Mediamarkt reviews

1.5

Charles
19-09-2022

Aankoop: Mediamarkt (The Wall Utrecht)

Na ruim 4 weken nog steeds geen monteur om inbouw koel/vries combi af te maken van de 2e bestelling omdat de 1e koelkast een Samsung combi niet paste, het betreft hier enkel wat beugels die niet aanwezig waren bij levering van 2e koelkast. Monteurs geweest 2 x ( waren met 2 man ) maar wisten niet wat ze moesten komen doen, want hadden geen beugels mee gekregen,( terwijl ik avonds nog contact heb gehad met een meisje die mij belde )heb duidelijk aangegeven dat monteurs 4 beugels mee moesten nemen . 6 x naar de winkel zelf geweest omdat de klanten service niet opneemt of na 25 a 30 min wachten krijg je een Belg aan de lijn die nergens verstand van heeft en je niet begrijpt als het over beugels gaat. Ook nog een keer een jongen uit de Achterhoek aan de lijn gehad die zeer humeurig was en niet te verstaan was v.w. dialect. Echte k. service MediaMarkt voortaan koop ik bij Cool blue want van enige coulance of begrip is hier geen sprake

Koen
16-09-2022

Pakket kon niet afgeleverd (wegens een zakelijke bestelling en een bezorgservice die alleen avonden bezorgd). Niet meer op voorraad dus of ik zelf maar even naar de winkel wil rijden. Na een week wachten is het probleem nog steeds niet opgelost. Bestelling maar ge-annuleerd, bij Coolblue is het tenslotte binnen een dag binnen. Nooit iets online bestellen.

Aad
16-09-2022

Heb 15-09-2022 een Philips 65oled806 gekocht in Leidschendam The Mall bij verkoper Bart.

Goed en netjes geholpen en vriendelijk.

We zijn er blij mee en heel mooi beeld

Tunahan
06-09-2022

Komen afspraken niet na. Vandaag besteld morgen in huis? Dacht het niet…

30-08-2022

Zaterdag 27-08-2022 een wasmachine besteld, deze zou zondag 28-08-2022 geleverd worden. Vervolgens diverse emails ontvangen waarbij de datum wijzigde van zondag naar maandag naar zondag naar onbekend. 29-08 en 30-08 diverse keren gebeld met mediamarkt zij stellen dat de wasmachine door first logics geleverd moet worden dus ik beld first logics. First logics stelt dat zij geen wasmachine van mediamarkt hebben ontvangen, met andere woorden mediamarkt weet niet waar de wasmachine is. Nog niet meegemaakt dat een verkoper niet weet waar zijn te leveren product uit hangt. Aangezien mediamarkt een levergarantie hanteert van 24 uur maken zij zich zelf ronduit belachelijk.

Jennifer
19-08-2022

Zondag's een vaatwasser besteld bij de vestiging in hengelo. Werd ons beloofd kan morgen al bezorgd worden. Om deze reden hebben we dus ook die vaatwasser besteld. Maandag's de hele dag gewacht niks. Klantenservice gebeld nee je krijgt een mail. Dus niet he. Dinsdag maar weer bellen naar de klantenservice.we hebben nu pas de bevestiging van de betaling.oke vreemd tegenwoordig staat zoiets gelijk op een rekening en we hebben met pin betaald,maar goed even weer een mail afwachten. Hele dag weer geen mail. Woensdag maar weer klantenservice bellen kregen we als antwoord dat de vaatwasser vast staat ergens en dat ze niet weten waarom! We horen zo gauw mogelijk een oplossing. Dus ondertussen is het al donderdag nog geen vaatwasser en warempel een email dat de vaatwasser vandaag(vrijdag) geleverd wordt. Wij natuurlijk blij na 4 dagen. Afgeleverd pakken hem uit en ja hoor de hele top kapot en beschadig! Nou afwachten of we ons geld terug krijgen of een nieuwe.slechte ervaring

Zara
18-08-2022

Heel slecht ervaring nooit meer its bestellen bij media markt .ik heb 400 euro kwijt geraakt door gasfornuis die ik online had bestelt bij media markt .

