Mijndierenpenning.nl268 ervaringen

Beppie
06-07-2019

Triest

Ook nooit wat ontvangen, helaas deze keer omdat het een klein bedrag betrof, de website niet gechecked.

Nou leermomentje, volgende keer doe ik het ook met kleine bedragen.

Oplichters.

Es
04-07-2019

Nooit wat ontvangen!

18 juni 2019 besteld en heb nog steeds niks ontvangen en ze beantwoorden ook je mails niet. Helaas vond ik pas vandaag de reviews, had ik ze maar eerder gezien dan had ik zeker weten niet besteld daar. Tot ziens geld.

Estelle
Estelle
03-07-2019

Koop hier nooit je dierenpenning

Heb zojuist op 22-05-19 een bestelling gedaan.
Vandaag is het 02-07-19 en nog steeds niks mogen ontvangen.
Bij de "bezorging'' op de website staat ''binnen 5-7 dagen. Wat een slechte service. Ik bestel hier nooit meer!

Niels
03-07-2019

Leveren niet, steeds zelfde excuus

9 juni een penning besteld. Regelmatig contact. Geven mijn adres op, zonder huisnummer. Zeggen dat de order dan terugkomt bij hen. Tegen extra betaling sturen ze het nogmaals toe. Ga ik uiteraard niet doen.

Domeinnaam staat bij een duitse registrar op naam van eurisko international llc.

Gevraagd om het geld terug te storten. Verwacht ik niets van.

Kees
24-06-2019

Frauduleuse website

Penning bestelt op 28 maart. Nooit aangekomen. Dan blijkt mijn adres niet te kloppen. Maar ze vragen wel om het correcte adres door hun doorgestuurd nogmaals te bevestigen. Na meerdere mail vragen ze opnieuw een bedrag van 2 90 euro verzendings kosten te storten zidat ze opnieuw kunnen versturen. Dreigmail haalt niets uit. Ze antwoorden gewoon niet meer.
Frauduleuse website. Oplichters.
En de belgische overheid doet hier niets tegen. Ipv deze website te blokeren. Laten ze deze gewoon hun gangen gaan. De belgische staat blijft ook in gebreke.
Zowel .nl als .be dezelfde fraudeurs
Laat u niet vangen. Ga gewoon bij een dieren speciaal zaak een penning halen. Scheelt u een hoop centen en gezeik

Door
14-06-2019

Verzending is lang onderwegj

Penning besteld met een extra haakje.
De bestelling wordt heeeel laat geleverd, omdat het uit Amerika moet komen. Dus verzending binnen 24 uur kan wel kloppen maar dan heb je het nog lang niet in huis.
Het extra haakje, waar dik voor betaald moet worden, is niet groter dan 1,5 cm. Het gratis ringetje dat erbij geleverd wordt is niet groter dan 0,5 cm.
Op de afbeelding ziet het eruit als een stevige sleutelring.

Hilde
07-06-2019

Best niets kopen van dit bedrijf

Ik heb 2 penningen voor mijn hond besteld, niets ontvangen. Bij navraag zouden ze opnieuw verstuurd worden als ik nogmaals de portkosten betaalde: dit heb ik gedaan en opnieuw niets ontvangen. Echt schandalig!

Anne-lore
02-06-2019

Betaald maar niks ontvangen.

Besteld betaald na 3 weken nog niks ontvangen. Diverse mail gestuurd Nu moet ik nog eens verzendkosten betalen omdat adresgegevens niet zouden kloppen. Sturen zelf een mail met goede gevens maar geen straatnaam. Was mijn fout zeggen ze. Ja daag. Mijn ervaring nooit meer iets bestellen daar. Oplichters praktijken zijn dit. Helaas deze reviews te laat gezien

Wilma
30-05-2019

Frauduleus

Wel betaald niets ontvangen.
Nu zou ik nog een keer verzendkosten moeten betalen zodat ze hem op zouden sturen.
Malafide bedrijf: Niet mee in zee gaan!

Barbara
Barbara
26-05-2019

Lange levertijd

Op 9-5 heb ik 5 penningen besteld, pas op 22-5 ontvangen. Maaarrr, wel ontvangen dus! Persoonlijk vind ik de penningen wat dun maar het ziet er verder wel netjes uit. Kwam in een leuke, kartonnen envelop. Volgende keer zal ik ze toch ergens anders bestellen, kan vast goedkoper en sneller!
Minpunten: zeer lange levertijd, slechte contact mogelijkheden, geen adres, Amerikaans bedrijf, je moet geduld hebben.
Pluspunten: helaas, geen.

Asteen
16-05-2019

Niks ontvangen

Een paar dagen na dat ik de bestelling al zou moeten krijgen heb ik een mail gestuurd. Niks ontvangen.
Helaas heb ik de recenties te laat gelezen.
Echte afrader! kans is groot dat je je geld krijt bent

13-05-2019

Geleverd, op tijd en volgens verwachting

Ondanks alle negatieve berichten die ik zag na de bestelling gewoon netjes op tijd ontvangen en geheel naar verwachting. ut kan dus toch :+)

Alex
13-04-2019

Nooit meer wat gehoord

Hondenpenning besteld en betaald, niets ontvangen en er wordt ook niet op mailtjes gereageerd. Het zijn oplichters, niets van bestellen dus!

Dana
Dana
06-03-2019

Zeker nooit bestellen !

Bestelling betaald, nooit ontvangen, idem zoals allen hierboven. Malafide firma. Ik laat het hier niet bij.

Patricia
05-03-2019

Positieve ervaring!

De penning wat later ontvangen dan voorzien maar was wel vriendelijk ingelicht om nog een paar dagen geduld te hebben. En inderdaad na een paar dagen zat de penning in een leuke enveloppe in de brievenbus. Ik was wat bang na de reviews hier maar voor mij was het een positieve ervaring!

Gj
26-02-2019

Nepfirma

6 januari besteld; u moet even geduld hebben.
26 februari niets ontvangen.

Albert
22-02-2019

Communicatie is ze onbekend

Wacht ook te lang op de bestelling.
Reageren op contactverzoeken is ze vreemd.

Ron
20-02-2019

Stelletje ratten!

Penning besteld. 2 weken wachten en nog niets ontvangen. Kletsverhalen dat de penning in de VS wordt gemaakt. Helaas pas later de reviews gelezen.
Niet bestellen dus.

Angela
14-02-2019

Helaas te laat reviews gelezen

Je gaat reviews lezen als je bestelling niet komt, zo ook bij mij ik heb ruim 2 weken geleden besteld en dacht mooie RvS penningen te krijgen, levertje 1-2 dagen suggereren ze. Mijn bestelling is intussen verzonden zeggen ze dus k ben benieuwd of er ooit iets binnenkomt

Petra
11-02-2019

Tevreden klant

Penning op tijd geleverd geen 2 dagen ,dat staat er ook niet als je goed leest . Met het weekend eraf precies 7 dagen en de penning was wel wat dunner dan ik had verwacht maar verder ziet hij er prima uit voor dat geld! Niks teveel betaald

Welk cijfer geef jij Mijndierenpenning.nl?