Mediamarkt reviews

1.5

03-01-2022

Ik bestelde een vaatwasser. Deze zou op voorraad zijn en binnen twee dagen worden geleverd. Ik betaalde. Mediamarkt liet niks meer horen. Dus zelf gaan bellen. Vaatwasser was toch niet op voorraad. Ik moest maar terugbellen om te vernemen wanneer wel. Na terugbellen weer geen antwoord, geen alternatief, niks. Koop ontbonden en wacht nog op m’n geld. Kortom prutsers

Ayad
03-01-2022

Unlike my previous orders, this time media markt made it so difficult to replace my broken TV I bought 2 days ago. First the website where I report the (inruilen) doesn't work. I had to register my problem 3 times without receiving any confirmation email from MM, then I had to take the TV all the way back to media market and they told us to wait 10 days to update us! Now I can see in my order status that my registration is for reparation instead of replacing. I received a broken TV and now have to wait 10 days to for MM to repair a broken screen in a €200 TV!

Rosa
30-12-2021

Enorm slechte bezorgservice. De bezorger stond 10 minuten agressief te tieren over het feit dat hij via een andere deuropening naar binnen moest. Om vervolgens te dreigen met het niet meenemen van de oude wasmachine. Heel dramatich trok hij de kleppen eraf, want de wasmachine zou niet leeg zijn, wat hij wel was. De beste man had maar 2 minuten om te leveren, tierde hij. Het werk zelf was minder dan 2 minuten. Het getier en zijn drama-show koste zeker 10 tot 15 minuten extra. Waar wij als klant ook vast de schuld van krijgen. Door al zijn drama hebben we de nieuwe wasmachine niet een kunnen controleren. Wanneer ik mediamarkt bel om hier een melding van te maken, krijg ik te horen dat ik een formulier moet invullen. We kopen altijd bij coolbleu en vanaf nu weer. Wat een slechte service. Bij coolbleu blijf ik vrolijk achter, nu zijn we al een flinke tijd van streek. Niet oke.

Carolien
22-12-2021

Eind november heb ik bij de outlet van mediamarkt een nespressoapparaat gekocht. Op de site stond dat het apparaat niet beschadigd was en dat alleen de doos geopend was. Toen ik het apparaat ontving bleek dat er 3 deuken in de zijkant zaten en dat er twee onderdelen ontbreken. Ik heb het apparaat dus op 1 december terug gestuurd. Het is nu 22 december en ik heb mijn geld nog steeds niet terug. Ik heb al een half uur gebeld met de klantenservice maar kreeg een medewerker aan de lijn die gebrekkig Nederlands sprak en er niks van begreep. Ik stuur nu iedere 2 dagen een mail naar het mediamarkt team van de klantenservice maar zonder resultaat. Ze blijven maar steeds een mailtje terugsturen dat ze binnenkort contact opnemen. Ik heb ook al 2 keer het verzendbewijs meegestuurd zodat ze de track en trace kunnen checken. Het pakket is gewoon bij hun bezorgd en het retourformulier zit in de doos. Helaas zonder resultaat.

Len
20-12-2021

Hier vorige week iets besteld maar geen order bevestinging gekregen. Naar veel bellen en mailen begrijpt mediamarkt maar niet waar het over gaat.

slechte service en het geld is kwijt.

Carin
17-12-2021

Koelkast besteld die bezorgd zou worden door dynalogic, ook voor betaald bezorging en installatie. Koelkast is geleverd bij mijn vader van 80 maar niet boven gebracht omdat hij te zwaar was vonden zij, belachelijk.

Rick
11-12-2021

Samsung S21 gekocht met 100 euro cashback. Zou na 3 dagen geleverd worden. Na 5 dagen gebeld, waar de telefoon bleef. In de avond een mail dat ze niet konden leveren en het geld terugstorten. Telefoon gewoon verkrijgbaar in de winkel, maar die cashback krijgen we niet. Losers.

10-12-2021

Jammer dat er minimaal 1 ster gegeven moet worden. Het is het eigenlijk niet waard. Een zogenoemde klantenservice die mijns inziens antwoorden op google opzoekt en niemand die de klant echt wil helpen. Wel artikelen verkopen tijdens de blackfriday die jullie niet hebben is pure misleiding. Via de mail krijg je helemaal geen reactie!

