Menzis reviews

Daan
08-10-2014

Waardeloos!

Eigen bijdrage 2014,

2014 is nog niet voorbij dus nog 2 maanden de tijd normaal gesproken om mijn eigen bijdrage over dit jaar te betalen.

maar gisteren al een dagvaarding en gerechtelijk bevel gekregen om voor de rechter te komen van Menzis en Tijhuis.

Schandalig menzis hoe u met uw cliënten omgaat en al zo vroeg de mensen voor het gerecht daagt terwijl 2014 nog niet eens is afgelopen.

Ik ga iedere student en anderen afraden om bij jullie cliënt te worden!

ook zijn jullie slecht voor mijn dochters die door jullie in de problemen komen, dus denken wij er allemaal over om naar een ander over te stappen.

30-08-2014

Onbegrijpelijk

Het meeste van wat ik hier lees op het menzis forum, komt me zeer bekend voor.

foute rekeningen, We zullen het voor u uitzoeken. Daarna hoor je niets meer.

Twee weken later weer dezelfde foute rekening in de bus, weer bellen en weer we zullen het voor u uitzoeken en zullen u later informeren.

Periode niets meer gehoord, en dan ligt er ineens een brief van LAVG (gerechtsdeurwaarder).

Niet netjes als je nog met elkaar in gesprek bent.

O ja, en dat ziekenhuizen hun geld pas na een half jaar willen hebben is een standaard verhaal bij menzis. Klinkt ook erg geloofwaardig. De klant is dus 2 keer zijn eigen risico kwijt.

Dre
22-08-2014

Ze zijn zelf het overzicht kwijt

met dank aan menzis heb ik nu een schuld van 8500 euro bij de deurwaarder en is er even loonbeslag gelegd ....ik mag nu samen met mijn vrouw en drie kinderen rondkomen van 50 euro in per week.

rekeningen kloppen niet.......voor de telefoon word je soms afgebekt .

me scheel betalen voor zorg die ik niet krijg......MENZIS BEDANKT!

Patricia
14-08-2014

Slechter dan slecht !

ben al een hele tijd verzekerd bij menzis, betaal fette premie en tot vorig jaar nooit iets gedeclareerd, totdat de kinderen naar de ortho moesten, alles ging fout een grote puinhoop en € 600,- te weinig teruggekregen, zelf uren bezig geweest om alles uit te zoeken en na een hoop gesprekken toch het geld teruggekregen (niet van harte hoor !).

nu zelf naar de tandarts geweest, dat ging wel goed met terugvorderen, alleen moest ik via een tandtecnieker zelf een frame laten maken omdat de "speciale" tandarts daar niet mee samerwerkt, ok gedaan, declaratie (800,-) ingediend bij mezis en ik krijg NIKS vergoed omdat de tandtechnieker met andere codes werkt dan een tandarts en ALLEEN menzis kent deze codes niet, alle verzekeraars vergoeden wel met tandtechniek codes, MAAR MENZIS NIET ! wel vangen maar uitbetalen ho maar.

jammer dat je geen 0 als beoordeling kan geven want nu blijven ze in de lucht met een 1.

rest.... andere verzekeringsmaatschappij zoeken.

Boze menzis klant
05-08-2014

Zeer slecht!

Ik heb van november en december vorig jaar een aanmaning gehad eind december. omdat ik dacht deze niet te kunnen betalen in 1x een regeling getroffen. Toevallig zat het financieel even mee dus voor de regeling inging volledige bedrag betaald. Ik gauw mensis gebeld zegt mevrouw dat ze de regeling niet kan stoppen maar dat dat verrekend zou worden eind volgend jaar. Ik vond het al vreemd maar goed je kan niks anders dan vertrouwen op een goede afloop. nu in augustus krijg ik ineens een aanmaning van een deurwaarder via menzis voor de premies van november en december van 2013 die dus ondertussen dubbel betaald zijn.

Bel je op krijg je het advies die deurwaarders rekening gewoon maar te betalen want hun kunnen daar niks aan veranderen? dus ik moet even 3x dezelfde premies betalen? voor een gezin van 3.. stelletje oplichters zijn het bij de debiteuren afdeling van menzis! ze sturen rekeningen met de tekst dat je maar halve premies betaald heb in de hoop dat je zo dom bent die gewoon klakkeloos te betalen.. meer winst voor hun.. en ondertussen zitten ze bij menzis lachend klakkeloos rekeningen te versturen... want specificaties krijg je niet!

