Mediamarkt reviews

1.5

Sarah
01-02-2022

Ik weet niet eens wat ik moet typen.

Wat een onprofessioneel bedrijf en een slechte klantenservice.

Afgelopen november een nieuwe Smart TV gekocht voor een flinke bak met geld, krijg ik een beschadigd tweedehands model binnen! Contact gezocht met de klantenservice (wat echt een rotzooi is). Nu 4 maanden later, hangt de beschadigde TV hier nog steeds en krijg ik geen duidelijk contact over 'hoe nu verder'.

31-01-2022

Geen BTW bij Mediamarkt is bedrog

N.a.v. de tv reclame: betaal geen BTW naar de Media Markt gegaan voor aankoop van een vaatwasser, wasautomaat en droger. Totaal rond de € 2.200,=

Deze z.g.n. geen BTW actie is bedrog en riekt naar oplichting. Ik voel me echt genaaid. Ik kwam met een lijst waarop 12 courante apparaten staan. NIET één van deze apparaten kon ik met de "geen BTW" korting kopen. 3 apparaten van mijn lijst waren dan wel te koop, zonder BTW korting, én voor beduidend meer geld, dan de gemiddelde prijs bij andere bedrijven. Dit is BEDROG door de Media Markt. Waarom komen ze hiermee weg?

NL wakker worden.

Sharana
30-01-2022

Wij hadden een vrijstaande vaatwasser gekocht, die de volgende dag bezorgd zou worden. De bezorgers van het extern bedrijf Dynalogic zouden tussen 08:00 en 22:00 uur de vaatwasser bezorgen. Op de dag zelf kon ik in de gaten houden waar doe bezorgers ongeveer waren. Toen wij de eerst volgende waren waarbij de zouden bezorgen, kreeg ik een sms met de mededing dat zij er bijna zouden zijn. Mijn partner was thuis, was netjes aan het wachten tot ze er zouden zijn. Plots krijg ik op mijn werk bericht dat er niemand thuis was en dat ze 2 dagen later het opnieuw zouden proberen. Mijn partner was gewoon thuis! Gebeld met de klantenservice van Dynalogic. De dame die ik sprak was erg onbeleefd en zei niets voor mij te kunnen doen en dat ik maar een klacht moest indienen.

Dus 2 dagen later werd eindelijk die vaatwasser bezorgd. Vaatwasser had allemaal deuken en beschadigingen. Meteen gebeld en gezegd dat ik die vaatwasser niet meer hoef! Nooit meer bij mediamarkt.nl bestellen!

27-01-2022

Hallo,ik had een vrijstaande combiemagnetron van inventum besteld,wat kreeg ik binnen?een inbouw magnetron van samsung,ze hadden mijn oude magnetron meegenomen dus ik kon een dag of 4 / 5 niks meer ontdooien of opwarmen.

ik heb ze direct gebeld en gevraagd om hem weer op te halen en om te ruilen,zeggen ze aan de telefoon dat ik hem zelf naar het postkantoor moest brengen,het was gelukkig gratis ,en ik heb inmiddels wel de juiste magnetron binnen,maar ik bestel bij hun nooit en en te nimmer iets weer.

slechte service.de doos was loodzwaar en ik heb een vergroeing in mn rug,dus ik mag dat niet tillen(heb het toch maar gedaan met veel rugpijn achteraf)

ze hadden hem best zelf weer op kunnen halen en ruilen.ik vroeg ze aan de telefoon om een schade vergoeding omdat ik dit niet pik,maar ze willen er niks van weten.

beste mensen bespaar je deze ellende en koop hier niks.

Serne Dijkstra
25-01-2022

Schandalige vertoning. Nadat ik eerst al weken moest wachten op bericht dat goederen niet geleverd gaan worden wacht ik ondertussen al 2 maanden! op mijn geld maar word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Schandalig en koop hier niet!

Maarten
25-01-2022

Ik had een printer nodig. Daar het aanbod klein was door chiptekort werd mij door een medewerker van de Mediamarkt te Alpen aan den Rijn een dure aangeprezen van € 965. Die was nog wel in voorraad. De verkoper adviseerde mij deze de printer een week later op te halen ivm de korting gedurende de btw dagen. Dat werd mij per mail bevestigd. Afgelopen zaterdag kwam ik in de winkel. De medewerker aan de service balie had de printer staan maar gaf aan dat de btw dagen pas maandag daarna zouden ingaan. Ik kon de printer wel meenemen en de volledige prijs betalen en maandag met de bon terug komen dan zouden ze mij als nog de korting geven. Maandag teruggegaan maar mij werd te verstaan gegeven dat ik geen korting kreeg omdat het product niet onder de kortingsregeling viel. Ik kon ook niet meer ruilen omdat ik de printer had gebruikt. Een uitermate slechte en slordige communicatie binnen het bedrijf waarvan de klant de dupe wordt. Geen coulance. Een slechte ervaring.

