Mijndierenpenning.nl reviews

Floor
08-10-2018

Geen reactie

Besteld, betaald, maar niks ontvangen! Geen enkele reactie op mails.

01-10-2018

We zijn getilt!

Ook wij hebben 2 penningen besteld en worden aan het lijntje gehouden dat het uit de vs moet komen. Ze sturen gewoon niet af. OPLICHTERS

Sara
27-09-2018

NOOIT bestellen op dierenpenning

Ondanks verschillende mailtjes, komt de penning maar niet aan. Ze paaien je steeds door te zeggen dat de penning nog onderweg is. De bestelling werd reeds 2 maand geleden geplaatst, dus dat lijk me onwaarschijnlijk.

Is dit een scam of is de organisatie gewoon ronduit slecht? Deze site moet offline gehaald worden.

Sue
24-09-2018

Late levering, slechte kwaliteit, veel geld uitgegeven en geen penningen!

3,5 maand geleden kregen wij een nieuwe hond. Dezelfde week hebben we 4 penningen voor hem besteld bij mijndierenpenning.nl. Het duurde weken voordat de penningen kwamen en twee van de 4 hadden een dubbele opdruk: het adres was niet te lezen. Bij de andere twee penningen zat de naam niet in het midden. We hebben de penningen teruggestuurd, naar Amerika. Nu 3,5 maand later nog niets gehoord en wel betaald. Wat een klotebedrijf!

Jonieke
07-09-2018

Penning niet geleverd maar wel betaald

2x een goede ervaring gehad vorig jaar met keurig op tijd geleverde penningen dus ik ging er van uit dat het goed zat. 4 weken geleden nog een penning besteld en ook betaald, ik kreeg ook een bevestigingsmail, maar. tot op heden niks ontvangen. Ik heb gemaild maar krijg geen antwoord. Op hun website is ook geen telefoon nummer te vinden. Absoluut niet hier bestellen!

Nienke
12-09-2018

Hoe traag het was.

Belachelijk

Al dik 2 weken geleden besteld. vorige week maandag verzonden zeggen ze, maar nog niks ontvangen! Ik hoop dat er snel een einde aan komt. want dit moet stoppen! Ik lees nu pas de reviews en ik verwacht niks meer. Ik maak hier een melding van die door gaat naar de politie!

Elisabeth
03-09-2018

Penning voor mijn hond

Al een aantal weeken geleden een penning besteld. Nu nog niks binnen, al een aantal keer een mail gestuurd maar krijg geen gehoor. Super slechte site en pure oplichting. Ik denk niet dat ik hem nog ooit geleverd krijg

24-08-2018

Niet geleverd, niets gehoord

Penningen besteld. Na sturen van aanmaning en vragen bericht gekregen dat ze vertraging hebben in de productie. Inmiddels 6 weken geleden en nog niets ontvangen.

23-08-2018

Zeer slecht resultaat en lange levertijd

Trap er niet in want dit is echt oplichting. Verzenden zullen ze misschien binnen de beloofde 24 uur doen maar de levering (vanuit buitenland) is pas weken later. Resultaat ook nog eens echt bedroevend, tekst is weggevallen, niet gegraveerd maar gewoon heel lelijk bedrukt en ik had ook nog eens de verkeerder kleur clip gekregen die ik erbij had besteld. Kortom niet bestellen hier!

Melanie
21-08-2018

Prima site

Was bang nadat ik alle reviews las. Maar zoals in hun algemene voorwaarden omschreven verzenden ze binnen 24uur (uit vs). Er is ook geen "vandaag besteld, morgen in huis" garantie gegeven, dus ze liegen nergens over. Penning zelf was best zoals ik verwachte. Mijn verwachtingen waren na het lezen van de reviews al minder geworden natuurlijk maar het viel me niks tegen.

Evelien
16-08-2018

Kan ik ook een -1 geven? Afgezet!