Walthera
17-08-2022

Miele wasmachine gekocht online met keuze van volledig installatie (wasmachine moest aangesloten worden op trekschakelaar dus moet door gediplomeerd electricien gedaan worden). Zou vrijdag afgeleverd worden maar is zaterdag geworden. De twee mannen waren niet gediplomeerd dus machine kon niet aangesloten worden en de oude machine kon niet afgevoerd worden. Dinsdag is het eindelijk aangesloten met een verleng snoer naar de trekschakelaar maar geen test gedaan. Wasje gedraaid met heftig kabaal, ze waren vergeten de veiligheids beugels te verwijderen die er zijn om veilig te kunnen vervoeren. Woensdag is de monteur geweest om de beugels te verwijderen. Het is nu maar de vraag of de wasmachine niet beschadigd is. Monteur zei dat deze anders omgeruild moet worden.

Dit is de tweede keer dat wij problemen hebben met de levering en dus de logistiek van Mediamarkt. Zeker geen aanrader!

Jan-willem
17-08-2022

Een welbekende google zoektocht bracht me naar de goedkoopste aanbieder. Tot heden gelukkig nog weinig te maken gehad met de klantenservice, mijn laatste ervaring heeft ervoor gezorgd dat ik liever iets meer betaal om te voorkomen dat ik nogmaals iets bestel bij de mediamarkt.

Sinds januari 2022 de trotse bezitter van Bose draadloze oordopjes, in april gingen deze voor het eerst kapot (kan gebeuren). Na 2 weken heb ik een nieuw setje gekregen, in juni ging deze ook kapot. Mijn inzien sprake van de term "een ondeugelijk product". Hoe de mediamarkt hier formeel in staat is mij nog steeds niet duidelijk. Ik heb +/- 7 medewerkers van de helpdesk gesproken. Geen 1 heeft een correcte terugkoppeling van mijn klacht gegeven, geen enkele medewerker heeft zich ingelezen.

Uiteindelijk uit pure frustratie bij een andere winkel een ander setje gekocht. Mijn 3e bose setje ligt nog in het cellofaan in de boekenkast. Zonde van het geld maar dit voorkomt verder contact met de mediamarkt.

Robin
28-07-2022

Tv besteld 2 weken geleden tot op heden niks ontvangen word van het kastje naar de muur gestuurd zeer slechte klanten service!

Nooit meer mediamarkt voor mij.

26-07-2022

Wat een bedroevende service!

Wat een bedroevende service. Heb online een Google nest + JBL Link speaker gekocht die na een half jaar kapot ging. Bij de winkel ter reparatie aangeboden. Na een tijdje netjes bericht van MM dat ik een nieuwe op kon komen ophalen in de winkel, hun interne termijn voor herstel was verstreken. Alleen toen ik na een half uur rijden in de winkel kwam bleek het product niet op voorraad en kon ik onverrichterzake weer naar huis. Het product is online wél beschikbaar, maar deze naar de winkel óf mijn thuisadres brengen, dat kan de klantenservice niet organiseren! Noch willen ze vertellen wanneer mijn ingeleverde artikel gerepareerd zal zijn of wanneer er nieuwe producten binnen zullen komen. De enige oplossing is dat ik weer naar de winkel rijd om mijn geld terug te krijgen, de set is inmiddels wél €100,- duurder dan toen ik hem kocht. Deze frustratie ben ik flink zat. ik denk de volgende keer wel twee keer na voordat ik iets bij deze ballentent koop

Jo
13-07-2022

Vorige week een tv gekocht die de volgende dag bezorgd zou worden.

Nu wacht ik al een week, maar geen tv.

Ben 2 keer gaan klagen bij de service balie en zij kunnen mijn tv nergens vinden!

Wat een organisatie! Geld terug was ook te ingewikkeld: ik moet wachten tot ze mijn tv vinden!

Kafka!

Hier koop ik noooooit meer

07-07-2022

Samsung QLED TV geeft na 3 jaar in 1x geen beeld en geluid. TV door Mediamarkt opgestuurd, LCD display moest worden vervangen, kosten €1099. TV terug laten komen voor een second opinion. De zelf gekozen reparateur, ROPA in Eindhoven, vervangt voor €159 de one connect kabel en de TV is gerepareerd! Mediamarkt stuurt erop aan dat er een nieuwe TV verkocht wordt (ipv een veel te dure reparatie uit te laten voeren). Schandalig, nooit meer iets van de Mediamarkt!

Cees
04-07-2022

Maandag 4 juli online een Garmin lederen tasje gekocht, zou over een half uur af te halen zijn bij mediamarkt Ede.

Het begon al met de mail die kwam niet ,dus bellen ,niet door te komen.

