Mediamarkt reviews

1.5

Danielle
12-05-2022

Wat een geweldige medewerker is tessa van media markt Bergen op zoom. Ze heeft ons enorm geholpen en heeft t opgelost. Zonder mensen als zij was MediaMarkt boz vreselijk , tessa doet wel waar MediaMarkt voor staat namelijk goede service en klantvriendelijkheid, doet haar werk erg goed en helpt klanten met een glimlach en is ook oprecht blij als ze je kan helpen . Echt top

Myra
10-05-2022

Slechte service, levert product niet, beantwoordt vragen niet, annuleert zonder dat iemand weet waarom.

08-05-2022

SD kaart aangeschaft bij media markt te emmen. Bij de 2e keer formateren werd deze kokend heet en moest ik hem eruit wippen. SD kaart voor de helft weg gekleurd door de hitte, en zag er wat verbogen uit. Waarschijnlijk door de warmte of het eruit wippen omdat die gewoon te heet was om eruit te pakken. Na opsturen geen garantie, en van enige service van de media markt hoeft je ook niks te verwachten. Ze vinden het waarschijnlijk normaal dat een sdxc kaart van 1,5 maand oud kokend heet word en corrupt raakt. Ik heb al meer dan duizenden euro's bij media markt uitgegeven, maar dit zal de laatste keer zijn

Ahmet
07-05-2022

Na een dag, aankoop van wasmachiene, van €650 zagen we op coolblue de zelfde wasmachiene veel goedkoper. Mediamarkt adverteerd met prijs garantie. Contact opgenomen maar helaas de argument was MEDIA MARKT gaat niet mee met deze prijs wat een oplichters waar is de prijs garantie dan

Mars
25-04-2022

Slechte heel slechte service.

Klantenservice weet niet meer over de status van een bestelling dan ik zelf op de website kan zien. Bestelling blijkt na 5 dagen nog niet aangemeld bij transporteur, dank kan je dus heeeel lang wachten op je bestelling.

André
24-04-2022

Wokpan.volgens de website in de winkel te Duiven aanwezig.

Aldaar medewerker (nét uit de luiers) gevraagd : "Nee hoor, die kunt u bestellen via internet en dan hier afhalen."

Iets vooruit betalen bij Mediamarkt heb ik leergeld mee betaald, dus NIET.

Grotere oplichtersbende heb ik nog niet meegemaakt.

22-04-2022

Laptop gekocht en binnen de garantietermijn ging hij al kapot. We dachten nog dit is niet z'n heel groot probleem. We leveren hem in en krijgen een nieuwe. Helaas werkt het niet zo. Reparatiedienst wijst naar mediamarkt en mediamarkt naar reparatieservice. Kortom laptop is kwijt en een klantenservice die aangeeft dat het niet hun probleem is dat we al maanden wachten. Voortaan toch maar naar CoolBlue want ik ben toch niet gek!

Laura
20-04-2022

Bij media markt een nieuwe wasmachine besteld. Netjes 2 dagen later geleverd en geïnstalleerd op zolder ( tegen betaling).

Dag erna mijn eerste was gedraaid. Lekt het apparaat. Duurde nog een week voor een monteur kon komen, want ja dat moest eerst voor ze hem pas weer mee konden nemen.

Nou monteur zegt. Ja, hij is waarschijnlijk een keer gevallen geweest, want er ontbreken hier stukken die zijn afgebroken. Lekker dan, hebben we dus een kapot apparaat gekregen. Contact gehad met media markt, oké, oude apparaat wordt opgehaald en we krijgen een nieuwe

Super natuurlijk. Maar nu moeten wij de wasmachine naar beneden tillen. Ik heb reuma en kan niet tillen, daarnaast hebben onze ouders andere klachten die ook echt niet zo'n zwaar apparaat kunnen tillen. Dat vind ik dus echt niet netjes. Dit is geen service. Hun hebben daar allerlei spullen en apparatuur voor om zware voorwerpen te kunnen tillen, wij niet. Dus moeten wij maar een hernia oplopen.

Jolanda
31-03-2022

Koelkast gekocht, beschadigd aangeleverd, onbeschofte dynalogic bezorgers, vlier beschadigd, bij ruiling nogmaals vloer beschadigd en wederom zeer onbeschofte bezorgers!

Koop bij dit bedrijf alleen maar wat je ziet en zelf kunt meenemen! Beschadigingen worden als ongegronde klacht afgewezen totdat je denkt laat maar!

35 contacten, mail telefoon en nog eens en nog eens en nul oplossing!

Slecht slecht slecht!

Me
31-03-2022

Waardeloze klantenservice. Antwoorden die van elkaar afwijken en niet ingaan op de vraag.

Assie
26-03-2022

Ik heb een ijskast ontvangen van media markt, deze zat onder de beschadigingen. Na tig telefoontjes krijg ik een nieuwe ijskast. Wel moet ik een week ZONDER ijskast zitten voordat ik een andere krijg.

Met gezin?

Bizar!

Waltaer
24-03-2022

Recentelijk was ik op zoek naar siliconenvet voor mijn koffiezetapparaat. Op de site van Mediamarkt werd dit aangeboden. Bij het product staat een foto van 2 tubes, dus neem je aan dat je 2 tubes ontvangt. Bij ontvangst blijkt dat er slechts 1 tube geleverd wordt. Mediamarkt klantenservice werkt niet mee en verwijst naar de beschrijving waarin "aantal: 1" zou staan. Dat is te interpreteren als 1 product bestaande uit 2 tubes. Ik heb hierover contact gezocht met de ACM. ACM geeft mij gelijk. De informatie bij het product is misleidend, aangezien ik anders dit nooit besteld zou hebben. Als je daarna een klacht indient bij Mediamarkt, wordt deze door dezelfde klantenservice afgehandeld, dus kom je ook niet verder.