Linda
09-12-2021

Gisteren 8-12-2021 ben ik bij mediamarkt in rotterdam geweest, het vreemde is dat ik hier ca 4 maanden ook ben geweest om n ladyshave te kopen. Ik had toen ook net als gisteren mijn hondje bij me (cavelier king charles ) en was toen der tijd geen punt werd keurig geholpen. Maar gisteren kwam er een veiligheidsspeld naar me toe en verzocht mij onmiddellijk het pand te verlaten. Vreemd toch eerst wel nu niet ik kom zelfs bij de plaatselijke drogist binnen? Na een vervelende woordenwisseling met deze meneer werd het me duidelijk Moslims houden niet van honden tja volgens hem de huisregels jaja meten met 2 maten. Geen klant te zien grote mond klantonvriendelijk. Het valt me ook op dat ik alleen maar slechte recensies lees. Jammer dat dit land zo veranderd 30 jaar geleden kon je nog wel naar de winkel met je hondje (levensmiddelen uitgezonderd natuurlijk) Nee mensen ga n deurtje verder dit bedrijf deugt niet of nog beter de mensen die daar werken helaas.

Said
08-12-2021

Geachte heer/mevrouw,

Op vrijdag 26 november 2021 heb ik een stofzuiger in Medimarkt te Heerlen besteld. Omdat ik niks meer van mijn bestelling gehoord heb, heb ik op zaterdag 4 december 2021 Mediamarkt gebeld. De desbetreffende medewerker zei dat mijn bstelling in de winkel ligt en dat ik het op maandag 6 december kan ophalen. Op 7 december ben ik naar de winkel geweest om de bestelling op te halen, maar de desbetreffende medewerkster zei dat er niks voor mij klaar lag. Na 20 minuten met Mediamarkt B.V. en met het magazijn te bellen zei ze dat mijn bestelling op zaterdag 27 november al binnen was maar ze kon het nergens vinden. Daarom heeft ze een nieuwe bestelling voor mij geplaatst en ze zei dat het binnen 2 dagen binnen zal komen. Toen ik weer op mijn werk was, belde ze mij half uur later dat ik mijn bestelling nu al kan komen ophalen. Vanmiddag 8 december 2021 om 13:47 uur heb ik mijn bestelling opgehaald. De verpakking is beschadigd en van ene kant open geweest. Showmoddel?

Remi
06-12-2021

Het hele verhaal past hier helaas niet op maar het hele verhaal staat wel op kieskeurig.nl en op trustpilot als je het wil lezen

02-12-2021

Onbetrouwbaar en komt beloftes niet na. Hier niets kopen, ga naar de concurrent. Vorige week apple watch 6 gekocht via de site, een uur later zie ik deze bij amac voor 46 euro goedkoper (399 euro). Met klantenservice gebeld en gevraagd mijn order te annuleren. Dit kon niet vanwege een it storing maar na op de amac site te hebben gekeken, beloofde de media markt medewerker mij een voucher twv het verschil (46 euro.) hier ben ik mee akkoord gegaan. Voucher zou mij dezelfde dag nog per email gestuurd worden. Helaas komt men deze belofte niet na. Zelfs zo erg dat men nu aangeeft dat amac het horloge niet per direct kan leveren en dat men daarom mij de voucher niet kan sturen. Moet niet gekker worden: eerst beloven en mijn order niet kunnen annuleren om daarna de belofte weer in te trekken. Het gesprek is notabene opgenomen. Heel erg sneu, dat media markt. Koop er niets meer.

27-11-2021

Gisteren naar de MediaMarkt in Zwolle geweest voor een nieuwe televisie. Na diverse modellen en tv,s te hebben bekeken uiteindelijk.1 gevonden. De verkoper vroeg om we hem wilden laten bezorgen of meenemen ik zei ik neem hem direct mee. Wij een half uur gewacht totdat hij er weer was met de mededeling dat de tv niet meer op voorraad was. En alleen bezorgd kon worden. Ik zeg dat moet dan maar. Na het kijken in de computer blijkt de hele tv niet meer leverbaar te zijn. Ik kon wel een ander type krijgen maar die was wel €200,- duurder. Een uur voor niks gewacht. Aan mij verdienen ze geen 1 euro meer. WAARDELOOS BEDRIJF

Ruud van dijk

Hu
26-11-2021

Ik heb vandaag geprobeerd mijn abonnement bij Vodafone te verlengen bij Mediamarkt in Duiven. Het toestel kostte 264 euro icm abonnement. Ik had gekozen voor 7 euro toestelbetaling per maand en de rest zou ik direct betalen aan de kassa. Echter hebben ze de maandelijkse toestelbetaling (168 euro) niet in mindering gebracht en moest ik aan de kassa 272 euro! gaan betalen. Hier ging ik natuurlijk niet mee akkoord. Dit is pure oplichting. Ik wilde dus ook per direct de overeenkomst ontbinden. Maar het personeel werkte niet mee, ze hadden zogenaamd "onderbezetting" en moest ik maar maandag terugkomen. Ze hebben enkel personeel voor de verkoop blijkbaar, wat een stelletje oplichters zeg! Ik heb nu geen toestel maar wel een abonnement met toestelkosten! Ik ga daar nooit meer iets kopen en als ze maandag ook niet willen meewerken ga ik naar de politie, want dit pik ik echt niet!