15-01-2022

Slechte service sturen je van het kastje naar de muur.

Heb xbox series x gekocht deze gaf na 2uur geen beeld meer. Eerst probeerde ze mij de schuld te geven en moest voor reperatie na veel discussie gedaan. Na 3 weken kon ik hem weer ophalen om er vervolgens achter te komen tot de xbox het nog steeds niet doet. Ik weer gebeld met service dienst die tegen mij zegt terug naar de winkel (3e keer) en dan krijg je je geld terug. Bij winkel word ik weer afgewimpeld met hij miet eerst 4keer voor reperatie voordat we geld terug geven.

Heb nu 575 euro betaald voor xbox pakket met spel en headset erbij en heb er niks aan.

Slechte winkel slechte service

13-01-2022

Game voor Switch besteld om 23.00uur op woensdags avond.

Volgende dag om 13.00uur bezorgt door een keurige beleefde bezorger die zelfs de auto in een parkeervak heeft gezet.

Pakketje netjes verpakt en als kers op de taart een handgeschreven kaart met een bedankje voor de bestelling.

Dit verdient echt een complimentje.

13-01-2022

Ik bestelde nieuwe wasmachine en betaalde extra voor instalatie een man die de nederlandse taal niet machtig was kwam er kwam fout code hij begon aan die knop tedraaien als gek probeerdealle knoppen uit die deden nietsrukte de stekker eruit en nog maar draaien dan nam de wasmachine water met nog steeds de foutcode. Hij vertrok ik belde onmiddelijk naar de klanten dienst . Eerst moet er een technieker komen kijken ik antwoorde ik wil geen herstelde machine ik wil mijn geld terug kom die machine halen. Ik belde daar na met wirlpool deze zelf melde dat ik recht had op 14 dagen herroepings en retour recht ik kreeg al zo veel smoezen uitvluchten u moet wachten op de technieker en dan pas kan u kiezen voor uw geld terug als ik antwoord ik wil geen herstelde machine word de telefoon ingehaakt er bestaat geen slechtere klanten dienst dit is geen winkel maar dievenbende opgeleid om allen het zelfde te zeggen ik ben niet de enigs klacht ombudsdienst ingediend

Joost
13-01-2022

Zelden in mijn leven zo'n slechte online aankoopervaring gehad. Dat geldt voor zowel MediaMarkt als de vervoerder Trunkrs waar zij mee samenwerken. Hoe die op zo'n hoge Google review beoordeling zijn uitgekomen, het is mij een raadsel, waarschijnlijk gekochte reviews. gekeken naar het grote aantal.

iPad besteld, deze is ergens in het depot van de vervoerder kwijtgeraakt, ik word om de oren geslagen met "we hopen dat", "misschien", "zo snel mogelijk", maar nergens wordt het concreet en nergens wordt een daadwerkelijke oplossing geboden. Nu wordt er zogenaamd onderzoek gedaan hoe het pakket is kwijtgeraakt, waarbij ik bij MediaMarkt heb aangeboden dat ik het dan wel kom ophalen in een winkel, heb ik het in ieder geval op tijd binnen. Dat kan allemaal niet, evenals annuleren. Je staat telefonisch 10 minuten in de wacht om iemand te spreken die niks voor je kan betekenen, met wat halfbakken excuses erbij. De chat werkt trouwens ook niet. Wat een dramabedrijf.

08-01-2022

Meest slechte klantenservice die ik ooit ben tegengekomen. QLed TV besteld, 50 inch. Er werd een 70 Inc geleverd. Als je dan belt geven ze aan dat ze een omruilverzoek aanmaken. Vervolgens krijg je bevestiging op mail maar verder niets over omruil moment. Als je dan contact opneemt kom je erachter dat het een week kan duren. De 1e persoon zegt dat de verkeerd geleverde tv wordt opgehaald en gelijk omgeruild. De 2e persoon zegt de verkeerd geleverde tv wordt opgehaald en pas na verwerking krijg je de orgineel bestelde tv toegestuurd en een 3e persoon zegt je krijgt gewoon je geld terug! Ophaalmoment wordt pas op de avond voor het ophalen bekend gemaakt! Je wordt niet gevraagd of je dan wel kunt. Uiteindelijk na een keer of 8 bellen en 6 mailtjes te hebben verstuurd voor elkaar gekregen om mijn geld terug te vragen, maar dat kan 2 weken duren! Wat een slechte service zeg, en ze weten van elkaar niet wat ze doen. TV maar bij Coolblue besteld, dat ging top!