Na drie kwartier naar mediamarkt ,afhaal medewerkster vertelde ga maar het bank afschrift halen dan komt het goed,dit gedaan en terug naar de mediamarkt.

daar aangekomen werd de afschrift bekeken en opgezocht in de computer,wat bleek hij was er niet.

er werd doodleuk verteld gaat ongeveer 2 tot 5 dagen duren.

Daar om heb ik de bestelling geannuleerd.

Laten je twee keer komen en zeggen dan hij is er niet.

Alex
18-06-2022

Dure Apple Watch 7 afgelopen maand gekocht in de vestiging Almere. Helaas mij een dure screen protector (los velletje folie) laten aansmeren van €15,-

Het velletje heb ik er al af moeten halen, omdat deze simpelweg los ging laten. Verzoek om een nieuwe protector bij de MM stuit op een onzinnige reden van 14 dagen plak garantie. Hmm, had ik nou niet nog geen maand geleden een horloge van bijna €550,- euro aangeschaft…? En dan praten over ‘plak garantie’? Redelijk vies van de MM als je het mij vraagt. Voortaan maar naar de concurrent gaan dus.

Stephanie
14-06-2022

Een slechte ervaring met Mediamarkt. Ondanks wij al niet zo weg waren van de Mediamarkt qua vertrouwen hebben wij het er toch op gewaagd om 3 machines te bestellen die toen in de aanbieding waren. Omdat wij nog in een verbouwing waren hebben wij de wasmachine en de droger 4 weken in de verpakking laten zitten zodat er niets mee zou kunnen gebeuren. Eindelijk konden ze aangesloten worden, maar kwamen er al gauw achter dat de wasmachine erg beschadigd was aan de zijkant en het schermpje naar binnen gedrukt zat. Dit hebben wij aangegeven en moeten de helft wat de machine heeft gekost aan reparatie kosten betalen.

Wij hebben dus een nieuwe wasmachine staan met schade en met alle goede bedoelingen in de verpakking laten zitten, maar helaas kent de mediamarkt geen service. Er was ook betaald om hem naar boven te tillen en aan te sluiten. Aangegeven dat hij nu niet aangesloten hoefde te worden en dus ook de medewerkers minder werk eraan hebben gehad.

TenI
08-06-2022

Gisteren bij ons thuis in Apeldoorn een nieuwe wasautomaat bezorgd.

Was de vraag, lukt het naast en over traplift naar boven te brengen en daarna nog trap op naar zolder. Twee sterke mannen hebben het prima en vriendelijk gepresteerd. Top!

Alex
08-06-2022

Ik heb een tv besteld bij mediamarkt na betaling een mail ontvangen gefeliciteerd met u aankoop deze gaan we nu inpakken en zo snel mogelijk opsturen. Half uur later krijg ik een mail waarin staat u bestelling is deels geannuleerd uw krijgt u geld terug.

Dus geen tv want niet op voorraad zoals de website aangaf.

Moet nu 5 werkdagen wachten op me geld voordat ik ergens anders kan bestellen nooit meer mediamarkt voor mij.

Remco
31-05-2022

Nu weet ik weer waarom ik vrijwel nooit iets bij jullie bestel!

Gisteren een koelkast besteld, op de website staat dat ik het oude apparaat mee kan geven aan de bezorger. Jullie versturen met PostNL, dat is niet mijn probleem! De PostNL bezorger geeft aan dat hij het oude apparaat niet mee neemt.

Jullie klantenservice medewerker zegt vrolijk dat het mijn probleem is en dat ik hem zelf maar weg moet brengen. Na herhaaldelijk te vragen om een leidinggevende hangt hij gewoon de telefoon op omdat hij me niet verder wilt helpen.

Het gaat om order 151955556.

Guus
27-05-2022

Ik wilde snel een telefoon kopen.wist precies welke ik nodig had . Schijnbaar is er maar 1 persoon voor deze afdeling, al druk doende met andere klant. We zagen op 10 meter afstand een medewerker staan die niets te doen had. Uiteraard gevraagd om geholpen te worden. Dat kon niet.we moesten geduld hebben tot zijn drukdoende medewerker klaars was. Wat een shit service.als ik dit vroeger bij mijn baas geflikt zou hebben kon ik oprotten. We hebben direct de winkel verlaten en de telefoon online besteld bij belsimpel.de dag erna in huis en was ook nog 1 euro goedkoper😜.

Mediamarkt heeft voor mij afgedaan.bespaar je benzine maar voor leuke dingen ipv deze SHIT SERVICE!