Mijndierenpenning.nl reviews

Mieke
16-05-2016

Miba

Een penning besteld in de maat S, op de bevestiging zag ik dat ze er een XL van gemaakt hadden. Toen ik deze binnen kreeg zat er een kortingsbon bij, daarom een nieuwe besteld in de goede maat. Nu 4 weken geleden een verzendbevestiging binnen gekregen, maar nog steeds geen penning. Paar keer gemaild, ze reageren terug in erg gebrekkig Engels, dat het langer kan duren omdat het vanuit de VS moet komen, maar vorige penning was er binfnen een week. Krijg onderhand het idee dat ik opgelicht ben en dat ze gewoon een spelletje met je proberen te spelen. Bedriegers zijn het!

Th
14-04-2016

Betrouwbaar

Op 28 maart heb ik 2 hondenpenningen gekocht. Toen ik later naar reviews ging kijken schrok ik! Sommige mensen ontvingen niks, andere wel maar was de penning helemaal niet naar wens en weer andere waren super tevreden.

Dus ik had zoiets van afwachten maar of het bij mij goed gaat.

Mijn bestelling is super verlopen. Het duurde wel iets langer voordat ze mijn bestelling verzonden hadden, maar de verzendtijd van de bestelling was gewoon op tijd. Het duurde 5 tot 7 dagen voordat hij binnen zou zijn, omdat het uit Amerika moest komen.

Op de zevende dag na verzending lag er een envelop in de brievenbus met de penningen erin. Alles netjes ingepakt en het lettertype zag er goed uit.

Ik ben blij met de penningen

Klen
10-04-2016

Uitmuntende service en kwaliteit

Aanvulling op reactie Hallo, het heeft even geduurd, maar het is allemaal in orde gekomen.

Ik heb het bedrijf een mail gestuurd.

Uitgelegd wat het probleem was.

Ze boden me in de eerste instantie 25% korting op een volgende bestelling.

Daar heb ik gebruik van gemaakt.

Tevens heb ik er nog een mail achteraan gestuurd om mijn ongerief nogmaals kenbaar te maken.

En nu meteen in het engels, want dat is de taal die ze spreken.

Nu werd het probleem beter begrepen, en kreeg ik de mededeling dat er een nieuwe penning opgestuurd zou worden.

Deze heb ik dus vorige week ongeveer 5 werkdagen na de 2e bestelde penning ontvangen.

Maar, let wel op.

Hoe meer tekst, hoe kleiner de letters.

En hoe kleiner de penning, hoe kleiner de tekst.

Mijn tip: neem een bot-vorm met het eenvoudigste lettertype (ARIAL)

Daar past namelijk meer op.

Hou het summier met alleen de hoognodige informatie.

Postcode, hoeft niet.

Alleen naam, straatnaam, huisnummer en plaatsnaam.

Achterkant, chipnummer, telefoonnummer, klaar.

Wij zijn zeer tevreden met dit bedrijf en met onze aankopen.

Wij raden dit bedrijf dan ook van harte aan.

Een goed product voor een goede prijs.

H.M.
28-03-2016

Zeer slechte service

Het was verstandig geweest eerst de reviews te lezen, merk ik nu. Ik heb een kleine penning besteld: het telefoonnummer was aan de achterzijde onleesbaar, zo klein. Reactie (in het Engels) : een telefoonnummer bestaat uit veel tekens waardoor het kleiner wordt afgedrukt. Er werd 25% korting op de volgende aankoop aangeboden.

Bezwaar gemaakt met een aantal argumenten. Hier is niet op ingegaan, ik kreeg exact dezelfde tekst terug met het aanbod tot 25% korting. Weer bezwaar gemaakt: weer geen inhoudelijke reactie maar een mail dat mijn kortingsbon van 25% klaarstaat.

Het was niet de grootste investering, maar dit is gewoon oplichting en dus erg frustrerend.

22-03-2016

Penning niet ontvangen

Echt een waardeloze service! Ik heb via deze site besteld omdat er binnen 24 uur verzending van de penning plaats zou vinden. Achteraf blijkt dat de penning vanuit de VS wordt verzonden en wel 7 werkdagen onderweg kan zijn. De klantenservice wordt waarschijnlijk ook vanuit de VS gedaan aangezien men in het Engels op mijn mail reageert.

Ik heb de penning nu nog steeds niet en zou deze website zeker niet aanbevelen!

Klen
10-03-2016

Incorrect product

Letters zijn niet goed leesbaar en te klein.

Bedrijf op de hoogte gesteld en krijg 25% korting op een volgende bestelling.

Niet mee eens.

Aangegeven.

Of geld terug, of een degelijk product.

in afwachting van antwoord.

25-02-2016

Prima penning

Na alle slechte reviews schrok ik dat ik daar besteld had, levering duurde wel een weekje langer maar heb hem in goede orde ontvangen. Als je besteld, kijk dan goed welk lettertype je kiest. Pak de eenvoudigste, dan is het goed leesbaar! Op de kluifjes kan wat meer tekst op dan de ronde penning.

