Ik heb contact opgenomen via de mail, telefoon, contactformulier en Messenger van Facebook, maar een fatsoenlijk antwoord krijg ik niet. Het enige wat ik te horen krijg ik dat het in behandeling is, a twee maanden dus. Mediamarkt, ik ben toch niet gek!? 😡😡

08-12-2022

Waterkoker gekocht. geholpen door Ron bij Mediamarkt Velperplein Arnhem. Snel en vlot, goed advies

Dick
07-12-2022

Op 23 november bij Mediamarkt twee harde schijven online besteld en betaald, echter deze zijn, 2 weken later, nog steeds niet geleverd en Mediamarkt doet er niets aan. Inmiddels twee incident-nummers geopend, drie keer langdurig met de klantenservice gebeld, drie mailtjes gestuurd, maar nog steeds geen reactie van het filiaal in Leidschendam. De HD schijven zijn daar gewoon op voorraad! Het nare is dat bij een online bestelling de levering aan een filiaal wordt toegewezen als er centraal geen voorraad meer is. Helaas is het filiaal in Leidschendam (Mall of the Netherlands) één van de slechtst beheerde filialen van Mediamarkt. Iets online bestellen bij Mediamarkt? NOOIT MEER!

Update: Vandaag noodgedwongen zelf naar de Mediamarkt winkel in Leidschendam gegaan. Na nogal wat gedoe (en overhandiging van het door mij samengestelde dikke dossier) kregen we uiteindelijk de twee harde schijven mee. De afdelingsmanager meldde terloops dat ze meestal niets doen met incident tickets.

Friso
03-12-2022

Zeer slecht frauderend bedrijf. Dure Apple producten zijn niet geleverd en de klantenservice stuurt je van het kastje naar de muur. Dif bedrijf verdient zijn bestaansrecht niet. Nooit met deze malafide bende in zee gaan!

Sanne
02-12-2022

Na op de website van Mediamarkt een tv besteld en betaald te hebben komt hij niet. Inmiddels meerdere afmeldingen gehad vlak voor de geplande bezorging. We wachten al weken. Telefonisch meerdere keren contact gehad, maar dat heeft geen enkel effect. Mijn les is. Bestel nooit in de webwinkel van Mediamarkt….

Aad
01-12-2022

Ik wacht al een week op een levering van een produkt

30-11-2022

Zaterdag 26/11 tv gaan bekijken in de winkel ( mediamarkt maastricht) daarna thuis online besteld met nog een ander product. Zou zondag 27/11 geleverd kunnen worden. Bij het afrekenen zou de bezorging pas plaats vinden op 29/11(dinsdag) oke, dus maar verlof gevraagd. Wordt er plots een gedeelte van de bestelling geannuleerd door mediamarkt (reden, niet op voorraad.) Geld wordt terugbetaald en kan 3 dagen duren, met de melding dat ik het opnieuw kan bestellen. Zo gezegd zo gedaan. Ik kon het gewoon opnieuw bestellen!? Hoezo dan annuleren? Ik was woest!

Vervolgens krijg ik mail uit het niets dat de bestelling (de tv dus) pas zaterdag 3/12 wordt bezorgd! (Terwijl er niemand thuis is) en mediamarkt reageerd niet op eerdere mails en bellen met klanten service kan en doet niks. Alleen standaard antwoorden dat ze niks kunnen doen. En het systeem de schuld geven.

WAARDELOZE K.T WINKEL

ik laat het er niet bij zitten en schakel de arag in.

Dre
30-11-2022

Bestelling gedaan maar levering laat op zich wachten. Reeds twee weken. Bericht dat ik niet thuis ben tijdens levering ( 3 x wel thuis). Geen bericht in brievenbus waar ik pakket zelf kan ophalen. Niets bestellen dus.

Arie
26-11-2022

Zaterdag 19/11 tv en extra’s gekocht met levering en aansluiten op woensdag 23/11 ( dag vrij voor genomen). De extra’s werden ruim na afgesproken aflevertijd geleverd, maar geen tv. Na meerdere keren contact gehad te hebben medewerkers van Media Markt nog steeds probleem niet opgelost en nog steeds geen tv. Iedere keer werd er weer wat anders gezegd, maar problemen en klachten oplossen kunnen ze niet bij Media Markt. Nooit maar dan ook nooit meer Media Markt voor ons. Verschrikkelijke slechte service.

Karavaan
24-11-2022

Medewerker Timothy van Mediamarkt Oosterdok is behulpzaam en deskundig. Hij verdient een 10!

23-11-2022

Telefoon besteld en nog steeds niet geleverd!

Zou 3 dagen geleden tussen 5 en 10 uur 's avonds geleverd worden maar niks gezien , op de melding stond dat er niemand thuis zou zijn maar dat was anders . Nu nog steeds niks gezien en bereikbaar is mediamarkt ook niet, wat een waardeloos. bedrijf! Voor ons nooit meer Mediamarkt en voor u een waarschuwing!

