Mijndierenpenning.nl reviews

Sabina
05-07-2016

Een update

In mijn eerdere berichtje scheef ik over mijn ervaring met Mijndierenpenning vlak daarna zat er in mijn mailbox in de reclame een mail dat mijn penning was verzonden. Ook had ik er al een klacht naartoe gemaild. Zojuist bij thuiskomst trof ik een envelop met daarin de dierenpenning. Hij ziet er goed uit en daar ben ik blij mee. Maar toch over de gehele gang van zaken ben ik nog steeds ontevreden. Ze zouden eerlijker moeten zijn over de levertijd en herkomst. Overigens voor wie het adres wil hebben. Dit adres stond op de envelop als afzender:

Scylla LLC

2665 S. Bayshore Drive Ste 220

Coconut Grove, FL 33133

USA

Succes voor degene die nog niets ontvangen hebben, het kan dus even duren helaas.

Mvg

Annette
04-07-2016

Dierenpenning

Ik heb ook bij mijndierenpenning.nl besteld op 27 juni jl., nog steeds niets ontvangen ! Dit is al de tweede keer dat ik denk dat het een nederlandse site en het blijkt dus een buitenlandse site te zijn. Ik baal hier zo vreselijk van. Heb een mail in het engels gezonden, waarin ik eis dat het binnen 2 dagen in de brievenbus ligt en dat ik anders per omgaande mijn poen terugwil !

Hubbers
29-06-2016

Helaas

Hier dezelfde ervaring!

16 juni besteld en nog niks in huis. Ik baal van mezelf, stom dat ik niet eerder gegoogeld heb. Nu maar duimen dat ze wel op mijn mailtje reageren..

28-06-2016

Inderdaad nepperij

Vier weken en nog geen penning gezien. Wel smoesjes toegemaild gekregen. Mijden dit bedrijf.

Wilma

Toch geld terug

Al eerder deelde ik mijn ervaring, geheel in de lijn van alle andere berichten. Heb ze in het Nederlands gemaild dat ik ze in gebreken stel en mijn bestelling annuleer. Dat ik verwacht dat mijn geld binnen 5 dagen retour is.

Het geld is inmiddels terug op mijn rekening!

Ik adviseer geen zaken te doen met dit bedrijf! Ik heb niet het idee dat ze je bewust bedonderen maar wel dat ze er een zooitje van maken.

Als mijn dieren penningen deze ervaringen leest hoop ik dat ze of stoppen met dit bedrijf of de klanten gaan geven wat ze beloven!

Sabina
26-06-2016

Hetzelfde verhaal als zoveel hier

Ik heb 31 mei een dierenpenning besteld en heb hem tot op heden nog steeds niet ontvangen, inderdaad mail terug gekregen in het Engels. Ik las de ervaringen hier helaas pas achteraf. En had beter moeten kijken/lezen en niet vol vertrouwen de eerste die bovenaan stond aan moeten klikken om te bestellen. Ze hebben ook geen thuiswinkelwaarborg zag ik later. En ik snap ook niet waarom ze via Google zoeken bovenaan staan en niet worden geblokkeerd. Ik heb nu mijn geld teruggeëist maar of het terugkomt is de vraag. Anders doe ik aangifte van oplichting/misleiding.

Kim

Mail gestuurd in engels

Na meerdere mails gestuurd te hebben. kreeg ik geen antwoord.mijn laatste mail heb ik verstuurd in het engels. ik kreeg netjes antwoord terug en heb de penning als nog ontvangen. het is geen aanrader om bij deze site te bestellen. ondanks dat de penning er mooi uit ziet ik heb gekozen voor de hondenbot. aanrader als je de penning niet hebt ontvangen om een mail in het engels te sturen en te vragen waar de penning blijft. het duurde bij mij nog een paar dagen en toen had ik hem ontvangen precies zoals in de mail stond.de mail die ik ontving was ook in het engels de penning moet uit de usa komen. blij dat ik deze als nog ontvangen heb.

Astertje
23-06-2016

Oplichterij

2 penningen besteld, 24 uurs levering, nou een maand verder en helemaal niets. Geld weg, niet aan beginnen en contact maken kan je ook niet.

WEES GEWAARSCHUWD

23-06-2016

Ik ben schok

Had ik deze site maar eerder gevonden, dan was ik gewaarschuwd. Na een maand wachten op onze penning, ben ik gaan zoeken naar een contactadres of telefoonnummer en wat ik vond was deze site. Ik verwacht niet dat onze penning ooit nog zal arriveren... Gelukkig gaat het maar om €10,- ... maar voor elk ander die dit bericht leest...

