Mijndierenpenning.nl reviews

Tabitha

Opgelicht

10 oktober 2 penningenbesteld die binnen 24 uur geleverd zouden worden. 2 dagen later gemaild en gevraagd wanneer ik ze kan verwachten. Inmiddels 2 weken verder en nog niets gehoord of ontvangen.

Deze site moet geblokt worden. Veel andere mensen dezelfde ervaring.

Maria

Oplichterij!

Penning besteld en betaald, nooit geleverd! Op reactie via de site wordt niet gereageerd. NIETS BESTELLEN BIJ DEZE WEBSHOP!

Renz

Opgelicht

Dezelfde ervaring als alle beoordelingen, dus zeer slecht, voel me opgelicht.

21-10-2016

Geen service

2 weken geleden 2 penningen besteld en tot op heden niks ontvangen. Al meerdere mails gestuurd waarop niet eens gereageerd wordt. Zonde van mijn geld dat ik toch niet terug krijg. Ga wel naar de dierenwinkel; ben ik wat meer kwijt, maar dan krijg ik het tenminste.

Milco
20-10-2016

Opgelicht of erg lange levertijd

Voor mij het zelfde verhaal. 2 weken geleden besteld. Na een week rerclameerd via e-mail echter geen antwoord mogen ontvangen. Net nogmaals een contactformulier ingevoerd. Ik heb betaald via PayPal en als het er volgende week nog niet is ga ik geld via PayPal claimen. Ik dacht even snel te bestellen. Helaas Groet Milco

Els
20-10-2016

Besteld betaald en nooit gekregen

Ik heb 2 weken geleden een dieren penning besteld voor onze hond wel betaald maar nooit ontvangen ik zie diverse reviews en ik denk dat deze penning ook niet meer zal komen

27-09-2016

Snelle levering 24/48 uur

Geen snelle levering 12 sep besteld 27 sep geleverd Wat ze schrijven klopt niet 2 werkdagen verwerken en 5 tot 7 dagen bezorgen Het word gemaakt in USA en word per post verzonden Bestel maar gewoon bij een dieren shop dan zie je wat je koopt

29-08-2016

Nog niks ontvangen na 3 weken

Ik zit al 3 weken te wachten. Ik wilde contact opnemen maar kan nergens contactgegevens vinden. Toen gaan googelen en kwam ik alle slechte ervaringen tegen. Nooit meer! Hoop dat die nog komt. Kun je ergens je geld nog verhalen.

Claudia
27-08-2016

Nog niks ontvangen

6 augustus 3 penningen besteld. Tot op heden nog niks ontvangen. Email naar klantenservice verstuurd dat volgens mij het factuuradres onjuist vermeld is en dat het nooit afgeleverd kan zijn. Krijg een mail in het Engels terug dat ik deze 15 augustus jl. verzonden is! Nogmaals een mail gestuurd dat ze het niet af kunnen leveren omdat er geen huisnummer op de factuur vermeld staat en waar mijn bestelling nu gebleven is. Afwachten maar of ik ooit nog wat ontvang. Wel een bestelling van bijna € 25,-.

Michelle
22-08-2016

Nog geen reactie

ik heb 9 augustus een penningb besteld en tot nu toe og niets ontvangen

ik had een nederlanfse mail gestuurd via contact maar nog geen reactie gezien, ik lees nu dat de mails in het engels el worden gereageerd

maar ik zou da liever de volgende keer wat meer geld uitgeven dan hier nog wat bestellen

Kim
10-08-2016

Zeer slecht

Ook ik ben erin getuind, wat dom zeg, normaal google ik altijd even. Ik verwacht er niks meer van en ga maar naar de dierenwinkel.

Ik heb een mail gestuurd naar het bedrijf die de betaling doet. Aangegeven dat het schandalig is dat zij betalingen uitvoeren voor oplichters en deze site doorgegeven.

Dit zou iedereen moeten doen.

