Mijndierenpenning.nl reviews

Ellis
12-03-2018

Kwalitatief slecht

Penning ontvangen maar zoals al eerder hierboven benoemd: echt een kermis kwaliteit. zonde van je geld. Mijn eigen schuld want ik heb van te voren niet goed gekeken naar revieuws etc.

Annemarie
08-03-2018

Valse informatie

Je kunt eindeloos wachten, want al is de site in het Nederlands opgesteld en wordt verzending binnen 24 uur beloofd, de werkelijkheid is dat het bedrijf in Florida zit en blijkbaar per postslak verstuurd. Na een maand nog steeds geen penning ontvangen.

Fanny
26-02-2018

Ongelijke prijzen

Ook nog effe dit! de prijs in belgie 6,90€ in nederland 8,90€! Eender hoe nooit hier kopen!

Yvonne
24-01-2018

Hondenpenning 2 maand geleden besteld en nog steeds niet ontvangen!

Ook een dierenpenning bestel.26-11-2017 Nu 24-01-2018 Nog steeds niet ontvangen, meerdere mails gestuurd en krijgt gewoon 1 x een mail terug dat als de penning er voor een bepaalde datum nog niet is, je een reactie moet sturen. nou inmiddels 3 x terug gemaild en nog steeds geen reactie. wacht nu al 2 maanden op een penning, wel de penning betaald maar nog niet ontvangen. Ik zou zeggen zoek een ander bedrijf voor een hondenpenning! Yvonne

Pascalle

Prima service

Op 13 januari 2017 een pen ing besteld. Maandag 22 januari had ik nog niets binnen en las ik slechte reviews. Ik dacht ik kan die penning wel vergeten. Disndag 23 januari kwam hij binnen. Penning ziet er prima uit! Precies wat ik besteld heb. Hij lijkt inderdaad uit Amerika te komen. Dus vandaar dat het iets langer duurt.

Merel

Verzendtijd niet correct

Op de site staat vermeld dat ze binnen 24u verzenden. Dit klopte bij mij helaas niet, het duurde 72 uur en inderdaad staat het bedrijf in de VS. Nadat de 5 tot 7 werkdagen van bezorging aan zn eind kwamen toch maar online gezocht en kwam ik de vele klachten tegen. Daarom maar zoals vele een mail gestuurd via de site en ook geinformeerd dat ik toch wat huiver. ( dit was vorige week donderdag, aka 5 dagen terug) Heel snel (paar uur later) kreeg ik een mail in correct nederlands terug. Hierin stond het adres nog een keer vermeld en dat de gemiddelde doorlooptijd 5 a 7 werkdagen is maar dat het echter soms wat langer duurt. Vrijdag helaas geen post, zaterdag ook niet. Maar nu(dinsdag) kreeg ik de penning binnen. Kwaliteit is zoals ik verwachte, mooi botje met aan de voorkant duidelijk de naam groot en achter de overige gegevens. Het ringetje ziet er inderdaad wat dunner uit dus die vervang ik voor de zekerheid. Al om al duurt het wel te lang, zelf de 5e besteld, 10e werd het verzonden en nu de 22e is het binnen.

Wel betaald niets ontvangen

Ook ik heb betaald, maar niets ontvangen. zou vorige week geleverd moeten zijn. heb zojuist berichtje gestuurd via hun website, maar ik vrees het ergste na het lezen van alle reviews.

Lavasankla

Gewekte verwachting.

7 januari een penning besteld. 3 e-mails gestuurd zonder enige reactie en geen penning ontvangen. Had ik de reviews maar eerder gelezen.

Nico
21-01-2018

Niet bestellen

Na 3 weken pas een penning geleverd, komen beloofde levertijden dus niet na. blijkbaar worden deze in Amerika gemaakt wat ze niet vermelden op de site. penning is van zeer slechte kwaliteit. deze is niet gegraveerd maar is geprint, dit is wezenlijk iets anders. na 1 week zie ik al slijtage op deze print. flinke afrader! nico

Elizabeth
19-01-2018

Niet aan beginnen

Betaald en nooit iets ontvangen. Er staat geen telefoonnummer op de site. Je kan ze alleen mailen. Voortdurend smoezen in het Engels. En ze hebben ook nog de brutaliteit om reclamemails te blijven sturen. De eerste smoes was dat het in het buitenland gedrukt wordt omdat de kwaliteit daar beter is. Een dierenpenning he! Geen oorkonde. Betaald en er niets voor terug gezien.

