Mijndierenpenning.nl reviews

Ralph
17-12-2015

Slecht, niet doen!

Had ik deze reviews maar opgezocht voor ik bestelde...

Op 29-11 een penning besteld. Nog altijd niets ontvangen. Gevraagd hoe het zat, ook ik kreeg in het engels antwoord, kon 10 werkdagen duren kreeg ik te horen. Inmiddels 15 werkdagen later mijn geld terug gevraagd. Daar kreeg ik als antwoord op dat ik als het na 30 dagen nog niet binnen is ik nog maar eens moet informeren.

Tot zover zijn het voor mij ook oplichters.

Helen
16-12-2015

Oplichters

Op 1-12- 2015 penning besteld. Tot heden niets ontvangen. Ook al mail verstuurd met de vraag waar de bestelling blijft. Echter geen enkele reactie. Ben toen ook maar gaan googlen en kom er nu achter dat ik de penning helaas niet zal ontvangen of pas heel laat na het lezen van de vele negatieve reacties. Kortom, bestel hier niet!

09-12-2015

Oplichting

Afgelopen zondag 6 -12 besteld inmiddels 3 mails gestuurt waarin ik aangeef waar blijven de betalingsgegevens en waar blijft de levering?.waarbij ze zeggen dat ik niks besteld heb(maak geen account aan want eerdere gegevens zijn ineens verdwenen)heb ze gedreigd met aangifte en kreeg dus een mail dat ik niet betaald heb en dat ik een betalingsbewijs moet overleggen heb ik gedaan en hoor nu al 2 dgn weer niks.

Het rare vind ik dat abn amro waar dit bedrijf een rekening heeft op de hoogte is van deze praktijken en tegen mij verteld dat ik eerst aangifte moet doen en dan men geld terug krijg mevr claire bouvier van mijnsierenpenning .nl heb ik als cintact persoon aangegven

I. Bogaards
04-12-2015

Dacht in eerste instantie bedrogen te worden maar toch niet!

Ik had een penning besteld bij mijndierenpenning.nl. Had na 7 dagen nog steeds niets ontvangen dus email die kant op. Ik kreeg in twee talen antwoord, deels Engels en deels Nederlands. Er was een stock probleem het zou nog eens 7 dagen gaan duren.

Boze email gestuurd of ze wel een betrouwbaar bedrijf waren en waarom of ik antwoord kreeg in twee talen. Ik had toch besteld bij een Nederlands bedrijf? Wat is dit voor onzin?

Dag erna kreeg ik bericht dat de penning met USPS verzonden was. Blijkt dus dat de penningen uit de USA moeten komen. Het maken gaat vlot alleen de verzending heeft tijd nodig.

De penning is heel licht qua gewicht naar eerlijk is eerlijk; netjes met een laser gegraveerd.

Al met al toch wel tevreden.

Inge B.

Grada
24-11-2015

OPGELICHT

Helaas, ben duidelijk opgelicht. Weken geleden besteld, staat binnen 24 uur bezorging, mooi NOOIT. Duidelijk een buitenlands oplichters bedrijf. Geld krijg je ook niet terug en je hoort nooit meer wat. Jammer dat dit soort bedrijven voet a/d grond krijgen in Nederland, ze hebben duidelijk Nederlandse medefraudeurs.

Dus OPGELET, nooit hier wat bestellen

Vera
24-11-2015

Klote zooi en afzetters

Dit soort bedrijven zouden eerst gescreend moeten worden voordat ze op internet hun fake produkten willen verkopen. Hier dus nooit bestellen, gewoonweg je geld kwijt en je ontvangt niets.

Voel me vreselijk afgezet. Dus pas op, afrader!

Esumlu
14-10-2015

19/09 heb ik een bestelling geplaatst. Nog niets ontvangen. Service is zeer ondermaats.