Ria-Sharmila
18-02-2016

Mooie lichtgewicht penningen, snel geleverd!

Geloof het of niet, maar mijn ervaring met Mijndierenpenning.nl is zeer positief!

Prachtige kwaliteit dierenpenningen, licht van gewicht en mooi gegraveerd. Bevestingsringetjes ook bijgeverd. Had er 4 besteld op 5 februari, en 16 februari viel het envelopje al op de deurmat.

MAAR LET OP: de site is in het Nederlands, maar het bedrijf zit in de U.S.A. Dat betekent, dat de communicatie met verkoper in het Engels verloopt. En óók, dat je soms te maken kunt krijgen met invoerrechten en BTW. Op de site vd Nederlanse douane kun je checken wat het maximale aankoopbedrag mag zijn, zodat je geen invoerrechten en BTW hoeft te betalen. De waarde van mijn bestelling was EUR 32,- en ik hoefde niets te betalen. Ik heb niet bij de doune gechecked wat het bedrag mocht zijn, dus ik weet niet of ze me deze keer misschien gematst hebben?! Dus mensen, toch altijd even checken!

Tenslotte: hou er rekening mee, dat een zending van in principe 5-7 dagen langer onderweg kan zijn door oponthoud bij de douane. Ik heb bij Amazon.com wel meegemaakt, dat een zending via USPS First Class Mail 3 tot 4 weken onderweg was. Als je daar rekening mee houdt, kan het alleen maar meevallen, zoals nu bij mij!

Daarnaast raad ik iedereen aan te betalen met PayPal. Waarom? Je bent dan verzekerd én wanneer je een klacht hebt, kun je via PayPal een geschil opstarten. Communicatie met verkoper gaat dan ook via PayPal.

Ik kwam er nà mijn bestelling nl. pas achter, dat de penningen gemaakt worden in de Verenigde Staten. Dat de site dan wel in het Nederlands is, maar dat het bedrijf in Florida zit. En toen ik ook nog al die slechte reviews las (lange levertijd, penningen niet ontvangen, geen of slechte communicatie door verkoper, reacties in het Engels), schrok ik me rot. Heb toen gelijk via PayPal een gechil geopend, waarin ik aangaf mijn bestelling te willen annuleren en mijn geld teruggestort wilde hebben op mijn PayPal-account.

Tot mijn verbazing kreeg ik de volgende dag meteen al reactie, in het Engels natuurlijk! Verkoper gaf aan dat annuleren niet meer mogelijk was, omdat de penningen al waren gemaakt én verstuurd. Over 5-7 dagen zou ik ze krijgen via USPS First Class Mail. Daarbij is helaas geen track-and-trace code mogelijk (dat wist ik wel). Verkoper gaf ook aan, dat als ik ze niet wilde houden, ik ze weer terug mocht sturen en dat ik dan mijn geld terug zou krijgen.

Ik besloot dus af te wachten, wetende dat wanneer ik de penningen niet geleverd zou krijgen, PayPal mij het aankoopbedrag zou vergoeden. Maar PayPal heeft nóg een service (gratis). Wanneer ik de penningen wel zou ontvangen, maar ik wilde ze toch terugsturen, dan zou PayPal de verzendkosten van de retourzending vergoeden. Let wel: deze retourkostenservice moet je dan wel eerst geactiveerd hebben. En het aankoopbedrag zou dan door verkoper aan mij terugbetaald worden op mijn PayPal-rekening. En vanaf die rekening kan ik het dan zelf weer overboeken naar mijn bankrekening. Klinkt ingewikkeld allemaal, maar dat is het niet hoor. PayPal is een geweldige én veilige manier om bestellingen uit het buitenland mee te betalen. Uiteraard kun je ook bestellingen in Nederland met PayPal betalen.

Dus al met al: zeer tevreden!

Kristel
16-02-2016

BEDRIEGERS !

Penning is bij mij wel aangekomen, maar wat een afzetterij. Om de tekst te lezen heb je een vergrootglas nodig en de kwaliteit van de penning is goedkoop plastiek. Deze site zou geblokkeerd moeten worden. Wat een schande !

Vienna
11-02-2016

Mijndierenpenning.nl

Heb 2 weken geleden een penning besteld. Tot heden heb ik nog niks ontvangen. Toen in contact met hun wilde opnemen kon ik alleen een mail naar ze sturen... vreemd. Nou verder even gegoogeld en nu ben ik er achter gekomen dat het oplichters zijn.. het kan ook alweer niet anders. Kunnen deze mensen niet beter wat anders gaan doen dan alleen maar geld innen van anderen want zo kunnen we allemaal wel een extra zak centje verdienen.... strontboeren.