Stefan de boer
01-08-2014

Duidelijk en eerlijk

Ik heb overwegend positieve ervaringen met Menzis. Het laatste half jaar moet ik wekelijks met mijn dochtertje van 10 maanden naar het Sophia Kinderziekenhuis naar Rotterdam. De afhandeling en uitbetalingen van de declaraties verlopen over het algemeen vlot en soepel. Dit maakt dat in een hectische periode ik hier (bijna) geen zorgen over heb!

Had enkele vragen over berekening van de te declareren kilometers maar de medewerkers van Menzis hebben mij vriendelijk uitleg gegeven dat zij hiervoor de kortste route berekenen via anwb routeplanner. Ondanks dat dit een onmogelijke route is, klopt het wel.

Daarnaast nog een klacht ingestuurd over de interne post bij Menzis: Mijn ingeleverde machtiging en declaraties waren zoek geraakt. Wacht nog op afhandeling van deze klacht. Het is jammer dat de declaraties voor vervoer niet per mail ingediend kunnen worden.

Over het algemeen ben ik tevreden tot zeer tevreden over Menzis, als er fouten worden gemaakt wordt dit erkend en rechtgetrokken.

Pa
19-06-2014

Zeer slecht en met misleidende reclame voor zorgverzekering

Per 1-1-14 overgestapt via PMA naar Menzis en dit had ik nooit moeten doen. Per deze datum zegt Vokozo (hun verzekerde systeem waar alle zorg op aangesloten zit) dat ik onverzekerd rond loop met als gevolg dat ik overal eerst mijn rekening moet betalen maar wel mijn maandelijkse zrgbijdrage inhouden!. Verschillende keren mijn klacht ter gehoor gebracht bij Menzis maar uit de notities merk ik op dat ze totaal niet serieus met je probleem bezig zijn,maar het lag altijd aan een ander.(Fysiotherapie, dokter en mondhygieniste) Wat blijkt ze hadden mijn BSN aan een ander persoon gekoppeld maar nee...het lag niet aan hun! talloze keren moeten bellen maar de service is ver te zoeken. jouw terug bellen? nee natuurlijk niet hoe kun je dit nu vragen? bel zelf als klant maar ! declaraties indienen? ja via de post want online declareren..? wat is dat? Hoe vaak komt het voor dat de post niet aankomt? maar mijn orginele nota zit erin! tja dat komt nooit voor hoor mevrouw maar wij moeten wel uw originele nota krijgen anders declareren wij niet. AAAAHHH!. Nu weer: Vergoedingen Tandartskosten 80% tot € 250 per kalenderjaar, heel fijn maar geldt dit ook voor de mondhygieniste? ja zeker mevrouw nou... MOOI NIET! zie link http://www.menzis.nl/web/Zorgverzekeraar/Consumenten/Vergoedingen1.htm# of je moet er zo erg aan toe zijn en dan krijg je nog maar 50% vergoed?!?!? Ik vind het misleiding via PMA (daar ben ik bij binnen gekomen) en ik zit er maar mooi mee!. Ik ga nooit meer een overstap naar PMA of Menzis maken want de service is niet te krijgen, je mag niet uitpraten en de beleefdheid is ver te zoeken. Ik kan niet wachten om weg te gaan tevens raad ik IEDEREEN AF om naar deze misleidende maatschappij te gaan die zich ZORG maatschappij noemt. Schandalig!

Ersin
14-06-2014

Schandalig

5 juni 2014 afgelopen zaterdag via edentifier 95.50 premie van mei 2014 betaald staat duidelijk op mijn afschrift, er is niks gestorneerd of wat dan ook het is nu een week later heb al 2 brieven gehad dat deze premie nog niet is betaald! eerst gebeld op donderdag 10 juni gebeld van hallo mensiz ik heb betaald waarom krijg ik deze brief? mw vraagt mijn verz nummer die geef ik , ze komt tot de conclusie dat er niks is overgemaakt op 5 juni 2014 door mij dus ik toen wellis nietus discussie gestart, kwam er niet uit met deze amateur achter de telefoon, toen maar naar de kontoor gegaan