Nico
15-11-2022

Slechte service. Communicatie met de klantenservice is vbrijwel onmogelijk. Handleiding en kookboekje ontbraken bij de philips airfryer van 259 euro. Gebeld en de belofte was dat we per mail antwoord zouden krijgen. Mooi niet! Dus toen maar via messenger waarbij je uren moet wachten op een reactie. We werden naar de winkel teruggestuurd, daar zouden ze het wel kunnen oplossen. Nou niet dus. We kregen een pdf aangeboden om te downloaden. Ik ben echt totaal afgeknapt op mediamarkt. Wij zijn op een leeftijd dat we graag op papier willen lezen hoe het ding werkt en onderhouden moet worden. En het beloofde kookboekje dat zo handig zou zijn gaan we ook niet op een mobieltje proberen te lezen. Is het teveel gevraagd dat je voor 259 er een papiertje bij krijgt? Afgeknapt op Media markt. Trouwens ik wilde philips bellen. Nou probeer eens een telefoonnummer te vinden. Onmogelijk! Die willen dus ook helemaal geen service verlenen.

28-10-2022

Media markt, voor mijn geen media , Cruquius, wat een rot zaak, personeel niet gemotiveerd, kwartier wachten en dan komt er een verkoper die je een tv wel verkopen, maar ik wil geen tv, maar een speaker, even snel , ik kon mijn verhaal niet kwijt, jammer voor zo’n zaak.

Ik kom er nooit meer.

Mediamarkt een 1.

Kees.

Marjolein
25-10-2022

Wij hadden een Ninja airfryer gekocht en waren heel blij dat hij geleverd was. De levering was op het werk van mijn man. Thuisgekomen bleek de doos helemaal beschadigd te zijn en de airfryer was gebruikt.

Gelijk de klantenservice gebeld en we konden hem gelijk terugbrengen. Man bij de retourbalie vond het maar vreemd zei hij. Klantenservice en retourbalie heel vriendelijk daarom nog cijfer 2 maar helaas Mediamarkt is ons kwijt als klant.

Xanthe
13-10-2022

Vorige week had ik een printer besteld bij mediamarkt en zaterdag heb in plaats van een printer een magnetron ontvangen. Ik heb toen gelijk gebeld en toen werd aangegeven dat de magnetron maandag opgehaald zou worden. Ik ben toen thuis gebleven maar er is niemand langs gekomen. Dinsdag heb ik weer naar Mediamarkt gebeld en zij gaven aan dat de retourmelding is doorgegeven maar dat ze geen idee hebben wanneer de magnetron opgehaald zou worden. Er is ook geen excuses aangeboden voor het feit dat ik een hele dag heb gewacht op maandag vanwege die zogenaamde afspraak. Ook is het onmogelijk elke keer thuis te blijven. Nu heb ik mail ontvangen waarin wordt gezegd dat ik zelf de magnetron moet terug brengen! Ik heb geen auto en het is hun fout. Ik ga de hele bestelling cancelen. Ik hoef geen printer meer van hun, maar ze moeten wel zorgen dat die magnetron opgehaald gaat worden. Gelukkig heb ik met Klarna besteld want ik ga hier niet voor betalen.

09-10-2022

Ik heb op 24 juli 2022 (nu 11 weken geleden!) via de webshop van Mediamarkt een IPhone besteld. Tot op heden heeft Mediamarkt die niet geleverd. Klantenservice heeft mij niet geholpen, ondanks veelvuldig contact. Een klacht via het keurmerk Thuiswinkel Waarborg heeft ook niet tot levering geleid.

Mijn tip: koop niet via Mediamarkt. Als je dat toch doet: betaal nooit vooraf.

Es
05-10-2022

Ik heb bij Mediamarkt eind augustus online een Boschstofzuiger gekocht. Nu had ik hem nog niet uit de doos gehaald, omdat ik wilde wachten tot ons nieuwe huis. Vandaag met veel enthousiasme mijn schone nieuwe stofzuiger uitgepakt, althans dat dacht ik. Tot mijn verbazing blijkt het een gebruikte stofzuiger te zijn met de haren nog aan de borstel. Ik schrok hier erg van, want iets uit de winkel is toch nieuw zou je denken🤔. Vervolgens de telefoon gepakt en de klantenservice gebeld. Als reactie kreeg ik dat de 30 dagen bedenktijd voorbij zijn en ze niks meer kan betekenen. Wat ik wel kon proberen was naar een winkel gaan ( 40 min rijden, met deze benzine prijzen, bestel niet voor niets online), maar ze kon niet garanderen dat ik er een nieuwe voor terug krijg. Toch ook nog via Facebook contact gehad, maar daar waren ze nog minder behulpzaam. De reactie was " je 2 dagen bedenktijd zijn om. Vervelend voor je." Ik ben erg teleurgesteld in de afhandeling en voel me opgelicht.

Ivo
20-09-2022

Op 9 september zou onze inbouw koel/vries combi worden ingebouwd. De diepte van de koelkast blijkt op de website niet te kloppen, om die reden gingen de monteurs niet eens proberen of hij past omdat deze daardoor 9 van de 10 keer toch niet past. Hij is namelijk iets meer dan 1 cm dieper dan de standaard koelkast en keuken, maar dit staat niet op de website.

Ze namen hem dus gelijk weer mee terug. Je blijft zonder koelkast achter.

Vervolgens doet de klantenservice niet naar een oplossing zoeken, maar het enige dat ze doen is zeggen dat je binnen 1 week het geld terug krijgt.

Helaas is ook dat een leugen, bijna 2 weken later nog steeds niks.

Het feit dat iemand vrij neemt voor de installatie en hiervoor van Tilburg naar Den Haag reist doet ze ook niks.

Een hele dag verloren! 0 compensatie en ook nog steeds geen geld terug!