Menzis reviews

3.7

Marielle
15-12-2015

Betrouwbare zorgverzekering die je niet in de kou laat staan

Ben al jaren een tevreden "lid" van Menzis. Alles wordt altijd netjes vergoed. Ook leuk dat je punten kan sparen voor leuke hebbedingetjes. Je wordt behandeld als een klant. Dus gewoon dik tevreden.

Corine

Samengezond prima

Goed zo overzicht van polis faktuur zelf dingen aan te passen. Samengezond goed alternatief

Olga

Perfect bij menzis

Ben nu een jaar bij de Menzis en ben zeer tevreden, zowel over mijn polis alswel over de klantenservice. Echt vriendelijke mensen en proberen je echt goed te helpen indien nodig.

Declaraties worden snel behandeld en verekend.

Echt goed bij Menzis dus!

Lars

Betaalbaar

Mijn zorgverzekering is betaalbaar door de lage premie, maar helaas heeft het wel dan een nadeel dat je niet alles vergoed krijgt en niet in elk ziekenhuis terecht kan of vergoed word.

Annette
12-12-2015

Nix mijn mezis

mezis roept dat het voor de mens is, maar als er iets is en je vraagt hoe je dat gene vergoed kunt krijgen, dan doen ze heel onschuldig. ze vragen dan hoe je er bij komt dat kilometers en dergelijke aanverwante zaken vergoed zouden worden. daarbij houden zij onder andere het tegen dat de kunstnier verkleind en verder ontwikkeld word. en ik vind het van de zotte dat de verzekering zo ongelovelijk hoog moet zijn, wij zijn alle twee chronich ziek tel uit de winst.

Gina

Menzis is voor mensen

Wij zijn collectief verzekerd bij de Menzis via de FNV en hoewel het een dure verzekering is ben ik er toch erg tevreden over, omdat ik zelf mijn verzorging kan regelen.

Marleen

Menzis mijn zorg verzekering

Heb nu mijn zorg verzekering gevonden , ben nu bijna een jaar bij Menzis , ga nu niet meer overstappen , ik heb mijn Mezis gevonden , en ben nu heel erg tevreden , ze staan altijd voor je klaar , mijn Menzis .

Vriendelijke Groet M arleen van den Nieuwboer

Elly
11-12-2015

Goed verzekerd en leuke bonus

Dit is een collectieve verzekering van Menzis. Geschikt voor iedereen en voordeliger dan alleen bij Menzis verzekerd te zijn. Menzis is een prima verzekering, nooit problemen. En als extraatje biedt PMA je ook nog een bonus, die je aan kunt vragen aan het eind van elk jaar. dat kan mooi oplopen. Ben dus uitermate tevreden over deze verzekeraar.

Jacob

Helpende hand

Vind het zoeken naar een ziekenhuis behandeling toch niet altijd lekker en bel dan liever voor de zekerheid met Menzis. Dan heb ik een bevestiging dat het goed zit

Ria

Goede service

Nooit problemen met vergoeding.

Menzis

Ben al meer dan 20 jaar bij menzis en weet wat ik eraan heb en overstappen heeft altijd weer een risico

11-12-2015

Menzis zorgt goed voor mij

menzis zorgt uitstekend voor mij en wat de premie betreft krijg je waar voor je geld niet moeilijk doen en altijd goed prima verzekering

Rinie

Goede verzekeraar

heb heel goede ervaring met Menzis. Altijd vriendelijk en behulpzaam. nooit gezeur over nota's geld meestal binnen 1 a 2 weken op mijn rekening. Goede voorlichting over de zorgvergoeding.

Mia

Prima zorgverzekeraar !

Ik ben heel tevreden met mijn zorgverzekeraar en ben al ruim 10 jaar klant. Elk jaar kijk ik of ik ergens anders goedkoper terecht kan, maar de dat blijkt niet zo te zijn.

Kortom ik blijf bij Menzis en raad het iedereen aan om daar ook eens een kijkje te nemen.

11-12-2015

Betrouwbaar, snel van betalen, uitstekende klantenservice

Ik had wat vragen over mijn inloggegevens en werd door

een medewerkster van uw klantenservice stap voor stap telefonisch begeleidt, wat een service!

Zeer goed

Wordt goed verzorgd en snel kwa vergoedingen

Fred

Goed verzekerd

Al vanaf de invoering van het huidige zorgstelsel ben ik bij Menzis verzekerd. Nooit ook maar een centje pijn gehad, of ergens achteraan moeten bellen als het ging om zorg verlenen. Gewoon doen wat in de polis staat en dat zonder omwegen. Hulde

11-12-2015

Menzis omdat het goed is

ik ben zeer tevreden over menzis want ik kan bijna onbeperkt naar de fysio

Ab

Snelle uitbetaler

nooit geen problemen met deze zorgverzekeraar,kosten worden na het opsturen van de factuur snel uitbetaald!

04-12-2015

Oplichters

Ik krijg 2 rekeningen van eigen risico . 1 van 2014 en 1 van 2015 ,als ik in de december effe 539,- over wil maken. Juist in een december maand. Blijk moeten ze hun balans weer op orde hebben dat ze winst hebben geboekt. Nou Ik was zo pissig ,omdat ik een betalingsvoorstel had gedaan en de vrouw gewoon zei van . Wij gaan hier niet mee akkoord ,omdat wij ook regels opgelegd krijgen. Ik zo van: Ik kan dit maar missen om het te betalen en wil niet dat het bij LAVG terecht komt. Wij gaan Niet akkoord met je voorstel en daarmee wil ik het gesprek beëindigen. Ik zei dus u kunt mij als zorgverzekeraar niet helpen. Nee kreeg ik als antwoord. Waarom zijn we dat überhaupt verzekerd. Wat een walgelijke verzekeringsmaatschappij. Dus zei bepalen wat ik moet betalen en zo niet geven het uit handen. Ze weten niet eens je inkomen en ik vind onacceptabel dat er zo met je klanten word omgegaan . Pure oplichterij en pesterij en dan krijg je nog een grote bek toe. Menzis moeten hun ogen uit hun bakkes schamen. Maar Nu ben ik nog niet geholpen en overstappen kan ik niet anders had ik dat allang gedaan. Wat een slechte verzekeraar.