in arnhem deze mw stelde mij gerust zei kon het ook nog niet in het systeem zien maar ze legde mij uit dat ik dit op zaterdag 5 juni had betaald maar omdat het in het weekend was en de dagen erop pinksteren was dat het wel een beetje vertraging zal hebben opgelopen, ik dacht duidelijk, geen stress ff meer want ik zie toch echt duidelijk betaald op mijn afschrift en deze mw heeft dot ook gezien, ze zegt wacht het gewoon even af dit komt goed! nu is het zaterdag precies weekje later krijg ik godverdomme weer een herrinering van dat ik deze premie nog steeds niet heb betaald.... en de brief dateerd van 7 juni dit is de 2e brief krijg van datum 7 juni maar ik ontvang ze op donderdag 11 juni en zaterdag 14 juni brieven van 7 juni die brieven zijn al gestuurd 2 dagen na mijn originele betaling van 5 juni 2014 premie mei 95.50... waarom doet mensiz dit? wat gaat hier verkeerd is er iemand die mij advies kan geven.? ik kan alles bewijzen dat ik heb betaald maar toch blijven ze volhouden dat ik niet heb betaald nog geen week later dan dan 5 juni heb ik al 2 brieven binnen die waren opgemaakt op 7 juni.... ik bedoel waarom brieven sturen dubbel .... waarom controleren jullie niet eerst netjes ... waarom ontstaat er een wellus nietus discussie met de klanten service... ik ga hier werk van maken ben het zat ipv zorg aanbieden bezorgen ze je kop zorgen. heb hier al brief voor geschreven en een email ga hier echt vol op werk van maken

en ga tot en met einde van dit jaar goed nadenken om over te stappen naar een andere zorg verzekering en neem mijn hele famillie mee! scheelt toch weer 3000-4000€ premie per jaar dat ze gaan mislopen door dit soort amateur fouten

Begga Baetens
28-05-2014

Knie-orthese

Ben al vanaf 1967klant bij menzis ben altijd erg tevreden geweest.Nu heb ik na een naar ongeval en een knieoperatie een blijvende knie-orthese nodig omdat mijn knie instabiel is en daar niets meer aan te doen is,een aangepaste knie-orthese is de enige oplossing om nog mobiel te zijn samen met een kruk ,deze word echter niet vergoed door menzis en dat valt erg tegen,,ik zou de medisch adviseur zelf wel eens willen spreken en laten zien hoe mijn knie is,ik blijf hopen op een goede afloop

Anja
28-05-2014

Raport cijfer een nul!

menzis maakt fouten heb in november 2013 en in januari 2014 menzis opgebeld dat adres gegevens van mijn dochter niet klopte, ze hebben mij beloofd dat ze de nota naar het goede postadres zouden sturen, er is nooit een nota op dit adres binnen gekomen, ze heeft nou een oproep van de rechtbank gekregen, de mevrouw die ik heb gesproken zou alles in orde maken, dus niet, en voor de laatste telefoniste heb ik geen woorden voor, ze kwam erg dom over.

C...
08-05-2014

Super verzekering

ik zit al jaren bij menzis en heb niet te klagen. Mag er ook eerlijk bij zeggen dat zowel ik als onze dochter geen goedkope zijn voor de verzekering...

Oké niet alles gaat altijd goed maar over het algemeen dik tevreden over wat er wel en niet vergoed word.

Zit al heel wat jaren bij menzis en zou niet anders willen! (tot dusver)

Momenteel wel wat gefrustreerd over een vervoersnota van mijn dochter maar hopelijk komen we er snel uit (mijn ervaring is dat ik altijd in goed overleg er altijd met ze uitkom)

dit is mijn mening en als andere een andere ervaring hebben kan dat natuurlijk altijd!

JSK
05-05-2014

Ik kan der in stikken

MENZIS geeft me op eens andere inhalator .. want dat is goedkoper .

Een van de reden dat longarts mij OXIS voor schreef was de makkelijk mee te nemen formaat .

Het goedkopere merk is 6 bij 10 CM ! Steek ik niet zo in mijn broek zak ! Tweede voor deel van oxis was dat in het in mijn hand niet op viel , dus kon meestal ongemerkt een pufje nemen zonder aan omstaande te moeten uit leggen wat ik aan het doen was .

Maar ik kan volgens MENZIS rustig een tasje meenemen als ik blokje om ga en als ander ziet wat ik aan het doen ben is dat heel maal niet erg voor mij . Ik noem ze dan ook de alwetende .. ! Oplossing .. Huisarts moet verklaring afgeven dat OXIS echt beter voor mij is .. Maar die liet zo iets weten als , dat deed ik al ik schreef het namelijk voor net als je Longarts ! Ik neem veder geen verantwoording voor wat MENZIS meent te veranderen en met hun spelletje speelt hij niet mee .