Anneke
21-11-2021

Altijd leuk als op de mediamarkt Emmen site bij google staat dat ze zondag open zijn! Dus dan rij je naar Emmen en wat denk je DICHT en we waren niet alleen die voor een gesloten deur stonden! Dag mediamarkt Emmen nooit weer naar jullie!

Konig
16-11-2021

Deze winkel is niet eens 1 ster waard.

Tv van 7000 euro gekocht die kapot werd geleverd. Bezorger vertelde dat hij nota bene het zo heeft meegekregen uit het magazijn!

Er waren 4 op voorraad en dan komen ze ons een kapotte tv aansmeren?! Moet niet gekker worden! Toen we het geweigerd hadden en we met de klantenservice belde was het onmogelijk om een nieuwe te leveren.Of we maar even zes dagen konden wachten op ons geld voor terug storting op onze rekening. Nieuwe levering kon immers absoluut niet en moest dus weer 7000 euro betalen voor een nieuwe levering. Maximaal onbetrouwbare partij en bestel hier nooooooit meer van mijn leven. Wees gewaarschuwd allemaal!

07-11-2021

Had ik maar eerder recensies gelezen over dit bedrijf. Lekker wegblijven ik ga wel naar de concurrrent.

Mehmet
30-10-2021

Vorige week heb ik 3 laptops gekocht bij de mediamarkt en 3 baardtrimmers. Deze bestelling is in 2 dozen geleverd. Trimmers zaten in een kleine doos die zijn apart geleverd en de laptop zat in een anderr doos. Wat opvallend was dat ik maar 1 laptop geleverd heb gekregen in een kleine doos waar maar max 1 laptop in past. Ik dacht dat derest nageleverd zou worden maar de volgende dag was er niks geleverd. Vervolgens heb ik gelijk gebeld naar mediamarkt en die hebben een formulier opgestuurd, die heb ik ingevuld en opgestuurd. Vervolgens krijg ik een mail terug met we hebben 2 dozen opgestuurd met 3 laptops in een doos en 3 trimmers in de andere doos en dat ze niks voor mij konden betekenen. Ik had al de dozen bewaard voor bewijs en volgens de track and trace zat maar 1.34 kg in de doos van de laptop. 1 laptop weegt 1.3 kg dus er kan niet meer dan een laptop zijn geweest dit heb ik gemeld en de afmeting van de doos doorgegeven. Na alle bewijzen wordt er niet eens naar de track and trace n

Ivan
28-10-2021

Wasmachine gekocht en betaald voor levering en aansluiting. Bij levering was er 1 persoon op leeftijd gestuurd en die kon de wasmachine uiteraard niet in z'n eentje naar het apartement tillen. Toen een week of twee later 2 personen langskwamen lukte dat wel.

Vrij snel erna draaide hij niet soepel en mailde hierover met een video-opname. Er werd een monteur afgestuurd en die constateerde dat de ondergrond eruit moest en ik moest de forse rekening van zelf betalen. Hij zei dat de mediamarkt mij meer had moeten informeren en helpen en dat ik het bij hun maar moet proberen te verhalen. Mediamarkt een mail gestuurd over hun slechte service maar kreeg alleen een generiek antwoord, nog een mail gestuurd met het voorstel om de kosten in ieder geval te delen (wat eigenlijk al belachelijk zou zijn), nooit een antwoord gekregen.

Zo een slechte klantenservice.

Badri Mahdi
21-10-2021

Op 10 okt 2021 had ik van mediamarkt een bestelling ontvangen. Ik had paar dagen ervoor een bestelling geplaatst een Samsung watch 4 46 mm zwarte kleurige smartwatch. Na ontvangst besloot ik toch het product retour te sturen omdat ik het ergens anders goedkoper vond en dus retour aangemeld en dat ging goed. Maar op de zelfde dag van ontvangst had ik het doosje van Mediamarkt geopend om voor de zekerheid een kopie van de factuur erbij de toen. Onder het openen van het doosje ging ik alles opnemen want dat doe ik een tijdje als ik iets online bestel omdat er in het verleden iets is gebeurt wat ik niet wil dat het weer gebeurt. Onder het opnemen met mijn telefoon deed ik het doos open en viel me gelijk wat op dat de verzegeling van het doosje van het product verdacht uitzag. Omdat ik het toch retour had gemeld deed ik een kopie van de factuur in de buitendoos dus de Mediamarkt doos erin samen met het product. Later op de avond zat het me niet lekker dus ik weer me telefoon gepakt en wou t