Astrid
28-01-2016

Pffffff

Ik heb ook een penning besteld , nu drie weken verder, nog niks , hopeloos zulke mensen , ze kunnen beter gaan werken , dan oplichten , ik kreeg een maal dat de tekst niet was doorgekomen , bullshitt

Marieke
22-01-2016

Site is zeer misleidend!

Ook ik trapte in de betrouwbaar ogende website. Terwijl ik normaliter altijd het thuis winkel waarborg wel check..het is nu 7 dagen geleden maar zo te lezen gaat het nog wel langer duren..

Sandra
13-01-2016

Oplichters

Heb 30 december penning besteld en betaald via iDEAL

Heb deze ook nog niet ontvangen, ook geen bevestiging gehad heel vreemd. Ik heb gezocht naar een mail adres of telefoon nummer maar kan hier niks van vinden op hun site. Weg geld en geen penningen.

Kunnen we dit soort site niet aangeven.

Het gaat nu om 21 euro maar toch.

Belachelijk

Mb
09-01-2016

Penning niet geleverd

Ook wij hebben 30 decenber penning besteld en betaald en daarna niks meer gehoord.

Contact gezocht maar geen resultaat

Had beter moeten kijken bedrijf is inderdaad gevestigd in US. Ik ga onderzoeken wat voor stappen ik kan nemen.

Chantal
06-01-2016

Hmm

19 december 2015 besteld en IDEAL betaald... gisteren gemaild waar het blijft en anders geld terug.

geen antwoord en nog steeds geen penning.

JDR
31-12-2015

Slechte service en zeer onbetrouwbaar maar mooi product

De reviews die ik lees die kloppen helemaal. Ik heb 4 weken moeten wachten op mijn bestelling en heb meerdere keren een email verzonden en geklaagd. Ik kreeg eerst als antwoord dat er een stock problem was en dat het langer ging duren. Ik kreeg af en toe een reactie op mijn emails. Op een gegeven moment zeiden ze dat de bestelling uit de USA moet komen en dat het daarom langer duurt. De informatie op de website klopt dus niet, ze verzenden niet binnen 24 uur. Uiteindelijk na 4 weken heb ik mijn bestelling gekregen en het product is heel erg mooi, licht van gewicht en mooi gegraveerd. Ik vind hem zo mooi dat ik er nog een besteld heb voor mijn hond maar wederom weer een email dat er een stock problem is en dat het langer gaat duren. Dus ik ben benieuwd of ik deze penning over 3 weken krijg. De service is zeer onbetrouwbaar en waardeloos maar het product wel mooi.

Wendytijssencaan
30-12-2015

Geen bestelbevestiging, geen reactie, geen penningen

Op 10 december 2015 drie penningen besteld en betaald. Daarna niets meer gehoord. Geen bestel bevestiging en ook geen reactie op het door mij gestuurde contactformulier waarop ik vraag naar de status van mijn bestelling.

Ik heb geen enkele registratie van de bestelling of het versturen van het contactformulier, alleen de betaalgegevens. Er is ook geen telefoonnummer. Ik heb er een erg slecht gevoel bij en heb het idee dat ik niets kan doen.

Joyce
29-12-2015

Had ik maar...

Gisteren heb ik een penning besteld voor mijn hond.

En nadat ik een betaling had gedaan en die wilde afronden en op een blanco pagina terecht kwam kreeg ik daar een heel naar gevoel bij....

Meteen gaan zoeken naar reviews en hier terecht gekomen...

Ja en toen kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan....

We zullen zien....

Gr Joyce

Cor
29-12-2015

Boefjes

!0 dagen geleden de penning besteld en per Ideal betaald. Inderdaad ga je er vanuit dat, zoals op de site is vermeld, de penning binnen 24 uur zal worden verzonden. Hoe lang het verzenden duurt vertelt men niet! Ik begrijp inmiddels dat de penning uit de USA moet komen. Dit kan met de standaard post zomaar 3 tot 4 weken duren. Ik heb vanochtend een mail naar hen gestuurd en wacht op antwoord. Hele slechte zaak!

Yvelotte
23-12-2015

Waar blijft die penning

als je op dierenpenning.nl een penning voor je hond bestelt verwacht je dat je met een Nederlands bedrijf te maken hebt en dat die penning er wel in een weekje zal zijn. Helaas... op het moment dat je bericht krijgt dat je penning is verstuurd merk je terecht te zijn gekomen in de VS. Daar moet dat ding dus helemaal vandaan komen. Omdat ze in mijn geval vergeten zijn het huisnummer te vermelden heb ik natuurlijk nog steeds niks ontvangen. Op mijn mails krijg ik wel antwoord o.a. dat ik 30 dagen moet wachten en dat de zending gegarandeerd is maar een inhoudelijke reactie op het ontbrekende huisnummer niet. krijg ik tot mijn stomme verbazing vandaag een briefje met sticker 'onvolledig' adres in de brievenbus (kennelijk een buurtgenoot die weet wie ik ben en waar ik woon) zit er een kortingsbon in; Maar... die penning. Schandalig. Yvelotte