Mohamed
07-01-2022

Een half uur na het aankopen van een TV kwam ik er achter dat de zelfde TV ergens anders ruim 500 euro goedkoper is. Ik meteen terug naar de winkel maar winkel in belgie weigert mij geld of het verschil terug te betalen

Laura
04-01-2022

De service en communicatie is slecht als een bestelling zoek is geraakt bij de vervoerder. Als dan vervolgens de zending als verloren wordt beschouwd door de vervoerder en Mediamarkt niet meer reageert als je jouw geld teruggestort wilt hebben dan sta je vast. Mediamarkt reageert nergens meer op. Veel mails gestuurd en gebeld maar nog steeds geen cent teruggekregen van Mediamarkt. Het gaat om een iPad air2 die toch niet goedkoop is. Nu weken verder. Kijk uit met de Mediamarkt. Je moet vooruit betalen op de webshop maar loopt het risico je geld niet terug te krijgen. Je kunt maar 1 keer je geld uitgeven voor in dit geval een iPad.

Waldemar
04-01-2022

*Steelstofzuiger besteld.

*€ 329,0 betaald.

*Niet geleverd.

*Formulier 'niet geleverd' mocht niet digitaal ingevuld worden (moest ik zelf achteraan bellen om achter te komen) dus MM had nog geen actie ondernomen.

*In vakantie naar mn werk om formulier uit te printen voor handmatig invullen (anno 2022!)

*Ze maken hun probleem het jouwe!

*2 weken na bestelling 'wordt onderzoek gestart' nu 7 dgn afwachten!

*Slechtere service bestaat niet!

03-01-2022

Ik bestelde een vaatwasser. Deze zou op voorraad zijn en binnen twee dagen worden geleverd. Ik betaalde. Mediamarkt liet niks meer horen. Dus zelf gaan bellen. Vaatwasser was toch niet op voorraad. Ik moest maar terugbellen om te vernemen wanneer wel. Na terugbellen weer geen antwoord, geen alternatief, niks. Koop ontbonden en wacht nog op m’n geld. Kortom prutsers

Ayad
03-01-2022

Unlike my previous orders, this time media markt made it so difficult to replace my broken TV I bought 2 days ago. First the website where I report the (inruilen) doesn't work. I had to register my problem 3 times without receiving any confirmation email from MM, then I had to take the TV all the way back to media market and they told us to wait 10 days to update us! Now I can see in my order status that my registration is for reparation instead of replacing. I received a broken TV and now have to wait 10 days to for MM to repair a broken screen in a €200 TV!

Rosa
30-12-2021

Enorm slechte bezorgservice. De bezorger stond 10 minuten agressief te tieren over het feit dat hij via een andere deuropening naar binnen moest. Om vervolgens te dreigen met het niet meenemen van de oude wasmachine. Heel dramatich trok hij de kleppen eraf, want de wasmachine zou niet leeg zijn, wat hij wel was. De beste man had maar 2 minuten om te leveren, tierde hij. Het werk zelf was minder dan 2 minuten. Het getier en zijn drama-show koste zeker 10 tot 15 minuten extra. Waar wij als klant ook vast de schuld van krijgen. Door al zijn drama hebben we de nieuwe wasmachine niet een kunnen controleren. Wanneer ik mediamarkt bel om hier een melding van te maken, krijg ik te horen dat ik een formulier moet invullen. We kopen altijd bij coolbleu en vanaf nu weer. Wat een slechte service. Bij coolbleu blijf ik vrolijk achter, nu zijn we al een flinke tijd van streek. Niet oke.

Carolien
22-12-2021

Eind november heb ik bij de outlet van mediamarkt een nespressoapparaat gekocht. Op de site stond dat het apparaat niet beschadigd was en dat alleen de doos geopend was. Toen ik het apparaat ontving bleek dat er 3 deuken in de zijkant zaten en dat er twee onderdelen ontbreken. Ik heb het apparaat dus op 1 december terug gestuurd. Het is nu 22 december en ik heb mijn geld nog steeds niet terug. Ik heb al een half uur gebeld met de klantenservice maar kreeg een medewerker aan de lijn die gebrekkig Nederlands sprak en er niks van begreep. Ik stuur nu iedere 2 dagen een mail naar het mediamarkt team van de klantenservice maar zonder resultaat. Ze blijven maar steeds een mailtje terugsturen dat ze binnenkort contact opnemen. Ik heb ook al 2 keer het verzendbewijs meegestuurd zodat ze de track en trace kunnen checken. Het pakket is gewoon bij hun bezorgd en het retourformulier zit in de doos. Helaas zonder resultaat.

Len
20-12-2021

Hier vorige week iets besteld maar geen order bevestinging gekregen. Naar veel bellen en mailen begrijpt mediamarkt maar niet waar het over gaat.

slechte service en het geld is kwijt.

Carin
17-12-2021

Koelkast besteld die bezorgd zou worden door dynalogic, ook voor betaald bezorging en installatie. Koelkast is geleverd bij mijn vader van 80 maar niet boven gebracht omdat hij te zwaar was vonden zij, belachelijk.