Al zij de medicatie niet willen vergoeden die men voor schreef is dat een probleem tussen Verzekering en de verzekerde . Gekke is dat MENZIS zelf ook geen verantwoording neemt voor wat ZIJ mij voorschrijven . En dat mag ik toch wel minimaal verwachten van mijn zorg verzekering ? Ze rommelen wat aan met recepten .. want dat is net zo goed maar verantwoording daar voor ? ja dat nemen ze niet ?

Maar goed .. Dokter heeft zijn principes en MENZIS staat in zijn recht .

En als ik het erg nodig heb maar het werkt niet omdat het stuk ging in mijn broek zak ... mag ik erin stikken .

Zorg anno 2014 ! Of te wel op de site van MENZIS moet je klikken op MIJN ZORG ..

En dat is het ook MIJN ZORG . .. Want het zal MENZIS echt een zorg zijn .. wil je niet zo over straat . nou blijf je toch thuis !

Ik wens ze het zelfde toe wat ze mij toe wensen ! .. Daar mee sta ik toch in mijn recht ?

Nog een kleine hoop dart Huisarts zich bedenkt .. Moet morgen weer contact op nemen met hem .

Een zeer goede Arts ... Zal ook niks voor niks zijn dar men bij MENZIS voor stelde naar een ander Huisarts over te stappen ! Maar hoe het ook uit pakt ! De vernedering is al compleet ..

Beledelen om een stukje vrijheid . Op 5 mei .. ik heb de vlag dan ook binnen gehaald en weet niet of ik die ooit weer uit steek !

Micha
22-03-2014

Achterstand

Zo lang ik mij kan herinneren ben ik al bij menzis verzekerd maar ik probeer al vanaf 2009 over te stappen naar een andere zorgverzekeraar maar menzis komt altijd op een moment met een spook factuur en die is zo hoog dat je niet kan overstappen maar 2013 is een jaar geweest dat mijn premies goed verliep maar niets is minder waar ik kreeg afgelopen januari een brief dat ik een betalingsachterstand had van 4 premies 2 daarvan wist ik daar had ik een betalingsregeling voor maar voor die twee andere premies schrok ik wel nov en dec 2013 ga je afschriften na kijken blijkt dat je gewoon betaalt hebt maar voor dat je met menzis gaat bellen krijg je al een brief van de deurwaarder dat je een vordering hebt van 976.58 .bel je ggn en je zegt dat het niet klopt en dat je in bezwaar gaat krijg je gelijk te horen dat je afschriften moet toesturen ..na dat ik dat heb gedaan krijg je op 07 02 2014 een brief dat je 0.00 euro moet betalen over de premie van januari en februari maar dat is ook niet waar op 8 maart kreeg een factuur dat ik 119.26 moest betalen voor mijn premie van februari maar dat klopt ook niet omdat mijn premie 204.68 per maand is stuur je menzis een mail dat het niet klopt en dat je eerder een brief had gehad dat je niet hoeft te betalen maar je krijgt als antwoord dat je wel moet betalen en daar overheen een brief dat ik in 2014 al een premie achterstand heb van 4 maanden oeps we zitten in maart dat is bij mij nog steeds 03 en ook wat ik eerder berichten heb gelezen eenmaal bij menzis voor altijd bij menzis .... ik twijfel nog of ik radar maar moet aanschrijven ik echt helemaal KLAAR MET MENZIS

Natalie
11-03-2014

Teleurgesteld

Ik ben zo teleurgesteld in Menzis, ik ben al zolang ik me kan herinneren bij Menzis verzekerd en ik ben inmiddels al 30 jaar.

Nu heb ik een operatie nodig en word het gewoon weg niet vergoed.

Mijn oogspier van mijn ooglid is inmiddels zo verslapt dat ik een vertekend beeld heb en allemaal lichtstralen zie overdag. Iedere dag heb ik barstende koppijn en nekpijn omdat ik mn nek zo ver naar achteren moet doen om een beetje te kunnen zien.

Maar nu zegt Menzis dat ik het niet vergoed krijg ondanks dat het een niet cosmetische operatie is.

Zit met mijn handen in het haar, ik heb hun foto's gestuurd van vroeger als klein kind en van nu maar schijnbaar zien hun dat niet als aangeboren? Snap het gewoon niet! Ik vraag niet om een normale ooglidcorrectie ik vraag om een spier operatie!