VERTROUW DIT BEDRIJF NIET!

Kim
21-06-2016

Niet aan beginnen

I recommend absolutely not recommend this company. I 've been waiting since 2nd June. Also on my mails I get no answer . I would buy at another happy go only to 10 euros. but good as you read goes to everyone but to count but together 10 euros. and you see a profit.

ik raad dit bedrijf absoluut niet aan. ik wacht al vanaf 2 juni . ook op mijn mails krijg ik geen antwoord. ik zou bij een ander bestellen gelukkig gaat het maar om 10 euro. maar goed zoals je leest gaat het bij iedereen maar om 10 euro tel maar bij elkaar op. en zie je winst.

Franca
21-06-2016

Ze houden je aan het lijntje

op 1 juni 2 penningen besteld en betaald en tot op vandaag niets ontvangen. Het geld is binnen en ze houden zich niet aan de afspraak van een 24 uurs service. Ronduit zeer slecht en ik moet het nog zien of ik mijn geld of de penningen ontvang. Allerlei smoesjes en engelse mails van dat het druk is. Ik voel me opgelicht. Advies niets bij deze firma kopen.

Javink
20-06-2016

Oplichters

Geen antwoord. Niets geleverd. Oplichters

Hadden beter moeten weten en eerst googelen.

15-06-2016

Mails in het engels? veel beloftes en maar heel weinig actie.

Na bijna 3 maanden toch nog iets gekregen in een amerikaanse envelop. Tekst lijkt opgedrukt (kwestbaar) en is veel te klein. Absolute afrader.

Christa
14-06-2016

na drie weken op mijn bestelling een mail gestuurd. Kreeg een mail in het engels terug dat ze wegens grote drukte achterlopen en dat het nog wel drie weken kan duren... Heb het idee dat ik zeer waarschijnlijk mijn penning nooit zal krijgen.

Katherina
10-06-2016

Misleiding

Het is een vervelende zaak, want je denkt dat je binnen een week een penning hebt en dan duurt het 4 weken! Ik heb ondertussen na alle verhalen maar opnieuw een penning elders besteld, waar ik zeer tevreden mee ben. Ik kreeg wel antwoord op mijn mail na 2 weken wachten (inderdaad in het engels) en dat er een 'stock problem' is en dat het nog max. 7 dagen kon duren. Een dag na dit termijn kreeg ik de mededeling dat die verzonden was en toen duurde het nog een week. Het resultaat is ok maar het lange wachten echt niet waard.

Amy
08-06-2016

Bestelling snel in huis, no way!

30 mei bestelling en betaling gedaan. 8 juni nog steeds niet ontvangen. Kan nergens een emailadres vinden

dus rest niet anders dan afwachten. Maar ik denk dat ik de penning nooit aan de riem zal kunnen vastmaken.

Janny
08-06-2016

Niet geleverde bestelling

Wat een oplichters zijn dit !

Zit nu al 7 weken te wachten op 2 penningen .

Heel vaak gemaild

Dan krijg je een standaard antwoord dat ze uit Amerika moeten komen..bullshit !

Dan krijg je weer een mail dat je het bezordadres niet goed hebt ingevuld..

In het Nederlands vertaald vanuit het Engels...

Ook flauwekul want bij het vergeten krijg je automatisch een melding dat je wat vergeten bent..

Koop daar dus nooit wat ....

je bent je geld kwijt

S.
02-06-2016

Penning besteld omdat in hem op korte termijn nodig had.. Na 3 dagen niets ookal belooft de site binnen 24 uur verzending. Dus gemaild in het Nederlands, aangezien de site dat ook is. Krijg ik een mail in heel gebrekkig Engels dat de verzending 5-7 dagen kan duren. Teruggemaild in het Engels dat ik de bestelling dan wil cancelen aangezien het te laat is. Nooit meer reactie gehad en naar mn geld kon ik fluiten. Kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik niet eerst hier gekeken heb! Kortom NIET bestellen hier!

Roy
02-06-2016

Oplichterij!

Niet bestellen, pure oplichterij. Het gaat in mijn geval slechts om 10 euro, maar ik heb nu, een maand na mijn bestelling nog niets ontvangen. Je krijgt inderdaad steeds netjes antwoord op e-mails, maar de inhoud van deze reacties slaat werkelijk nergens op.

Bernard
26-05-2016

Oplichterij

Mooie site, ziet er betrouwbaar uit, je krijgt ook keurig reactie op iedere mail van mevrouw 'Bouvier' (haha). Maar mn bestelling is ondertussen al 2 maanden onderweg.... Niet doen. FRAUD!