Donut
13-10-2015

Lange levertijd

Maandag 21 september 2 penningen besteld en er van uit gegaan dat ik het dezelfde week zou binnen krijgen. Er staat toch duidelijk verzending binnen 24 uur. Maar na een week nog niks. Heb maar een mail gestuurd en deze werd in het Engels beantwoord. Ze wachten eerst op de betaling en dan pas versturen ze het. Het is vandaag inmiddels 13 oktober en ik heb ze nog steeds niet binnen. Ik zie het somber in en heb spijt dat ik het bij hun heb besteld. Het is niet veel geld, maar het gaat om het principe.. Jammer dat ze zo een misleidende site hebben.

Inge
02-10-2015

Lang gewacht maar toch binnengekregen

Zonder er bij na te denken, heb ik een penning voor mijn hond besteld omdat de site ee profesioneel en betrouwbaar uitzag. Nadat ik mijn bestelling na 3 weken nog niet binnen had gekregen ging ik eens googlen. Daar las ik alleen maar slechte ervaringen, dus ik dacht dat ik ook opgelicht was. Ik heb het bedrijf toen een paar keer gemaild dat ik mijn penning wilde ontvangen of m'n geld terug, en kreeg alleen maar vage engelse reacties.

Tot mijn verbazing heb ik de penning toch nog ontvagen. De penning is oke, maar de service en verzendtijden zijn vreselijk. Ik raad het niet aan om bij dit bedrijf iets te bestellen.

Simone
29-09-2015

Prima bestelling

Op 18 september heb ik 3 penningen maat s besteld. Meteen het geld overgemaakt, 24 euro. Deze dag was een vrijdag.

Dinsdag 22 september kon ik via de mail zien dat de bestelling betaald was en verzonden zou worden.

Vandaag, dinsdag 28 september heb ik mijn bestelling ontvangen en ik ben tevreden.

Eerder wordt er gesproken over slechte kwaliteit, inderdaad het is geen zilver maar wat verwacht je van een penning van nog geen tientje.

Ik maakte me wat zorgen omdat ik deze ervaringen gister pas gelezen heb , maar door mijn ruggen ervaring besloten om ook een revieuw te plaatsen.

(P.s. De levertijd is langer omdat het uit het buitenland komt, daarom 4 sterren.)

Ester
24-09-2015

Bestel er nooit iets je krijgt het ook nooit !

Grote oplichters zijn het 3 stuks besteld totaal geen reactie .

Standaard mail order weg of personeel .

Na zeggen dat ik aangiften doe krijg je mail om geld terug te krijgen via hipay nou wat je daar allemaal in moet vullen om je geld eventueel terug te krijgen is niet normaal .

Ben naar politie te gegaan en heb aangiften gedaan deze oplichters moeten stoppen .

Doe A.U.B ook bij 1 penning aangiften hoe meer hoe beter en hoe eerder deze mensen aangepakt kunnen worden !

Bosma
08-09-2015

De wonderen zijn kennelijk de wereld nog niet uit!

Ik kreeg onlangs een mail in Nederlands ipv Engels, met de status " is verzonden'! Ik dacht nog, ok gaan we weer, weer een termijn van 5 tot 7 werkdagen. Kreeg deze mail vorige week woensdag, het is nu dinsdag en guess what, er viel een envelopje met de 3 bestelde penningen op de mat. Ik moet ze straks nog even rustig bekijken, want mijn man viste het envelopje van de mat. Maar, het is in ieder geval na (veel te) lang wachten wel gearriveerd en dat had ik echt niet meer verwacht...

Aylin
07-09-2015

Nooit ontvangen, geen gehoor

Helaas ben ook ik er ingetuind.

Twee penningen besteld maar nooit ontvangen. Mails gestuurd maar nooit reactie gekregen. Denk dat ik naar mijn geld kan fluiten..

Moet gelijk aan het programma Kassa denken, wat een oplichterij dit bedrijf.