Ik ben op zoek naar een baan maar niemand gaat mij zo aannemen! Ik kan de operatie zelf niet betalen en nu moet ik zo maar verder leven. Ik ben zo verdrietig en teleurgesteld.

10-03-2014

Zeer slecht

Wordt niet gereageerd op klachten en telefonische reacties n.a.v. een onterechte incasso. Ga nu rechtsbijstandverzekering inschakelen.

El moussie
25-02-2014

Ik ben al heel lang bezig met menzis. Het kost ontzettend veel stress en lichamelijke klachten met zich mee. In 2011 kreeg ik een brief dat ik ruim 1600,- achterstand had over 2009-2010. Ik heb een betalingsregeling getroffen met menzis en deze tot vorig jaar februari volledig afbetaald. In die tussentijd kreeg ik steeds rekeningen die ik dan al had betaald of een brief dat het maar 1000,- bedraagt en als ik ze dan belde konden ze de brief niet in het systeem vinden terwijl ik deze zwart op wit voor me had liggen. Dus het bleef toch bij het oude bedrag.Als ik dan een extraatje had en menzis meer betaalde...nou toen ging het helemaal niet meer goed, het systeem kon het niet aan...Nou waar het extra geld nu is gebleven mag joost weten maar ik heb het gestort en ben het kwijt. Uiteindelijk blij dat alles achter de rug is krijgen we rond mei een nieuwe brief dat ik een betalingsachterstand heb van 900,- Nou dit geloofde ik dus niet, het bedrag van 1600,- vond ik al vreemd maar dit kan echt niet! Ik heb het zelf helemaal uitgezocht en de betalingsbewijzen meegestuurd maar menzis blijft volhouden dat we alles moeten betalen, ondanks de betalingsbewijzen. Geen enkele overboeking schijnt dus bij menzis betaald te zijn terwijl ze wel in mijn afschriften voorkomen.

Ze blijven herinneringen sturen ze blijven dreigen met deurwaarders en ze blijven zeuren om bank afschriften.Ik heb altijd voldaan aan hun vragen en ik heb ook het SKGZ gevraagd om dit uit te zoeken maar die kunnen mij niet helpen. SKGZ geeft aan dat ze niet uit de uitdraaien komen van menzis en dus niet partij kunnen kiezen voor mij of menzis. Nu dreigde ze met de deurwaarder en daar hadden we niet op gereageerd en toen kregen we een betalingsregeling toegestuurd. Of ik 2 jaar lang, dus nu tot eind 2015 48,- wil betalen dan ben ik van ze af. Ik heb zelfs in november nog voorgesteld om ieder de helft van die 900,- te betalen maar dan wil ik ook van menzis af zijn maar dat wilde ze niet. Nu vandaag kregen we een brief van GGN dat we 17 maart voor de rechter moeten komen. Nou het moet maar, ze maken je gewoon kapot! Ondanks alle andere berichten van mensen die ik lees blijven we toch de dupe.

S
23-02-2014

In de loop van de week krijg ik de rekening van 2012! NIET TE GELOVEN!

WAAROM rekening van 2012 pas nu in 2014 Konden jullie dat niet eerder opsturen

Sandra
20-02-2014

Menzis is een waardeloze verzekering en ook ik moet helaas de ervaring delen met onderstaande mnesen. Zonder waarschuwing krijg je de deurwaarder op je dak terwijl ik altijd netjes mijn premie heb betaald. Door foutieve overboeking 27 euro te weinig betaald en als je aangeeft dat je hiet niet van op de hoogte bent gebracht wordt je neergezet als leugenaar. Schandalig gewoon! Ik ontvang alle post en deze zogenoemde drie brieven heb ik opeens niet ontvangen?! Voel mij behoorlijk opgelicht en al helemaal door het feit dat je zelfs soms een aantal maanden moet wachten voordat je zelf je vergoeding ontvangt.

Nu ontvang ik opeens een rekening over 2012!

Nou ik ga mijn verzekering absoluut opzeggen!!