Jeff
09-08-2016

Dag centen

Zojuist mijn hondenpenning binnengekregen na 14 dagen. Maak de envelop open en er zit gewoon een penning in die voor iemand anders was. Gelukkig met een telefoonnummer erop dus maar even doorgestuurd maar ik kan naar die van mij fluiten. Al maakt het me ook niet veel meer uit want wat ik ervan zag is ie niet gegraveerd zoals op de site vermeld maar gewoon gedrukt. Schiet dus niet op met een actieve hond. Ik raad deze site dus echt af! Nu bij de dierenwinkel 1 besteld en over 2 dagen kan ik hem ophalen voor een paar euro meer.

Denise
05-08-2016

Nooit meer

Communicatie is heel erg slecht. Levering duurde veel langer dan afgesproken. Kwaliteit van de penning is niet goed en de penning is veel kleiner dan verwacht. Niet voor herhaling vatbaar en geen aanrader.

Erin
04-08-2016

Kwaliteit valt vies tegen..

Op de 19 juli de penning besteld...In tussen kwam ik deze pagina tegen en was ik bang dat ik niks zou krijgen. De penning kwam na 10 dagen door de bus nadat ik na dag 7 een bericht had gestuurd. De kwaliteit valt mij vies tegen...het lijkt net een stukje blik. Ook staat de naam niet mooi in het midden.

Ik ben blij dat ik tenminste iets heb gekregen...maar de volgende keer bestek ik hier niet weer! Voor 5 euro meer heb ik betere kwaliteit.

Linda
01-08-2016

Ook hier een slachtoffer

Ondanks dat het internet al vol staat met negatieve reacties hoop ik dat mensen toch eerst recensies lezen voor ze iets kopen bij zo'n fraude webshop als deze. Had ik dat ook maar eerder gedaan... inmiddels heb ik bij de "payment provider" die de betalingen mede mogelijk maakt ook een klacht ingediend. Ik hoop dat andere dit ook kunnen doen zodat in de hoop dat we andere hiermee kan helpen. http://www.smart2pay.com/index.php/en/english-uk/contact-us

Verder wil ik benadrukken dat alle correspondentie naar dit "oplichtersbedrijf" in het engels moet verlopen, in elke andere taal krijg je geen reactie.

Hoek58
28-07-2016

Geen verzending binnen 24 uur!

De verzending zou binnen 24uur zijn maar er staat nergens vermeld dat deze verzending via China naar Amerika en weer via Duitsland naar Nederland komt. Het lijkt een Nederlandse site maar is het dus niet! Had ik maar eerder de reviews bekeken

Ada
26-07-2016

Penning na 3 weken nog niet ontvangen

2 juli heb ik een penning besteld. Tot op heden niets ontvangen, ruim 3 weken later. Na mijn vraag hierover een mail in het engels dat het 6 juli verstuurd zou zijn en of het adres klopt. Het huisnummer ontbrak. Ik ben nog steeds wachtende. Geen goed gevoel erover en de belofte binnen 24 uur verzending..................... is in ieder geval een leugen.

Geraldo
20-07-2016

Zeer slechte kwalititeit

Heb een penning besteld en deze is wel geleverd. Dat duurde wel veel langer dan wat de site aangeeft. Gravures zijn zeer oppervlakkig en materiaal van de penning voelt heel licht aan. Na een paar maanden gebruik is de penning niet meer goed leesbaar. Onze hond kan vrij rond lopen en wij wonen tegen een bos aan. Reactie van het bedrijf ( in het engels, mevr. Bouvier ) : penning te ruig ingezet. Kortom een takje en een steentje mag de penning niet tegen komen. Zeer slecht product. Niet kopen.

Geraldo
20-07-2016

Zeer slechte kwalititeit

M.elsinga94
13-07-2016

Plastic spul

Ik zou niemand aanraden hier te bestellen. Dacht zelf eerst ook dat ik naar geld kon fluiten maar vandaag lag er een envelop in de brievenbus.

Stond op de site dat het gegraveerd zou zijn, maar het is er gewoon op geprint. Je krijgt voor je €10 alleen een stukje plastic.

Geen aanrader!