Bedrijf maakt belofte niet waar. Verzend niet binnen 24 uur (maar binnen 7 dagen) en vervolgens rekenen ze de bezorgdagen, wat geen 5 tot 7 werkdagen zijn maar inmiddels al 3,5 week. Ik wacht nog steeds op de levering maar gezien de reviews denk ik dat ik er beter vanuit kan gaan dat er niets meer komt. Uiteraard wel betaald. Maar dus gewoon keihard afgezet. Ik krijg overigens wel een mailtje dat als ik niet tevreden ben, ik de penning terug kan sturen naar een of ander adres in Amerika. (Met andere woorden: terugsturen wordt duurder dan de penning, dus dat gaat toch niemand doen.) Ondertussen bestellen dagelijks mensen op deze site, want zeg nou zelf, hij ziet er wel betrouwbaar uit. Laat je niet verleiden!

14-08-2018

Afzetters

Na 3 weken eindelijk de penning ontvangen, wat een geluk is als ik bovenstaande ervaringen lees. De opdruk aan beide zijden bleek helemaal niet gegraverd te zijn maar gedrukt, ook nog scheef en ook nog uit het midden. Zeer lelijk. Deze kwaliteit verwacht je bij een bestelling op Alibaba voor 1 eur9 maar niet voor 12 euro uit de US. Geen reactie op mail. Niet bestellen, flutbedrijf.

Leny
12-08-2018

Slecht produkt

Om te beginnen moest ik veel langer wachten dan de aangegeven tijd. De penning heb ik uiteindelijk gekregen, maar het telefoonnummer was helemaal niet tevreden. Ondertussen heb ik al een andere penning besteld en binnen 3 dagen gekregen van een andere aanbieder (simply colors) en deze penning is super duidelijk en ook langs twee kanten gegraveerd.

Zus
07-08-2018

Ook ik besteld juist om de 24uurs services. Nieuwe hond die we voor 't weglopen juist een penning willen geven. Hierover klacht ingediend en krijg drie dagen later reactie dat ze problemen met leverancier hebben. Dit meld je dan op de site vind ik. Nu 2e mail met donderdag geleverd hebben anders eis ik mijn geld terug

Carla
07-08-2018

Een echte flop!

Vorige week maandag penning besteld en betaald. Deze week dinsdag, 8 dagen later ontvang ik mail dat penning is verzonden via US Post. Dit wil dus zeggen 3 weken om een penning te mogen ontvangen door een firma die werkt met een site vanuit Be of NL. Dit is echt oplichterij nodige stof om de nepfirma op te laten doeken door de Belgische of Nederlandse overheden.

Yvette
03-08-2018

Niets bestellen! Onleesbare penningen

2 penningen besteld. Wel ontvangen maar compleet onleesbaar. Krijg daar netjes excuses voor, maar geen nieuwe penningen of mijn geld terug. Gaat via Amerika en dus niet mee te communiceren .

02-08-2018

Malafide handel?

Niets geleverd gekregen. Geen antwoord op meerdere mails. Bedrag te laag om er een zaak van te maken of …

Isabella
31-07-2018

Wat een achterlijk bedrijf!

Verkeerde penningen ontvangen. Gemaild, krijg ik terug dat ik langer moet wachten op mijn bestelling. Nog een paar mails daarover uitgewisseld, maar ze kunnen blijkbaar niet lezen daar. Ze denken nog steeds dat ik mijn bestelling niet heb ontvangen. Echt ontzettend slecht! Ook ik betreur het ten zeerste dat ik niet eerste verder heb gekeken naar andere reviews.

Greet
19-07-2018

Helaas

Jammer dat ik nu de revieuws pas leeg. Voor mij waarschijnlijk ook geen penningen in de bus. 2 x contact gezocht maar niets gehoord en wacht al 2 weken. Jammer, dit soort bedrijven zetten internet in een kwaad daglicht, Gelukkig ook veel positieve ervaringen met goede internetshops. Niets betsellen bij Dierenpenning.nl dus

Aurelie
12-07-2018

Een ramp gewoon !

Trekt op niets! ik kan zelf de naam van mijn hond niet lezen heeft meer dan 3 weken geduurd echt een ramp gewoon! 1 x en nooit meer!