Inge
07-01-2014

Vandaag was het weer Menzisdag. Ik wil overlsuiten. Ik heb geen premie-achterstand. Dit is bevestigd door Menzis. Ik heb teveel betaald. Inmiddels teruggestort door Menzis. Maar ik heb nog een openstaande factuur. Sinds 4 december 2013 ben ik hier al mee bezig. Ik ben het zat. Echt zat. Vanmiddag mijn advocaat de zaak voorgelegd. EENMAAL BIJ MENZIS DAN BLIJF JE BIJ MENZIS. Maar niet omwille van de service

30-12-2013

Zelf heb ik hoge schulden bij Menzis Ben bang dat ik dit nooit meer kan aflossen ook.. Vind t erg naar dat ik gezien word als wanbetaler.. terwijl ik in het verleden altijd keurig was geweest met al mijn betalingen.. Maar nu zie ik door de bomen het bos niet meer...

Het begon eigenlijk allemaal in 2004 toen ik mijn eigen bedrijf opstartte op mijn 23 ste.. Ik heb zoveel uren in de zaak gespendeerd en al mijn spaargeld en daarbij leningen van vrienden en familie.

Ik zou hard werken en een goede financiele toekomst opbouwen,

Als je maar eerlijk blijft en hard werkt dan kom je er wel!. Dat was altijd mijn motto en zo ben ik ook opgevoed.. ahah niet dus... niet in deze wereld:)

De gemeente, belastingdienst en diverse overheidsinstellingen hebben mij geruineerd en mij me alles afgepakt in 2007(Eerlijke en hardwerkende mensen hebben in Nederland geen leefrecht zo blijkt)

Daar op mijn 26 ste was ik dus alles kwijt. Met als beloning zo n 90.000 euro aan belastingschuld en 30/40 000 andere schulden.Ben zelf inmiddels 33 en grijs..

De mooiste jaren van een mensenleven is voor mij een hel geweest.

Nu pas sinds kort is mijn belastingschuld kwijtgescholden en ook de rest bijna..

In de afgelopen 10 jaar heb ik veel instanties moeten bevechten om mijn recht te krijgen, maar dit heeft zijn tol ook wel geeist..

Heb nu al jaren last van stemmingswisselingen depressie ,paniekaanvallen.en een slaapstoornis. gebruik hiervoor medicijnen..t is geen oplossing, maar het kalmeert enigszins..

Ben dus zoals jullie al wel kunnen raden de afgelopen jaren niet in staat geweest mijn zorgpremie te kunnen betalen.. Er word al sinds jaren beslag gelegd op zorgtoeslag , daarnaast stukje loonbeslag en beslag op vakantiegeld..

Dit bij elkaar is al zoals jullie wel kunnen bedenken vele malen hoger dan de maandelijkse zorgpremie,.

dus zou je denken dat je in al die jaren je schuld wel inloopt.. maar nee hoor.. Mijn schuld is alleen maar hoger geworden! Ik durf ze niet eens meer te contacteren, uit angst om geconfronteerd te worden met een torenhoge schuld en straks willen ze ook nog s beslag leggen op je inboedel.

Momenteel kan ik geen werk vinden en bijstand hebben ze nu ook stopgezet omdat ik ben gaan samenwonen. ( stomme kop dat ik dat doorgeef,, eerlijk zijn word je toch op gestraft)

Levensmoe ben ik en totaal uitgebrand, wil zo ook niet verder leven.

Vandaag probeerde ik met de auto een boom te pakken , maar ik kon t niet.. Dat vind ik te egoistisch , want mijn vriendin is zwanger (ongepland natuurlijk).. Dit kan ik haar en mijn toekomstige kind niet aandoen..Dit is toch raar! ik hoor heel gelukkig te zijn met een kind,, maar alle ellende overschaduwt mijn geluk!

Wil hier geen zielig verhaal neerzetten,, maar ik was sinds mijn jonge jaren altijd een zeer sterk, zorgzaam en liefdevol persoon geweest, mensen kwamen naar mij voor hulp en advies en die gaf ik ze, Maar zie nu wat ze met me gedaan hebben.. voel geen vreugde of verdriet meer, alles is zo afgevlakt,,

Wie helpt mij nu? Lijkt wel alsof de hele wereld mij t graf in wil helpen..

O ja en wat betreft Menzis? die bel ik voorlopig maar beter niet,, voor hen ben ik de zoveelste nummer. Enigste wat zij doen is Tijhuis en Cvz inschakelen om zo spoedig mogelijk iemands leven zuur te maken.. Ach ja wat geeft t ,zuurder kan t toch niet worden.. De èèn z"n dood de ander z"n brood!

Sommige mensen denken dat ze t geld mee kunnen nemen naar hun graf,, Nou ik neem mijn goede daden wel mee en troost mezelf op deze manier!!