Anny
10-01-2018

Wel betaald niets ontvangen

Op 19 december 2017 een penning besteld en tot heden niets ontvangen. bij contact staat dat ze binnen 24 uur reageren op je mail, bellen is niet mogelijk. na 3x mailen nog niets gehoord. gewoon opgelicht dus.

Marcus
09-01-2018

Bestelling na 3 weken nog niet ontvangen

Het is gewoon oplichting.

Patty
08-01-2018

Nog steeds niets ontvangen

Hallo,

Nu ik alle reacties hier lees, heb ik spijt dat ik hier 14,- aan uitgegeven heb. Ik heb op 19-12-2017 een penning voor mijn hond besteld, echter nog steeds niets ontvangen. Ik verwacht dat dat ook niet meer zal gebeuren, vrees ik. Niet bestellen hier, dat is mijn advies.

Chanté
06-12-2017

Ontvangen maar bagger

Na 2 weken wachten, en geschokt de recensies te hebben gelezen maakte ik mij flinke zorgen. Toch heb ik de penning ontvangen maar in totale BAGGER kwaliteit. De penning is echt werkelijk waar nog geen euro waard, een kermis hangertje.

Gerrie
02-12-2017

Prima penning. Snel geleverd

Penning besteld. Was erg benieuwd aangezien ik negatieve reacties las. Maar met een week was de penning in huis. Prima dus!

C.L.H.
27-11-2017

Bedrijf

Op 4-11-2017 hondenpenning besteld, met Paypall betaald en tot heden 27-11-2017 nog niet geleverd! ! Wel is het bedrag gelijk afgeschreven van PayPal rekening. In de mail staat bij status zending verzonden! Heb tot mijn spijt de waarschuwingen op Google te laat gezien. De slogan "aanbevolen door dierenartsen " kan ik me ZEKER niet voorstellen, die gaan toch niet met zo'n bedrijf in zee ?

Elsemiek
26-11-2017

Zogenaamd verkeerd adres

Vanaf 7 november ben ik al wachtende op mijn dierenpenning. Mijn mail doorzoekende zie ik dat mijn adres verkeerd is ingevuld, zowel de postcode is 1 nummer fout en het huisnummer ontbreekt ineens. Ik dacht eerst dat dit mijn fout was, maar 2 fouten maken in 1 adres dat is wel heel "toevallig" Ik heb ze gemaild en tot op heden niks terug ontvangen. En zo te lezen hier gaat dit ook niet gebeuren.

Helaas lees ik deze reviews achteraf, anders had ik nooit hier 12 euro aan uitgegeven.

Ik krijg sterkt het idee dat hier een oplichter bezig is.

Femke
30-09-2017

Besteld en niets ontvangen

Ook wij hebben een penning besteld en tot op heden nog niets ontvangen. Gemaild en een standaardmail gekregen in slecht Nederlands. Een vergissing dus. We kopen er wel gewoon één in een dierenwinkel. Niet bestellen via deze site dus!

Marcia
26-09-2017

Slecht product

De levertijd is echt te lang. Het duurde een aantal weken, vervolgens ontvang ik een envelopje in de brievenbus wat door een kind kan zijn verstuurd. Soort my pony envelop. De hanger was oke maar van goedkoop plastic. Mijn hondje is de hanger na 2 weken al verloren. Goedkoop, duurkoop dus!

Maiden
20-09-2017

Oplichters

Een penning besteld en betaald, maar helaas nooit ontvangen, geen telefoonnummer, alleen via een contact formulier kun je contact opnemen, dit heb ik 2x ingevuld en gevraagd wanneer mijn penning wordt geleverd. hier reageren ze vervolgens niet op !