Johanna
14-03-2022

Wat een nachtmerrie, ik doe dit nooit meer. Hoe veel fouten kan je maken? Alle fouten. ALLE FOUTEN hebben ze gemaakt. Ik zou willen dat ik dit een 0 kon geven. JFC.

Andy
09-03-2022

Op zondag een bestelling gedaan bij mediamarkt, er stond bij "in voorraad" en "levering binnen 1-3 dagen". ONMIDDELLIJK BETAALD. Dinsdag nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen. Ik stuur dinsdagmorgen een email naar hun klantendienst en open een incident (# 220308-001317). Ik krijg dinsdagavond nog steeds geen antwoord. Ik bel dan in bij hun klantendienst, daar wuiven ze me onmiddellijk af dat ik maar moet w88 op de reactie van de email. GEEN info over mijn bestelling, "weten ze niet" volgens hen. Vandaag bel ik opnieuw in, gezien ik nog steeds GEEN reactie ontvang. Dan zeggen ze ineens dat het in backorder is. Ik vraag mn geld terug maar daar moet ik dan volgens hen op gaan wachten. Daarom deze klacht, om openbaar te stellen hoe achterbaks en oneerlijk men daar te werk gaat. Geld aannemen voor producten die er niet zijn en dan het geld zo lang mogelijk inhouden. Charlatans en dieven zijn het. Hier zitten we nu, we hebben dringend een toestel nodig voor werk en gerelateerde zaken

01-03-2022

Ze kunnen nog niet eens een handleiding die door hun bezorgbedrijf dynalogic kwijtgemaakt is nasturen, na een keer of 10 mailen weigeren ze dat gewoon te doen!

Christine
23-02-2022

Nieuwe vaatwasser besteld bij de mediamarkt.

Extra betaald voor het meenemen van de oude vaatwasser en aansluiten van de nieuwe vaatwasser.

Levering is gedaan door Dynalogic. De bezorger was totaal niet klantvriendelijk. Bij de deur ging hij eerst al in discussie met mij over het leveren van de vaatwasser tot aan de drempel waar ik op de website toch echt heb gelezen dat het bij extra betaling leveren op bestemming is.

Toen eenmaal duidelijk werd dat ik hier extra voor betaald had moest de bezorger eerst bellen voor verificatie. Uiteindelijk is de oude meegegaan en de nieuwe aangesloten maar dit ging niet van harte en geirriteerd. De bezorger was voornamelijk bezig met zijn tijd.

Het aansluiten ging gehaast en de wasmachine die er naast stond staat inmiddels scheef. Die heb ik zelf recht moeten zetten.

Zeer slechte bezorging.

Claudia
21-02-2022

Mijn Airpods konden na een half jaar al niet meer goed verbinden en een paar weken later heeft 1 het begeven er kwam namelijk ineens een stuk minder geluid uit.

Willy
18-02-2022

Heb er verschillende apparaten gekocht in Doetinchem ook stel Nokia smartphone waar wij veel problemen mee hebben onder ander een 7.2 de laatste was 2 x opgestuurd kom er voor de 3e keer laten je half uur staan bij de service balie terwijl ik een mail heb dat ik dagelijks kon komen ,zou leen smartphone krijgen , kon nu niet was 15.30 uur terwijl het heel rustig was in de winkel zei de balie medewerker is druk moet morgen terug komen , schandalig ben ook bejaard , terwijl er 3 van die kerels stonden te kletsen met elkaar stelletje lapzwansen . Ik andere dag weer terug Nokia opgestuurd kom het 2 weken later ophalen,nog zelfde probleem is niet gerepareerd , ze hebben er de 2e reparatie ook nog oude onderdelen ingezet . Wil de koop ontbinden kon niet , is mij te veel heisa om ermee door te gaan, misschien na rijdende rechter.

Wij gaan er nooit meer wat kopen Service zijn heel slecht , zal ook niemand aanraden gelijk bij een concurrent een andere gekocht .

Stijn
16-02-2022

Wij wachten al sinds november op de bestelde iPhone 12. Tig mailtjes, belletjes en bezoeken verder nog steeds niks ontvangen. Wordt ons keer op keer een worst voorgehouden dat de telefoon onderweg is. Waardeloze winkel. Verschrikkelijke service. Voortaan weer verstandig bij cool blue bestellen.

Fuck
12-02-2022

Ik was recentelijk bij de mediamarkt Alphen aan den

Rijn waar ik mijn telefoon wilde inruilen. Mij was de dag eerder verteld dat dit mogelijk was na mijn toestel bekeken te hebben en dat ik ongeveer 50 euro zou kunnen krijgen, door iemand genaamd Mark. De dag daarna kwam ik daar en werd mij verteld dat het systeem het niet deed. Dus ik vroeg of het misschien aan mijn telefoon lag, want ik zag dat hij mijn type telefoon invoerde. En de meneer die mij de dag hielp zei: 'nee ik heb net ook een andere telefoon ingevoerd en die deed het ook niet.' Ik heb hem helemaal geen andere telefoon zien invoeren.

2 weken later waag ik weer een poging, het systeem doet het dan vast wel dacht ik. De BTW kortingen zijn voorbij en het is dan ook minder druk. Misschien krijg ik dan wel goede service? Dat was jammer genoeg geen goede inschatting, daar aangekomen weer 10 minuten wachtend voor de smartbar. Wordt mij verteld dat ik er 15 euro voor zou kunnen krijgen. Er zit zogenaamd een