Sofie
06-09-2015

Net als de andere reviews heb ook ik negatieve ervaringen met Mijndierenpenning.nl. Heb de artikelen wel ontvangen, maar bleken defect. Geld terug, ho maar. Via Hipay, iets duisters. Waardeloos, dat zoiets onder de vlag van .nl mag!

31-08-2015

Voel me opgelicht en bestolen

1 Dierenpenning van € 8,90 besteld nooit gekregen.

De smoes mijn personeel ging onverwachts weg.

Geld terug gevraagd ja dat kan via HiPay rekening maar dan moet ik eerst weer geld storten na een account aangemaakt te hebben(dit weiger ik)

wil gewoon mijn €8,90 terug

Als iemand een adres en telefoonnummer kan vinden dan hoor ik het graag.

Joke
29-08-2015

Doe online aangifte bij de politie!

Ik heb ook iets besteld, nooit ontvangen. Geld is zogenaamd terug gestort op Hipay, maar ik kan er niets mee omdat het net geen €10,00 zou zijn. Ik wil iedereen aanraden om online aangifte te doen bij de politie! Je hoeft er de deur niet eens voor uit. Met deze aangifte kun je dan ook naar de bank gaan, dit maakt de kans misschien groter dat je je geld weer krijgt. Bij de bank zeggen ze hoe meer aangiftes, hoe groter de kans. Deze mensen hoeven niet rijk te worden over onze rug!

A.J.
28-08-2015

Anderhalve maand geleden een hondenpenning besteld, duurde op een gegeven moment wel erg lang. Contact gehad, maar dat waren van die voorgeprogrammeerde mailtjes waarbij je geen echt antwoord op je vraag krijgt. Voor 2-3 weken geleden een mail gekregen dat ze met 2 weken zouden gaan versturen, en dan nu vandaag toch echt geleverd. Alleen is het helaas niet wat ik ervan verwacht had, dus als nog weggegooid geld.

Joke
28-08-2015

Bestel hier nooit!!!!!!!!

Begin augustus een hondenpenning besteld, maar nog steeds niets ontvangen. Meerdere keren gemaild, mails terug gehad in Engels en Nederlands met mooie verhalen en beloftes, maar een penning, ho maar. Nu wil ik mijn geld terug, is op Hipay terug gestort. Omdat dit om een bedrag van minder dan €10,00 gaat, gaat om €9,80, kan ik helemaal niets met dit geld. Bank gebeld, die adviseren om aangifte bij de politie te doen en dan met het proces verbaal naar hun te komen. Het advies aan iedereen, ben je belazerd via internet, doe aangifte!!!

Maureen
27-08-2015

Té lang moeten wachten

Hoi,

Ik heb 20 juli een penning besteld en betaald.

Heel lang niks over gehoord, toen een paar weken later een email dat er 'stock order problemen' waren en dat de penning over 2 weken zou komen. Weer niks gekomen en heb er weer heen gemaild waar de penning bleef. Geen reactie.

Halverwege vorige week een email ontvangen waar een of ander vaag verhaal in stond over iemand die weg was bij dat bedrijf bla bla, en dat de penning inmiddels was verzonden.

Ik dacht dat zal ook wel weer onzin zijn, maar warempel toch gister middag de penning ontvangen.

Bosma
26-08-2015

Niet betrouwbaar, bestel hier niets

Twee weken geleden 3 penningen besteld, totaal 21,33. Automatisch wat korting als je er meerdere besteld, mede daardoor maakt de website wel gewoon een betrouwbare en verzorgde indruk. Na bijna een week wachten besloot ik maar eens te mailen. Ik kreeg antwoord in het engels? dat vond ik al vreemd en met soortgelijke tekst als door andere klanten beschreven. Ik heb melding gedaan bij I deal, werd aangeraden door Ing en deze melding gaat dan meteen ook naar betreffende bank. TIP Doe ook aangifte bij politie, de meldingen moeten zich opstapelen om zo'n bedrijf een halt toe te roepen! Uiteraard ga ik ook proberen mijn geld terug te krijgen, we zien het wel...